Boobielicious Skrevet 28. januar 2014 #30621 Skrevet 28. januar 2014 Oppdatering fra meg igjen. Har ingen andre å puppe-snakke med så får plage dere Er 2 uker og 4 dager siden op. Måtte bare ut å prøve noen bher i dag. Endte opp med å prøve sikkert 10-12 stk! Var bare på lindex og kappahl. Innser nå at det blir ikke lett å handle bh her etter... Prøvde disse str: 75c, 75d, 75 dd, 75e,80c, 80d, 70 dd, 70f....og ja det meste! Dårlig utvalg i disse str, fant stort sett bh i beige farge og t-shirt modell. Anyway...min str er visst 75E ! Hadde jeg aldri trodd. Var så sikker på at det skulle være 75c. Kan legge til at jeg er 73 cm under brystene og 94 cm over brystene. Ble så jeg kjøpte meg enda en sportsbh fra swegmark (lindex). I 75E De er utrolig gode! Når puppene har kommet seg så skal jeg gå å få målt meg i undertøysbutikk. Så får jeg vite min endelige størrelse. Jeg kan ellers rapportere om at brystene mine nå ikke er så like som før. Den ene har mere fyll over enn den andre. Den som har droppet er absolutt penest! Så håper virkelig den andre kommer etter For den gjør vel det?! Vil ikke ha to ulike pupper :-O Og jeg har ingen smerter bortsett i fra når de blir knuffet på. Sånn typisk pubertetpupp. Ømt og vil helst ikke at de skal bli tatt på. Om jeg bruker armene en del, noe jeg prøver å unngå så godt det lar seg gjøre...så blir jeg ekstra øm og støl etterpå. Håper det et normalt. At jeg skulle ende opp med å sitte med så mange spørsmål og bekymringer hadde jeg aldri trodd. Livredd for kapsel, eller at de blir ulike eller stygge. Nå skal jeg hoppe i dusjen og bytte tape. Har ikke sett snittet/arrene på en del dager nå. Jeg leser ALT som blir postet her, er så spennende å lese! Dere andre som har operert, fortsett å oppdater! :-) Jeg vil puppesnakke med deg:) skal ut å shoppe litt i morgen, yeee! Spent.. Mine er også pubertetaktig. Litt ubehag, men ikke vondt. Uvant med enkelte bevegelser når de plutselig er "i veien ".. Jaaaa!!! Kapsel er ikke vits i å bekymre seg for, enter får du eller så får du ikke, ingen verdens ting du kan gjøre for å unngå eller minske risiko.. Men det er under 5%, så bruk tiden din på å bekymre deg for noe annet.. Jeg leser også ALT, så kom med erfaringer, bilder og tanker! Liker denne tråden:)
boobies Skrevet 28. januar 2014 #30622 Skrevet 28. januar 2014 Oppdatering fra meg igjen. Har ingen andre å puppe-snakke med så får plage dere Er 2 uker og 4 dager siden op. Måtte bare ut å prøve noen bher i dag. Endte opp med å prøve sikkert 10-12 stk! Var bare på lindex og kappahl. Innser nå at det blir ikke lett å handle bh her etter... Prøvde disse str: 75c, 75d, 75 dd, 75e,80c, 80d, 70 dd, 70f....og ja det meste! Dårlig utvalg i disse str, fant stort sett bh i beige farge og t-shirt modell. Anyway...min str er visst 75E ! Hadde jeg aldri trodd. Var så sikker på at det skulle være 75c. Kan legge til at jeg er 73 cm under brystene og 94 cm over brystene. Ble så jeg kjøpte meg enda en sportsbh fra swegmark (lindex). I 75E De er utrolig gode! Når puppene har kommet seg så skal jeg gå å få målt meg i undertøysbutikk. Så får jeg vite min endelige størrelse. Jeg kan ellers rapportere om at brystene mine nå ikke er så like som før. Den ene har mere fyll over enn den andre. Den som har droppet er absolutt penest! Så håper virkelig den andre kommer etter For den gjør vel det?! Vil ikke ha to ulike pupper :-O Og jeg har ingen smerter bortsett i fra når de blir knuffet på. Sånn typisk pubertetpupp. Ømt og vil helst ikke at de skal bli tatt på. Om jeg bruker armene en del, noe jeg prøver å unngå så godt det lar seg gjøre...så blir jeg ekstra øm og støl etterpå. Håper det et normalt. At jeg skulle ende opp med å sitte med så mange spørsmål og bekymringer hadde jeg aldri trodd. Livredd for kapsel, eller at de blir ulike eller stygge. Nå skal jeg hoppe i dusjen og bytte tape. Har ikke sett snittet/arrene på en del dager nå. Jeg leser ALT som blir postet her, er så spennende å lese! Dere andre som har operert, fortsett å oppdater! :-) Pixy :D Jeg har også vært ute og prøvd bh'er, jeg ble 75F/80E avhengig av merket. Litt gøy å være oppe i en F da, hihi Kan anbefale Elle MacPherson(tror det skrives sånn) sine blondebher, dødssexy og størrelsene går høyt opp i cup størrelse. Har lest alt som er skrevet jeg også forresten, men er litt dårlig på å oppdatere selv. Har sett bildet du la ut og WOW, kjempe fine!! :D Men la ikke du over muskel? Er det ikke bare de under muskel som "dropper"? Jeg tipper at hevelsen i det ene brystet ditt har gått ned litt før det andre, gi det noen uker så er de sikkert like igjen. Jeg er også redd for kapsel.. Jeg bekymrer meg HELE tiden nå, for de er så ømme. Stikker noen ganger og kjennes egentlig ut som to store blåmerker.
Pixy Skrevet 28. januar 2014 #30623 Skrevet 28. januar 2014 Tihi, pupper er spennende!! :-) Så er det sånn at man ikke får gjort noe fra eller til mtp kapseldannelse? Sånn uansett? Hehe, regner med at da hadde jeg jo blitt opplyst om det Men skal prøve å ikke bekymre meg. Er jo sant som du sier boobielicious: Enten får man det, ellers får man det ikke ! Wow boobies det er digert ! Hehe :-) Og det med å "droppe ", jo jeg har over muskel. Vet ikke om det kalles droppe når man har over, for skjer jo ikke på samme måte som ved under. Men det at de setter seg på plass, hevelsen går vekk,huden slapper av og vevet implantatet har festet seg i "slapper av". Husker ikke akuratt hvordan det ble forklart til meg Takk for alle svar, komplimenter, tips, anbefalinger og oppmuntringer damer :-D Skal prøve å legge ved et bilde av et av arrene jeg tok nå etter dusjen
Pixy Skrevet 28. januar 2014 #30624 Skrevet 28. januar 2014 Hmm det bildet så rart ut. Det kom opp ned.. Samtidig som jeg på en måte tok bildet opp ned. Nedenfra og opp...*klø seg i hodet* Vel samme det, sånn ser arrene ut i dag :-)
Boobielicious Skrevet 28. januar 2014 #30625 Skrevet 28. januar 2014 Ang kapsel så sa ihvertfall min pk at jeg ikke kunne fremskaffe det selv ved å gjøre noe, ei heller minske risikoen på noen måte. Det kommer an på hvordan kropper reagerer på fremmedlegemer. Jeg hadde to sting under brystet som var halvveis absorbert av kroppen etter fire dager, så satser på at kropper min liker fremmede ting! 1
Boobielicious Skrevet 28. januar 2014 #30626 Skrevet 28. januar 2014 Hmm det bildet så rart ut. Det kom opp ned.. Samtidig som jeg på en måte tok bildet opp ned. Nedenfra og opp...*klø seg i hodet* Vel samme det, sånn ser arrene ut i dag :-) Har du iPhone? Mine blir nemlig også opp-ned..
strawberrybrunette Skrevet 28. januar 2014 #30627 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Hei, skal ta operasjon snart, men er litt forvirret ang. str. Er det slik at hvis man i utgangspunktet er tynn med lite brystvev, at et mindre inplantat vil utgjøre gjøre større forskjell, større cup, enn hvis man har mer underhudsfett og mer brystvev i utgangspunktet? Håper det var forståelig, litt vanskelig å forklare hva jeg mener. Endret 28. januar 2014 av smurfinee
Pixy Skrevet 29. januar 2014 #30628 Skrevet 29. januar 2014 Ang kapsel så sa ihvertfall min pk at jeg ikke kunne fremskaffe det selv ved å gjøre noe, ei heller minske risikoen på noen måte. Det kommer an på hvordan kropper reagerer på fremmedlegemer. Jeg hadde to sting under brystet som var halvveis absorbert av kroppen etter fire dager, så satser på at kropper min liker fremmede ting! Okei, DET er kjekkt å vite! Mulig jeg også fikk beskjed om det. Det er bare det at jeg har lest så mye forskjellig i ettertid av operasjonen. At det er murt å massere, ikke lurt, ligge på magen er lurt, blåmerker indikerer større sjanse for kapsling og sånne dumme ting. Skal herved slutte å lese om sånnt! Ja har iphone jeg også :o
Pixy Skrevet 29. januar 2014 #30629 Skrevet 29. januar 2014 Hei, skal ta operasjon snart, men er litt forvirret ang. str. Er det slik at hvis man i utgangspunktet er tynn med lite brystvev, at et mindre inplantat vil utgjøre gjøre større forskjell, større cup, enn hvis man har mer underhudsfett og mer brystvev i utgangspunktet? Håper det var forståelig, litt vanskelig å forklare hva jeg mener. Gratulerer med operasjon på vei! :-) Jeg skjønner hva du mener. Men svaret er nei egentlig ikke... Prøver å forklare: Jo mindre kropp du har uavhengig av hvor tykk/tynn du er på den lille kroppen så vil et implantat på la oss si 300g være stort. F.eks er du 150cm og har smal benbygning så er du heller ikke så bred over brystkassa. Da vil naturlig nok innlegg på 300g se stort ut på kroppen som er liten. De vil sitte tettere/fylle mer og stikke lengere ut fra kroppen. Generellt virke større enn på en større person. Som f.eks en person på 175 cm som da altså ofte har større benbygning og er bredere rundt brystkassa (uavhengig om personen er slank eller fyldig) En person på denne størrelsen vil 300g se mindre ut på enn en liten person. Implantatetene vil ikke dekke like mye i bredden på brystkassen og de vil oppfattes som mindre. På en annen side så kommer det ann på hvor mye brystvev man har i fra før. Er brystet flatt eller tomt så må man ha større implantat for å oppnå den størrelsen man vil. Nemlig fordi da er det bare implantatet i seg selv som er fyllmassen i brystet. Har man derimot pupp i fra før, la oss si at du har B-cup (og at det er f.eks 200g med fett) så vil du da med et implantat på 300g OG ditt eget brystvev tilsammen få et bryst på 500g. Jo større bryster du har fra før, jo mindre implantat trenger du for å oppnå ønsket totale bryststørrelse. Og vise versa Og for å forvirre enda litt mer....så kan i noen tilfeller en dame på 180cm være like spebygd som en dame på 150cm. Så til syvende og sist så må man bare se ann din egen kroppsbygning, prøve forskjellige bh med ris/gele-fyll. Gå til flere konsultasjoner og rett og slett høre på kirurgen :-) Lykke til! Hilsen IKKE fagperson (viktig viktig)
boobies Skrevet 29. januar 2014 #30630 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Føles litt merkelig å legge ut bilde av puppene mine på nett, menmen... Før Etter.. Bilde tatt ca 2,5 uke post op Brystvortene mine peker litt ut til siden som dere ser, men det gjorde de også før, tross det synes jeg de er flotte. Det ser dessuten mer ekstremt ut på bildet enn i virkeligheten, for jeg hadde faktisk aldri tenkt over at de gjør det før jeg så bildene Edit: glemte å si at på dette bildet ser puppene også litt forskjellige ut, da den ene er mer hoven(håper jeg, kjentes sånn ut da ihvertfall:p) 300 cc, runde protester i høyprofil lagt over muskel. Jeg er 157 høy og veier 65 kg. Endret 29. januar 2014 av boobies
Boobielicious Skrevet 29. januar 2014 #30631 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Her er mitt arr (den hvite, halvsirkelen nederst) 15 dager post op. Slett ikke verst:) *skryt, skryt* ikke noe merker under heller, da jeg fikk snittet i brystvortene. Endret 29. januar 2014 av Boobielicious
Pixy Skrevet 29. januar 2014 #30632 Skrevet 29. januar 2014 Føles litt merkelig å legge ut bilde av puppene mine på nett, menmen... Førimage.jpg Etter.. Bilde tatt ca 2,5 uke post opimage.jpg Brystvortene mine peker litt ut til siden som dere ser, men det gjorde de også før, tross det synes jeg de er flotte. Det ser dessuten mer ekstremt ut på bildet enn i virkeligheten, for jeg hadde faktisk aldri tenkt over at de gjør det før jeg så bildene Edit: glemte å si at på dette bildet ser puppene også litt forskjellige ut, da den ene er mer hoven(håper jeg, kjentes sånn ut da ihvertfall:p) 300 cc, runde protester i høyprofil lagt over muskel. Jeg er 157 høy og veier 65 kg. Kjempefine! Du burde være fornøyd og stolt! Jeg synes de ser større ut en mine, Hehe. Og du hadde jo faktisk litt pupp fra før også!
Melli Skrevet 29. januar 2014 #30633 Skrevet 29. januar 2014 Hei alle puppedamer! En liten update fra meg og mine "resirkulerte" pupper. Er nå 6 uker postop på fredag. Var til kontroll hos pk i forrige uke. Han var veldig fornøyd med resultatet så langt. Fikk faktisk beskjed om å gå minst mulig med bh fremover nå. Litt merkelig følelse å være i "frihet" når man er vant med den kjipe sportsbhen 24/7. Han ville tyngdekraften skulle "ta dem" litt... Hmm...jeg føler vel egentlig at den venstre er litt hardere enn den høyre, men det er mulig man blir litt hysterisk av å ha hatt kapsel:O/ Jeg smører meg med den berømte tålmodighetskremen hvert femte minutt og håper på myke dager:O) Smøre, smøre, smøre.... 1
Pixy Skrevet 29. januar 2014 #30634 Skrevet 29. januar 2014 Her er mitt arr (den hvite, halvsirkelen nederst) 15 dager post op. Slett ikke verst:) *skryt, skryt* ikke noe merker under heller, da jeg fikk snittet i brystvortene. Synes jo knapt! De blir nok helt usynlige
Pixy Skrevet 29. januar 2014 #30635 Skrevet 29. januar 2014 Hei alle puppedamer! En liten update fra meg og mine "resirkulerte" pupper. Er nå 6 uker postop på fredag. Var til kontroll hos pk i forrige uke. Han var veldig fornøyd med resultatet så langt. Fikk faktisk beskjed om å gå minst mulig med bh fremover nå. Litt merkelig følelse å være i "frihet" når man er vant med den kjipe sportsbhen 24/7. Han ville tyngdekraften skulle "ta dem" litt... Hmm...jeg føler vel egentlig at den venstre er litt hardere enn den høyre, men det er mulig man blir litt hysterisk av å ha hatt kapsel:O/ Jeg smører meg med den berømte tålmodighetskremen hvert femte minutt og håper på myke dager:O) Smøre, smøre, smøre.... Gratulerer med en ny milepæl ;-) Krysser fingrer for deg xxx Jeg har vært inne og lest bloggen din, bra at noen skriver åpent om dette temaet:-) Så deilig å kunne gå uten bh da! Og gode nyheter at alt ser bra ut. Lykke til videre på ferden!
strawberrybrunette Skrevet 29. januar 2014 #30636 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Gratulerer med operasjon på vei! :-) Jeg skjønner hva du mener. Men svaret er nei egentlig ikke... Prøver å forklare: Jo mindre kropp du har uavhengig av hvor tykk/tynn du er på den lille kroppen så vil et implantat på la oss si 300g være stort. F.eks er du 150cm og har smal benbygning så er du heller ikke så bred over brystkassa. Da vil naturlig nok innlegg på 300g se stort ut på kroppen som er liten. De vil sitte tettere/fylle mer og stikke lengere ut fra kroppen. Generellt virke større enn på en større person. Som f.eks en person på 175 cm som da altså ofte har større benbygning og er bredere rundt brystkassa (uavhengig om personen er slank eller fyldig) En person på denne størrelsen vil 300g se mindre ut på enn en liten person. Implantatetene vil ikke dekke like mye i bredden på brystkassen og de vil oppfattes som mindre. På en annen side så kommer det ann på hvor mye brystvev man har i fra før. Er brystet flatt eller tomt så må man ha større implantat for å oppnå den størrelsen man vil. Nemlig fordi da er det bare implantatet i seg selv som er fyllmassen i brystet. Har man derimot pupp i fra før, la oss si at du har B-cup (og at det er f.eks 200g med fett) så vil du da med et implantat på 300g OG ditt eget brystvev tilsammen få et bryst på 500g. Jo større bryster du har fra før, jo mindre implantat trenger du for å oppnå ønsket totale bryststørrelse. Og vise versa Og for å forvirre enda litt mer....så kan i noen tilfeller en dame på 180cm være like spebygd som en dame på 150cm. Så til syvende og sist så må man bare se ann din egen kroppsbygning, prøve forskjellige bh med ris/gele-fyll. Gå til flere konsultasjoner og rett og slett høre på kirurgen :-) Lykke til! Hilsen IKKE fagperson (viktig viktig) Tusen takk :)Er sikkelig spent! Og takk for utfyllende svar. Saken er at jeg står mellom to implanter som PK har valgt ut for meg. Jeg er en ganske slank jente og ikke spesielt høy, MEN jeg har i utganspunktet endel underhudsfett og mye brystvev. Så min oprinnelige cup er C, derfor er jeg redd for å fylle på for mye. Det siste jeg vil ha er trill runne overfyllte pupper. Samtidig som jeg er redd for at det ikke vil forme puppene som jeg ønsker hvis jeg velger den minste. Så jo fint ut på 3D med den største, men man måtte stå i en slik posisjon at puppene ble veldig dratt bakover. Så jeg som har C-up så ut som jeg var flatbrystet. Derfor stoler jeg ikke helt på den. Dilemma Føles litt merkelig å legge ut bilde av puppene mine på nett, menmen... Førimage.jpg Etter.. Bilde tatt ca 2,5 uke post opimage.jpg Brystvortene mine peker litt ut til siden som dere ser, men det gjorde de også før, tross det synes jeg de er flotte. Det ser dessuten mer ekstremt ut på bildet enn i virkeligheten, for jeg hadde faktisk aldri tenkt over at de gjør det før jeg så bildene Edit: glemte å si at på dette bildet ser puppene også litt forskjellige ut, da den ene er mer hoven(håper jeg, kjentes sånn ut da ihvertfall:p) 300 cc, runde protester i høyprofil lagt over muskel. Jeg er 157 høy og veier 65 kg. Kan jeg spørre hvilken cup du hadde i utgangspunktet? for ser du også hadde endel pupp i utgangspunktet. Hadde vært veldig hjelpsomt Fint resultat forresten! Endret 29. januar 2014 av smurfinee
boobies Skrevet 29. januar 2014 #30637 Skrevet 29. januar 2014 Tusen takk :)Er sikkelig spent! Og takk for utfyllende svar. Saken er at jeg står mellom to implanter som PK har valgt ut for meg. Jeg er en ganske slank jente og ikke spesielt høy, MEN jeg har i utganspunktet endel underhudsfett og mye brystvev. Så min oprinnelige cup er C, derfor er jeg redd for å fylle på for mye. Det siste jeg vil ha er trill runne overfyllte pupper. Samtidig som jeg er redd for at det ikke vil forme puppene som jeg ønsker hvis jeg velger den minste. Så jo fint ut på 3D med den største, men man måtte stå i en slik posisjon at puppene ble veldig dratt bakover. Så jeg som har C-up så ut som jeg var flatbrystet. Derfor stoler jeg ikke helt på den. Dilemma Kan jeg spørre hvilken cup du hadde i utgangspunktet? for ser du også hadde endel pupp i utgangspunktet. Hadde vært veldig hjelpsomt Fint resultat forresten! Tusen takk Jeg hadde 75C fra før. kanskje vi er ganske like? Jeg hadde nemlig også godt med underhudsfett og nok brystvev forsåvidt. Problemet mitt var ikke at jeg hadde lite brystvev, jeg følte bare at all fylden var nederst, og jeg var helt flat øverst. For meg føltes det som hengepupper, selvom det ikke akkurat var det. Forresten får du ikke trill runde pupper hvis du har nok underhudsfett, jeg har til og med forsøkt å stramme brystmusklene i en sånn fitnessposisjon, og protesekanten synes ikke overhodet selvom jeg har over muskel. Hvilke protester er det du står mellom?
Amyful Skrevet 29. januar 2014 #30638 Skrevet 29. januar 2014 Hei jenter, idag kunne jeg trengt litt støtte og råd.. Det er ikke meningen å være partypooper, så legger det i spoiler så dere kan lese om dere vil. Litt trist med wall of text med sadface! Kort fortalt så bestemte jeg meg å smått ta opp planen min med den ikke-fullt-så-åpne kjæresten min forsiktig i går kveld.. Jeg snakket egentlig generelt sett, ikke så veldig mye om meg og mine planer. Men fikk hvertfall inntrykk av hva han hadde syntes :\ Først så snakket vi litt løst om fiksing på kroppen, implantater osv. Jeg spurte han hva han hadde sakt om jeg ville fikse på noe, forstørre noe osv. Fikk bare svar: «Nei.»Meg: «Nei, hvordan da?»Han: «Jeg hadde sakt «Nei, det skal du faen ikke». Så hadde jeg sjekket om du var full, slått hodet ditt i noe og tvilt på intelligensen din» Videre så kalte han implantater «plastikk» og at han ikke gitt meg support i det heletatt. For dette er noe han virkelig ikke liker. Hadde jeg kommet til han med smerter etter sånt inngrep, så sa han at jeg kunne søke støtte og hjelp fra en annen. Han syntes det var greit å ordne på kroppen kun hvis man trengte det og det har en funksjon. Hvis man ville forstørre noe så kunne man heller dratt til psykolog og få hjelp, da man har problemer. Jeg er jo forsåvidt enig om at operasjon burde være siste utvei.. Han sa han ville tenkt hele tiden på at delen var plastikk og bare holdt seg unna hele kroppsdelen som var fikset på. Og dette sa han lå i hans natur, og ingenting jeg kan gjøre noe med eller overtales til. Skal nevnes at han er veldig, eh, konservativ og veldig trangsynt på enkelte ting.. Han er i mot all pynting på kroppen, til og med piercinger. Han hadde en eks som han furtet over navlepiercingen til helt til hun ga opp og tok den ut for å gjøre han fornøyd :\ Så hva gjør man når man ikke kan dele dette med sin kjære? Hva gjør man når man får beskejd om å få support hos noen andre? Jeg hadde ærlig talt ikke forventet veldig mye forståelse (da han er mann), og ikke så veldig åpen, men jeg kunne trengt og forventet kanskje litt support og noen som lytter og støtter.. Et sted mellom «Nei, ikke faen» og «Ja, du trenger større pupper ja!». Hvertfall noen jeg kan prate med, spørre om meninger. Istedenfor å bli kalt idiot.. Det høres kanskje litt dumt ut, men dette var kjempevondt å høre. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg må jo ta hensyn til hans meninger, hvis han blir kvalm av å se på puppene mine etter operasjonen.
ellebelle Skrevet 29. januar 2014 #30639 Skrevet 29. januar 2014 Hei jenter, idag kunne jeg trengt litt støtte og råd.. Det er ikke meningen å være partypooper, så legger det i spoiler så dere kan lese om dere vil. Litt trist med wall of text med sadface! Kort fortalt så bestemte jeg meg å smått ta opp planen min med den ikke-fullt-så-åpne kjæresten min forsiktig i går kveld.. Jeg snakket egentlig generelt sett, ikke så veldig mye om meg og mine planer. Men fikk hvertfall inntrykk av hva han hadde syntes :\ Først så snakket vi litt løst om fiksing på kroppen, implantater osv. Jeg spurte han hva han hadde sakt om jeg ville fikse på noe, forstørre noe osv. Fikk bare svar: «Nei.»Meg: «Nei, hvordan da?»Han: «Jeg hadde sakt «Nei, det skal du faen ikke». Så hadde jeg sjekket om du var full, slått hodet ditt i noe og tvilt på intelligensen din» Videre så kalte han implantater «plastikk» og at han ikke gitt meg support i det heletatt. For dette er noe han virkelig ikke liker. Hadde jeg kommet til han med smerter etter sånt inngrep, så sa han at jeg kunne søke støtte og hjelp fra en annen. Han syntes det var greit å ordne på kroppen kun hvis man trengte det og det har en funksjon. Hvis man ville forstørre noe så kunne man heller dratt til psykolog og få hjelp, da man har problemer. Jeg er jo forsåvidt enig om at operasjon burde være siste utvei.. Han sa han ville tenkt hele tiden på at delen var plastikk og bare holdt seg unna hele kroppsdelen som var fikset på. Og dette sa han lå i hans natur, og ingenting jeg kan gjøre noe med eller overtales til. Skal nevnes at han er veldig, eh, konservativ og veldig trangsynt på enkelte ting.. Han er i mot all pynting på kroppen, til og med piercinger. Han hadde en eks som han furtet over navlepiercingen til helt til hun ga opp og tok den ut for å gjøre han fornøyd :\ Så hva gjør man når man ikke kan dele dette med sin kjære? Hva gjør man når man får beskejd om å få support hos noen andre? Jeg hadde ærlig talt ikke forventet veldig mye forståelse (da han er mann), og ikke så veldig åpen, men jeg kunne trengt og forventet kanskje litt support og noen som lytter og støtter.. Et sted mellom «Nei, ikke faen» og «Ja, du trenger større pupper ja!». Hvertfall noen jeg kan prate med, spørre om meninger. Istedenfor å bli kalt idiot.. Det høres kanskje litt dumt ut, men dette var kjempevondt å høre. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg må jo ta hensyn til hans meninger, hvis han blir kvalm av å se på puppene mine etter operasjonen. Huff det var trist å høre! Synes han burde være mer støttende mot deg, i og med du vurderer silikon, kan du vel ikke være 100% fornøyd med dem (går ut i fra du ikke er det, ellers ville det jo bare vært sløseri å bruke så mye penger på det) Så klart har han lov å ha egne meninger, men til slutt er det DINE meninger som betyr noe, han burde være mer støttende. Men dersom han er såpass trangsynt er det vel ikke så mye du kan si for å overtale han.. Du kan jo gå inn på forskjellige nettsider og vise at ikke alle silikonpupper blir "pornosvære"? http://76.227.217.34/photocenter/default.aspx?q=pi denne siden hjalp meg utrolig mye når jeg skulle velge hvor mye jeg ville putte i, runde/rue osvosv. Der kan du også søke på størrelser og se at de fleste får fine, naturlige resultater, i tillegg vil jo puppene bli (nesten) like myke og gode å ta på når de dropper, i tillegg penere å se på! Håper du har en god venninne du kan snakke med dette om, så kanskje kjenner typen din som kan gi deg råd. Ellers hør på hva andre svarer deg her. Lykke til!
boobies Skrevet 29. januar 2014 #30640 Skrevet 29. januar 2014 Hei jenter, idag kunne jeg trengt litt støtte og råd.. Det er ikke meningen å være partypooper, så legger det i spoiler så dere kan lese om dere vil. Litt trist med wall of text med sadface! Kort fortalt så bestemte jeg meg å smått ta opp planen min med den ikke-fullt-så-åpne kjæresten min forsiktig i går kveld.. Jeg snakket egentlig generelt sett, ikke så veldig mye om meg og mine planer. Men fikk hvertfall inntrykk av hva han hadde syntes :\ Først så snakket vi litt løst om fiksing på kroppen, implantater osv. Jeg spurte han hva han hadde sakt om jeg ville fikse på noe, forstørre noe osv. Fikk bare svar: «Nei.»Meg: «Nei, hvordan da?»Han: «Jeg hadde sakt «Nei, det skal du faen ikke». Så hadde jeg sjekket om du var full, slått hodet ditt i noe og tvilt på intelligensen din» Videre så kalte han implantater «plastikk» og at han ikke gitt meg support i det heletatt. For dette er noe han virkelig ikke liker. Hadde jeg kommet til han med smerter etter sånt inngrep, så sa han at jeg kunne søke støtte og hjelp fra en annen. Han syntes det var greit å ordne på kroppen kun hvis man trengte det og det har en funksjon. Hvis man ville forstørre noe så kunne man heller dratt til psykolog og få hjelp, da man har problemer. Jeg er jo forsåvidt enig om at operasjon burde være siste utvei.. Han sa han ville tenkt hele tiden på at delen var plastikk og bare holdt seg unna hele kroppsdelen som var fikset på. Og dette sa han lå i hans natur, og ingenting jeg kan gjøre noe med eller overtales til. Skal nevnes at han er veldig, eh, konservativ og veldig trangsynt på enkelte ting.. Han er i mot all pynting på kroppen, til og med piercinger. Han hadde en eks som han furtet over navlepiercingen til helt til hun ga opp og tok den ut for å gjøre han fornøyd :\ Så hva gjør man når man ikke kan dele dette med sin kjære? Hva gjør man når man får beskejd om å få support hos noen andre? Jeg hadde ærlig talt ikke forventet veldig mye forståelse (da han er mann), og ikke så veldig åpen, men jeg kunne trengt og forventet kanskje litt support og noen som lytter og støtter.. Et sted mellom «Nei, ikke faen» og «Ja, du trenger større pupper ja!». Hvertfall noen jeg kan prate med, spørre om meninger. Istedenfor å bli kalt idiot.. Det høres kanskje litt dumt ut, men dette var kjempevondt å høre. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg må jo ta hensyn til hans meninger, hvis han blir kvalm av å se på puppene mine etter operasjonen. Uff, hørtes ut som en skikkelig kjip samtale. :/ Enig i det som er sagt over her. I tillegg anbefaler jeg deg å dra på konsultasjon alene en gang, så finner du ut om dette er noe du virkelig vil. PK kan kanskje være den støtten du trenger. Jeg følte at min var ærlig og direkte uten å presse meg til noe som helst. Og hvis du føler deg sikker etter det så bestiller du en ny konsultasjon hvor du tar med kjæresten din. Samboeren min ble med på den første konsultasjonen, han var aldri i mot operasjonen men ville bare vite litt om det jeg skulle utsette meg for og se klinikken som skulle gjøre det. Jeg tror også han synes det var veldig greit å se meg prøve protesene. Selvom han aldri sa det høyt så tror jeg at han ville forsikre seg om at jeg ikke valgte noe ala Dolly Parton. Sender en god klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå