anita1988 Skrevet 26. januar 2014 #30561 Skrevet 26. januar 2014 Prøvde 3D, men syns resultatet ble bedre enn bildene Jeg fikk beskjed om at fordi jeg hadde litt heng, fylde nederst og ikke noe øverst, var anatomiske riktig for meg. Hadde også nok vev til å legge de over muskel. Hadde jeg fått runde, ville det vært stor sjanse for at jeg ville fått dobbel pupp..og brystvortene ville peke nedover. Når Dr. Barstad forklarte det, hørtes det veldig riktig ut.. Størrelsen bestemte han, og det er helt klart at han vet hva han snakker om... Jeg prøvde med ris, og syns det ble helt feil. Fylte med det han sa han skulle legge inn. Men ser det nå at ved å fylle opp en av de gamle bhene (så godt det lot deg gjøre), ble det alt for mye foran/oppe.. Syns de virket alt for store. Protesene fyller jo mye mere rundt hele.. Det beste vil jeg tro er å kjøpe en bh i den størrelsen du ønsker, og fylle de Uansett blir det aldri helt riktig.. Stol på kirurgen !! Lykke til Så bra du ble fornøyd Jeg er kjempespent på å prøve selv Ja, jeg har kjøpt to bh'er. En bh i 75 D fra HM og en 75 E fra La Lina som jeg skal prøve til i kveld. Jeg tenker egentlig at 75 D er en fin størrelse for min kroppstype pluss at jeg fortsatt kan kjøpe bh'er overalt. Så har jeg en samboer som mener jeg burde gå litt større, så jeg har også kjøpt en i 75 E, så jeg får hvertfall prøvd å se hvordan det ser ut og føles Tror jeg skal bestille en konsultasjon til uken har du noen gode tips?
Lady36 Skrevet 26. januar 2014 #30562 Skrevet 26. januar 2014 Så bra du ble fornøyd Jeg er kjempespent på å prøve selv Ja, jeg har kjøpt to bh'er. En bh i 75 D fra HM og en 75 E fra La Lina som jeg skal prøve til i kveld. Jeg tenker egentlig at 75 D er en fin størrelse for min kroppstype pluss at jeg fortsatt kan kjøpe bh'er overalt. Så har jeg en samboer som mener jeg burde gå litt større, så jeg har også kjøpt en i 75 E, så jeg får hvertfall prøvd å se hvordan det ser ut og føles Tror jeg skal bestille en konsultasjon til uken har du noen gode tips? Det er bare å hoppe i det.. Husker jeg syns det var skummelt å ringe dit første gangen. Men de er så hyggelige og har du noen spørsmål er det bare å ringe.. Jeg hadde noen spørsmål etter konsultasjonen og sendte dem en mail. Dagen etter ringte Dr. Barstad meg og svarte på alt jeg lurte på. Jeg fikk prøve sportsbh med forskjellig implantater. Det var nesten det beste.. Fikk en god mening om hvordan det vil se ut.. Og syns det stemmer ganske bra iforhold til hvordan det ble. Fikk pgså se noen bilder, som han mente lignet på mitt utgangspunkt.. Skriv ned alt du lurer på.. Jeg gjorde det, men innen jeg tittet på lappen min, hadde han allerede svart på det meste :) Har du bestemt deg, er det bare å ringe imorgen :)
Gjest Blanchefleur Skrevet 26. januar 2014 #30563 Skrevet 26. januar 2014 Så bra du ble fornøyd Jeg er kjempespent på å prøve selv Ja, jeg har kjøpt to bh'er. En bh i 75 D fra HM og en 75 E fra La Lina som jeg skal prøve til i kveld. Jeg tenker egentlig at 75 D er en fin størrelse for min kroppstype pluss at jeg fortsatt kan kjøpe bh'er overalt. Så har jeg en samboer som mener jeg burde gå litt større, så jeg har også kjøpt en i 75 E, så jeg får hvertfall prøvd å se hvordan det ser ut og føles Tror jeg skal bestille en konsultasjon til uken har du noen gode tips? Hvorfor vil du ha silikonpupper egentlig?
Carmex Skrevet 26. januar 2014 #30564 Skrevet 26. januar 2014 Når tok dere av teipen som de satt på rett etter op? :-) husker ikke helt hva jeg ble fortalt .. (Teipen over sårene altså) 2
Pixy Skrevet 26. januar 2014 #30565 Skrevet 26. januar 2014 Når tok dere av teipen som de satt på rett etter op? :-) husker ikke helt hva jeg ble fortalt .. (Teipen over sårene altså) Dag 8, og etter det hver gang den begynner å bli frynsete. Ca hver 1,5 uke. Vet det er mye forskjellig tips ang dette
whysoserious Skrevet 26. januar 2014 #30566 Skrevet 26. januar 2014 Tst - Angående tapen, som Pixy skriver så är det olika vad olika pk's anbefaller. I mina papper jag fick efter op står det att jag ska byta tapen först efter 10-12 dagar, sedan 1 gång/ vecka.
solocola Skrevet 26. januar 2014 #30568 Skrevet 26. januar 2014 Hei dere! Nå kommer jeg og plager dere med spørsmål, haha. Tenkte å spørre her for å se om noen visste noe av det, før jeg eventuelt spør PK :-) 1. Skal i temabursdag til helga, hvor alle har fått en rolle hver vi skal spille. Jeg skal være en del av spice girls, Victoria Beckham og har en kjole som passer kjempebra til det.. MEEEN den kan jeg ikke ha sports-bh under. Må enten gå med en spilebh jeg har hjemme, som har gjennomsiktige stropper osv, eller så må jeg gå uten bh. Hva tror dere er minst "skadelig" for puppene? spiler eller bh-løs? 2. Etter 6 uker med sportsbh har jeg fått beskjed om at jeg kan bruke vanlige bher med spiler og push-up. Hva er grunnen til at ikke dere kan det? er pga stingene og arret, eller er det noe annet? syns det var så rart at jeg kunne begynne så fort med vanlig bh. 3. Når har dere fått følelser i brystvortene igjen? Jeg har SÅ sykt vondt i dem når jeg tar på dem, og de lever sitt eget liv når det kommer til å bli stive på riktige og veldig uriktige tidspunkt. 4. Kan ikke trene på enda 2 uker, men er så sykt rastløs at jeg holder på å dø, kroppen bare kribler etter å trene nå.. Regnes lett jogging som trening, eller kan dette gå greit i og med at jeg har så god sportsbh? 38 dager siden jeg opererte forresten, og det var under muskelen hvis det har noe å si på noen av svarene her :-)
Pixy Skrevet 26. januar 2014 #30569 Skrevet 26. januar 2014 Hei dere! Nå kommer jeg og plager dere med spørsmål, haha. Tenkte å spørre her for å se om noen visste noe av det, før jeg eventuelt spør PK :-) 1. Skal i temabursdag til helga, hvor alle har fått en rolle hver vi skal spille. Jeg skal være en del av spice girls, Victoria Beckham og har en kjole som passer kjempebra til det.. MEEEN den kan jeg ikke ha sports-bh under. Må enten gå med en spilebh jeg har hjemme, som har gjennomsiktige stropper osv, eller så må jeg gå uten bh. Hva tror dere er minst "skadelig" for puppene? spiler eller bh-løs? 2. Etter 6 uker med sportsbh har jeg fått beskjed om at jeg kan bruke vanlige bher med spiler og push-up. Hva er grunnen til at ikke dere kan det? er pga stingene og arret, eller er det noe annet? syns det var så rart at jeg kunne begynne så fort med vanlig bh. 3. Når har dere fått følelser i brystvortene igjen? Jeg har SÅ sykt vondt i dem når jeg tar på dem, og de lever sitt eget liv når det kommer til å bli stive på riktige og veldig uriktige tidspunkt. 4. Kan ikke trene på enda 2 uker, men er så sykt rastløs at jeg holder på å dø, kroppen bare kribler etter å trene nå.. Regnes lett jogging som trening, eller kan dette gå greit i og med at jeg har så god sportsbh? 38 dager siden jeg opererte forresten, og det var under muskelen hvis det har noe å si på noen av svarene her :-) Bare svarer deg veldig raskt nå for må forte meg. JEG ville valgt uten bh i en stram kjole. Altså stram over brystet så den holder puppene inn sånn som en sportsbh gjør. Så faktisk ville jeg heller kjøpt en annen kjole, ut i fra hvordan den er over puppene. Du kan jo Google VB og silikon så får du opp et bilde av en trang kjole og to pupper som titter opp Høres ut som en gøyal fest!
Boobielicious Skrevet 26. januar 2014 #30570 Skrevet 26. januar 2014 (endret) Hei dere! Nå kommer jeg og plager dere med spørsmål, haha. Tenkte å spørre her for å se om noen visste noe av det, før jeg eventuelt spør PK :-) 1. Skal i temabursdag til helga, hvor alle har fått en rolle hver vi skal spille. Jeg skal være en del av spice girls, Victoria Beckham og har en kjole som passer kjempebra til det.. MEEEN den kan jeg ikke ha sports-bh under. Må enten gå med en spilebh jeg har hjemme, som har gjennomsiktige stropper osv, eller så må jeg gå uten bh. Hva tror dere er minst "skadelig" for puppene? spiler eller bh-løs? 2. Etter 6 uker med sportsbh har jeg fått beskjed om at jeg kan bruke vanlige bher med spiler og push-up. Hva er grunnen til at ikke dere kan det? er pga stingene og arret, eller er det noe annet? syns det var så rart at jeg kunne begynne så fort med vanlig bh. 3. Når har dere fått følelser i brystvortene igjen? Jeg har SÅ sykt vondt i dem når jeg tar på dem, og de lever sitt eget liv når det kommer til å bli stive på riktige og veldig uriktige tidspunkt. 4. Kan ikke trene på enda 2 uker, men er så sykt rastløs at jeg holder på å dø, kroppen bare kribler etter å trene nå.. Regnes lett jogging som trening, eller kan dette gå greit i og med at jeg har så god sportsbh? 38 dager siden jeg opererte forresten, og det var under muskelen hvis det har noe å si på noen av svarene her :-) Hei:) Jeg hadde valgt vanlig bh, ikke gått uten. Brukte faktisk vanlig spilebh noen timer i dag, og det gikk heeeelt fint. (13 dager siden op) Jeg har arret i brystvortene, og ikke under.. Om du har sydd under ville jeg kjøpt en bh uten spiler.. Min klinikk sier to uker med sportsbh hele tiden, deretter på dagtid i 4 nye uker. Så hva du ønsker. Pushup, spiler, whatever, så lenge det er bh, de anbefaler å aldri gå uten. Usikker på hvorfor, men kan tenke meg det er fordi de er tunge, og trenger støtten en bh gir. Jeg har aldri mistet følelsen i brystvortene, dessverre!! Jeg ønsket meg egentlig det, derfor fikk jeg protesene innlagt igjennom dem.. Hadde nedsatt følelse i nederste del av venstre bryst en liten uke, men det er over nå. Mangel på følelse kan være permanent.. Det ble jeg iallefall advart mot. Trening: jeg har IKKE tenkt til å vente 6 uker med trening. Har allerede gått ganske mye i rolig tempo. Helt fint. Jogging og hopping er det smart å vente med, for at brystene skal gro ordentlig fast. Har spurt min pk, han sier pilates, styrke, (utenom brystmuskel) sykling på ergometersykkel osv er helt greit. Så lenge brystene ikke "slenger rundt", kunne jeg gjøre alt som ikke gjør vondt. Tilogmed svømme etter to uker. På ryggen da, vel og merke, ellers er det for mye aktivitet for brystmuskelen. Tenker jeg begynner med vanlig trening om 1-2 uker, litt forsiktig først, og ser an underveis. Håper det var til hjelp! Edit: Tusen takk for positiv omtale av mitt resultat forresten:) har vært veldig usikker på str, syns de har vært enorme, og veldig høyt oppe! Men det går seg til. Blir mer og mer fornøyd. De er faktisk enda finere i vanlig bh enn uten. Da ser de helt naturlige ut:) Endret 27. januar 2014 av Boobielicious
Boobielicious Skrevet 27. januar 2014 #30571 Skrevet 27. januar 2014 Wow, gratulerer! De er jo perfekte:) Håper mitt resultat blir noe (veldig) lignende! Takk!!! Så herlig å høre! Har som sagt vært veldig redd for at de er altfor store.. Veldig beroligende med positive tilbakemeldinger. Tusen takk, søte du:)
Saraxx Skrevet 27. januar 2014 #30572 Skrevet 27. januar 2014 De ser fantastiske ut! Kan jeg spørre hva slags størrelse du var før? Du har blitt anbefalt nøyaktig det samme som jeg har tatt! Jeg har 300 anatomisk, over muskel. Jeg hadde VONDT dag 2, eller ikke annet en lett smerte. Ikke noe problem med bilkjøring etter en uke:) mulig jeg er veldig heldig, men jeg kan både ligge på magen, og støvsuge nå.. Alt er som før. jeg har lagt ut "før"-bilde tidligere, ta en titt og se om det er litt likt med ditt utgangspunkt. Her kommer et bilde fra i dag,13 dager siden op. De har ramlet ned på plass, er myke og fine:)
Boobielicious Skrevet 27. januar 2014 #30573 Skrevet 27. januar 2014 :) jeg hadde 75b/70c før. Problemet var at de var helt tomme øverst. Flate og rare på toppen med brystvortene pekende oppover. Eller skibakke, som pk så fint kalte det.. Se et par-tre sider tilbake, så ser du "før" bilde:)
Nataleen Skrevet 27. januar 2014 #30574 Skrevet 27. januar 2014 Straks 3 mnd siden operasjonen og jeg er fortsatt super fornøyd! Stas å kunne smile hver gang man ser seg i speilet etter dusjen!
Pixy Skrevet 27. januar 2014 #30575 Skrevet 27. januar 2014 Straks 3 mnd siden operasjonen og jeg er fortsatt super fornøyd! Stas å kunne smile hver gang man ser seg i speilet etter dusjen! Nydelig! 1
Pixy Skrevet 27. januar 2014 #30576 Skrevet 27. januar 2014 Lurer på en ting igjen jeg Jeg prøvde på meg en spilebh jeg fant I skapet. Måtte jo prøve I 80c, burde egentlig ha 75d tror jeg. Uansett...det er uten pushup og er en helt vanlig kjedelig t-shirt bh. Men når jeg tok på meg den så puppene gigantiske ut!!! De så mye større ut enn jeg hadde trodd ut i fra hvordan de ser ut i sportsbh eller uten bh. Tok på meg en tynn genser utenpå for å se hvordan det så ut. Og jeg synes det ser veldig stort ut, synes det lyser silikon :/ Er det bare fordi det er uvant eller blir silikonpupper utrolig mye større i bh? Plutselig hadde jeg skremmende store pupper :O Tok på meg igjen en stram stygg sportsbh og er glad for at jeg skal bruke den i 3 1/2 uke til
Bonbona Skrevet 27. januar 2014 #30577 Skrevet 27. januar 2014 Jeg er så utrolig opptatt for tiden, men er innom og skumleser. Beklager hvis jeg har glemt å svare noen! Jeg er i gang med sommerkroppen 2014 (hvert år ), og har begynt å trene sånn smått. Jeg er bare så usikker på hva som er greit og ikke enda. Når kan man trene diverse kondisjon (sånn zumba osv), jogge og trene styrke? Når er det egentlig greit å løfte armene over hodet? Jeg har gjort det en stund nå altså, men begynte faktisk å lure på hvor lang tid det egentlig skal gå Arrene mine klør, men de er vel helt grodd nå? Så da er det kanskje teipen som gjør det. Jeg bruker Scanpor. Er det annen teip dere anbefaler i stedet? Den ene puppen min henger mer enn den andre. Har den ene droppet på plass, mens den andre ikke? Hvor lang tid tar det egentlig før de dropper? Jeg vil ikke gå rundt med pupper som er så forskjellige permanent.. På torsdag er jeg 6 uker post op, og jeg GLEDER meg så sykt til å slutte å bruke den grusomme støtte-bhen! Den har blitt så sykt stygg og nuppete, og jeg er generelt dritt lei I vanlige bher fra cubus, lindex osv, ser det ut til at jeg må ha 80 D. Ikke verst Vet jeg hadde flere spørsmål, men de forsvant.. Uansett, gratulerer til alle som har fått nye pupper mens jeg har vært "borte"
Boobielicious Skrevet 27. januar 2014 #30578 Skrevet 27. januar 2014 Lurer på en ting igjen jeg Jeg prøvde på meg en spilebh jeg fant I skapet. Måtte jo prøve I 80c, burde egentlig ha 75d tror jeg. Uansett...det er uten pushup og er en helt vanlig kjedelig t-shirt bh. Men når jeg tok på meg den så puppene gigantiske ut!!! De så mye større ut enn jeg hadde trodd ut i fra hvordan de ser ut i sportsbh eller uten bh. Tok på meg en tynn genser utenpå for å se hvordan det så ut. Og jeg synes det ser veldig stort ut, synes det lyser silikon :/ Er det bare fordi det er uvant eller blir silikonpupper utrolig mye større i bh? Plutselig hadde jeg skremmende store pupper :O Tok på meg igjen en stram stygg sportsbh og er glad for at jeg skal bruke den i 3 1/2 uke til Hei:) Mine er motsatt, ser mindre ut i bh.. Gikk noen timer med vanlig spilebh, uten pushup, i går. Gikk helt fint, og så helt naturlig ut. Særlig under klær. De har krympet litt, men ikke så mye som jeg fikk inntrykk av at de skulle gjøre. Mulig de ikke er ferdigkrympet. Det er jo veldig mange forskjellige bh-typer, prøv en "vattert balconette" i butikken neste gang. Jeg syns store bryster ser bedre ut i den typen, enn i vanlige og pushup'er. Kan hende den sitter bedre. Om bhen er veldig smal imellom brystene ser de ofte større ut. Så vet du det;)
Boobielicious Skrevet 27. januar 2014 #30579 Skrevet 27. januar 2014 Straks 3 mnd siden operasjonen og jeg er fortsatt super fornøyd! Stas å kunne smile hver gang man ser seg i speilet etter dusjen! Fin-fine!! Har bestilt meg sånne når mine er ferdig krympet og ned-hovnet! 1
Pixy Skrevet 27. januar 2014 #30580 Skrevet 27. januar 2014 Ja det kommer helt sikkert ann på bh'en som du sier. Bare lurer på hvordan de ser i i en vattert eller pushup når jeg syntes de ser store ut i tynn tshirtbh. Men er jo bare å unngå det Trenger jo ikke bruke pushup når de står av seg selv uansett Og desuten er nok antagelig bare inni hodet mitt, Hehe. Jeg er jo vant med å bare fylle nederst i en 75b bh :-O Legger ved bilde med og uten bh --->
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå