carmen81 Skrevet 1. februar 2014 #30681 Skrevet 1. februar 2014 Skiftet teip for 3 gang igår, og gjør der alltid i dusjen da den løsner så mye lettere når vannstrålen fukter direkte på teipen mens jeg sakte sakte løsner teipen. Blitt veldig fint! Mye av skorpen datt av denne gangen og under var der en flat lys stripe på de stedene, og jeg kan på mange steder både på kantene og midt i ikke se at det har blitt skåret i huden. Det er helt vilt og trodde virkelig ikke det skulle bli slik. Puppene har blitt mye mykere, men der er fremdeles endel før de er helt som de skal være. Dropper sakte men sikkert og ser bare også sånn sett bedre og bedre ut. Samboeren har tidligere kun kjent litt i ny og ne på de, mens idag tok det vel helt av. Tidligere har vi hatt forsiktig sex, men idag etter at han selv så hvordan sårene var og kjente skikkelig på de... Vel jeg fikk kjørt meg og det gikk helt fint. Gleder meg til mandagen, da er det over og ut med sportsbhen om natten. Kun 16 dager igjen med denne på dagen før jeg kan bruke andre spileløse bher. Har kjøpt som nevnt tidligere noen fra Gina som er utrolig sexy og gode på. I tillegg vært å fått målt meg grundig på Change igjen, og er nå en 65 G/H. Det er tilbud på bher på nettsiden deres, så endte med at jeg kjøpte 4 spileløse til 370kr ca. Ville bare nevne det da de koster minimalt der nå i tilfelle noen er ute etter nye bher. :D
Saraxx Skrevet 1. februar 2014 #30682 Skrevet 1. februar 2014 På mandag er det min tur, er så nervøs og spent. Greier ikke å tenke på noe annet :-) Men føler meg så usikker på størrelsen, hvordan greide dere å bestemme dere om dere var usikker? :-)
ellebelle Skrevet 1. februar 2014 #30683 Skrevet 1. februar 2014 På mandag er det min tur, er så nervøs og spent. Greier ikke å tenke på noe annet :-) Men føler meg så usikker på størrelsen, hvordan greide dere å bestemme dere om dere var usikker? :-) Hør på PK! Han vet hva som kommer til å passe din kroppstype. Spørs jo og om du vil de skal se naturlige ut eller at de skal se litt silikon-aktig. Jeg tok det som var max for meg, var utrolig stort i begynnelsen på den tynne kroppen min, så det kom så et sjokk med en gang jeg så det, men de dropper jo og blir mindre og mer naturlige. Men som sagt - finn ut hvilket resultat du vil ha, så råder PK deg!
carmen81 Skrevet 1. februar 2014 #30684 Skrevet 1. februar 2014 Ehmm nå blir jeg usikker her! Måtte sjekke noe ift det med bruk av denne sportsbhen, og i papirene ifra klinikken står det at den skal brukes 24/7 i 4 uker. Etter det en fordel å bruke bh mest mulig, men ikke push up og spile bh på 6 mnd. Trudde der var 4 uker 24/7 og etter det 2 uker om dagen med denne sportsbhen jeg. Hva har dere andre som har vært på Fornebu hørt?
PinkLove Skrevet 1. februar 2014 #30685 Skrevet 1. februar 2014 Ehmm nå blir jeg usikker her! Måtte sjekke noe ift det med bruk av denne sportsbhen, og i papirene ifra klinikken står det at den skal brukes 24/7 i 4 uker. Etter det en fordel å bruke bh mest mulig, men ikke push up og spile bh på 6 mnd. Trudde der var 4 uker 24/7 og etter det 2 uker om dagen med denne sportsbhen jeg. Hva har dere andre som har vært på Fornebu hørt? Jeg fikk beskjed om 4 uker 24/7, så 4 uker kun på natta. Og ikke spile-bh på 6 mnd :-) Jeg tok hos plastikkirurgene for 8 dager siden
Gjest Wallet Skrevet 1. februar 2014 #30686 Skrevet 1. februar 2014 Jeg tok på fana medisinske senter, og fikk beskjed om 4 uker dag/natt, der etter 4 uker natt.
Gjest Teta Skrevet 1. februar 2014 #30687 Skrevet 1. februar 2014 Jeg tok på fana medisinske senter, og fikk beskjed om 4 uker dag/natt, der etter 4 uker natt. Var det Bugge som opererte deg? Jeg skal på konsultasjon til han, og er skikkelig nervøs! Kan jeg spørre hvordan du opplevde han, hvis det var Bugge du hadde?
Gjest Wallet Skrevet 1. februar 2014 #30688 Skrevet 1. februar 2014 Var det Bugge som opererte deg? Jeg skal på konsultasjon til han, og er skikkelig nervøs! Kan jeg spørre hvordan du opplevde han, hvis det var Bugge du hadde? Jepp, ble operert av Bugge. Han er helt fantastisk, og jeg angrer ikke et sekund på at det var han som opererte meg. Fikk med en gang en god følelse når jeg var der, og det virket som om han hadde mye peiling når vi snakket sammen. Var faktisk på konsultasjon på Teres Bergen etter på, og der likte jeg meg ikke i det hele tatt. (Min mening). Han på Teres snakte først om runde proteser over muskel, før han fant ut gjennom 3D-skjermen at det ikke hadde blitt pent. Om han ikke klarer å se hva som er pent eller ikke før det kommer på skjermen, så blir jeg skeptisk. Fikk anatomiske proteser under muskel hos Bugge, og jeg er veeeldig happy. Resultatet er sånn som jeg ville ha det. Ser veldig naturlig ut. Bugge er en god del dyrere enn andre kirurger, men for meg så var det verdt det. I tillegg har han erfaring fra Akademikliniken i Stockholm. Nå er det 11 dager siden jeg opererte meg, og jeg har fått god oppfølging etterpå. Bugge er i tillegg rask å svare på sms om du lurer på noe. Du har iallefall ingenting å grue deg for! Han er helt rå!
Gjest Teta Skrevet 1. februar 2014 #30689 Skrevet 1. februar 2014 Jepp, ble operert av Bugge. Han er helt fantastisk, og jeg angrer ikke et sekund på at det var han som opererte meg. Fikk med en gang en god følelse når jeg var der, og det virket som om han hadde mye peiling når vi snakket sammen. Var faktisk på konsultasjon på Teres Bergen etter på, og der likte jeg meg ikke i det hele tatt. (Min mening). Han på Teres snakte først om runde proteser over muskel, før han fant ut gjennom 3D-skjermen at det ikke hadde blitt pent. Om han ikke klarer å se hva som er pent eller ikke før det kommer på skjermen, så blir jeg skeptisk. Fikk anatomiske proteser under muskel hos Bugge, og jeg er veeeldig happy. Resultatet er sånn som jeg ville ha det. Ser veldig naturlig ut. Bugge er en god del dyrere enn andre kirurger, men for meg så var det verdt det. I tillegg har han erfaring fra Akademikliniken i Stockholm. Nå er det 11 dager siden jeg opererte meg, og jeg har fått god oppfølging etterpå. Bugge er i tillegg rask å svare på sms om du lurer på noe. Du har iallefall ingenting å grue deg for! Han er helt rå! Takk for svar! Har hørt om andre som er veldig fornøyd med han også, og det hjelper veldig på nervøsiteten
Gjest Wallet Skrevet 1. februar 2014 #30690 Skrevet 1. februar 2014 Takk for svar! Har hørt om andre som er veldig fornøyd med han også, og det hjelper veldig på nervøsiteten Så bra! Du får oppdatere oss når du har vært på konsultasjon:-D
Tortillajenta Skrevet 1. februar 2014 #30691 Skrevet 1. februar 2014 Takk for svar! Har hørt om andre som er veldig fornøyd med han også, og det hjelper veldig på nervøsiteten Skriver under på det Wallet skreiv. Kjempe fornøyd jeg og
Gjest Teta Skrevet 1. februar 2014 #30692 Skrevet 1. februar 2014 Så bra! Du får oppdatere oss når du har vært på konsultasjon:-D Det skal jeg gjøre! Har ingen dato enda, men tenkte å ringe å bestille snart. Skriver under på det Wallet skreiv. Kjempe fornøyd jeg og Så fint å høre! Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er så nervøs, han er jo vant til dette, hehe. Huff, det er vel bare å kaste seg ut i det. Hjelper veldig å høre at dere har gode erfaringer
Tortillajenta Skrevet 1. februar 2014 #30693 Skrevet 1. februar 2014 Det skal jeg gjøre! Har ingen dato enda, men tenkte å ringe å bestille snart. Så fint å høre! Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er så nervøs, han er jo vant til dette, hehe. Huff, det er vel bare å kaste seg ut i det. Hjelper veldig å høre at dere har gode erfaringer Ingenting å være nervøs over! Jeg lover.
ellebelle Skrevet 2. februar 2014 #30694 Skrevet 2. februar 2014 Noen som merker det gjør utrolig vondt når en ikke har sportsbh på seg? Tok den nettopp av for å "lufte" puppene men det er utrolig ømt når de er frie! 10 dager siden op, over muskel om det har noe betydning. Venter enda spent på de skal droppe og bli myke, begynner å bli utålmodig, hehe! Ser egentlig ikke noe forskjell for dag for dag lenger jeg, kun de 2-3 første dagene..
Tortillajenta Skrevet 2. februar 2014 #30695 Skrevet 2. februar 2014 Noen som merker det gjør utrolig vondt når en ikke har sportsbh på seg? Tok den nettopp av for å "lufte" puppene men det er utrolig ømt når de er frie! 10 dager siden op, over muskel om det har noe betydning. Venter enda spent på de skal droppe og bli myke, begynner å bli utålmodig, hehe! Ser egentlig ikke noe forskjell for dag for dag lenger jeg, kun de 2-3 første dagene.. Ja, opplever det jeg og. Tok den av i noen minutter, og da jeg tok den på igjen var det småvondt. 11 dager siden her.
PinkLove Skrevet 2. februar 2014 #30696 Skrevet 2. februar 2014 Noen som merker det gjør utrolig vondt når en ikke har sportsbh på seg? Tok den nettopp av for å "lufte" puppene men det er utrolig ømt når de er frie! 10 dager siden op, over muskel om det har noe betydning. Venter enda spent på de skal droppe og bli myke, begynner å bli utålmodig, hehe! Ser egentlig ikke noe forskjell for dag for dag lenger jeg, kun de 2-3 første dagene.. Samme her, vasket støttebh'ene og brystbåndet mitt idag, og gikk uten i ca 20 min. Merket det godt ja! 9 dager post op, men det kommer seg. Jeg har under muskel, og føler ikke jeg venter på at de skal droppe eller liknende Bare ømt enda, særlig i stingene og nipplene!
silkhand Skrevet 3. februar 2014 #30697 Skrevet 3. februar 2014 BARE 3 dager igjen til min op-dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saraxx Skrevet 3. februar 2014 #30698 Skrevet 3. februar 2014 Da er jeg ferdig operert :-D Endelig! Og til alle dere som skal operere, dere har ingenting å beskymre dere for, hatt en så super opplevelse med hele prossen! Spent på dagene som kommer, bare spørr om det skulle være noe. 1
Boobielicious Skrevet 3. februar 2014 #30699 Skrevet 3. februar 2014 Da er jeg ferdig operert :-D Endelig! Og til alle dere som skal operere, dere har ingenting å beskymre dere for, hatt en så super opplevelse med hele prossen! Spent på dagene som kommer, bare spørr om det skulle være noe. Velkommen i silikonklubben:)
Lady36 Skrevet 3. februar 2014 #30700 Skrevet 3. februar 2014 Da er jeg ferdig operert :-D Endelig! Og til alle dere som skal operere, dere har ingenting å beskymre dere for, hatt en så super opplevelse med hele prossen! Spent på dagene som kommer, bare spørr om det skulle være noe. Gratulerer Hviklen størrelse ble det ? Det er helt klart ikke noe å grue seg til. Hadde også en veldig bra opplevelse av hele prosessen Håper du ikke får så veldig smerter.. Uansett, det er verdt det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå