Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg nettopp vært på Konsultasjonstime og han mente 295cc dråpeformet overmuskel passet best meg han mente om jeg ville ha rund hadde han fått plass til mye mindre cc pga har veldig faste bryst.

Er 295cc mye ? Følte det var litt lite, men er vell en del..

Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Ha dråpeformet og betal nesten 40tusen eller ta den billige runde til litt over 30tusen men med mye mindre cc.

Er så usikker Hehe.. Håper dere kan komme med noen gode råd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var jeg hjemme og har allerede vært hjemme i noen timer.

Føler meg i overraskende fin form, har ikke tatt noe smertestillende etter op som var ferdig kl 11.00, har ikke vondt i det hele tatt, kun litt øm.

Da jeg ankom klinikken var jeg ikke nervøs. Alle var så hyggelige der, virkelig.

Ble møtt av kirurg og sykepleiere som satte narkosen. Husker ikke at jeg sovnet, men plutselig var jeg våken.

Fikk frokost, faktisk nypresset appelsinjuice og ferskt brød. Det var så godt. Husker jeg tenkte at det var skikkelig luksus, haha.

Ser ut som puppene ligger ganske mye til siden. Så lurer på om noen vet om de vil gå mer inn etterhvert? Vil jo ha litt kløft hvert fall.

Gratulerer med overstått op! :)

Det er helt normalt at de går mye til siden. Det gjorde mine også. Men nå 1 uke etterpå er de helt fine :) Bare slapp av :)

Skrevet

Nå har jeg nettopp vært på Konsultasjonstime og han mente 295cc dråpeformet overmuskel passet best meg han mente om jeg ville ha rund hadde han fått plass til mye mindre cc pga har veldig faste bryst.

Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Ha dråpeformet og betal nesten 40tusen eller ta den billige runde til litt over 30tusen men med mye mindre cc.

Hvor høy osv er du?

Jeg er 172/63kg og har 300cc runde over muskel. Passer min kropp perfekt, da jeg ønsket større,fyldigere bryster men fremdeles så naturlige ut

uansett er det alltid best å stole på pk, de kan jobben sin :)

Skrevet

Hvor høy osv er du?

Jeg er 172/63kg og har 300cc runde over muskel. Passer min kropp perfekt, da jeg ønsket større,fyldigere bryster men fremdeles så naturlige ut

uansett er det alltid best å stole på pk, de kan jobben sin :)

Jeg er 163/62kg :)

Skrevet

Jeg har antomiske proteser. Husker selv hvor usikker jeg var, men valgte til slutt å stole på pk, og det er jeg kjempe glad for. Han vet alltid best. :)

Skrevet

Har lest mye gjennom dette forumet, og i morgen er det endelig min tur!!! :danse:

Kl. 11 skal jeg opereres. Må si jeg gruergleder meg ganske mye. Men har et spørsmål jeg håper på å få svar på. Skal man vaske håret med hibiscrub også? Pk har ikke sagt noe om dette, og på siden dems står det bare at man skal vaske seg med hibiscrub i dusjen, så vet ikke om dette innebærer håret også. Er nok individuellt fra klinikk til klinikk, men lurer på hva dere som har hatt operasjon gjorde? Håper på raskt svar da jeg må i dusjen nå snart...

Skrevet

jeg fikk ikke låv å bade i offentlige basseng før såret var skikklig grodd, pga stor infeksjonsfare som det er i slike basseng. :) nå hadde jeg en streng kirurg,og har ikke fått treningstilatelse enna heller..kankje en grunn til at hun til nå ikke har hatt inn kunder med kapsling/infeksjon o.l .. :)

Ärren ser ju fina ut, men vet inte helt säkert hur de ser ut där det är lite skorpa kvar.. Kanske dumt att bada då men åh vad jag har längtat efter det :( Ni vet, valentines day och lite luksus med hotell och spa :rodmer: (... och få visa typen mina nya boobies i en snygg bikini..) :fnise:

I morgen skal jeg opereres!!! Jeg merker jeg er ganske nervøs, men gleder meg masse. Det hele føles veldig uvirkelig. Har så mange ganger drømt om at jeg bare skal våkne opp med større pupper, og i morgen skjer det! Gleder meg til å bli en del av klubben :)

Jeg jobber som svømmeinstruktør, så spurte om når det var greit å være i vannet igjen. Kirurgen sa det var greit så lenge såret ikke vesker, men har blitt tørt. Og det ville ta 2,5-3 uker.

Åh hoppas allt har gått bra och att du mår fint, spänd på att höra din uppdatering! :)

Ajajaj, då vågar jag nog inte chansa :( Men men.. Den som väntar på något gott..!

Skrevet

En annan ting, att man inte ska träna styrketräning förrän efter 6 veckor.. Visst gäller det bara överkropp/ bröst? Jag tränade ben i måndags, och det gick fint. Tränar hårt men kände inget i brösten.

Någon som vet om det finns andra risker förknippat med det?

Skrevet

Har lest mye gjennom dette forumet, og i morgen er det endelig min tur!!! :danse:

Kl. 11 skal jeg opereres. Må si jeg gruergleder meg ganske mye. Men har et spørsmål jeg håper på å få svar på. Skal man vaske håret med hibiscrub også? Pk har ikke sagt noe om dette, og på siden dems står det bare at man skal vaske seg med hibiscrub i dusjen, så vet ikke om dette innebærer håret også. Er nok individuellt fra klinikk til klinikk, men lurer på hva dere som har hatt operasjon gjorde? Håper på raskt svar da jeg må i dusjen nå snart...

Ja, vask håret også :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å bruke vanlig shampoo i håret. :)

Skrevet

Wii! Da er det klart for min tur. Skal dra hjemmefra nå, har op kl. 11 :sjokkert::biggrin:

Skrevet

Hei!

Tenkte jeg kunne oppdatere litt. Opererte i går og alt gikk fint. La inn 300 og 260 over muskel. Er fornøyd med størrelse, men som felere har nevnt, så ligger de litt langt ut på siden og er litt spisse. Regner med at dette vil bli bedre etterhvert som tiden går :)

I går hadde jeg litt smerter, og det samme gjelder i dag, så tar regelmessig med smertestilllende. Har også vært på kontroll i dag, hvor kirurgen byttet teip, og han sa at arrene så bra ut. Skal tilbake på kontroll om 7 dager :)

Skrevet

Er det noen som vet om støtte-BH er inkludert i prisen på Fornebuklinikken? Får man det altså?

Og kan man eventuelt kjøpe en til? Må dette avklares via mail på forhånd? :)

Skrevet

Da er jeg ferdig operert . 350 over muskel! Fortsatt godt Bedøvd rundt puppane men alt har gått over forventning ;)

Gudinnen82: margit var veldi flink å behagelig! Spent på korleis de går med deg Idag på konsultasjon ?:)

• Liker 1
Skrevet
Er det noen som vet om støtte-BH er inkludert i prisen på Fornebuklinikken? Får man det altså?

Og kan man eventuelt kjøpe en til? Må dette avklares via mail

Bh er inkludert og du kan kjøpe en til når du drar derfra :) Mener å huske at den kostet 400 .. Trenger ikke gi beskjed om det på forhånd ..

Skrevet

Da er jeg ferdig operert . 350 over muskel! Fortsatt godt Bedøvd rundt puppane men alt har gått over forventning ;)

Gudinnen82: margit var veldi flink å behagelig! Spent på korleis de går med deg Idag på konsultasjon ?:)

Gratulerer med vel overstått operasjon :) :)
Skrevet

Gratulerer så mye Fourboobies :-) :-) Så godt å høre at OP er vel overstått og at alt gikk bra !! Jeg skal til konsultasjon nå kl 19.30 og er minst like spent som forrige gang ;-) Håper du får en behagelig kveld :-)

Skrevet

Heisann! Nå har jeg endelig fått tilgang til denne tråden jeg også, etter mye kluss :P

Har fulgt med i en god stund nå. Litt om min historie;

Bestemte meg for å ta silikon i høst; og hadde da tenkt på dette i mange år. er 16.3 høy og veier ca 60 kg. Har "store" hofter smal midje og små pupper. Så ganske uproposjonal i mine øyne.

Er i fra Arendal; så bestemte meg for å gjøre det her. Gjorde nok veldig dårlig reserach, men jeg gadd ikke stresse med å reise langt; og hadde heller ikke hørt noe negativt.

Var på konsultasjon i oktober; og ble da enige om 330 dråpeformet under muskel . Og bestillte operasjon 14 januar.

de siste 2 ukene før op; testet jeg med ris, og fikk NOIA for størrelsen, med 330 gr ris så jeg ut som pamela følte jeg, og det var ikke det jeg var ute etter. til og med med 290 følte jeg det ble mye.. og venninnene mine var enige.. Så jeg snakka med klinikken og sa jeg tenkte på å gå ned i str. Hun sa de hadde mindre proteser inne så det var ingen problem,

Dagen kom endelig; men da jeg skulle ta opp str igjen, ble kirurgen litt stressa. Jeg måtte nemlig ha 12 cm brede innlegg; og 255 var 10,5 cm. Det ville bli rart sa han.. Så jeg strakk meg til 290 , da var de 11,5 cm. Han mente det kunne gå.

Når jeg våknet hadde jeg igjen NOIA for at dette ble for mye..

De var ganske hovne til å begynne med, og jeg var egentlig fornøyd med str likevel. Var ikke for store i det hele tatt! Nå, når hevelsen har gått betydelig ned ; angrer jeg faktisk på at jeg ikke bare tok 330. Det hadde nok faktisk blitt akkurat sånn jeg ville. Og også litt breiere; ettersom jeg syntes kanskje de er litt smale.

Men; jeg har jo aldri hatt pupper før; så jeg vet vel ikke helt åssen en pupp skal se ut :P

Så til deg M8M, vi er vel ganske like i str; men selvfølgelig kommer det an på utangspunktet. Jeg var en 70B/C i HM ( syntes det høres ut som det er litt, men det var ikke mye altså, flat fra siden) 290 for meg er ikke for mye, men heller ikke små. Jeg tror jeg fyller en 75C bh fra lindex. ellers så angrer jeg på at jeg ikke bare hørte på PK og tok 330..

Skrevet

Gratulerer med overstått! Happy healing! :D

Skrevet

Da er jeg også ferdig operert! Opererte i 11 tiden og var hjemme rundt 16-17. Hadde egentlig trodd det skulle være mer smerter.. Har bare vondt i stinga under puppene til nå, og på sidene av puppene, spesielt når jeg puster. Har tatt 2 pinex og 1 tramadol. har kastet opp en del.. men tvi tvi, regner vell det blir mer smerter i morgen og de neste dagene :frown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...