mrs di Skrevet 16. mars 2014 #31021 Skrevet 16. mars 2014 Så gøy at vi skal operere nesten samtidig! Er selv 172 og 58 kg, og skal få operert inn ca 325 moderat profil over muskel på torsdag 20.mars. Hvilken dato har du operasjon? Blir godt å ha noen som opererer nesten samtidig hvilken cup-størrelse ønsker du å bli? Jeg håper på C/D og grugleder meg til å se resultatet! Tiden går sååå fort :D Jeg opereres imorra ettermiddag!! Er sykt spent nå, akkurat dusjet meg med hibiscrub;-) Skulle gjerne kommet opp i 325 moderat profil som deg altså, føler liksom 275 el 295 høres litt lite ut! Ønsker å bli en god C og tror nok bare det blir B/C med det (??) er nesten ingenting fra før, menmen.. Samtidig vil jeg jo seff ha det pent da, så velger å stole på Barstad.. Pent er viktigst tenker jeg! Skal prøve å komme med en update til deg! :-)
mrs di Skrevet 16. mars 2014 #31022 Skrevet 16. mars 2014 Ååå ikke lenge igjen:-D synes som regel resultatet blir finest når man ikke har så mye fra før så det kommer helt sikkert til å se helt smashing ut! Dette kommer til å gå så bra! Hvordan har du det hjemme? Jeg bor alene så jeg er litt engstelig for hvordan dagene etter kommer til å bli, men jeg får bare proppene i meg smertestillende! Takk for oppmuntrende svar!! :-):-) Det hjelper alltid. Engstelig for smertene etterpå jeg også, er en skikkelig pyse når d kommer til sånt generelt, men går vel greit med div sm.stillende.. Mer bekymret for løfting og styr med de to små hjemme på 3 og 1 år, særlig minstemann, men får se hvordan d går.. Mannen min vil jo gjøre nesten alt den første tida, men kan ikke vente 6 uker med å ta i et tak!! Håper å heles raskt & fint!
Arwina Skrevet 16. mars 2014 #31023 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Jeg opereres imorra ettermiddag!! Er sykt spent nå, akkurat dusjet meg med hibiscrub;-) Skulle gjerne kommet opp i 325 moderat profil som deg altså, føler liksom 275 el 295 høres litt lite ut! Ønsker å bli en god C og tror nok bare det blir B/C med det (??) er nesten ingenting fra før, menmen.. Samtidig vil jeg jo seff ha det pent da, så velger å stole på Barstad.. Pent er viktigst tenker jeg! Skal prøve å komme med en update til deg! :-)Åh så sykt spennende da!! Jeg krysser fingrene for at alt går på skinner for deg gleder meg til å høre hvordan du opplevde det og hvordan du føler deg etterpå- og så klart resultatet! Husk at det ikke er såå stor forskjell på 295 og 325 da bare ett par spiseskjeer på en måte (om man kan si det slik). Skal du ha moderat profil? Aner ikke hvilken størrelse det blir altså, det avhenger jo så mye av hver enkelt kroppsfasong. Er nok lurt å stole på PK tenker jeg, han vet best! Skal du ha med noe bilde til operasjonen? Og forresten.. Skiftet du til rent sengetøy? etter å ha dusja med hibiscruben mener jeg. Har ikke hørt noe om det selv, men tenker jeg gjør det for å ha mest rent rundt meg Lykke til i morra!! Endret 16. mars 2014 av Arwina
Proppen Skrevet 17. mars 2014 #31024 Skrevet 17. mars 2014 Takk for oppmuntrende svar!! :-):-) Det hjelper alltid. Engstelig for smertene etterpå jeg også, er en skikkelig pyse når d kommer til sånt generelt, men går vel greit med div sm.stillende.. Mer bekymret for løfting og styr med de to små hjemme på 3 og 1 år, særlig minstemann, men får se hvordan d går.. Mannen min vil jo gjøre nesten alt den første tida, men kan ikke vente 6 uker med å ta i et tak!! Håper å heles raskt & fint! Lykke til!!!! Tenk at du snart er ferdig med det, heldiggrisen=) Oppdater oss gjerne når du er i form til det. Igjen, LYKKE TIL
Slush Skrevet 17. mars 2014 #31025 Skrevet 17. mars 2014 Hei, har lenge lest her inne på forumet, utrolig godt å kunne lese om andres erfaringer! jeg er selv 25 år 160cm og 54kg. har to barn så puppene har blitt to tomme lommer føler jeg.. Skal opereres den 10.04 og gleder meg veldig!!! Pk vil legge inn ca 280cc moderat profil, jeg syns 300 - 325cc passet meg best. Men det var ikke noe problem om jeg ønsket det. Eneste jeg er redd for er at de skal bli for tunge å begynne å henge:/ (skal btw ha over muskel) noen andre som har noen erfaring med denne str jeg ønsker?
Arwina Skrevet 17. mars 2014 #31026 Skrevet 17. mars 2014 Hei, har lenge lest her inne på forumet, utrolig godt å kunne lese om andres erfaringer! jeg er selv 25 år 160cm og 54kg. har to barn så puppene har blitt to tomme lommer føler jeg.. Skal opereres den 10.04 og gleder meg veldig!!! Pk vil legge inn ca 280cc moderat profil, jeg syns 300 - 325cc passet meg best. Men det var ikke noe problem om jeg ønsket det. Eneste jeg er redd for er at de skal bli for tunge å begynne å henge:/ (skal btw ha over muskel) noen andre som har noen erfaring med denne str jeg ønsker? Hei og velkommen hit! Jeg har ikke noe erfaring enda, men skal legge inn rundt 325 moderat profil over muskel på torsdag så da vil jeg kunne fortelle mer har ikke noen barn jeg da, så der er vi ikke like. Hvor skal du opereres? nå vil neppe 300-325 være så mye tyngre enn 280, er tross alt bare 20-40 mer så tviler at det skal gi mer heng og tyngde. Dette er bare hva jeg tror da, så anbefaler deg å høre med din PK om akkurat dette Jeg kommer i hvertfall til å oppdatere så snart jeg kan etter operasjon! Er så spent og lykke til med valget om størrelse, det er ikke enkelt altså!
Emma Sofie Skrevet 17. mars 2014 #31027 Skrevet 17. mars 2014 Jeg opereres imorra ettermiddag!! Er sykt spent nå, akkurat dusjet meg med hibiscrub;-) Skulle gjerne kommet opp i 325 moderat profil som deg altså, føler liksom 275 el 295 høres litt lite ut! Ønsker å bli en god C og tror nok bare det blir B/C med det (??) er nesten ingenting fra før, menmen.. Samtidig vil jeg jo seff ha det pent da, så velger å stole på Barstad.. Pent er viktigst tenker jeg! Skal prøve å komme med en update til deg! :-) Hei! Jeg er litt lavere enn deg, og litt tyngre, men ellers veldig lik. Jeg skal også opereres på fornebuklinikken, men av Hakueland om to uker. Jeg har akkurat samme "problem" som deg. Jeg ble anbefalt 240 gram, moderat profil under muskel. Jeg har også såvidt en A fra før av og ønsker å bli en C. Så jeg er veldig spent på å høre hvilken størrelse du blir. For jeg føler også at 240 vil bli litt lite:P Masse lykke til med operasjonen!:D
mrs di Skrevet 17. mars 2014 #31028 Skrevet 17. mars 2014 Hei! Jeg er litt lavere enn deg, og litt tyngre, men ellers veldig lik. Jeg skal også opereres på fornebuklinikken, men av Hakueland om to uker. Jeg har akkurat samme "problem" som deg. Jeg ble anbefalt 240 gram, moderat profil under muskel. Jeg har også såvidt en A fra før av og ønsker å bli en C. Så jeg er veldig spent på å høre hvilken størrelse du blir. For jeg føler også at 240 vil bli litt lite:P Masse lykke til med operasjonen!:D Takk!! Nå er det vel ca 2,5 time siden jeg våknet og alt har gått superbra!! Så deilig å være ferdig! Er vel plassert i senga på hotellet.. Var selvfølgelig veldig nervøs i morges, men de ringte og fikk meg til å komme let par timer tidligere og d var bare greit;-) Kirurg, sykepleiere og resten av folkene på Fornebu var så hyggelige og gav virkelig inntrykk av en profesjonell bedrift! Sovnet før jeg rakk å tenke at jeg sovnet, og våknet i en deilig, varm seng med 295 moderat profil under muskel på plass:-):-) er superfornøyd!! Det var max av hva jeg har plass til med denne profilen, brystbredde etc. Ble større enn jeg trodde;-) nå går jo hevelsen rundt ned og formen endrer seg men tror nok det blir en C til slutt ja. Glad jeg hørte på anbefalingene fra Barstad! Hadde faktisk litt vondt (kanskje grad 3/4 av 10) da jeg våknet, så fikk en Oxinorm ganske raskt og nå er det litt vondt men veldig levelig. Presser godt under muskelen selvfølgelig, men ikke noe å grue seg til! Gleder meg til å se formen & str om en uke og om to! Lykke til resten alle sammen!! Klem fra meg
Slush Skrevet 17. mars 2014 #31029 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Hei og velkommen hit! Jeg har ikke noe erfaring enda, men skal legge inn rundt 325 moderat profil over muskel på torsdag så da vil jeg kunne fortelle mer har ikke noen barn jeg da, så der er vi ikke like. Hvor skal du opereres? nå vil neppe 300-325 være så mye tyngre enn 280, er tross alt bare 20-40 mer så tviler at det skal gi mer heng og tyngde. Dette er bare hva jeg tror da, så anbefaler deg å høre med din PK om akkurat dette Jeg kommer i hvertfall til å oppdatere så snart jeg kan etter operasjon! Er så spent og lykke til med valget om størrelse, det er ikke enkelt altså! Åh! Det er ikke lenge til! :D ja syns det virker som en passe størrelse så tror jeg vil gå for den (altså 325cc) gleder meg sykt mye! Jeg skal opereres på teresklinikken i Bodø, men har ikke lest om så veldig mange som har erfaring derfra. Blir spennende å høre når du er ferdig om hvordan det gikk ! masse lykke til! Endret 17. mars 2014 av Slush
silkhand Skrevet 17. mars 2014 #31030 Skrevet 17. mars 2014 På torsdag er det 6 uker siden jeg opererte Føler meg helt normal som før operasjonen,har også begynt å trene! Kjenner av og til at protesen beveger seg om jeg gjør enkelte bevegelser et stykke foran kroppen,men føler ingen ubehag ved det. Nå fokuserer jeg bare på hvor myke de blir, og hvor fine arrene mine blir for hver uke. Gleder meg stort til BH prøving, tror jeg ender på rundt 80c. Tok 300 over muskel Veldig fornøyd! Tusen takk til alle dere gode jenter her inne på forumet,har hjelpt meg enormt mye med tips og triks. Er stadig innom å leser,syns det er så gøy klem til dere
rebus Skrevet 17. mars 2014 #31031 Skrevet 17. mars 2014 Hei Jeg er ei jente på 24 år som vurderer sterkt silikon. Har ikke pupper i det hele tatt. Føler meg veldig guttete og har ingen former. Er også normal veldig slank, så skulle ønske jeg hadde litt mer former. Vurderer derfor å skaffe meg dette nå.. Er 167 cm høy og veier 50 kg. Noen som har peiling på hvilken størrelse som kan passe? Bruker den minste størrelsen i butikken nå.. Gleder meg bare til at jeg kan faktisk GLEDE meg til sommeren og tørre å gå i bikini! 1
Ankh Su Namun Skrevet 17. mars 2014 #31032 Skrevet 17. mars 2014 Hei Jeg er ei jente på 24 år som vurderer sterkt silikon. Har ikke pupper i det hele tatt. Føler meg veldig guttete og har ingen former. Er også normal veldig slank, så skulle ønske jeg hadde litt mer former. Vurderer derfor å skaffe meg dette nå.. Er 167 cm høy og veier 50 kg. Noen som har peiling på hvilken størrelse som kan passe? Bruker den minste størrelsen i butikken nå.. Gleder meg bare til at jeg kan faktisk GLEDE meg til sommeren og tørre å gå i bikini! Hei. Jeg har har en søster som er veldig slank og er 2cm høyere enn deg og veier 55kg. Hun hadde 70A og fikk lagt inn 300cc rund høy profil under muskel. Hun ble 70CC til liten D Det vises godt at hun har fått silikonpupper siden hun er så tynn. Jeg var 80 liten B og jeg fikk lagt inn 400cc lav profil over muskel som er mer passelig til meg da jeg hadde litt tomme bryst å fylle i Jeg er nå 80D ++. Jeg er 165 og veier 62kg Håper du finner din rette størrelse og lykke til
Ankh Su Namun Skrevet 17. mars 2014 #31033 Skrevet 17. mars 2014 Åh! Det er ikke lenge til! :D ja syns det virker som en passe størrelse så tror jeg vil gå for den (altså 325cc) gleder meg sykt mye! Jeg skal opereres på teresklinikken i Bodø, men har ikke lest om så veldig mange som har erfaring derfra. Blir spennende å høre når du er ferdig om hvordan det gikk ! masse lykke til! Jeg ble operert på teres klinikken i Bodø den 10 mars. Jeg har ikke vondt lengre, arrene gror fint og jeg er ikke hoven. I dag var jeg å ordnet stingene. Jeg er veldig fornøyd ved resultatet Kirurgen er veldig flink!! Lyykke til og jeg håper du blir fornøyd
rebus Skrevet 17. mars 2014 #31034 Skrevet 17. mars 2014 Hei. Jeg har har en søster som er veldig slank og er 2cm høyere enn deg og veier 55kg. Hun hadde 70A og fikk lagt inn 300cc rund høy profil under muskel. Hun ble 70CC til liten D Det vises godt at hun har fått silikonpupper siden hun er så tynn. Jeg var 80 liten B og jeg fikk lagt inn 400cc lav profil over muskel som er mer passelig til meg da jeg hadde litt tomme bryst å fylle i Jeg er nå 80D ++. Jeg er 165 og veier 62kg Håper du finner din rette størrelse og lykke til Takk for svar Hm, vil jo ikke at det skal vise "overraskende" mye på meg.. men vil at det skal synes at jeg har fine pupper, men samtidig ikke slik disse toppbloggerne har.. Er det vanligst med under muskel når man er veldig slank? Valgte hun og legen 300cc til henne fordi det passet henne best? Ser det unaturlig ut?
Ankh Su Namun Skrevet 17. mars 2014 #31035 Skrevet 17. mars 2014 Takk for svar Hm, vil jo ikke at det skal vise "overraskende" mye på meg.. men vil at det skal synes at jeg har fine pupper, men samtidig ikke slik disse toppbloggerne har.. Er det vanligst med under muskel når man er veldig slank? Valgte hun og legen 300cc til henne fordi det passet henne best? Ser det unaturlig ut? Bare hyggelig Ja under muskel er vanligst på de som er tynne og har lite brystvev. Kirurgen sa at det ikke er plass til mer en 300cc, så hun tok det meste som gikk ann å få som var 300cc. Dette er nå to år siden, de er fine å veldig bevegelig. Men det hun ikke liker er at når hun ligger på rygg så legger protesene seg på siden under armene. Hun kan også kjenne kanten på protesen, silikon blir noe synlig på en måte. Hun har også fått litt ripling .. For å være ærlig så syns ikke jeg det ser naturlig ut.. Men de er likevel fine til å være silikonpupper
rebus Skrevet 17. mars 2014 #31036 Skrevet 17. mars 2014 Bare hyggelig Ja under muskel er vanligst på de som er tynne og har lite brystvev. Kirurgen sa at det ikke er plass til mer en 300cc, så hun tok det meste som gikk ann å få som var 300cc. Dette er nå to år siden, de er fine å veldig bevegelig. Men det hun ikke liker er at når hun ligger på rygg så legger protesene seg på siden under armene. Hun kan også kjenne kanten på protesen, silikon blir noe synlig på en måte. Hun har også fått litt ripling .. For å være ærlig så syns ikke jeg det ser naturlig ut.. Men de er likevel fine til å være silikonpupper Takk for svar:) Så i bunn og grunn, så burde hun kanskje ha tatt mindre? hvor mye er 300cc egentlig? ser noen skriver i ml også?
Ankh Su Namun Skrevet 18. mars 2014 #31037 Skrevet 18. mars 2014 Takk for svar:) Så i bunn og grunn, så burde hun kanskje ha tatt mindre? hvor mye er 300cc egentlig? ser noen skriver i ml også? 300cc blir vel 3dl Æ syns ho kunne tatt litt mindre ja. Det spørs hvor mye pupp man har fra før Du får google å se på før og etterbilder
Leamusa Skrevet 18. mars 2014 #31038 Skrevet 18. mars 2014 Hei! Er rundt 11 uker siden jeg opererte, og jeg synes jeg kjenner implantatene veldig godt. Når jeg lener meg fremover uten bh på så føler jeg de snur seg så de blir en "pølse" og noen ganger må jeg nesten legge de på plass igjen. Er det sånn det skal være? Hvordan har dere andre det? Jeg la inn 400 under muskel. Hadde veldig god plass for å si det sånn
Slush Skrevet 18. mars 2014 #31039 Skrevet 18. mars 2014 Jeg ble operert på teres klinikken i Bodø den 10 mars. Jeg har ikke vondt lengre, arrene gror fint og jeg er ikke hoven. I dag var jeg å ordnet stingene. Jeg er veldig fornøyd ved resultatet Kirurgen er veldig flink!! Lyykke til og jeg håper du blir fornøyd Hvordan var det på operasjonsdagen? Hvordan gjorde de det i Bodø? er så spent på hva jeg kan forvente.. Får jeg for eksempel prøve ulike str når jeg kommer, å pratet med kirurgen? eller er det rett på sak?
Ankh Su Namun Skrevet 18. mars 2014 #31040 Skrevet 18. mars 2014 Hei! Er rundt 11 uker siden jeg opererte, og jeg synes jeg kjenner implantatene veldig godt. Når jeg lener meg fremover uten bh på så føler jeg de snur seg så de blir en "pølse" og noen ganger må jeg nesten legge de på plass igjen. Er det sånn det skal være? Hvordan har dere andre det? Jeg la inn 400 under muskel. Hadde veldig god plass for å si det sånn Heiii 8 dager siden jeg ble operert. Jeg kan ligge på siden uten at det er vondt, har til og med begynt med å rengjøre leiligheten... Kanskje ikke det lureste å gjør nu, men jeg tar det rolig. Jeg er litt øm enda, men ikke hoven lengre. Jeg la inn 400 lav bred profil over muskel, jeg hadde en liten B med litt heng i og lite fylde over brystvorter. Nå ser de helt grei ut og det ble en en litt stor D. Veeeldig uvant å få store pupper, fikk tilbake størrelsen jeg hadde før jeg begynte å amme )))) MEN...alltids et men :D puppen på høyre side er litt mer "slakk" i i forhold til den andre!, ikke noe å gjøre med det. Vises ikke med BH
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå