Arwina Skrevet 6. mars 2014 #30981 Skrevet 6. mars 2014 Hei! Så spent jeg er på dine vegne :D Husker selv den følelsen!! Du har masssse å glede deg til. Jeg ble operert på Teresklinikken i Bergen av dr.Ørner. For nøyaktig 1 mnd siden idag Jeg er 172 og veger 63. Hadde en del brystvev fra før La inn 300 høyprofil over muskel, er veldig fornøyd med resultatet så langt! Tenker av og til at de er litt små......men tror det er normalt Jeg elsker de!!! Hvis han sier over muskel,så tar du det Stol alltid på pk. Lykke til og GLED DEG! :D Åh, ja denne følelsen gir meg sommerfugler i magen hver dag altså!! Da er du jo ganske lik meg egentlig, men hvilken BH-størrelse var du før OP? og hva er du nå ca? Jeg skal jo ha moderat profil, siden han sa at han aldri ville lagt inn høyprofil på meg ettersom at det ikke ville blitt et pent resultat på min kropp. Har du lagt ut bilder her tidligere? Ja, du har rett! Jeg har funnet ut at jeg skal stole på PK, tenker liksom "hvorfor ikke stole på han når jeg føler meg trygg på han?". Tusen takk for det!! Gleder meg masse masse masse Kommer til å oppdatere her framover tenker jeg, perfekt å ha noen å dele det med her inne når det ikke er noe man vil fortelle 'alle'. Hvilken strl hadde du i støttebh? og hvilken type/merke? Maange spørsmål, hehe! Sånn er det å være 'nybegynner'
Emma Sofie Skrevet 6. mars 2014 #30982 Skrevet 6. mars 2014 Hei jenter! Har lenge vært flue på veggen her inne og brukt mange timer på å lese gjennom innlegg i søken om informasjon og erfaringer om brystførstørrelseoperasjon. Var på konsultasjon hos Odd Petter Elvenes på Teresklinikken forrige uke og har nå fått operasjonsdato 20. mars! Endelig er det min tur Er det noen her som også skal opereres snart? Eller har erfaring med han? Jeg er 172cm høy og 58kg, og han anbefalte rundt 325cc moderat profil.. Noen her med den størrelsen som er nogenlunde lik meg i høyde og vekt? Håper å bli en full C-cup/liten D. Han sa at om han fikk velge så ble det over muskelen, og siden jeg ikke egentlig hadde noen spesielle ønsker ang over/under tenker jeg å bare la han bestmme det Trener en del styrke så vil jo være raskere tilbake dersom de legges over tenker jeg. Ble godt informert på konsultasjonstimen og han sa at alle får kapsel men at det varierer på hvordan den utvikler seg og hvor raskt den utvikler seg. Han fortalte meg også om rippling, og at det er noealle har men at det ikke synes eller kjennes like godt på alle (kommer an på hvor mye brystvev og fett man har) og at rippling er implantatet som bølger seg spesielt når man står ettersom at "fyllet" inni ramler litt ned som en naturlig pupp. Er så spent at jeg nesten går på veggen her! Allerede kjøpt meg støttebh, og føler veldig på at det virkelig bare er 2 uker igjen til jeg får nye pupper :D Jeg skal operere den 2. april på fornebuklinikken og er sååå spent! Jeg er litt lavere enn deg (168) og veier nesten det samme. Jeg ble egentlig anbefalt 240 moderat profil under muskel. Men nå lurer jeg på om jeg kanskje heller vil ha 300, jeg håper nemlig også på å fylle en c. Er en liten a fra før av. Hva er du nå? og hva slags støttebh har du kjøpt? Gleder meg veldig til å lese dine oppdateringer siden jeg opreres to uker etter deg:)
Arwina Skrevet 7. mars 2014 #30983 Skrevet 7. mars 2014 Jeg skal operere den 2. april på fornebuklinikken og er sååå spent! Jeg er litt lavere enn deg (168) og veier nesten det samme. Jeg ble egentlig anbefalt 240 moderat profil under muskel. Men nå lurer jeg på om jeg kanskje heller vil ha 300, jeg håper nemlig også på å fylle en c. Er en liten a fra før av. Hva er du nå? og hva slags støttebh har du kjøpt? Gleder meg veldig til å lese dine oppdateringer siden jeg opreres to uker etter deg:) Så gøy at det er noen her inne som også skal operer snart! Superspent selv, kan nesten ikke vente Forstår den, men alle er jo forskjellig så kanskje det er det som passer deg best? Vet ikke jeg men er jo fullt mulig å siat man øsnker større og da vil vel kirurgen se om det passer deg når du ligger der. Nå er jeg 70a/liten 70b, så ønsker å gå opp 2 størrelser Støttebh'en er fra merket "amoena" og heter performance bra, jeg kjøpte den i svart og den kosta 400. Det var den eneste av de de hadde inne som klinikken hadde godkjent, så valget var ikke så vanskelig! Kjøper nok en til dersomden gnager tenker jeg, men venter til etter op. Gleder meg også kjempemye, også til å lese dine oppdateringer selv om du skal opereres litt senere enn meg - fint å kunne dele det med noen Hvem skal du opereres av?
Emma Sofie Skrevet 7. mars 2014 #30984 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Arwina: Ja, jeg har også tenkt at det kanskje er det som passer meg best, men kirurgen sa i en bisetning at jeg fint kunne både gå opp og ned i størrelse hvis jeg ville det:) Jeg har ihvertfall sendt en mail til ham nå for å høre om jeg passer større, så får jeg ta det derifra:) Åja, må du kjøpe støttebh selv? Jeg tror jeg får det av klinikken (så sant jeg ikke har misforstått:P), men jeg tenker at det er greit med mer enn kun en, så jeg tenker å kjøpe en uansett:) Jeg skal oprereres av Lars Haukeland:) Endret 7. mars 2014 av Emma Sofie 1
Emma Sofie Skrevet 7. mars 2014 #30985 Skrevet 7. mars 2014 Vet noen egentlig hvilken måleenhet som brukes for silikonimplantatene her i Norge? For jeg ser at størrelsene blir omtalt både i cc, gram og ml. Hovedgrunnen til at jeg lurer er for jeg tenkte å fylle sokker med ris for å se på ulike størrelser, og jeg merket at sokkene ble jo veeeeeeldig store når jeg skulle fylle de med riktig antall gram (sånn mye større enn implantatene som jeg fikk se på konsultasjonstimen). Men der er vel kanskje ike så rart, for riskorn har vel større volum enn silikon? Så jeg fylte de derfor heller med riktig antall milliliter, og da så de mye mer riktig ut. Men jeg ønsker jo ikke å gå rundt å teste feil heller, hvis dere skjønner, hehe:P
Arwina Skrevet 7. mars 2014 #30986 Skrevet 7. mars 2014 Arwina: Ja, jeg har også tenkt at det kanskje er det som passer meg best, men kirurgen sa i en bisetning at jeg fint kunne både gå opp og ned i størrelse hvis jeg ville det:) Jeg har ihvertfall sendt en mail til ham nå for å høre om jeg passer større, så får jeg ta det derifra:) Åja, må du kjøpe støttebh selv? Jeg tror jeg får det av klinikken (så sant jeg ikke har misforstått:P), men jeg tenker at det er greit med mer enn kun en, så jeg tenker å kjøpe en uansett:) Jeg skal oprereres av Lars Haukeland:) Skjønner, men sa han at du ville bli en C-cup med 240? Spent på å høre hva han svarer da! Jeg har valgt å bare stole på min pk. Jeg føler han forstod meg angående hva jeg ønsker, men skal ha med et bilde av pupper jeg synes er fine og som jeg ønsker resultatet på meg skal ligne. Ja, jeg måtte kjøpe støttebh selv på en butikk like ved. Men det er nok forskjellig fra klinikk til klinikk. Så håper bare den passer! De sa jeg skulle kjøpe heller en størrelse mindre enn det jeg trodde jeg trengte så kjøpte i 70c. Den ser veldig liten ut(!) men de sa sen ville tøye seg og at den skulle være stram for å holde de nye puppene på plass. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Og angående det andre innlegget ditt så aner jeg faktisk ikke, men jeg prøvde å måle opp ris i gram og da synes jeg de ble ganske like i størrelsen som protesene jeg fikk se på konsultasjonen. Risposene passet hvertfall i støttebh'en :-D haha
Emma Sofie Skrevet 7. mars 2014 #30987 Skrevet 7. mars 2014 Skjønner, men sa han at du ville bli en C-cup med 240? Spent på å høre hva han svarer da! Jeg har valgt å bare stole på min pk. Jeg føler han forstod meg angående hva jeg ønsker, men skal ha med et bilde av pupper jeg synes er fine og som jeg ønsker resultatet på meg skal ligne. Ja, jeg måtte kjøpe støttebh selv på en butikk like ved. Men det er nok forskjellig fra klinikk til klinikk. Så håper bare den passer! De sa jeg skulle kjøpe heller en størrelse mindre enn det jeg trodde jeg trengte så kjøpte i 70c. Den ser veldig liten ut(!) men de sa sen ville tøye seg og at den skulle være stram for å holde de nye puppene på plass. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Og angående det andre innlegget ditt så aner jeg faktisk ikke, men jeg prøvde å måle opp ris i gram og da synes jeg de ble ganske like i størrelsen som protesene jeg fikk se på konsultasjonen. Risposene passet hvertfall i støttebh'en :-D haha Nei, han svarte liksom ikke når det gjaldt størrelsen. Han svarte veldig diffust, så jeg følte ikke egentlig at jeg fikk noe svar:P Han svarte noe som at en c-cup ikke nødvendigvis er lik for alle merker, etc. og at det derfor vil være vanskelig å bruke det som mål, eller noe i den duren der:P Det stemmer jo forsåvidt at en c-cup kan variere, men likevel:P Jeg er 23, og du? Hmm, kanskje jeg skal prøve å måle opp i gram også og se hvordan det ser ut. Jeg har snart ikke mer ris igjen nå, alt er fylt opp i sokker, haha!
Arwina Skrevet 7. mars 2014 #30988 Skrevet 7. mars 2014 Nei, han svarte liksom ikke når det gjaldt størrelsen. Han svarte veldig diffust, så jeg følte ikke egentlig at jeg fikk noe svar:P Han svarte noe som at en c-cup ikke nødvendigvis er lik for alle merker, etc. og at det derfor vil være vanskelig å bruke det som mål, eller noe i den duren der:P Det stemmer jo forsåvidt at en c-cup kan variere, men likevel:P Jeg er 23, og du? Hmm, kanskje jeg skal prøve å måle opp i gram også og se hvordan det ser ut. Jeg har snart ikke mer ris igjen nå, alt er fylt opp i sokker, haha! Ja, forstår den!! For min del var det faktisk han som spurte meg hvilken cup størrelse jeg ønsket meg, og da sa jeg stor c/liten d, men at jeg synes det var vanskelig å si en størrelse siden de varierer så mye. Jeg blir 22 om 2 måneder Hahahah! samme her, må nok snart ta hull på en av puppene mine for å få ris til middagen! hahahaha ;-D Hvor mye må du betale, vet du det?
Emma Sofie Skrevet 7. mars 2014 #30989 Skrevet 7. mars 2014 Ja, forstår den!! For min del var det faktisk han som spurte meg hvilken cup størrelse jeg ønsket meg, og da sa jeg stor c/liten d, men at jeg synes det var vanskelig å si en størrelse siden de varierer så mye. Jeg blir 22 om 2 måneder Hahahah! samme her, må nok snart ta hull på en av puppene mine for å få ris til middagen! hahahaha ;-D Hvor mye må du betale, vet du det? Nå målte jeg opp i gram også, og denne gangen virket de ikke da sånn altfor store, lurer på hva jeg gjorde annerledes, hehe:P Men jeg likte myyyyeeee bedre de med 300 gram enn de med 240, hehe! Jeg fikk forøvrig svar fra kirurg om at vi kunne se mer på det på operasjonsdagen, så det bli spennende å se hva det blir:D Jeg må betale 32800, tror jeg det var. Jeg tror ikke det er det billigste stedet, men har hørt mye bra om det så Hvor mye må du betale?
Arwina Skrevet 7. mars 2014 #30990 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Nå målte jeg opp i gram også, og denne gangen virket de ikke da sånn altfor store, lurer på hva jeg gjorde annerledes, hehe:P Men jeg likte myyyyeeee bedre de med 300 gram enn de med 240, hehe! Jeg fikk forøvrig svar fra kirurg om at vi kunne se mer på det på operasjonsdagen, så det bli spennende å se hva det blir:D Jeg må betale 32800, tror jeg det var. Jeg tror ikke det er det billigste stedet, men har hørt mye bra om det så Hvor mye må du betale? Skjønner jeg like veldig godt mine med 325 gram hvertfall! Vil ikke ha noe mindre i alle fall. Spennende da! Gleder meg til å høre hvordan det blir for deg. Kommer selv til å legge ut bilder / evt sende deg på melding så du får se. Side jeg er i ilden før deg skjønner! Tror egentlig det er ganske normalt! Jeg betaler 31500 gleder meg såå! Og håper vi begge blir fornøyde :D har dy snapchat? Du kan jo sende meg navnet ditt der på melding om du vil, så får du mye mer bilder fra operasjonsdageb og sånt Endret 7. mars 2014 av Arwina
silkhand Skrevet 8. mars 2014 #30991 Skrevet 8. mars 2014 Åh, ja denne følelsen gir meg sommerfugler i magen hver dag altså!! Da er du jo ganske lik meg egentlig, men hvilken BH-størrelse var du før OP? og hva er du nå ca? Jeg skal jo ha moderat profil, siden han sa at han aldri ville lagt inn høyprofil på meg ettersom at det ikke ville blitt et pent resultat på min kropp. Har du lagt ut bilder her tidligere? Ja, du har rett! Jeg har funnet ut at jeg skal stole på PK, tenker liksom "hvorfor ikke stole på han når jeg føler meg trygg på han?". Tusen takk for det!! Gleder meg masse masse masse Kommer til å oppdatere her framover tenker jeg, perfekt å ha noen å dele det med her inne når det ikke er noe man vil fortelle 'alle'. Hvilken strl hadde du i støttebh? og hvilken type/merke? Maange spørsmål, hehe! Sånn er det å være 'nybegynner' Jeg hadde a / b cup før, nå bruker jeg ca 80d er ikke helt ferdig i helingsprosessen enda, men tror ikke de krymper noe særlig mer nå Jeg fikk sportsbh etter operasjonen, har vekslet mellom den og pierre robert de er veeeldig god. Åh du har masse å glede deg til :D!
silkhand Skrevet 8. mars 2014 #30992 Skrevet 8. mars 2014 Kan noen svare meg på om arrene mine ser 'bra' ut, etter 4 uker?
Boobsday Prepper Skrevet 8. mars 2014 #30993 Skrevet 8. mars 2014 Kan noen svare meg på om arrene mine ser 'bra' ut, etter 4 uker? Arrene dine ser knallbra ut.
Boobsday Prepper Skrevet 8. mars 2014 #30994 Skrevet 8. mars 2014 Jeg må bare dele noe med dere. Det er i dag fem måneder siden jeg opererte, hvilket betyr at jeg har brukt fire måneder til å lete etter en god bh som gir god nok støtte ved trening. Jeg har prøvd mange, men syns ikke støtten har vært tilstrekkelig. I dag var jeg derimot på posten for å hente denne godsaken, og jeg angrer ikke et sekund. Den sitter som et skudd, og brystene mine rikket seg ikke en centimeter. Utvilsomt den beste femhundrelappen jeg noensinne har brukt! Når det er sagt og gjort er jeg nå sjeleglad for at jeg nærmer meg seksmånedersmerket og dermed kan begynne å tenke på å kjøpe meg spile-bher igjen. Gleder meg sånn til å slippe de alt for små tulle-bhene jeg har brukt hittil!
carmen81 Skrevet 9. mars 2014 #30995 Skrevet 9. mars 2014 Heisann og lenge siden sist jeg oppdaterte noe her inne nå. Er imorra 8 uker post op og idag merket jeg noe rart noe. Er veldig øm, litt små stikking og ubehag i op.såret og lurer veldig på hva i fanken det er. Kjenner det bare ved å stryke over såret med fingeren. Lurer på om den litt røffe sexen med samboeren igår er årsaken, for har aldri opplevd dette før. :s kan jeg ha klemt den ene puppen såpass at jeg har skadet såret eller en nerve? Er ikke rød og varm, så intet så til nå tyder på infeksjon. Fått mer følelse kan det virke som idag fra brystvorten og trekanten ned til såret. Noen her som har opplevd noe slik i op.såret og litt over? At det stikker litt og er ømt så lenge etter op?
Gjest Kaie Skrevet 9. mars 2014 #30996 Skrevet 9. mars 2014 Hei, lurte på om noen kanskje har noen svar til meg. Det er litt over 3 uker siden opr og på 14-dags kontrollen var jeg og klippet trådenne fra syingen, men nå er det en tråd som fortsatt stikker ut av det ene arret. Det kan jo umulig være meningen? på det andre arret så er det ingen tråd igjen. Tror forresten også jeg kanskje reagerer på teipen. huden er litt rødlig og flasser litt. Burde jeg slutte med teip da? Skal ta å ringe til klinikken i morgen og høre altså . Du hadde kjempe fine arr Silkhand, det er jo nesten borte noen steder !!
silkhand Skrevet 10. mars 2014 #30997 Skrevet 10. mars 2014 Hei, lurte på om noen kanskje har noen svar til meg. Det er litt over 3 uker siden opr og på 14-dags kontrollen var jeg og klippet trådenne fra syingen, men nå er det en tråd som fortsatt stikker ut av det ene arret. Det kan jo umulig være meningen? på det andre arret så er det ingen tråd igjen. Tror forresten også jeg kanskje reagerer på teipen. huden er litt rødlig og flasser litt. Burde jeg slutte med teip da? Skal ta å ringe til klinikken i morgen og høre altså . Du hadde kjempe fine arr Silkhand, det er jo nesten borte noen steder !! Hei! Og tusen takk ) Jeg var også til kontroll å fjernet de blanke stingene, et par dager senere merket jeg at hun hadde glemt en. Jeg ringte å spurte etter hva jeg skulle gjøre med den, Da fikk jeg beskjed om å dra den forsiktig litt ut å klippe helt inntil huden. Så vil resten løse seg opp !
newboobs Skrevet 11. mars 2014 #30998 Skrevet 11. mars 2014 Hei :-)) Jeg har fått op 8 april. Er 172cm høy og veier rundt 59kg, jeg skal legge inn ca 300gr under muskel. Er det noen her som er litt lik meg? :-)
Arwina Skrevet 11. mars 2014 #30999 Skrevet 11. mars 2014 Hei :-)) Jeg har fått op 8 april. Er 172cm høy og veier rundt 59kg, jeg skal legge inn ca 300gr under muskel. Er det noen her som er litt lik meg? :-) Hei, og velkommen hit! Jeg har ikke operert enda, men skal opereres om en ukes tid, 20. Mars. Er veldig lik deg i høyde og vekt hvertfall, 172cm høy og 58 kg. Skal legge inn ca 325 over muskel. Skal oppdatereløpwndw her så det er bare å følge med hvor skal du operere og hva slags proteser? Jeg skal ha runde i moderat profil gleder meg så mye nå, og om litt over en uke har jeg nye pupper!!!
newboobs Skrevet 11. mars 2014 #31000 Skrevet 11. mars 2014 Hei, og velkommen hit! Jeg har ikke operert enda, men skal opereres om en ukes tid, 20. Mars. Er veldig lik deg i høyde og vekt hvertfall, 172cm høy og 58 kg. Skal legge inn ca 325 over muskel. Skal oppdatereløpwndw her så det er bare å følge med hvor skal du operere og hva slags proteser? Jeg skal ha runde i moderat profil gleder meg så mye nå, og om litt over en uke har jeg nye pupper!!! Tusen takk å, jeg tenker du gleder deg. Jeg fikk beskjed med en gang at jeg skulle ha under muskelen, skulle selvfølgelig ønske jeg skulle som deg, gruer meg veldig til smerter etterpå. Blir gøy å høre hvordan det går med deg!! jeg skal ha anatomiske proteser, siden han sa det ble mest naturlig så håper det blir bra, men har tenkt mye på at jeg kanskje heller burde ha runde. Jeg skal operere i arendal om du vet hvor det er, hvor skal du operere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå