Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei :) ja for jeg finner ikke singlet/topper med glidlås/knapper!! Noentips til hvor de har sånt? :)

Hei,

Kjøp deg velourjoggedress fra Cubus, min har vært gull hele perioden og etterpå. Jeg er litt frysen og syntes at hettejakka blir litt tynn uten noe som helst under, dessuten er det greit med litt skift, så jeg kjøpte også to golfjakker/cardigans på Cubus og de har jeg vært så glad for. Kjøp begge deler i stor størrelse, spesielt cardiganene, så får du plass til bandasjen under.

Og et annet tips litt på siden.. Kjøp to eller tre forskjellige typer sportsbh, uansett hvor gode mine bh'er er så kjenner jeg etter en ukes tid med samme type at det begynner å gnage. Deilig å skifte til noe som har strikken et litt annet sted osv.

Link til joggedressen og cardiganene jeg mener. Du kan få cardigan med v hals også, men jeg synes denne var best fordi den går litt lenger ned på rumpa, ikke en dritsexy genser men det var utrolig deilig å kunne ta av og på seg flere lag selv uten å måtte ha hjelp hver gang jeg ble kald/varm.

https://cubus.com/no/7033077_F546

https://cubus.com/no/7098728_F391

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med 300, det er perfekt størrelse til min kropp. Jeg var veldig frem og tilbake men valgte til slutt å stole på PK, det er tross alt jobben hans å få meg fornøyd. Tror ikke 25 gram har noe særlig å si. Hvor høy er du og hva veier du? Egentlig så har jo ikke vekt så mye å si, mer hvor bred man er over ryggen og brystkassa tror jeg.

Så bra :) Ja, tror også det er lurt å høre på PK, er jo de som kan se for seg sluttresultatet best.

Jeg er ca 163, veier rundt 56kg, så ikke spesielt høy eller bred, men har former.

Men du var ikke så høy du heller? For da bør jo 300 passe til meg også tenker jeg.

Kommer uansett til ha med noen bilder av ønsket resultat så PK kan vurdere hva som er best for å oppnå det.

Fikk du forresten beskjed om å ikke bruke spile BH på 6mnd?

Skrevet (endret)

Synes så utrolig synd på denne skapningen som har trampet så deluxe i salaten her og rakker så til de grader på de som har gått gjennom hele prossesen ved en slik op eller vurderer det.

Dette er som denne pers av uansett kjønn det nå måtte være nå ha skjønt at dette er ikke ett sted hvor vi diskuterer hvorvit det er ok å gjennomføre en slik op eller ei.

Det er heller ett sted hvor de som har gjort det eller vurderer og evt skal gjøre det kan gi hverandre tips og råd osv osv rundt det hele.

Kvinneguiden sitt forum har tråder for alle mulige emner om det meste av det som måtte være, denne er kun om brystoperasjoner, og sånn er det!

Å komme inn i en slik tråd og tro at folk synes det er ok å bli kalt " gærn, narsistiske psyko pers" blir ikke bare fullstendig feil, men direkte ufint. Sier ufattelig mye om deg som pers faktisk når du er så dømmende!

Det er ikke mange norske steder på nettet slik som denne siden her hvor vi kan snakke sammen om våre erfaringer rundt det hele, få tips og råd. Synes det er utrolig bra at denne dagboken eksisterer, og det har hjulpet meg mye i hele prossessen igjennom tiden før og etter.

Nå blir det også feil å tro at noen her sitter å sier at dette burde alle gjøre, og proklamerer dette til smårips om at silikon er supert og alle burde gjøre som oss. Om denne pers med hengepupper etter flere barn selv og en avatar som da ser virkelig ut som en silikon berte trur det, så må du virkelig tro om igjen!

Videre er det riv ruskende feil å tro at alle menn hater,misliker og ikke digger slike pupper. Hehe at din vennegjeng gjør det er vel og greit, men det er de og gjelder ikke resterende populasjonen av menn her i verden. That's a fact! Utrolig mange som elsker de av ulike årsaker, men det er de om det. Vi som gjør dette gjør dette for oss og ikke for at menn her i verden skal like dem.

Min samboer ville helst ar jeg hadde mine naturlige, det pga han var direkte skitredd for at jeg skulle få stygge pupper pga kompl etterpå. Men han har ikke hatt noe imot silikon og vært med jenter som har hatt det tidligere.

Han var som sagt bare redd for min helse, men nå som han har sett de jeg nå har så.. Vel han elsker de!

Uansett jeg gjorde dette for meg, og gjorde det klinkende klart for han også. DETTE er min kropp og til syvende og sist min avgjørelse, men godt selvsagt om du synes det er greit selvsagt.

Håper du skjønner at du er her inne i denne gruppen på veldig feil grunnlag når du kaller oss silikonmafiaen osv, noe som skal ha det til at vi er mindre smarte ol. For dette vet du sikkert selv forhåpentligvis ikke er hyggelig og akkurat en bra måte å komme i kontakt med andre mennesker på.

Det å gjemme seg bak ett tastatur og flekke ivei med negativitet på en slik måte det sier som nevnt tidligere mye mer enn du selv tror om deg selv som pers. Dette bør du for holde deg for god til!

Kommer ikke til å svare denne pers mer og som andre sier er det vel best å ignorere deg totalt her inne på denne tråden her!

Mvh

En av silikonmafien på over 30 år. :D

Endret av carmen81
  • Liker 1
Skrevet

Så bra :) Ja, tror også det er lurt å høre på PK, er jo de som kan se for seg sluttresultatet best.

Jeg er ca 163, veier rundt 56kg, så ikke spesielt høy eller bred, men har former.

Men du var ikke så høy du heller? For da bør jo 300 passe til meg også tenker jeg.

Kommer uansett til ha med noen bilder av ønsket resultat så PK kan vurdere hva som er best for å oppnå det.

Fikk du forresten beskjed om å ikke bruke spile BH på 6mnd?

Jeg er veldig lav, 157 cm, så derfor mente PK det var uaktuelt med større proteser. Det står seks uker i mine papirer, men det er mulig jeg venter lenger med spilebh uansett, de står jo fint av seg selv :P

Skrevet

Boobies, har du lagt ut før og etter bilde her før? Lurer litt på 300 selv, er 165 høy og veier 55. Virker som 300 er veldig grei størrelse, om ikke litt for stort for meg.. Men jeg har ikke så veldig mye eget vev, så jeg er litt redd for å gå for mye. Vil jo uansett høre på PK, men h*n spør jo kanskje ca. hva jeg kunne tenkt meg :-) Hvordan ble dine?

Gjest Blanchefleur
Skrevet

Denne Blanchefleur är en man. Det är helt uppenbart på sättet han skriver, då jag valt mansdominerade utbildningar och jobb alltid så jag vet hur de uttrycker sig. Alltså ingen att bry sig om, mycket härligare stämning här inne när ingen svarade denne man. :)

Jeg er en kvinne i min beste alder, men for all del.. Dersom denne oppfatningen din rettferdiggjør din egen tankegang i større grad, værsågod.

• Liker 2
Skrevet

Okei :) ja for jeg finner ikke singlet/topper med glidlås/knapper!! Noentips til hvor de har sånt? :)

Går veldig bra med topper med god strech... Bare ta den på deg nedenfra :) :) Og jakker utenpå er best. Jeg hadde på meg kosebukse, topp og fleece jakke utenpå. Fikk beskjed om at jeg hadde på meg riktige klær til etter operasjon :)

Lykke til :)

Skrevet

Hvilke klær hadde dere på dere på op-dagen? Hehe

Jeg hadde joggebukse og hettegenser med glidelås. Vil du ha noe under så kan du jo ha en skjorte, som du bare kan knappe opp :)

Skrevet (endret)

Boobies, har du lagt ut før og etter bilde her før? Lurer litt på 300 selv, er 165 høy og veier 55. Virker som 300 er veldig grei størrelse, om ikke litt for stort for meg.. Men jeg har ikke så veldig mye eget vev, så jeg er litt redd for å gå for mye. Vil jo uansett høre på PK, men h*n spør jo kanskje ca. hva jeg kunne tenkt meg :-) Hvordan ble dine?

Ja, jeg la ut men så fjernet jeg det igjen. :P Legger ut på nytt til du får sett det. Jeg hadde jo brystvev fra før som du ser. Jeg var en 75C. Skal du legge over eller under muskel?

Ca 2,5 uke etter

Endret av boobies
  • Liker 1
Skrevet

Ja, jeg la ut men så fjernet jeg det igjen. :P Legger ut på nytt til du får sett det. Jeg hadde jo brystvev fra før som du ser. Jeg var en 75C. Skal du legge over eller under muskel?

attachicon.gifimage.jpg

Ca 2,5 uke etter op.

attachicon.gifimage.jpg

Flotte! :tommel:

Skrevet

attachicon.gifimage.jpg

Ca 2,5 uke etter op.

attachicon.gifimage.jpg

Såå flotte (før også!), og ser jo så naturlig ut :D Du hadde større utgangspunkt enn meg, så jeg tenkte under muskel da jeg ikke har så mye av eget vev og fett, (samt mindre sjanse for ripling?). Tok du over eller under? 300 blir kanskje litt mye om man ikke har så mye fra før. Samtidig så ser det liksom ikke så mye ut på mange (har gjort litt research, heh). Men det kommer vel kanskje an på størrelse på brystkasse og alt det? :klo:

Litt av et puslespill dette her! Men jeg har jo lang tid å tenke meg om på, da konsultasjon nok ikke blir før om en stund. Psyker meg opp og gjør research i mellomtiden :D og stalker denne tråden!

Skrevet

Flotte! :tommel:

Såå flotte (før også!), og ser jo så naturlig ut :D Du hadde større utgangspunkt enn meg, så jeg tenkte under muskel da jeg ikke har så mye av eget vev og fett, (samt mindre sjanse for ripling?). Tok du over eller under? 300 blir kanskje litt mye om man ikke har så mye fra før. Samtidig så ser det liksom ikke så mye ut på mange (har gjort litt research, heh). Men det kommer vel kanskje an på størrelse på brystkasse og alt det? :klo:

Litt av et puslespill dette her! Men jeg har jo lang tid å tenke meg om på, da konsultasjon nok ikke blir før om en stund. Psyker meg opp og gjør research i mellomtiden :D og stalker denne tråden!

Tusen takk :D tok over muskel pga tubeheng i brystet ;)

Vil ikke tro at du må ta mindre enn meg pga lite brystvev, hvis du har lite brystvev og vil oppnå samme størrelse må du jo ha større proteser. Men det kommer jo ann på hvor stram huden er og hva det er plass til. Men ikke tenk at du må ha en størrelse fordi det ble bra på noen andre, for det kommer som du sier ann på så mange faktorer. Det hjelper å teste ut protesene i bh'en hos PK. :) Synes du gjør lurt i å ikke stresse :)

Skrevet (endret)

I dag er det 10 dager siden jeg opererte. Går forsatt med brystbåndet, så skal bli godt å få det av innen 5 dager. Begynner å bli kjeeempelei, siden det strammer sånn. Men alt i alt så er jeg fornøyd så langt. Kjøpte min første topp/bh uten innlegg for noen dager siden. Måtte bare ha den, selv om jeg ikke får brukt den før om rundt 3 uker. Veeldig fornøyd :-D Betalte trossalt bare 29 kroner (tilbudspris). :)

Endret av Wallet
  • Liker 2
Skrevet

I dag er det 10 dager siden jeg opererte. Går forsatt med brystbåndet, så skal bli godt å få det av innen 5 dager. Begynner å bli kjeeempelei, siden det strammer sånn. Men alt i alt så er jeg fornøyd så langt. Kjøpte min første topp/bh uten innlegg for noen dager siden. Måtte bare ha den, selv om jeg ikke får brukt den før om rundt 3 uker. Veeldig fornøyd :-D Betalte trossalt bare 29 kroner (tilbudspris). :)

Tok et bilde av innkjøpet på; http://bayimg.com/faIkMAAfB :-D

(Vennligst ikke kopier bildelinken)

Ser veldig bra ut! :)

Skrevet

Begynte å jobbe igjen i går, tirsdag, men tar det svært rolig.

Er fri for smertestillende, så jobbet halv dag idag. Skal på etterkontroll i morgen :)

Er kjempefornøyd sålangt!! Bra klinikk, og kirurgen var kjempeflink :-)

De brukte Siltex high profile (mentor) på meg!

Deilig å føle seg vel, selv om bh'en må bli på en stund til :-)

Hvordan går det med deg? Var du også hos plastikkirugene?

Hej igen!

Ser nu att du la in 250cc, så vet inte varför jag fått för mig vi skulle lägga in samma.

Mentor är bra har jag hört. Vad skönt att du mår bra! Det är viktigt, men lätt hänt att man tar ut sig för mycket då, var noga med att ta det lugnt :)

Det går bra med mig tack. Jag tog hos Fornebuklinikken. :)

Skrevet

Dag 8 post-op. Jobbat 4 dagar, och mått bra om morgonen när jag vaknat och sedan successivt blivit stelare och tröttare under dagen varje dag, speciellt på höger sida. Jag har kontorsjobb.

Idag fredag när jag kom hem tittade jag till brösten och det är mer svullet och rött på höger bröst. Inte mycket, men jag ser en skillnad nu, vilket jag inte gjort tidigare. Har också mindre känsel på höger bröst på utsidan (där det är rött och svullet) än vänster.

Ringde klinikken och fick prata med en sykepleier. Jag tänker ju själlv att det kan vara för det att jag använder höger sida mest (är högerhänt) och hon trodde detsamma. Så länge det inte blev värre, så hon sa att jag skulle hålla koll på de och ev ringa i morgon eller komma in på måndag om det blir det.

Har ni varit med om att det blivit så svullet och "överansträngt" att det blivit lite rödflammigt? Inte måste det vara en blödning?

Ska ta det med väldig ro i helgen...

• Liker 1
Skrevet

Hjeelp, nå er jeg fortvilet.

Puppene mine har vært litt forskjellige fra dag 1, fordi det var små skjevheter før jeg oppererte som jeg ikke hadde lagt merke til, men det gjorde PK.

De har vært litt forskjellige hele veien etter operasjonen også, men veldig lite når all hevelsen hadde gått ned. Men NÅ begynner de å bli fryktelig forskjellige igjen.. Sånn størrelsemessig. Noen andre som har opplevd dette? Kjennes nesten ut som impantatene er plassert litt skjevt. Den ene rett frem, og den andre litt for langt ut på siden.

Men kan det også være at brystmuskelen på den ene siden begynner å "slippe" litt, at den ikke er så stram lenger?

Skrevet (endret)

Dag 8 post-op. Jobbat 4 dagar, och mått bra om morgonen när jag vaknat och sedan successivt blivit stelare och tröttare under dagen varje dag, speciellt på höger sida. Jag har kontorsjobb.

Idag fredag när jag kom hem tittade jag till brösten och det är mer svullet och rött på höger bröst. Inte mycket, men jag ser en skillnad nu, vilket jag inte gjort tidigare. Har också mindre känsel på höger bröst på utsidan (där det är rött och svullet) än vänster.

Ringde klinikken och fick prata med en sykepleier. Jag tänker ju själlv att det kan vara för det att jag använder höger sida mest (är högerhänt) och hon trodde detsamma. Så länge det inte blev värre, så hon sa att jag skulle hålla koll på de och ev ringa i morgon eller komma in på måndag om det blir det.

Har ni varit med om att det blivit så svullet och "överansträngt" att det blivit lite rödflammigt? Inte måste det vara en blödning?

Ska ta det med väldig ro i helgen...

Hei! Jeg hadde det samme som deg , i høyre bryst, men det gikk over. :-) Nå , 15 dager post op er det ikke noe problem lengre, og det ga seg ganske fort. Blir nok fort bedre når du får slappet av i helgen!

Endret av Tst
Skrevet

Nå er det 6 uker siden min operasjon. For 2 uker siden droppet jeg sportsbhen (anita heter den) som jeg kjøpte hos klinikken, og går nå bare i pierre robert sine. Den har ikke delt kopp, men jeg har såpass "små" pupper at jeg ikke får noe kløft i den. Har prøvd bher og 75C passer best, men er målt til en 75B. Følte puppene var veldig langt ute til siden, og fikk såvidt kløft selv om jeg presset dem sammen, men etter jeg begynte å bruke pierre robert sin bh har de blitt myye finere! Ikke så langt ute til siden samtidig som jeg slipper å få spisse pyramide pupper :P hehe..

Men, når jeg skiftet tape på onsdag la jeg merke til at jeg har fått ett hull i det ene arret. Vet ikke hvordan arrene skal se ut etter 6 uker, men de ser helt like ut som de gjor i begynnelsen.. Venstre side er ikke så gale, bare veldig mørkerødt, men høyre side derimot er kjempestygt, der har jeg også dette hullet som jeg nevnte. Det vesker ingenting, men i hullet kan du se en sen, eller stinget.. Google dette og virker som det er kroppen som avviser stinget. Noen andre som har hatt dette, fikser dette seg selv? Og hvordan så deres arr ut etter 6 uker? Fikk ikke til å ta bilde, men skal få samboer til å ta ett bilde neste uke når jeg skifter bandasje. Håper dette fikser seg, for jeg har ikke noe heng i puppene så du ser arrene når jeg står oppreist..

Skrevet

Nå er det 6 uker siden min operasjon. For 2 uker siden droppet jeg sportsbhen (anita heter den) som jeg kjøpte hos klinikken, og går nå bare i pierre robert sine. Den har ikke delt kopp, men jeg har såpass "små" pupper at jeg ikke får noe kløft i den. Har prøvd bher og 75C passer best, men er målt til en 75B. Følte puppene var veldig langt ute til siden, og fikk såvidt kløft selv om jeg presset dem sammen, men etter jeg begynte å bruke pierre robert sin bh har de blitt myye finere! Ikke så langt ute til siden samtidig som jeg slipper å få spisse pyramide pupper :P hehe..

Men, når jeg skiftet tape på onsdag la jeg merke til at jeg har fått ett hull i det ene arret. Vet ikke hvordan arrene skal se ut etter 6 uker, men de ser helt like ut som de gjor i begynnelsen.. Venstre side er ikke så gale, bare veldig mørkerødt, men høyre side derimot er kjempestygt, der har jeg også dette hullet som jeg nevnte. Det vesker ingenting, men i hullet kan du se en sen, eller stinget.. Google dette og virker som det er kroppen som avviser stinget. Noen andre som har hatt dette, fikser dette seg selv? Og hvordan så deres arr ut etter 6 uker? Fikk ikke til å ta bilde, men skal få samboer til å ta ett bilde neste uke når jeg skifter bandasje. Håper dette fikser seg, for jeg har ikke noe heng i puppene så du ser arrene når jeg står oppreist..

Hadde jeg vært deg ville jeg ringt klinikken asap å fortalt de om at du har ett hull i såret. Det kan jo lett komme til både det ene og det andre av skitt, så hadde ville følt at jeg gikk med en tikkende bombe for evt ymse infeksjoner i det inntil jeg visste at dette var ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...