Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har vi begge operert i dag :) Hvordan går det med deg nå? Jeg synes ikke det er så ille i grunn jeg, litt vondt når jeg går eller beveger meg mye, men ellers helt ok. Er supernysgjerrig på hvordan puppene ser ut! Har du tatt en sniktitt enda eller?

Det går helt greit så lenge jeg tar smertestillende før virkningen går helt ut :) Får til mye som jeg ikke trodde jeg skulle få til, går helt fint å åpne dører, gå på do, sette meg til rette i sofaen, spise etc. Er veldig forsiktig med hvilke muskler jeg bruker og stopper viss det gjør vondt ;) Hadde det mye verre i går etter antibiotikaen jeg, for å si det sånn, ...lå å vrei meg med masse luft i magen :(

Hehe har tatt sniktitt ned i bhen og kjent på kløfta hihi :D tør ikke ta av bhen enda da... Men med tanke på str ser det veldig bra ut utenpå klærne :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei nå er jeg også operert. Var ferdig kl 16 så skal oppdatere mer senere, akkurat nå føler jeg meg litt mørbanket, hehe. Ellers er formen fin, ble 300 over muskel, operasjonen gikk helt fint :)

Da jenter er jeg kommet hjem fra operasjonen :D Ble litt endringer underveis, jeg skulle i utgangspunktet ha under muskel, men dette endret seg til over muskel, men fremdeles 450 cc høy profil. Ikke mye vondt foreløpig, tatt to codaxol så hjelper :) Fin form!

Gratulerer til dere begge to! :)

Skrevet

Det går helt greit så lenge jeg tar smertestillende før virkningen går helt ut :) Får til mye som jeg ikke trodde jeg skulle få til, går helt fint å åpne dører, gå på do, sette meg til rette i sofaen, spise etc. Er veldig forsiktig med hvilke muskler jeg bruker og stopper viss det gjør vondt ;) Hadde det mye verre i går etter antibiotikaen jeg, for å si det sånn, ...lå å vrei meg med masse luft i magen :(

Hehe har tatt sniktitt ned i bhen og kjent på kløfta hihi :D tør ikke ta av bhen enda da... Men med tanke på str ser det veldig bra ut utenpå klærne :D

Jeg har ikke tatt smertestillende mer enn 1 gang i dag, vurderer å ta før jeg legger meg i dag :) Merker lite forskjell når jeg har smertestillende og ikke. Har du fått antibiotika? Det fikk ikke jeg, kanskje jeg fikk det av legen før operasjonen i dag. Men ikke kjøpt det selv ihvertfall :s Håper jeg ikke får infeksjon da, nettop ferdig med en antibiotikakur på søndag så. Får vel bare følge med :) Men føler meg i grei form :)

Jeg gleder meg sånn til å se :laugh: vet ikke om jeg klarer å vente helt til søndag når jeg kan dusje :) Når skulle du ta av brystbåndet? Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta det av allerede i morgen siden jeg la over muskel.

Skrevet

Så deilig å slippe det allerede i morgen! Måtte vente 2 uker, hadde jeg lagt under måtte jeg hatt i fulle 6 uker.. Men kirurgen sa d skulle gå fint om jeg vil gå en kveld uten viss jeg skal ut på noe spesielt feks :) Har tatt smertestillende 2 ganger nå.. Sliter med å sovne på ryggen da, det er ubehagelig og er hele tiden rett før jeg snur meg på refleks! Tenk om jeg snur meg i søvne :O

Skrevet

Så deilig å slippe det allerede i morgen! Måtte vente 2 uker, hadde jeg lagt under måtte jeg hatt i fulle 6 uker.. Men kirurgen sa d skulle gå fint om jeg vil gå en kveld uten viss jeg skal ut på noe spesielt feks :) Har tatt smertestillende 2 ganger nå.. Sliter med å sovne på ryggen da, det er ubehagelig og er hele tiden rett før jeg snur meg på refleks! Tenk om jeg snur meg i søvne :O

Er det sportsbhen du mener? For den må jeg ha i 6 uker nemmelig :) Men ikke brystbåndet. Men varierer vel fra klinikk til klinikk. Hvilken klinikk har du operert deg hos forresten?

Jeg sovner alt for lett jeg, blir så sinnsykt trøtt av de codaxol tablettene. Får til og med å sove halvveis på siden, så det er godt i grunn. Har en stor pute, sånn hotellpute i tillegg til to vanlige om jeg trenger. Sover aldri på magen så for meg går det fint å sove sånn delvis på rygg og siden. Hvilken type smerter har du? Jeg kjenner jeg er litt øm rundt om i brystene. Så stikker det litt i operasjonssårene. Kjenner at jeg har operert, men er ikke så ille som jeg hadde trodd :)

Skrevet

Åh nå fikk jeg sovet en time! Haha :P Har bare paracet og paralgin forte, og 4 puter i ryggen :P Klør litt i sårene av og til, og er øm på siden av puppene.. Altså på sidene ut mot armene og inn i kløfta. Kjenner ut som en kraftig gangsperr/blitt veldig støl etter hard trening, så er ikke vondt-vondt :P

Nei, mener brystbåndet. Brystbåndet må være på i 2 uker og sportsbh i 6 uker... :) Sportsbh går helt fint for meg, pleide gå mye i det før, når det ble for ubehagelig med pushup bh. Kommer sikkert til å gå med den lenger enn 6 uker :) Opererte på Colosseum Stavanger, synes de var kjempeflinke der :) (Nå får jeg jo ikke sett resultatet før søndag da)

Hva med deg? :)

Skrevet

Åh nå fikk jeg sovet en time! Haha :P Har bare paracet og paralgin forte, og 4 puter i ryggen :P Klør litt i sårene av og til, og er øm på siden av puppene.. Altså på sidene ut mot armene og inn i kløfta. Kjenner ut som en kraftig gangsperr/blitt veldig støl etter hard trening, så er ikke vondt-vondt :P

Nei, mener brystbåndet. Brystbåndet må være på i 2 uker og sportsbh i 6 uker... :) Sportsbh går helt fint for meg, pleide gå mye i det før, når det ble for ubehagelig med pushup bh. Kommer sikkert til å gå med den lenger enn 6 uker :) Opererte på Colosseum Stavanger, synes de var kjempeflinke der :) (Nå får jeg jo ikke sett resultatet før søndag da)

Hva med deg? :)

Hehe, jeg sov hele natten gjennom, men våknet rundt halv åtte og da var det på tide på ta noen smertestillende kjente jeg :P Det hjalp, blir i grunn i bedre form med en gang jeg kommer meg opp av sengen å får bevegd meg litt! Litt mer smerter i dag enn i går, men fin i formen, så tenker å gå meg en tur eller noe etterhvert.

Jeg tok hos colosseum i Oslo på majorstuen :) Rart at man får så forskjellig beskjed altså, kirurgen ringte meg nå for å høre hvordan det gikk med meg, og sa jeg bare kunne ta av bystbåndet nå, fordi jeg var utenfor fare for blødning eller noe sånt. Ble litt redd for å ta det av siden du skulle ha det i 2 uker. Lurer på hva som er vanlig når man tar over muskel, noen som vet det :) ?

Skrevet

Sovnet fra kl 04 til 11, så føler meg nokså uthvilt nå :) Har merket det jeg også, vondere i dag, men ble bedre av å gå litt rundt i leiligheten. Tror ikke jeg tør å gå ut av huset på tur helt enda da.. De ringte meg og, kl 10, da lå jeg og sov :P men de la igjen en hyggelig beskjed på svareren og det var bare å ringe viss jeg lurte på noe :) Men foresten, får du til å ta på deodorant? Klarte så vidt å dytte den inn i armhulen, men føler ikke det er nok, og det er jo så lenge til søndag!

Skrevet

Tror ikke du trenger å være redd for å ta av brystbåndet. Har lest her inne at noen ikke får det i det hele tatt :) Er nok bare jeg som er "uheldig" som må ha det lengre på, vil likevel gjøre som kirurgen sier så garantien gjelder viss det skulle skje noe ;)

Skrevet

God morgen! ( er det iallefall i disse deler av verden..hehe)

Gratulerer så mye til dere to nyop!! :D

Skrevet

Gratulerer! :)

Gratulerer til dere begge to! :)

Tusen takk :)
Skrevet

Sovnet fra kl 04 til 11, så føler meg nokså uthvilt nå :) Har merket det jeg også, vondere i dag, men ble bedre av å gå litt rundt i leiligheten. Tror ikke jeg tør å gå ut av huset på tur helt enda da.. De ringte meg og, kl 10, da lå jeg og sov :P men de la igjen en hyggelig beskjed på svareren og det var bare å ringe viss jeg lurte på noe :) Men foresten, får du til å ta på deodorant? Klarte så vidt å dytte den inn i armhulen, men føler ikke det er nok, og det er jo så lenge til søndag!

Tror ikke du trenger å være redd for å ta av brystbåndet. Har lest her inne at noen ikke får det i det hele tatt :) Er nok bare jeg som er "uheldig" som må ha det lengre på, vil likevel gjøre som kirurgen sier så garantien gjelder viss det skulle skje noe ;)

Man sover godt når man først sovner på de smertestillende, jeg driver å dupper hele tiden, sovnet en to timer nå! Håper smertene roer seg til i morgen så jeg kan kutte de helt :) Jeg får til å bruke deo ja, føler meg så skitten, vant med å dusje kroppen hver dag, tok en klut med vann og vasket under armer og ja andre nødvendige plasser, føler meg hakket freshere ;)

Ja, beste er nok å høre på kirurgen, jeg tok av brystbåndet og føler meg enda litt bedre, det gnagde sånn under armene, har også tatt en titt på puppene, og så lang er jeg såå fornyød :biggrin: Det endelige resultatet kommer jo ikke før om noen måneder, så blir spennende å se hvordan de utvikler seg!

Skrevet

Takk takk :laugh: og god morgen til deg også, våknet nettop etter en liten duppert!

Skrevet

Gratulerer til dere nyopererte! Spennende å følge med på hvordan det går med dere videre, så det er bare å oppdatere ;) Jeg har nå kjøpt hibiscrub og codaxol, trenger jeg å kjøpe sovepiller også tenker dere?
Er så redd for at jeg kommer til å slite med å sove.. Men jeg fikk jo beskjed på apoteket at codaxolen kan gjøre en trøtt, så det holder kanskje?

Skrevet

Gratulerer til dere nyopererte! Spennende å følge med på hvordan det går med dere videre, så det er bare å oppdatere ;) Jeg har nå kjøpt hibiscrub og codaxol, trenger jeg å kjøpe sovepiller også tenker dere?

Er så redd for at jeg kommer til å slite med å sove.. Men jeg fikk jo beskjed på apoteket at codaxolen kan gjøre en trøtt, så det holder kanskje?

For meg har codaxol holdt i massevis :P jeg sover veldig stykkvis da, sov to timer i går kveld, våknet og la meg kl 3 og sov til halv 8, så var jeg våken til 11 og sovnet til 15, haha sånn går dagene :) Vanskelig å holde seg våken med de tablettene! Så regner med det holder med de altså. Blir det helt krise kan du jo ringe kirurgen og be han ringe inn en resept på sovetabletter til et apotek, men jeg tror egentlig det kommer til å gå bra altså! Når opererer du og hva(under, over, størrelse osv) ?

Skrevet

Var vanskelig å sovne første gangen, mest fordi jeg ikke klarer å slappe av på ryggen. Men til slutt sovner man uansett å nå sovner jeg både litt her og litt der :P

Gjest Myflower
Skrevet

Utrolig morsomt/facinerende/litt ekkelt? med de skvulpelydene i brystene altså. Og følelsen av at implantatene beveger seg ned og deretter "på plass igjen" når jeg reiser meg opp eller løfter noe lett noe. :fnise:

Skrevet

Jeg blir gal av alle kvisene jeg har fått på brystet! Flere? Når forsvinner de evt?

Gjest Myflower
Skrevet

Jeg blir gal av alle kvisene jeg har fått på brystet! Flere? Når forsvinner de evt?

Jeg har også fått det! Og i ansiktet + skuldrene. Grøss. Tror muligens HibiScruben må ta skylden..

Går nok vekk når man har fått renset og skrubbet huden nok. Håper jeg :)

Skrevet

Jeg har også fått det! Og i ansiktet + skuldrene. Grøss. Tror muligens HibiScruben må ta skylden..

Går nok vekk når man har fått renset og skrubbet huden nok. Håper jeg :)

Kanskje det ja! Æsj,det er i allefall mindre pent :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...