Avalon Skrevet 3. februar 2014 #30701 Skrevet 3. februar 2014 Lenge siden jeg har vært her inne nå. Det er 3år siden min op =)
anita1988 Skrevet 3. februar 2014 #30702 Skrevet 3. februar 2014 På mandag er det min tur, er så nervøs og spent. Greier ikke å tenke på noe annet :-) Men føler meg så usikker på størrelsen, hvordan greide dere å bestemme dere om dere var usikker? :-) Hei, jeg skal på konsultasjon neste uke og er også utrolig usikker på størrelsen, det er liksom fordeler og ulemper med begge. Hvilken størrelse endte du opp med? Siden det er mandag, så får jeg gratulere deg så mye med overstått operasjon! Hvordan føler du deg? 1
anita1988 Skrevet 3. februar 2014 #30703 Skrevet 3. februar 2014 Hør på PK! Han vet hva som kommer til å passe din kroppstype. Spørs jo og om du vil de skal se naturlige ut eller at de skal se litt silikon-aktig. Jeg tok det som var max for meg, var utrolig stort i begynnelsen på den tynne kroppen min, så det kom så et sjokk med en gang jeg så det, men de dropper jo og blir mindre og mer naturlige. Men som sagt - finn ut hvilket resultat du vil ha, så råder PK deg! Jeg sliter også veldig med å klare å bestemme meg for hva slags størrelse jeg vil ha. Jeg er 166 høy og veier 53 kilo og håper å kunne gå fra en 75B til en stor D (eller større). Det står egentlig mellom en D med innlegg på ca 350 ml eller en E med innlegg på 450 ml. men det er liksom fordeler og ulemper med begge, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre Hva slags størrelse fikk du når du ba om maks?
anita1988 Skrevet 3. februar 2014 #30704 Skrevet 3. februar 2014 Skiftet teip for 3 gang igår, og gjør der alltid i dusjen da den løsner så mye lettere når vannstrålen fukter direkte på teipen mens jeg sakte sakte løsner teipen. Blitt veldig fint! Mye av skorpen datt av denne gangen og under var der en flat lys stripe på de stedene, og jeg kan på mange steder både på kantene og midt i ikke se at det har blitt skåret i huden. Det er helt vilt og trodde virkelig ikke det skulle bli slik. Puppene har blitt mye mykere, men der er fremdeles endel før de er helt som de skal være. Dropper sakte men sikkert og ser bare også sånn sett bedre og bedre ut. Samboeren har tidligere kun kjent litt i ny og ne på de, mens idag tok det vel helt av. Tidligere har vi hatt forsiktig sex, men idag etter at han selv så hvordan sårene var og kjente skikkelig på de... Vel jeg fikk kjørt meg og det gikk helt fint. Gleder meg til mandagen, da er det over og ut med sportsbhen om natten. Kun 16 dager igjen med denne på dagen før jeg kan bruke andre spileløse bher. Har kjøpt som nevnt tidligere noen fra Gina som er utrolig sexy og gode på. I tillegg vært å fått målt meg grundig på Change igjen, og er nå en 65 G/H. Det er tilbud på bher på nettsiden deres, så endte med at jeg kjøpte 4 spileløse til 370kr ca. Ville bare nevne det da de koster minimalt der nå i tilfelle noen er ute etter nye bher. :D Gratulerer med overstått operasjon, hvordan føler du deg nå som du har fått litt tid? Kunne jeg også spørre deg hva slags proteser du har når du bruker en G/H cup?
Saraxx Skrevet 3. februar 2014 #30705 Skrevet 3. februar 2014 Tusen takk:-) Var så utrolig beskymra for størrelsen, for før konsultasjonen og etter å ha sett på masse masse bilder at 300 var mer enn nok for meg. Legen sa da at 360 ville se kjempe fint ut på meg. Og når jeg tro hjem, fikk jeg helt panikk. Følte meg så redd for de 60 ekstra gramene. Man sitter jo å titter på alle som har 360 gram, å tror at det ser helt likt ut på meg. Men føler man bare på stole på den som har gjort dette mange manger før. Men jeg endte opp med 345 g, veldig spent på å se de:) Ikke i nærheten så vondt som det jeg forventa, har litt trykk bare. Jeg var forresten en A før, 170 høy og 59kg. Mitt råd til deg er vel som alle andre her sier, bare stol på kirurgen. Er skummelt, men han/hun vet best. Vil anbefale fornebuklinikken på det sterke, hyggeligste og flinke menneskene:) Hva har du sett for deg da? Hvor mye? Hei, jeg skal på konsultasjon neste uke og er også utrolig usikker på størrelsen, det er liksom fordeler og ulemper med begge. Hvilken størrelse endte du opp med? Siden det er mandag, så får jeg gratulere deg så mye med overstått operasjon! Hvordan føler du deg?
Saraxx Skrevet 3. februar 2014 #30706 Skrevet 3. februar 2014 Tusen takk:-) Det ble 345, håper og tror det kommer til å se akkurat passe ut. Så spent på å se de! Hvor mye har du lagt inn/når opererte du? Gratulerer Hviklen størrelse ble det ? Det er helt klart ikke noe å grue seg til. Hadde også en veldig bra opplevelse av hele prosessen Håper du ikke får så veldig smerter.. Uansett, det er verdt det
sukkerpia Skrevet 3. februar 2014 #30707 Skrevet 3. februar 2014 Nå er det 6 uker siden min operasjon. For 2 uker siden droppet jeg sportsbhen (anita heter den) som jeg kjøpte hos klinikken, og går nå bare i pierre robert sine. Den har ikke delt kopp, men jeg har såpass "små" pupper at jeg ikke får noe kløft i den. Har prøvd bher og 75C passer best, men er målt til en 75B. Følte puppene var veldig langt ute til siden, og fikk såvidt kløft selv om jeg presset dem sammen, men etter jeg begynte å bruke pierre robert sin bh har de blitt myye finere! Ikke så langt ute til siden samtidig som jeg slipper å få spisse pyramide pupper hehe.. Men, når jeg skiftet tape på onsdag la jeg merke til at jeg har fått ett hull i det ene arret. Vet ikke hvordan arrene skal se ut etter 6 uker, men de ser helt like ut som de gjor i begynnelsen.. Venstre side er ikke så gale, bare veldig mørkerødt, men høyre side derimot er kjempestygt, der har jeg også dette hullet som jeg nevnte. Det vesker ingenting, men i hullet kan du se en sen, eller stinget.. Google dette og virker som det er kroppen som avviser stinget. Noen andre som har hatt dette, fikser dette seg selv? Og hvordan så deres arr ut etter 6 uker? Fikk ikke til å ta bilde, men skal få samboer til å ta ett bilde neste uke når jeg skifter bandasje. Håper dette fikser seg, for jeg har ikke noe heng i puppene så du ser arrene når jeg står oppreist.. Hei:-) hos meg var det også et "hull" ved siden av arret. Å det forsvant sv seg selv :-) synes også arrene mine var stygge, men har blitt finere bare på noen uker nå synes jeg! (4mnd siden op) Jeg bruker også Pierre Robert sin sportsbh, sykt god!!:-)
sukkerpia Skrevet 3. februar 2014 #30708 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Den 3. februar 2014 at 20.32, anita1988 skrev: Jeg sliter også veldig med å klare å bestemme meg for hva slags størrelse jeg vil ha. Jeg er 166 høy og veier 53 kilo og håper å kunne gå fra en 75B til en stor D (eller større). Det står egentlig mellom en D med innlegg på ca 350 ml eller en E med innlegg på 450 ml. men det er liksom fordeler og ulemper med begge, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre Hva slags størrelse fikk du når du ba om maks? Endret 29. januar 2016 av sukkerpia
Lady36 Skrevet 4. februar 2014 #30709 Skrevet 4. februar 2014 Tusen takk:-) Det ble 345, håper og tror det kommer til å se akkurat passe ut. Så spent på å se de! Hvor mye har du lagt inn/når opererte du? 3 uker siden jeg opererte Opererte på fornebuklinikken.. 335 og 375 anatomiske overmuskel. Hadde litt forskjell på brystene og litt heng.. Nå er dem nesten helt like
whysoserious Skrevet 4. februar 2014 #30710 Skrevet 4. februar 2014 Hej tjejer Dag 12 för mig idag och alltså första tapebytet! Tog bort tapen i duschen efter jag tvättat mig klart. Måste ha hållet andan, så spänd var jag, så blev lite svimmel hehe ^^ Visade sig att ärren redan är jättefina! :D tunna, korta ljusa streck, och huden är inte irriterad. Lite skorpa kvar som jag lät vara kvar när jag satte på ny tape. Har inga bekymmer med mina boobs heller. Höger är lite hårdare och muskeln där är lite mer ansträngd och ond, men ingen fara alls. Antar att de blir mer lika med tiden Saknar att ligga på sidan och sova, är väl det enda egentligen. Men jag tycker väldigt mycket om de <3 de passar min kropp väldigt bra
Saraxx Skrevet 4. februar 2014 #30711 Skrevet 4. februar 2014 Ja er nesten akkurat det samme som meg, ble 345 i venstre og 370 i høyre tror jeg på samme klinikk:) Er du fornøyd med størrelsen din eller? Og hvilken dag begynte du å føle deg bedre på? 3 uker siden jeg opererte Opererte på fornebuklinikken.. 335 og 375 anatomiske overmuskel. Hadde litt forskjell på brystene og litt heng.. Nå er dem nesten helt like
ellebelle Skrevet 4. februar 2014 #30712 Skrevet 4. februar 2014 Jeg sliter også veldig med å klare å bestemme meg for hva slags størrelse jeg vil ha. Jeg er 166 høy og veier 53 kilo og håper å kunne gå fra en 75B til en stor D (eller større). Det står egentlig mellom en D med innlegg på ca 350 ml eller en E med innlegg på 450 ml. men det er liksom fordeler og ulemper med begge, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre Hva slags størrelse fikk du når du ba om maks? Jeg fikk 310, som var max for meg, over muskel. Jeg er 1.59 høy og veier rundt 43 kg, så jeg er veldig liten, og tynn rundt brystet osv. Jeg kjenner selve protesen veldig godt inni puppen, men den har ikke droppet enda, men du høres ganske tynn ut å 450 høres utrolig mye ut for meg! Nå har jo ikke jeg så mye peiling på silikon akkurat, men mine er store nok synes jeg er litt silikon-store nå, men det synes jeg er fint, men kommer til å bli mer naturlig senere. Men tenk på om du tar 450, da har du 1 kg med pupper! Hørt mange som skader ryggen senere i livet osv.. Så det er kanskje noe du kan tenke over.
carmen81 Skrevet 4. februar 2014 #30713 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Gratulerer med overstått operasjon, hvordan føler du deg nå som du har fått litt tid? Kunne jeg også spørre deg hva slags proteser du har når du bruker en G/H cup? Heisann. Jeg har runde implantater. Kan virkelig overhode ikke tenke meg noe større enn slik de er nå. Trudde faktisk de skulle bli litt mindre, men elsker de slik de er nå i str. Passer figuren helt topp og ser ikke for mye ut til meg. Endret 4. februar 2014 av carmen81
carmen81 Skrevet 4. februar 2014 #30714 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Jeg fikk 310, som var max for meg, over muskel. Jeg er 1.59 høy og veier rundt 43 kg, så jeg er veldig liten, og tynn rundt brystet osv. Jeg kjenner selve protesen veldig godt inni puppen, men den har ikke droppet enda, men du høres ganske tynn ut å 450 høres utrolig mye ut for meg! Nå har jo ikke jeg så mye peiling på silikon akkurat, men mine er store nok synes jeg er litt silikon-store nå, men det synes jeg er fint, men kommer til å bli mer naturlig senere. Men tenk på om du tar 450, da har du 1 kg med pupper! Hørt mange som skader ryggen senere i livet osv.. Så det er kanskje noe du kan tenke over.Hadde nok ikke ville valgt 450 cc om jeg var deg. Du er både lavere og lettere enn meg, det blir mer enn nok 350 om du er 75B nå. Kommer igjen ann på om du vil ha veeeldig digre pupper også da, men hjelpes det høres temnelig mye ut spør du meg. Jeg er 173 og 59 kg (75a før op) og 415 var maks for meg, og hadde jeg lagt inn evt 450 ville jeg ikke likt mine. Det ville blitt litt vel for mye av det gode! Har du prøvd å lage deg risposer med 450gram og hatt de i en sportsbh en dag or more? Jeg prøvde litt forskjellig for å se hvordan der ville føles å gå med sånn vekt. Er litt for kort tid syntes jeg med en 30 min med prøving av proteser på klinikken. Endret 4. februar 2014 av carmen81
C92 Skrevet 4. februar 2014 #30715 Skrevet 4. februar 2014 Heihei! Lurer på en ting. Håper noen kan hjelpe meg:) Denne mnd er det 6 mnd siden jeg opererte inn silikon under muskelen. Har gått kjempe fint, helt til nå. Jeg har fulgt alt til punkt og prikke. Men i den venstre puppen, nederst mot høyre ca 2 cm fra arret, mot brystskilleveggen, så kjenner jeg en klump. Kan dytte på den og den er veldig ekkel å ta på. Ganske ille når kjæresten min sier det samme. Må jo si jeg blir veldig bekymret! Noen som vet hva det er eller hva det kommer av? Redd jeg må operere på nytt eller noe.. Fordi det vil jeg så absolutt ikke! Hilsen en bekymret jente! 1
anita1988 Skrevet 4. februar 2014 #30716 Skrevet 4. februar 2014 Tusen takk:-) Var så utrolig beskymra for størrelsen, for før konsultasjonen og etter å ha sett på masse masse bilder at 300 var mer enn nok for meg. Legen sa da at 360 ville se kjempe fint ut på meg. Og når jeg tro hjem, fikk jeg helt panikk. Følte meg så redd for de 60 ekstra gramene. Man sitter jo å titter på alle som har 360 gram, å tror at det ser helt likt ut på meg. Men føler man bare på stole på den som har gjort dette mange manger før. Men jeg endte opp med 345 g, veldig spent på å se de:) Ikke i nærheten så vondt som det jeg forventa, har litt trykk bare. Jeg var forresten en A før, 170 høy og 59kg. Mitt råd til deg er vel som alle andre her sier, bare stol på kirurgen. Er skummelt, men han/hun vet best. Vil anbefale fornebuklinikken på det sterke, hyggeligste og flinke menneskene:) Hva har du sett for deg da? Hvor mye? Så bra du ble fornøyd Jeg synes også det er så vanskelig å skjønne dette med grammene, for som du også skriver så er jo 60 gram lite, og hvertfall ikke nok til å gjøre en stor forskjell. Jeg er 166 høy og veier 53 kilo og hadde sett for meg å kunne gå fra en 75B til en stor D (eller større). Det står egentlig mellom en D med innlegg på ca 350 gram eller en E med innlegg på ca 450 gram. Så jeg er veldig usikker på hva som er best for meg, ser fordeler og ulemper ved begge. Hvilken cup størrelse har du nå?
anita1988 Skrevet 4. februar 2014 #30717 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Jeg ba ikke om Max, ba om naturlig, vi er ikke så ulike i str ser jeg, jeg er 167, 52kg. Var 50 før operasjonen... Jeg har 325g, noe som kirurgen anbefalte.. Tror det hadde blitt mye om jeg hadde mere, siden jeg er så tynn, da hadde jeg nok "gjemt" meg litt, å det er jo ikke noe gøy når man har nyopererte faste pupper:-D jeg synes små fine pupper er finest:-) Beklager, jeg må ha surret litt med forrige innlegg. Ser at det var en annen som hadde skrevet at hun hadde valgt maks. Hmm, ja, ser vi er rimelig like i størrelsen. Hva slags cup fikk du med 325 gram? Jeg er også redd for at andre skal kunne se at jeg har operert meg, det er ikke det som er poenget med dette, føler du det sånn? Eller er du langt unna sånn som du ble Endret 4. februar 2014 av anita1988
anita1988 Skrevet 4. februar 2014 #30718 Skrevet 4. februar 2014 Jeg fikk 310, som var max for meg, over muskel. Jeg er 1.59 høy og veier rundt 43 kg, så jeg er veldig liten, og tynn rundt brystet osv. Jeg kjenner selve protesen veldig godt inni puppen, men den har ikke droppet enda, men du høres ganske tynn ut å 450 høres utrolig mye ut for meg! Nå har jo ikke jeg så mye peiling på silikon akkurat, men mine er store nok synes jeg er litt silikon-store nå, men det synes jeg er fint, men kommer til å bli mer naturlig senere. Men tenk på om du tar 450, da har du 1 kg med pupper! Hørt mange som skader ryggen senere i livet osv.. Så det er kanskje noe du kan tenke over. Jeg er også litt stressa for at de skal bli for silikon-store, men jeg veier (desverre) ca 10 kilo mer enn deg så kan nok ha en litt større protese uten at de ser for store ut. Men jeg er veldig der at jeg virkelig ikke har lyst til å angre uken etter operasjonen på at jeg valgte for små proteser, eller for store proteser hvor alle kan se at det er operert.. Jeg har tenkt en del på belastningsskader og sånn, men det skiller ca 100 gram mellom alternativene og tror ikke de ekstra grammene er nok til å gjøre en forskjell i forhold til ryggen
Avalon Skrevet 5. februar 2014 #30719 Skrevet 5. februar 2014 Heihei! Lurer på en ting. Håper noen kan hjelpe meg:) Denne mnd er det 6 mnd siden jeg opererte inn silikon under muskelen. Har gått kjempe fint, helt til nå. Jeg har fulgt alt til punkt og prikke. Men i den venstre puppen, nederst mot høyre ca 2 cm fra arret, mot brystskilleveggen, så kjenner jeg en klump. Kan dytte på den og den er veldig ekkel å ta på. Ganske ille når kjæresten min sier det samme. Må jo si jeg blir veldig bekymret! Noen som vet hva det er eller hva det kommer av? Redd jeg må operere på nytt eller noe.. Fordi det vil jeg så absolutt ikke! Hilsen en bekymret jente! Ring klinikken hvor operasjonen ble utført, si det du skrev her. Så får du nok komme inn slik at kirurg får sett på det. Ikke lett å si hva det kan være, men ikke ta sorger på forskudd.
mth91 Skrevet 5. februar 2014 #30720 Skrevet 5. februar 2014 Ehmm nå blir jeg usikker her! Måtte sjekke noe ift det med bruk av denne sportsbhen, og i papirene ifra klinikken står det at den skal brukes 24/7 i 4 uker. Etter det en fordel å bruke bh mest mulig, men ikke push up og spile bh på 6 mnd. Trudde der var 4 uker 24/7 og etter det 2 uker om dagen med denne sportsbhen jeg. Hva har dere andre som har vært på Fornebu hørt? Jeg ringte inn for ble usikker på det som sto i papirene, og da sa de at støttebhen burde brukes dag og natt i 6 uker, deretter gå over til spileløs, men jeg selv bruker faktisk støttebhen på natten enda, sikkert bare fordi den er behagelig men;p hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå