Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pierre Robert!!! Bruker bare den! :) har kjøpt flere andre merker og typer men syns definitivt pierre robert er best

Er den med skåler ? "Godkjent" for bruk rett etter OP ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til alle dere med nye pupper.. Gratulerer såå mye!!! Hvilken sports bh har dere valgt? Jeg skal utføre ny OP om litt tid og er begynt å kikke litt på sportsbh. Ser at mange velger Triumph sin triaction, jeg brukte den sist og syns ikke den var noe god :-( Tynt stoff og lite støtte og nå som jeg skal legge inn relativt store proteser ser jeg for meg at den vil være enda værre.. Tips til type og butikker taes imot med takk :-)

Teres stokkan anbefalte Fila sin bh med åpening foran. Kjøpt på Reimers. God bh synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Teres stokkan anbefalte Fila sin bh med åpening foran. Kjøpt på Reimers. God bh synes jeg.

Takk for svar :) Har sett på en fra Triumph som heter active star og den ser knall god ut ... tror jeg bestiller en slik en ja !! :) Formen bra i dagene etter OP ?

Skrevet

Takk for svar :) Har sett på en fra Triumph som heter active star og den ser knall god ut ... tror jeg bestiller en slik en ja !! :) Formen bra i dagene etter OP ?

Formen er helt topp!

Har ikke tatt noen form for smertestillende idag. Og kjenner ingenting annet enn litt trykk/press i puppene:-)

• Liker 1
Skrevet

Er den med skåler ? "Godkjent" for bruk rett etter OP ?

Jeg ble anbefalt den når jeg var på 14.dagers kontroll:)

• Liker 1
Skrevet

Ok :-) skal sjekke de ut , kjøper du de på dagligvarebutikk ?

Skrevet

Konsultasjon overstått. . 600 cc høyprofil over muskel :-) :-)

Hei! Jeg så vi hadde ca samme høyde, vekt og innlegg (bortsett fra at jeg har både høyprofil og moderat profil). Jeg gikk fra en 75A til en 75B med 300cc. Vurderer å legge meg under kniven igjen om noen måneder. Opererer du ved samme klinikk som første gang? Fikk du noe "avslag" ettersom du har tatt der før isåfall?

Jeg er fra stavanger, og utifra teres sine nettsider så koster det mange tusen mer med op nr2.

Håper du blir fornøyd med 600cc!

Skrevet

Ok :-) skal sjekke de ut , kjøper du de på dagligvarebutikk ?

Ja:-) koster rundt 250

• Liker 1
Skrevet

Hei! Jeg så vi hadde ca samme høyde, vekt og innlegg (bortsett fra at jeg har både høyprofil og moderat profil). Jeg gikk fra en 75A til en 75B med 300cc. Vurderer å legge meg under kniven igjen om noen måneder. Opererer du ved samme klinikk som første gang? Fikk du noe "avslag" ettersom du har tatt der før isåfall?

Jeg er fra stavanger, og utifra teres sine nettsider så koster det mange tusen mer med op nr2.

Hei :)

Jeg skal ikke bruke samme kirurg som sist gang. Får ingen rabatt på OP nr 2- Men er jo 5 år siden jeg tok min første, og skal man ha rabatt må man vel gjerne utføre ny OP innen et år ?

Sjekk litt rundt, noen tar ikke spesielt mye ekstra for å fjerne gamle implantat, mens andre klinikker tar 10-12.000 for det- stor variasjon der.

Har i samråd med kirurg bestemt å gå ned til 550 cc moderat pluss - tenker dette vil holde lenge og jeg vil havne på en 80DD :) Er spent på ny OP, men de jeg vet som har gjort det igjen sier at OP nr 2 er bedre og mindre smertefull :) )

Hvor mye tenker du legge inn ? :smilorange:

Skrevet

Etter hvor lenge begynte dere å sove uten bh om natten? :)

Skrevet

Etter hvor lenge begynte dere å sove uten bh om natten? :)

Står at man kan slutte etter 4 uker på lappen jeg fikk av klinikken :)

Skrevet

Hvor lenge er det siden du opererte? Opererte i oktober 255cc og vurderer også ny men usikker på om jeg skal gjøre det med det samme...

Skrevet

Hvor lenge er det siden du opererte? Opererte i oktober 255cc og vurderer også ny men usikker på om jeg skal gjøre det med det samme...

Hvorfor vurderer du ny?

Skrevet

Veldig fornøyd med før/etterbilde :):) :):)

Du har all grunn til å være fornøyd :) :)

Skrevet

Veldig fornøyd med før/etterbilde :):):):)

Så utrolig fine de er! :)

Skrevet

Nå er jeg straks 6 uker post op og her skjer det ikke mye lengre kontra i starten. De kjennes ut som mine og legger ikke lenger merke til de. :)

De har droppet mye de siste ukene og nå sitter de ikke lengre så høyt oppe som i starten, ser ikke helt ut som naturlige pupper. Det blåser jeg i, de er mine og jeg elsker de! De blir nok annerledes, som i å få ett mer naturlig utseende etterhvert. Blitt også veldig myke å ta på, og det er jeg utrolig glad for. De er jo ikke direkte små og var spente og harde i starten, men det er jo normalt. Var som andre sikkert litt beskymret for om de ville bli slik harde og spente.

Ligger i sengen på siden uten problem, men litt rart å ligge på magen enda. Så ender med at jeg snur meg fort tilbake.

Vært å trent igjen, men nå er det lår, rumpe og magetrening som gjelder, og fy søren så tungt det var å starte treningen etter 6 uker pause. Blææh!

"Arrene" er såpass usynelige mange steder at jeg må ha hjelp til å sette på ny teip. De som har teipet har måtte lete godt, for det som synes enkelte steder er en tynn tynn lys stripe. Må si han har nå tråklet meg ganske godt sammen han pken. :D

Kun 6 ganger (uker) igjen å teipe, så går jeg over til Kelo Cote.

Nå blir det klatring, ridning, trening, snowboard osv osv som normalt igjen!

Tiden frem til nå har gått i sneilefart i perioder, og ble temmelig dritlei å ha på den sportsbhen 24/7.

Skrevet

Veldig fornøyd med før/etterbilde :):) :):)

Ligner egentlig veldig på mine både før og etter bilde! Hvor mye la du inn? Og hvem str har du i den pierre robert sportsbhen? Kjøpte en rett før op, men får den ikke over puppene engang.. Så skal ut å kjøpe en ny etterpå, og vil ikke bruke enda mer penger på enda en jeg ikke får brukt :fnise:

Skrevet

Ligner egentlig veldig på mine både før og etter bilde! Hvor mye la du inn? Og hvem str har du i den pierre robert sportsbhen? Kjøpte en rett før op, men får den ikke over puppene engang.. Så skal ut å kjøpe en ny etterpå, og vil ikke bruke enda mer penger på enda en jeg ikke får brukt :fnise:

Tusen takk for fine ord, jenter :) :)

Jeg kjøpte flere stk i L før operasjonen, og etter hevelsen gikk ned måtte jeg bruke M, følte den støtta mye bedre! :) Jeg la inn 300 over muskel. duda? :)

Skrevet

Hvorfor vurderer du ny?

De er veldig fine men kunne kansje vært større.. De så større ut på 3D og alt det.. Og de dekker ikke arret slik jeg ble fortalt at den skulle...

Men har også tenkt på det med barn... Hvis brystene forandrer seg veldig da er det bedre å vente til etter man har de... Eller om man må operere på nytt etter barn? Masse å tenke på.. Ikke noe som trenger å bli gjort med det første men tror jeg fortsatt får bruke push up om jeg ikke gjør noe med de.. Noe jeg ville unngå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...