Gjest Myflower Skrevet 13. november 2013 #29501 Skrevet 13. november 2013 Dag 12 her i dag, og nå har jeg for fullt kunne begynne å "leve" igjen Ikke vondt å reise seg opp fra liggende posisjon lengre heller, noe som er utrolig deilig! Eneste jeg merker til brystene nå er at de fortsatt blir lett hovne og ømme, samt noen stikninger en sjelden gang. Jeg blir fortsatt sliten om jeg er mye ute og farter om dagen, men det har nok sin naturlige forklaring i at jeg knapt har vært ute av huset i en uke i strekk og heller ikke har fått trent siden op, naturligvis. Kroppen blir virkelig slapp av å ligge foran tvn Har heller aldri sett så mye daytime-tv før. Der er det noe for enhver smak Har sovet en del på siden i det siste, men ble litt engstelig da jeg leste her at man ikke må klemme de når man ligger. Altså, det er jo umulig at de ikke blir litt klemt? :omg: Kanskje jeg rett og slett skal gå tilbake til ryggleie, for nå kjenner jeg at jeg ble litt redd for å ha gjort noe feil!
Gjest Myflower Skrevet 13. november 2013 #29502 Skrevet 13. november 2013 Dere som har operert, vises det godt og legger folk merke til det? Og hvordan har folk dere har fortalt det til tatt nyheten? Jeg har ikke lyst til å få så veldig mye oppmerksomhet rundt dette, det er jo privat Jeg går jo rundt med super push til vanlig, og aldri utringning, så jeg håper liksom at det ikke blir den store forskjellen med klær på. Hva tror dere? Hos meg vises det ikke godt med klær. Jeg brukte jo super-push up fra før av, så ikke store forskjellen sånn sett, med klær på. Folk har ikke lagt merke til det hos meg, tror jeg i alle fall Jeg tenker på samme måte, at dette er en privatsak. Har derfor kun sagt det til et par mennesker, og de har tatt nyheten veldig bra og støttet meg enormt hele veien. De står meg jo selvsagt veldig nær, og har jo visst hva jeg har følt om dette lenge. Tror ikke du skal bekymre deg i det hele tatt
FrøkenChristina Skrevet 13. november 2013 #29503 Skrevet 13. november 2013 Det blir nok kjempe bra til syvende og sist! Jeg er 173 cm høy og ca 60 kg. Bruker 75A i bh nå, og håper jeg lagt inn 415 cc runde i medium/ medium plus profil under muskel. Hvordan er garantien på op der du skal gjøre det? Hvordan legger du opp denne reisen og blir du lenge etter op? Jeg håper virkelig det altså! :D Jeg er 167 og 53kg - vil også medium plus pofil Jeg kommer til å reise i følge med enten mamma eller kjæresten. Tror det blir slik at vi er der fra torsdag til tirsdag, og evnt fjerner stingene i Norge, hvis kirurgene er med på det. Hvis ikke, må reisen bli litt lenger, slik at jeg får sjekket alt og tatt ut stingene etter en uke. (Mamma er flyvertinne, så flybillettene er ikke noe stress å endre på) Så mye som jeg vet til nå, så er det iallefall slik at reoperasjon ikke skal ha noen ekstra kostnader.. Men dessverre vet jeg ikke mer enn dette. Klinikken er ikke så flinke til å svare meg hverken på emailer eller telefon. Har snakket med de en gang på tlf og fått to mailer.. Men må si jeg er litt bekymret ang dette.
Gjest Myflower Skrevet 13. november 2013 #29504 Skrevet 13. november 2013 Jeg håper virkelig det altså! :D Jeg er 167 og 53kg - vil også medium plus pofil Jeg kommer til å reise i følge med enten mamma eller kjæresten. Tror det blir slik at vi er der fra torsdag til tirsdag, og evnt fjerner stingene i Norge, hvis kirurgene er med på det. Hvis ikke, må reisen bli litt lenger, slik at jeg får sjekket alt og tatt ut stingene etter en uke. (Mamma er flyvertinne, så flybillettene er ikke noe stress å endre på ) Så mye som jeg vet til nå, så er det iallefall slik at reoperasjon ikke skal ha noen ekstra kostnader.. Men dessverre vet jeg ikke mer enn dette. Klinikken er ikke så flinke til å svare meg hverken på emailer eller telefon. Har snakket med de en gang på tlf og fått to mailer.. Men må si jeg er litt bekymret ang dette. Må innrømme at jeg aldri hadde turt å begi meg selv ut på å opereres i utlandet, så du er virkelig tøff som tør! Når det er sagt, må jeg også innrømme at jeg ville vært svært bekymret over at klinikken ikke svarer deg på spørsmål og at det virker som du ikke vet så mye om det du skal igjennom i forhold til garantier osv? Prøver ikke å belære noen her, men vil bare at du skal tenke deg om to ganger så du selv blir fornøyd. Hva er vel en litt billigere pris, om man ikke blir fornøyd med resultatet? Håper ikke du tar dette ille opp. Forresten, syr de ikke med selvoppløsende sting?
Nataleen Skrevet 13. november 2013 #29505 Skrevet 13. november 2013 Jeg håper virkelig det altså! :D Jeg er 167 og 53kg - vil også medium plus pofil Jeg kommer til å reise i følge med enten mamma eller kjæresten. Tror det blir slik at vi er der fra torsdag til tirsdag, og evnt fjerner stingene i Norge, hvis kirurgene er med på det. Hvis ikke, må reisen bli litt lenger, slik at jeg får sjekket alt og tatt ut stingene etter en uke. (Mamma er flyvertinne, så flybillettene er ikke noe stress å endre på) Så mye som jeg vet til nå, så er det iallefall slik at reoperasjon ikke skal ha noen ekstra kostnader.. Men dessverre vet jeg ikke mer enn dette. Klinikken er ikke så flinke til å svare meg hverken på emailer eller telefon. Har snakket med de en gang på tlf og fått to mailer.. Men må si jeg er litt bekymret ang dette. Bruker de ikke selvoppløsende sting? Det hørtes merkelig ut...! Har du hørt fra noen andre som har benyttet denne klinikken! Hadde også blitt bekymra hvis klinikken ikke svarte :/ alfa og omega da jeg skulle ta operasjonen car at konsultasjonen gikk bra. At den jeg møtte var den jeg skulle opereres av, at vi hadde god kjemi , at jeg følte jeg fikk svar på alle mine spørsmål og at jeg følte han "så" meg og mine behov. Da betyr ikke pengene så mye... Viktigste er jo at man føler seg 110% trygg. På både kirurg og klinikk.
carmen81 Skrevet 13. november 2013 #29506 Skrevet 13. november 2013 Jeg håper virkelig det altså! :D Jeg er 167 og 53kg - vil også medium plus pofil Jeg kommer til å reise i følge med enten mamma eller kjæresten. Tror det blir slik at vi er der fra torsdag til tirsdag, og evnt fjerner stingene i Norge, hvis kirurgene er med på det. Hvis ikke, må reisen bli litt lenger, slik at jeg får sjekket alt og tatt ut stingene etter en uke. (Mamma er flyvertinne, så flybillettene er ikke noe stress å endre på) Så mye som jeg vet til nå, så er det iallefall slik at reoperasjon ikke skal ha noen ekstra kostnader.. Men dessverre vet jeg ikke mer enn dette. Klinikken er ikke så flinke til å svare meg hverken på emailer eller telefon. Har snakket med de en gang på tlf og fått to mailer.. Men må si jeg er litt bekymret ang dette. Okay.. Jeg hadde pers ikke turt å op meg i utlandet, men klart det kan gå helt fint det også. Tviler ikke på at de også er dyktige, jeg ønsker bare å være nærmest hjemmet og kunne dra til de/ ringe de om de er noe. Har du vært på konsultasjon hos noen i Norge da? Jeg ville prøvd de også til å begynne med, sånn at man har litt å gå på av info og 3D og you name it. Da får du det også på norsk, som kan være veldig greit. Kostet bare 500kr og det er det verdt.. Jeg var litt beskymret og nervøs helt frem til konsultasjonen på Fornebu, og hadde skrevet ned over 30 spm i forveien. Han jeg var hos brukte veeeldig lang tid på min konsultasjon og tok også 3D bilder, de tok igjen jeg bilder av med mobilen. Slik ar jeg kan se på de hjemme, og det har vært supert. Er bombe sikker nå på at jeg har funnet den rette pk for meg når det gjelder dette, og er ikke redd/ engstelig etc lengre. Tøft gjort av deg å tørre å gjøre det der nede, men jeg ville blitt litt skeptisk til de om de ikke svarte meg. Klart vi vil ha masse spm og lurer på mye div. Spes når der er utlands, så da hadde jeg fått disse velkjente " rødflagg" tankene. Men nå er jeg litt pysete sånn sett.
Nataleen Skrevet 13. november 2013 #29507 Skrevet 13. november 2013 Min konsultasjon kostet ingenting
eiho Skrevet 13. november 2013 #29508 Skrevet 13. november 2013 Hei! Etter å ha lest side opp og side ned inne på dette forumet tenkte jeg å gi en lyd i fra meg. Jeg skal operere 18.November 300 gram over muskelen, klarer nesten ikke å vente med å ta! Jeg ser mange av dere skriver at dere skal ta høy/lav profil, hva er dette? Jeg fikk ingen info om dette på konsultasjonen, så jeg begynner å lure på om jeg må ringe klinikken
belle_ Skrevet 13. november 2013 #29509 Skrevet 13. november 2013 Da er jeg klar for operasjon i morgen tidlig med oppmøte kl 09.00. Herregud så spent jeg er. Verste er at jeg ikke gruer meg noe særlig, bare superspent! Skal på butikken å handle inn alt av nødvendigheter, som mat og godis Oppdaterer dere når jeg kommer hjem om jeg er i stand til det. Håper det går greit, fortsett stressa ang størrelse, redd det blir for stort med 450 cc...
Nataleen Skrevet 13. november 2013 #29510 Skrevet 13. november 2013 Da er jeg klar for operasjon i morgen tidlig med oppmøte kl 09.00. Herregud så spent jeg er. Verste er at jeg ikke gruer meg noe særlig, bare superspent! Skal på butikken å handle inn alt av nødvendigheter, som mat og godis Oppdaterer dere når jeg kommer hjem om jeg er i stand til det. Håper det går greit, fortsett stressa ang størrelse, redd det blir for stort med 450 cc... Masse lykke til :) gleder meg på dine vegne!
Tortillajenta Skrevet 13. november 2013 #29511 Skrevet 13. november 2013 Da er jeg klar for operasjon i morgen tidlig med oppmøte kl 09.00. Herregud så spent jeg er. Verste er at jeg ikke gruer meg noe særlig, bare superspent! Skal på butikken å handle inn alt av nødvendigheter, som mat og godis Oppdaterer dere når jeg kommer hjem om jeg er i stand til det. Håper det går greit, fortsett stressa ang størrelse, redd det blir for stort med 450 cc... Masse lykke til!
Nataleen Skrevet 13. november 2013 #29512 Skrevet 13. november 2013 Hei!Etter å ha lest side opp og side ned inne på dette forumet tenkte jeg å gi en lyd i fra meg. Jeg skal operere 18.November 300 gram over muskelen, klarer nesten ikke å vente med å ta! Jeg ser mange av dere skriver at dere skal ta høy/lav profil, hva er dette? Jeg fikk ingen info om dette på konsultasjonen, så jeg begynner å lure på om jeg må ringe klinikken Hei og velkommen hvilken klinikk skal du bruke? Jeg har moderat profil, høyprofil var alla "glamourmodell-pupper". Fikk prøve både moderat og høyprofil-proteser i sportsbh'en og det var stor forskjell! Jeg ønsket så naturlig resultat som mulig og derfor valgte jeg moderat profil.
Nataleen Skrevet 13. november 2013 #29513 Skrevet 13. november 2013 Straks 9 dager siden op og jeg MÅTTE bare se på arrene..høyresiden har hatt litt stikninger på enden av arret. Det så veldig bra ut! Jeg trenger vel ikke bekymre meg med mindre det blir rødt? Venstresiden er fullstendig fin!
carmen81 Skrevet 13. november 2013 #29514 Skrevet 13. november 2013 Min konsultasjon kostet ingenting Jeg bet 500kr på Fornebu og det blir trukket ifra på selve op. Hadde egentlig to konsultasjoner, en fjernkonsultasjon via mail med bilder og tlf + den hos dem.
carmen81 Skrevet 13. november 2013 #29515 Skrevet 13. november 2013 Da er jeg klar for operasjon i morgen tidlig med oppmøte kl 09.00. Herregud så spent jeg er. Verste er at jeg ikke gruer meg noe særlig, bare superspent! Skal på butikken å handle inn alt av nødvendigheter, som mat og godis Oppdaterer dere når jeg kommer hjem om jeg er i stand til det. Håper det går greit, fortsett stressa ang størrelse, redd det blir for stort med 450 cc... Ohh så spennende og heldig du er ! :D Lykke til imorra iallefall.. 1
Sjokoladenøtt Skrevet 13. november 2013 #29516 Skrevet 13. november 2013 Hjelpes.. I natt har jeg sovet på siden, og i dag har det venstre brystet hovnet opp..? Det er ikke noe varmere enn det høyre (tror jeg), men kanskje litt mer ømt og hardt? Den ene puppen min ble veldig fort øm og småhoven når jeg sov på den siden, men det gikk over Var bare akkurat i det jeg stod opp, tror nok ikke det er så farlig.. Er ganske vanlig at den ene er litt mer øm, eller at de er litt mer følsomme når man har våknet.
Sjokoladenøtt Skrevet 13. november 2013 #29517 Skrevet 13. november 2013 Hei! Skal operere om en uke. Under muskel, 300 og 275g. Fikk høre av ei her om dagen at de som tok under muskel fikk "nedover nipler". Altså nipler som pekte nedover osv, og at dette ikke ble så veldig fint. Er det noen som har under muskel som kan avkrefte dette eller? Ble liiitt stressa... Det er nok bare tull, jeg har under muskel og mine peker ihvertfall ikke nedover! Det kommer nok litt an på utgangspunktet man har, og de fleste vil bli anbefalt løft i slike tilfeller hvor brystvortene eller brystet er skeivt/forskjellige/henger osv.
Nataleen Skrevet 13. november 2013 #29518 Skrevet 13. november 2013 Jeg bet 500kr på Fornebu og det blir trukket ifra på selve op. Hadde egentlig to konsultasjoner, en fjernkonsultasjon via mail med bilder og tlf + den hos dem. Ja,jeg hadde utenbys-konsultasjon og der hadde de bare droppet betaling siden Schistad reiste alene.
carmen81 Skrevet 13. november 2013 #29519 Skrevet 13. november 2013 Ja,jeg hadde utenbys-konsultasjon og der hadde de bare droppet betaling siden Schistad reiste alene. Hehe det var jo bra! Han er kul og super hyggelig pk han der, og glad han skal knive løs på meg snart.
FrøkenChristina Skrevet 13. november 2013 #29520 Skrevet 13. november 2013 Okay.. Jeg hadde pers ikke turt å op meg i utlandet, men klart det kan gå helt fint det også. Tviler ikke på at de også er dyktige, jeg ønsker bare å være nærmest hjemmet og kunne dra til de/ ringe de om de er noe. Har du vært på konsultasjon hos noen i Norge da? Jeg ville prøvd de også til å begynne med, sånn at man har litt å gå på av info og 3D og you name it. Da får du det også på norsk, som kan være veldig greit. Kostet bare 500kr og det er det verdt.. Jeg var litt beskymret og nervøs helt frem til konsultasjonen på Fornebu, og hadde skrevet ned over 30 spm i forveien. Han jeg var hos brukte veeeldig lang tid på min konsultasjon og tok også 3D bilder, de tok igjen jeg bilder av med mobilen. Slik ar jeg kan se på de hjemme, og det har vært supert. Er bombe sikker nå på at jeg har funnet den rette pk for meg når det gjelder dette, og er ikke redd/ engstelig etc lengre. Tøft gjort av deg å tørre å gjøre det der nede, men jeg ville blitt litt skeptisk til de om de ikke svarte meg. Klart vi vil ha masse spm og lurer på mye div. Spes når der er utlands, så da hadde jeg fått disse velkjente " rødflagg" tankene. Men nå er jeg litt pysete sånn sett. Er veldig greit å høre deres meninger, for ja, jeg er litt bekymret. Det eneste jeg "vet" er at kirurgene er veldig flinke, siden jeg er kjenner ei som kommer der ifra og er i Norge nå. Men det irriterer meg veldig at de er såppas dårlige til å svare på telefonen og slike ting. Kirurgen selv måtte ta telefonen den ene gangen jeg fikk svar, siden resepsjonisten ikke kunne noe engelsk. I og med at jeg kommer til å reise sammen med enten mamma eller kjæreste gjør jeg ikke noe særlig engstelig for selve turen, men selvfølgelig; om noe skulle gå galt er det tungvint å måtte reise helt tilbake dit. Jeg har vært på konsultasjon i Norge også, på Teres Nobel i Oslo, men der likte jeg meg rett og slett ikke.. Gikk ut der ifra med en skikkelig uggen følelse - og det er vel mye derfor jeg heller har prøvd meg på utlandet, selv om det høres litt dumt ut, må jeg innrømme. Det har også mye med prisen å gjøre også da. Det blir liksom helt forferdelig for meg om jeg ikke får gjort dette på nyåret... Jeg har ventet så lenge og vært så misfornøyd. Føles som jeg ikke får "levd ordentlig," før jeg har gjennomført operasjonen.. Men vi får se hva som skjer.. Om de ikke kontakter meg snart må jeg rett og slett se på andre løsninger! Men jeg skal holde dere oppdatert, om det er ønskelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå