Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det skjønner jeg godt, de ble utrolig fine :) Hvilken klinikk brukte du?

Fornebuklinikken. Pål Schistad. Han fikk bestemme alt så lenge de ville se naturlige ut. Følte meg trygg på at han tok den riktige beslutningen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok du over eller under muskel? Mine nipler er enda litt rare synes jeg.. Nøyaktig slik du beskrev dem.. Men de "blir seg selv" med en gang de stivnet heldigvis.. 3 mnd siden min op.

Tok over muskel, lav profil runde.

Men synes de blir finere for hver dag som går så håper de blir bra etterhvert. Ser på andre som har svart at det er normalt, så det er nok ingenting å uroe seg for! :)

Skrevet

Du har blitt anbefalt nøyaktig det samme som jeg har tatt! Jeg har 300 anatomisk, over muskel. Jeg hadde VONDT dag 2, eller ikke annet en lett smerte. Ikke noe problem med bilkjøring etter en uke:) mulig jeg er veldig heldig, men jeg kan både ligge på magen, og støvsuge nå.. Alt er som før. jeg har lagt ut "før"-bilde tidligere, ta en titt og se om det er litt likt med ditt utgangspunkt. Her kommer et bilde fra i dag,13 dager siden op. De har ramlet ned på plass, er myke og fine:)

Nydelige pupper!! Og så fine så tidlig :-) De bør du være veldig fornøyde med. Hvilke innlegg har du fått?

Er også operert på Aviva Helse. Det har vært noen komplikasjoner for mitt vedkommende, men kirurgen har fulgt meg godt opp og jeg har ikke måtte koste noe annet enn reisen til klinikken. Regner med at jeg har vært et tapsprosjekt for dem, men sånt kan skje :/ Man vet jo at det ikke er risikofritt.

Skrevet

Jeg er operert ved aviva helse i Oslo. Ble veldig skeptisk da jeg leste endel negativt på nett, men jeg er kjempefornøyd. Godt ivaretatt underveis, og ekstra trygghet i og med at de har eget fullt utstyrt sykehus. Andre klinikker i Oslo har ikke det.. Garanti fikk jeg også. Gratis, ny operasjon om jeg får noe trøbbel med protesene. Anbefales!

Så bra du var fornøyd :) Hva slags proteser valgte du? Men hvordan er det garantien, er det en sånn "livstidsgaranti" eller er det etter så og så mange år den gjelder?

Skrevet

Så fine nye pupper dere har alle sammen, jeg blir skikkelig gira og misunnelig her jeg sitter :-) Jeg har tenkt på å vente med konsultasjon (hvis jeg klarer å vente??) til sommeren da jeg har flyttet nærmere Oslo.. I mellomtiden gjør jeg all research jeg kan! Og jeg er kjempelettet over å lese her at smertene kanskje ikke er helt forferdelige! Jeg har aldri operert noe før, så jeg har skrekk for selve operasjonen og tiden etterpå. Men uansett vil det være verdt det, tenker jeg :)

Har to spm: Høres kanskje litt rart ut, men er det noen som vet om linker, videoer, et eller annet sted, der jeg kan se hvordan bryster med silikon beveger seg når de er ferdig healet? Hvordan beveger de seg når de blir klemt, skvist, ligger på siden, osv? Det er vanskelig å se for seg hvordan det blir med fremmedlegemer på brystet :)

Lurer også på hvordan kjærestene deres har tatt det hele? Jeg må innrømme jeg har litt skrekken for å fortelle om planene mine til samboeren, han kommer vel til å tro jeg er gal. :fnise: Ser for meg en hel overtalelse om at de er fine nok fra før, at man ikke trenger, osv.

Skrevet

Fornebuklinikken. Pål Schistad. Han fikk bestemme alt så lenge de ville se naturlige ut. Følte meg trygg på at han tok den riktige beslutningen :)

Så bra :) Jeg har lest at flere nevner han som veldig flink :) Er det mulig å si at man for eksempel gjerne vil ha han hvis jeg ringer Fornebuklinikken, eller blir du "tildelt" en lege?

Skrevet

Så bra :) Jeg har lest at flere nevner han som veldig flink :) Er det mulig å si at man for eksempel gjerne vil ha han hvis jeg ringer Fornebuklinikken, eller blir du "tildelt" en lege?

Er det en du har bestemt deg for, bestiller du time hos han.. De spurte meg om jeg hadde noen ønsker. Så ikke vær redd for å si hvem du vil til :)

Skrevet

Hei, da hadde jeg full prøvekveld med samboeren min i går med "gele" innleggene mine med D og E cup'en. Vi var liksom ikke helt på samme bølgelengde i forhold til størrelse, så det var litt dumt. Det er viktig for meg at han synes de flotte, og at han egentlig ikke tenker at jeg har valgt helt feil. Det er ikke det at ikke begge størrelsene jeg prøvde ble veldig fine, men jeg synes E-cupen føltes litt stor. Kan godt hende det er litt meg fordi jeg ikke er vant til at det er så mye der, men ja..

Så da ble løsningen at vi tok en del bilder av begge størrelsene, så skal vi høre med kirurgen og hva han synes. Så da skal jeg ringe i morgen å få konsultasjon!! :) Tenkte at jeg kanskje skulle dra innom både hos Fornebuklinikken og Colloseumklinikken, og så ta den som føles best :)

Så spennende :) Dem anbefaler at man er til flere komsultasjoner.. For min del hadde jeg bestemt meg for fornebuklinikken ganske tidlig og følte ikke for å gå til flere etter konsultasjonen hos dem. Lykke til :)
Skrevet

Så fine nye pupper dere har alle sammen, jeg blir skikkelig gira og misunnelig her jeg sitter :-) Jeg har tenkt på å vente med konsultasjon (hvis jeg klarer å vente??) til sommeren da jeg har flyttet nærmere Oslo.. I mellomtiden gjør jeg all research jeg kan! Og jeg er kjempelettet over å lese her at smertene kanskje ikke er helt forferdelige! Jeg har aldri operert noe før, så jeg har skrekk for selve operasjonen og tiden etterpå. Men uansett vil det være verdt det, tenker jeg :)

Har to spm: Høres kanskje litt rart ut, men er det noen som vet om linker, videoer, et eller annet sted, der jeg kan se hvordan bryster med silikon beveger seg når de er ferdig healet? Hvordan beveger de seg når de blir klemt, skvist, ligger på siden, osv? Det er vanskelig å se for seg hvordan det blir med fremmedlegemer på brystet :)

Lurer også på hvordan kjærestene deres har tatt det hele? Jeg må innrømme jeg har litt skrekken for å fortelle om planene mine til samboeren, han kommer vel til å tro jeg er gal. :fnise: Ser for meg en hel overtalelse om at de er fine nok fra før, at man ikke trenger, osv.

Hei, jeg er i samme situasjon som deg og tenkte å bestille konsultasjon denne uken (!). Så er veldig spent og gleder meg veldig. Sånn som jeg tenker så har jeg veldig lyst til å operere meg i god tid før sommeren så jeg slipper å gå rundt tildekket hele bikinisesongen. For du skal ikke utsette arrene for sollys og sånn den første tiden.

Til spørsmål 2: Det lurer jeg også veldig på, så hadde vært supert hvis du får noen gode svar her inne (eller andre steder) :)

Til det med kjæresten så viste jeg egentlig på forhånd at han liker store pupper, men han støttet meg veldig på at han ikke synes jeg burde operere meg og at jeg var perfekt sånn som jeg var. Men når han skjønte at jeg virkelig mente alvor, så er han veldig på.

Så hadde vi en prøvekveld med innlegg som jeg fylte "gele" i en bh i D cup og en i E cup, og da var vi liksom ikke helt på samme bølgelengde i forhold til størrelse (hvor jeg er mer på D og han synes jeg så best ut i E. Det er viktig for meg at han synes de blir flotte, og at han egentlig ikke tenker at jeg har valgt helt feil. Så løsningen der er at det får bli litt opp hva legen mener blir pent, og så får vi ta det litt derfra. Men er ikke lett kjenner jeg.

Skrevet

Hei:)

Jeg hadde valgt vanlig bh, ikke gått uten. Brukte faktisk vanlig spilebh noen timer i dag, og det gikk heeeelt fint. (13 dager siden op) Jeg har arret i brystvortene, og ikke under.. Om du har sydd under ville jeg kjøpt en bh uten spiler..

Min klinikk sier to uker med sportsbh hele tiden, deretter på dagtid i 4 nye uker. Så hva du ønsker. Pushup, spiler, whatever, så lenge det er bh, de anbefaler å aldri gå uten. Usikker på hvorfor, men kan tenke meg det er fordi de er tunge, og trenger støtten en bh gir.

Jeg har aldri mistet følelsen i brystvortene, dessverre!! Jeg ønsket meg egentlig det, derfor fikk jeg protesene innlagt igjennom dem.. Hadde nedsatt følelse i nederste del av venstre bryst en liten uke, men det er over nå. Mangel på følelse kan være permanent.. Det ble jeg iallefall advart mot.

Trening: jeg har IKKE tenkt til å vente 6 uker med trening. Har allerede gått ganske mye i rolig tempo. Helt fint. Jogging og hopping er det smart å vente med, for at brystene skal gro ordentlig fast. Har spurt min pk, han sier pilates, styrke, (utenom brystmuskel) sykling på ergometersykkel osv er helt greit. Så lenge brystene ikke "slenger rundt", kunne jeg gjøre alt som ikke gjør vondt. Tilogmed svømme etter to uker. På ryggen da, vel og merke, ellers er det for mye aktivitet for brystmuskelen. Tenker jeg begynner med vanlig trening om 1-2 uker, litt forsiktig først, og ser an underveis.

Håper det var til hjelp!

Edit:

Tusen takk for positiv omtale av mitt resultat forresten:) har vært veldig usikker på str, syns de har vært enorme, og veldig høyt oppe! Men det går seg til. Blir mer og mer fornøyd. De er faktisk enda finere i vanlig bh enn uten. Da ser de helt naturlige ut:)

Aha okei, da gleder jeg meg til å kjøpe vanlige fine bher fremover :D

Du er jo kjempeheldig som ikke har mistet følelsen i brystvortene da, mine er så sykt vonde og såre enda, at det er helt forferdelig :P

Tusen takk for utfyllende svar :-) Men fant nettopp ut at det er 6 uker siden operasjon på torsdag, så da kan jeg gå med spiler og da blir det ikke lenger et problem med den festen, wii :)

Jeg er så utrolig opptatt for tiden, men er innom og skumleser. Beklager hvis jeg har glemt å svare noen! :P

Jeg er i gang med sommerkroppen 2014 (hvert år :fnise: ), og har begynt å trene sånn smått. Jeg er bare så usikker på hva som er greit og ikke enda. Når kan man trene diverse kondisjon (sånn zumba osv), jogge og trene styrke?

Når er det egentlig greit å løfte armene over hodet? Jeg har gjort det en stund nå altså, men begynte faktisk å lure på hvor lang tid det egentlig skal gå :fnise:

Arrene mine klør, men de er vel helt grodd nå? Så da er det kanskje teipen som gjør det. Jeg bruker Scanpor. Er det annen teip dere anbefaler i stedet? :)

Den ene puppen min henger mer enn den andre. Har den ene droppet på plass, mens den andre ikke? Hvor lang tid tar det egentlig før de dropper? Jeg vil ikke gå rundt med pupper som er så forskjellige permanent..

På torsdag er jeg 6 uker post op, og jeg GLEDER meg så sykt til å slutte å bruke den grusomme støtte-bhen! Den har blitt så sykt stygg og nuppete, og jeg er generelt dritt lei :P

I vanlige bher fra cubus, lindex osv, ser det ut til at jeg må ha 80 D. Ikke verst :danse:

Vet jeg hadde flere spørsmål, men de forsvant.. Uansett, gratulerer til alle som har fått nye pupper mens jeg har vært "borte" :biggrin:

Du kan nok fint ta armene over hodet nå, det kunne jeg etter to uker, så lenge det ikke gjorde vondt lenger enn det :-)

Regner med arrene er ferdiggrodde egentlig, er jo 6 uker siden. Nå er vel resten av prosessen på arrene bare for at de skal se penere ut regner jeg med, men er jo ikke sikker :P

SERRIØST, ble så glad når jeg leste at det var 6 uker på torsdag, jeg var sikker på at det var 5 uker, og hadde sett for meg å gå med sportsbh i langt over en uke til. DEILIG!

80 D er sannelig ikke værst!

Skrevet

Nydelige pupper!! Og så fine så tidlig :-) De bør du være veldig fornøyde med. Hvilke innlegg har du fått?

Er også operert på Aviva Helse. Det har vært noen komplikasjoner for mitt vedkommende, men kirurgen har fulgt meg godt opp og jeg har ikke måtte koste noe annet enn reisen til klinikken. Regner med at jeg har vært et tapsprosjekt for dem, men sånt kan skje :/ Man vet jo at det ikke er risikofritt.

Jeg er kjempefornøyd! Hadde helt angst når de var kjempestore, og høyt oppunder halsen, men det blir bra nå:) jeg har anatomiske, 300 over muskel innlagt gjennom brystvorte. Gøy med flere fra aviva, fant veldig lite erfaringer fra klinikken når jeg gjorde research. Godt å vite at de faktisk stiller opp om noe skjærer seg.. Hva gikk galt?

Skrevet

Aner ikke om noen videoer, prøv Google.. Om du kommer flyttende til Oslo kan du få se på mine om du vil;) kanskje rart å foreslå, men jeg hadde tatt imot om jeg hadde fått tilbudet før jeg bestemte meg..!

Skrevet

Så bra du var fornøyd :) Hva slags proteser valgte du? Men hvordan er det garantien, er det en sånn "livstidsgaranti" eller er det etter så og så mange år den gjelder?

Protesene er fra eurosilicone, mer info over. trenger aldri byttes, og livstidsgaranti på sprekk/lekk, 5 år på kapsel. 1 år angrefrist om jeg vil ha de vekk. Gå inn på avivahelse.no. Masse info der:)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd! Hadde helt angst når de var kjempestore, og høyt oppunder halsen, men det blir bra nå :) jeg har anatomiske, 300 over muskel innlagt gjennom brystvorte. Gøy med flere fra aviva, fant veldig lite erfaringer fra klinikken når jeg gjorde research. Godt å vite at de faktisk stiller opp om noe skjærer seg.. Hva gikk galt?

Ble opr. i des. -12. Det ble lagt inn ulik str på innleggene, pga str. forskjell fra før. Må legge til at jeg hadde saltvannsinnlegg som jeg la inn i -97, da jeg var 19. Opr ble gjort av samme kirurg og det var derfor jeg valgte Aviva nå.

Dessverre ble det stor str. forskjell på brystene og jeg ble opr. på ny for ett år siden, men ble på ny str. forskjell, nå andre veien. Han har alle gangene benyttet 3D kamera, men den virker ikke å være stabil på utregning av volumforskjell... Så da ble jeg opr. for tredje gang på ve. bryst nå rett før jul, for å komme nærmere mål. Har nå 450ml i ve og 400 i hø. Det er fortsatt en forskjell i str., og burde sikkert også opr. hø. til 450, men jeg vet ikke at jeg kommer til å opr. igjen. Mye styr med fravær fra jobb, reise osv...

Har også anatomiske, men under muskel.

Har ingenting negativt å si om klinikken eller kirurgen. Synes han har forsøkt å løse det som best han har kunnet. Du kan i alle fall være trygg på at han stiller opp dersom det skulle skje noe!

Skrevet (endret)

Hei, jeg er i samme situasjon som deg og tenkte å bestille konsultasjon denne uken (!). Så er veldig spent og gleder meg veldig. Sånn som jeg tenker så har jeg veldig lyst til å operere meg i god tid før sommeren så jeg slipper å gå rundt tildekket hele bikinisesongen. For du skal ikke utsette arrene for sollys og sånn den første tiden.

Til spørsmål 2: Det lurer jeg også veldig på, så hadde vært supert hvis du får noen gode svar her inne (eller andre steder) :)

Til det med kjæresten så viste jeg egentlig på forhånd at han liker store pupper, men han støttet meg veldig på at han ikke synes jeg burde operere meg og at jeg var perfekt sånn som jeg var. Men når han skjønte at jeg virkelig mente alvor, så er han veldig på.

Så hadde vi en prøvekveld med innlegg som jeg fylte "gele" i en bh i D cup og en i E cup, og da var vi liksom ikke helt på samme bølgelengde i forhold til størrelse (hvor jeg er mer på D og han synes jeg så best ut i E. Det er viktig for meg at han synes de blir flotte, og at han egentlig ikke tenker at jeg har valgt helt feil. Så løsningen der er at det får bli litt opp hva legen mener blir pent, og så får vi ta det litt derfra. Men er ikke lett kjenner jeg.

Skulle gjerne hoppet rett i det jeg også! og vært ferdig tildekket før sommeren. Tenker du gleder deg ja :D Kanskje jeg burde prøve gele/ris(?) jeg også, for å se hva som kan passe.. Det er nok lurt å spørre legen hva som blir pent ja, de sikkert massevis av puppe-erfaring :fnise: Også viktig å følge magefølelsen da, siden man skal leve med de, og være fornøyd!

Du må holde oss oppdatert her inne :D

Aner ikke om noen videoer, prøv Google.. Om du kommer flyttende til Oslo kan du få se på mine om du vil;) kanskje rart å foreslå, men jeg hadde tatt imot om jeg hadde fått tilbudet før jeg bestemte meg..!

Får bare google i vei! Hihi, *fnis* takker så mye for tilbudet! Hadde jo faktisk vært det beste å finne noen som kunne vise meg hvordan de føles og beveger seg. Mange eksempler ser jo veldig bra ut på bilder, men jeg aner ikke hvordan de faktisk føles ut. Jeg får jo sikkert kjent på selve innleggene på konsultasjon da, men det blir vel noe annet med ens eget fett og vev.

Jeg har skrekk for operasjoner, og syntes alt var så drastisk at jeg la fra meg hele tanken en stund. Før tanken kom opp igjen nå for en måned siden, enda mer seriøs enn før. Og nå har jeg bestemt meg. nå må jeg bare vente på konsultasjon

Endret av Amyful
  • Liker 1
Skrevet

Skulle gjerne hoppet rett i det jeg også! og vært ferdig tildekket før sommeren. Tenker du gleder deg ja :D Kanskje jeg burde prøve gele/ris(?) jeg også, for å se hva som kan passe.. Det er nok lurt å spørre legen hva som blir pent ja, de sikkert massevis av puppe-erfaring :fnise: Også viktig å følge magefølelsen da, siden man skal leve med de, og være fornøyd!

Du må holde oss oppdatert her inne :D

Får bare google i vei! Hihi, *fnis* takker så mye for tilbudet! Hadde jo faktisk vært det beste å finne noen som kunne vise meg hvordan de føles og beveger seg. Mange eksempler ser jo veldig bra ut på bilder, men jeg aner ikke hvordan de faktisk føles ut. Jeg får jo sikkert kjent på selve innleggene på konsultasjon da, men det blir vel noe annet med ens eget fett og vev.

Ææh, det er litt rart å tenke på dette her. Har tenkt på operasjon i sikkert 5-6 år nå, da puppene mine aldri vokste noe mer etter jeg var 13-15. Hele 8. og 9. gikk jeg med armene i kryss for å skjule det lille jeg hadde. :sur: Det ble jo litt bedre etterhvert, men jeg kan ikke gå med topper i offentlighet, og føler meg svært lite komfortabel i tskjorter og kjole. Ingenting sitter, og det er boob gap uansett hva jeg gjør.

Jeg har skrekk for operasjoner, og syntes alt var så drastisk at jeg la fra meg hele tanken en stund. Før tanken kom opp igjen nå for en måned siden, enda mer seriøs enn før. Og nå har jeg bestemt meg. Nå må jeg bare vente på konsultasjon :bond:

Ikke tenk mer, bare gjør det. Få konsultasjonstime og få operasjon så fort som mulig etterpå, så du ikke rekker å grue deg så mye. Det fungerte for meg. Høres ut som du har tenkt lenge nok. Og blir det ikke bra kan du jo bare fjerne dem igjen. Du vet hva du har, men vet ikke hva du kan få:)

Som sagt, ta bare kontakt om du vil se mine, jeg har ikke så mange sperrer, så du må gjerne klå på dem også..! Hahaha! Det hjelper ikke å kjenne på bare protesene, det er ikke samme i det hele tatt! Helt annerledes når de er inni huden..

Og nå er mine løse og fine, de rister tilogmed når jeg går, akkurat som ekte:) det trodde ikke jeg silikonpupper gjorde, har jo alltid hørt at de "står stille"

Skrevet

Ble opr. i des. -12. Det ble lagt inn ulik str på innleggene, pga str. forskjell fra før. Må legge til at jeg hadde saltvannsinnlegg som jeg la inn i -97, da jeg var 19. Opr ble gjort av samme kirurg og det var derfor jeg valgte Aviva nå.

Dessverre ble det stor str. forskjell på brystene og jeg ble opr. på ny for ett år siden, men ble på ny str. forskjell, nå andre veien. Han har alle gangene benyttet 3D kamera, men den virker ikke å være stabil på utregning av volumforskjell... Så da ble jeg opr. for tredje gang på ve. bryst nå rett før jul, for å komme nærmere mål. Har nå 450ml i ve og 400 i hø. Det er fortsatt en forskjell i str., og burde sikkert også opr. hø. til 450, men jeg vet ikke at jeg kommer til å opr. igjen. Mye styr med fravær fra jobb, reise osv...

Har også anatomiske, men under muskel.

Har ingenting negativt å si om klinikken eller kirurgen. Synes han har forsøkt å løse det som best han har kunnet. Du kan i alle fall være trygg på at han stiller opp dersom det skulle skje noe!

Trist å høre at du har hatt mye trøbbel, men veldig betryggende at pk står på og fikser! Da er jeg i trygge hender. Lykke til videre, håper det løser seg til slutt:)

Skrevet

Dag 22 etter op. :)

Går med denne sportsbhen 24/7 og sett at puppene nå hat droppet mer som tiden har gått, spes de siste dagene. Tok en dusj igår før jeg la meg og jøye meg så flotte de er nå. Er ikke høyt oppe slik som tidligere, men ser fylt ut oppå toppen. Ser jo at det vil droppe mer, og det ser jeg frem til.

Ligger på siden uten problem, men har ikke sovet på magen enda. Er litt vel tidlig og kjenner enda at det er noe der som ikke er mitt eget.

All følelse er tilbake for å bli virker det som, bare mer sår eller ømt ved lett berøring under brystvortene og ned til såret. Nipplene er fremdeles veldig såre også, men blitt mer vant til det eller så har det gitt seg litt.

Super happy for at jeg ikke har mistet noen følelser i de, og sa til pken at jeg var nettopp det pga jeg får brystorgasme. Merkelig nok sagt men sånn er det! :P

Gleder meg til neste mandag, da er de en mnd og kan sove i det minste uten bhen på, og nå bare tre uker til treningen kan gjenopptaes. :D

Skrevet (endret)

Sånn ser de ut etter en uke, og jeg er veldig fornøyd så langt. :)
Vennligst ikke siter linken.

[fjernet]

Endret av Wallet
  • Liker 2
Skrevet

Oppdatering fra meg igjen. Har ingen andre å puppe-snakke med så får plage dere :P

Er 2 uker og 4 dager siden op.

Måtte bare ut å prøve noen bher i dag. Endte opp med å prøve sikkert 10-12 stk!

Var bare på lindex og kappahl. Innser nå at det blir ikke lett å handle bh her etter...

Prøvde disse str: 75c, 75d, 75 dd, 75e,80c, 80d, 70 dd, 70f....og ja det meste!

Dårlig utvalg i disse str, fant stort sett bh i beige farge og t-shirt modell.

Anyway...min str er visst 75E !

Hadde jeg aldri trodd. Var så sikker på at det skulle være 75c.

Kan legge til at jeg er 73 cm under brystene og 94 cm over brystene.

Ble så jeg kjøpte meg enda en sportsbh fra swegmark (lindex). I 75E :P De er utrolig gode!

Når puppene har kommet seg så skal jeg gå å få målt meg i undertøysbutikk. Så får jeg vite min endelige størrelse.

Jeg kan ellers rapportere om at brystene mine nå ikke er så like som før. Den ene har mere fyll over enn den andre. Den som har droppet er absolutt penest!

Så håper virkelig den andre kommer etter ;)

For den gjør vel det?!

Vil ikke ha to ulike pupper :-O

Og jeg har ingen smerter bortsett i fra når de blir knuffet på. Sånn typisk pubertetpupp. Ømt og vil helst ikke at de skal bli tatt på.

Om jeg bruker armene en del, noe jeg prøver å unngå så godt det lar seg gjøre...så blir jeg ekstra øm og støl etterpå.

Håper det et normalt.

At jeg skulle ende opp med å sitte med så mange spørsmål og bekymringer hadde jeg aldri trodd.

Livredd for kapsel, eller at de blir ulike eller stygge.

Nå skal jeg hoppe i dusjen og bytte tape. Har ikke sett snittet/arrene på en del dager nå.

Jeg leser ALT som blir postet her, er så spennende å lese! Dere andre som har operert, fortsett å oppdater!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...