Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Daaa er det min tur i morgen :D Kl 12.15 skal jeg under kniven! Gleder meg som en liten unge, har ingen nerver enda, hvertfall! Det jeg gruer meg mest til er og ikke snuse 6 timer før, haha! Også har jeg fått beskjed om å ta 2 gram paracet 2 timer før operasjon, men mamma likte ikke helt dette og synes det var alt for mye. Litt sent og spørre, men er det noen andre som fikk samme beskjed?

Skal oppdatere dere så fort jeg er klar! Jeg har også tatt før bilder i dag, så hvis noen vil ha før og etter bilder på innboks ellernoe, så er det bare og spørre! :)

Masse lykke til! Jeg opereres om 2 dager jeg også!! Jeg har også fått beskjed om å ta to ibux (400mg) to timer før operasjon fordi det skal være med på å dempe hevelsen etter operasjonen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff nå så jeg på mine, de ser så små ut :-(( trodde de skulle bli større enn dette... Blir de større når de dropper? De er veldig håvene på toppen... Er 300 gram stort nok til å få en c om man var 75a/70b fra før av? Ble litt skuffet jeg nå...

Skrevet

Huff nå så jeg på mine, de ser så små ut :-(( trodde de skulle bli større enn dette... Blir de større når de dropper? De er veldig håvene på toppen... Er 300 gram stort nok til å få en c om man var 75a/70b fra før av? Ble litt skuffet jeg nå...

DET er det jeg er redd for at jeg skal bli når jeg skal opperere, skuffa siden jeg ikke fikk lagt inn mer. Håper du blir mer fornøyd etterhvert :-) Tror ikke de blir større når de dropper, men jeg veit ikke. Har du under muskel? I såfall forsvinner ca 15% av størrelsen, sammenliknet med hvis man har over muskel..

Skrevet

15 dager siden operasjonen.. Kan man trene knebøy nå tror dere? Føler meg så rask og fin! Og er veldig ivrig på å starte treninga igjen.

Skrevet

Men du kunne jo ikke ta noe mer? Er det ikke viktigere at de ser naturlige og pene ut? Ikke sikkert du hadde blitt mer fornøyd hvis de var mye større og stakk ut på sidene... Ville stolt på at kirurgen valgte det beste for å gi deg det mest perfekte resultatet.

Skrevet

Masse lykke til! Jeg opereres om 2 dager jeg også!! Jeg har også fått beskjed om å ta to ibux (400mg) to timer før operasjon fordi det skal være med på å dempe hevelsen etter operasjonen ;)

Aah okei! Masse lykke til!! Skal du ha under eller over? Hvor mye? Og kan jeg spørre hvor mye du veier og hvor høy du er, og hvilken str du har nå? :) Du har sikkert skrevet det før, men er så mange her at det går helt i surr!!

OOG, det er ingenting å grue seg til :D Jeg har under muskel, 300 og 275. Jeg er rundt 52-55 kg, 1.67 høy. Hadde 75B fra før av :) Jeg hadde sinnsykt vondt i høyre puppen rett etterpå, men fikk en del smertestillende og det roet seg. Jeg er jo ganske dopet enda, men dette er veldig overkommelig. Jeg er oppe og går, og klarer og fungere relativt normalt! :) Håper du er like heldig som meg med smertene!! (Kan være jeg får en verre dag i morgen, og det er jeg forberedt på, men er veldig bra til nå hvertfall!) Bare spør om det er noe du lurer på! =)

• Liker 1
Gjest Myflower
Skrevet (endret)

Noen av dere som har operert her som kan si meg når brystene begynte å bli myke igjen? Synes mine er veldig harde enda. 18 dager siden operasjon nå. :)

Et spørsmål til: Det står i papirene fra klinikken at jeg kan begynne å bruke sports-BHen kun på dagtid nå. Er det da meningen at man skal bruke spileløs BH på natten, eller sove uten BH da...? :)

Endret av Myflower
Skrevet (endret)

Noen av dere som har operert her som kan si meg når brystene begynte å bli myke igjen? Synes mine er veldig harde enda. 18 dager siden operasjon nå. :)

Et spørsmål til: Det står i papirene fra klinikken at jeg kan begynne å bruke sports-BHen kun på dagtid nå. Er det da meningen at man skal bruke spileløs BH på natten, eller sove uten BH da...? :)

I mine papirer står det at ueg skal bruke sportsbh dag og natt i 4 uker, deretter er det en fordel å bruke bh mest mulig. Ikke spilebh/push up de første 6 mnd.

Jeg ville brukt spileløs bh om natta i allefall :)

Endret av Nataleen
Skrevet

Jeg reagerte litt på tapen, rødme og irritasjon i huden rundt og litt på arret.. Jeg sluttet med tape, og startet med kelo-cote etter ca 2mnd. Prøvde å tape så lenge som mulig, men fryktet tilslutt for at arret skulle bli stygt. Arret har blitt mye bedre nå etter snart 2,5mnd bruk :-)! Den minsker rødme i huden og holder arret glatt. Mye det samme som tape, bare bedre for huden ;-) Anbefales! Kjøpte 15g tuben, og den begynner først å bli tom nå etter nesten 3mnd!! Veldig drøy i bruk, jeg startet å smøre morgen og kveld, men smører kun morgen nå (skal holde ca i 12t)

Jeg er også ganske rød på området der tapen sitter, men klør ikke å irriterer ikke.. Men er sikkert fordi tapen sitter stramt? Men forsto jeg deg rett at du sluttet å bruke tape etter 2mnd også hadde du på kelo cote krem i stede? Jeg skal til syden om 1 uke skjønner du, å har en trekant bikini der tapen bli visende:-/ så lurer litt på om jeg kan droppe tapen den uken f.eks, men kanskje ikke så lurt det...

Skrevet

Okei, da får jeg håpe at det holder ;D

Jeg opererer på torsdag, 21 nov og skal ta 325cc under muskel, høyprofil ;)

Grugleder meg skikkelig!

Jeg har også 325cc under muskel høy profil :-D

• Liker 1
Skrevet

Det gjør det sikkert! Dessuten skulle jeg egentlig operere under muskel og da får man sterkere smertestillende med fra klinikken (morfintabletter), men siden de valgte å ta over allikevel, så holdt det med codaxol, noe det forsåvidt har gjort. Våknet nettop etter en 3 timers lang powernap, haha! Skal våge meg en tur på butikken med en venninne nå :) Kjenner den følelsen, er utrolig spennende og man må belage seg på smerter, men det er garantert verdt det!

Fikk kun paralgin forte med meg fra klinikken jeg, og jeg tok under muskel:-) fikk kun 1 brett også :O men ringt å fikk mere senere da når jeg ble tom :-)

Skrevet

Hei! Har tatt silikon og er på min 4 dag nå :) Har noen spørsmål til dere som har tatt;

1. Når kan man slutte å ligge rett ut i sengen og begynne å bevege seg litt i huset? Har for det meste ligget i sengen i fire dager nå, og vært veldig i ro. Begynner å bli litt rastløs, men holder meg i ro til alle smertene er borte. Når begynte dere å "kvikne til" og når sluttet dere med smertestillende?

2. Når kan man dra å få målt størrelse? Hvor lenge vil dere ha ventet? Skjønner at puppene må miste hevelsen og falle på plass først, men har hørt at det kan ta flere mnd. Vil gjerne ha størrelsen klar til jeg får slutte å gå med sportsbh om 6 uker og kan begynne å bruke spileløs bh.

Jeg var på butikken 2 dager etter, å klarte ikke sitte i ro hele tiden jeg! Er formen fin så trenger man ikke ligge helt i ro, det kjenner man på selv :-)

Jeg har ikke vært å målt enda, men merker stor forandring fra 3 uker etter operasjonen til nå (6uker siden)

Skrevet

Hei, er bare meg som har et spørsmål igjen...

Jeg skal opperere 19.desember under muskelen. Og jeg er satt opp på jobb lille nyttårsaften og nyttårsaften. Det tror jeg ikke blir noe problem, siden er jo en stund etter operasjonen, men det er en good del tunge løft, og mye jobbing over hodehøyde på en måte, og det er dette jeg er litt skeptisk på om jeg kan klare.

Hvor lang tid tok det før dere kunne løfte ganske tunge ting, og i det hele tatt strekke armene deres rett opp over hodet på en måte?

Jeg klarte ikke løfte henda helt over hode før etter 4 uker jeg :O å jeg hadde nesten ingen smerter eller noe, men er noe som stopper allikevel... Høres tidlig ut å løfte veldig tungt ja, er ganske ubehagelig:-/

Skrevet (endret)

Hei maraii,

Ja jeg tok under muskelen, høy profil. Har også hørt at 15% forsvinner, men kirurgen sa at 300 var på grensen til hva jeg kunne legge inn. Nå er jeg kjempe hoven over brystet, og det har ikke droppet, så det ser nesten ut som om det er opp ned! Skal du ha under muskelen? Jeg har hørt at det faktisk kan bli større når det dropper om man tar under muskelen fordi det "fluffer" seg når muskelen begynner å slappe av, og at muskelen presser på implantatet i begynnelsen... Håper virkelig dette er tilfelle, for jeg skulle gjerne ha hatt en god del større når man først går gjennom alt dette liksom. Masse lykke til til deg!! Det går sikkert kjempebra! Hvor mye skal du legge inn?

quote name="maraii" post="13550312" timestamp="1384895431"]

DET er det jeg er redd for at jeg skal bli når jeg skal opperere, skuffa siden jeg ikke fikk lagt inn mer. Håper du blir mer fornøyd etterhvert :-) Tror ikke de blir større når de dropper, men jeg veit ikke. Har du under muskel? I såfall forsvinner ca 15% av størrelsen, sammenliknet med hvis man har over muskel..

Endret av Romrom
Skrevet

Hei ja det er sant, kirurgen sa max 300 han ville egentlig ikke mer enn 260. Men siden jeger ganske høy (178) virker ikke 300 så mye på meg tror jeg. Jeg er også ganske smal så det var derfor det ikke gikk med mer. Jeg vil definitivt ikke arvet skal se fake ut, men det hadde vært litt gøy om de ble litt store når man først gjør det. Kanskje det ser annerledes ut når se dropper, fingers crossed!

Men du kunne jo ikke ta noe mer? Er det ikke viktigere at de ser naturlige og pene ut? Ikke sikkert du hadde blitt mer fornøyd hvis de var mye større og stakk ut på sidene... Ville stolt på at kirurgen valgte det beste for å gi deg det mest perfekte resultatet.

Skrevet

Hei brienne, tusen takk for svar, ja huff det med sårene er virkelig det værste! Så jeg ligger nesten bare i sengen jeg, godt å høre at det har blitt bedre hos deg allerede da! Gleder meg sånn til de dropper! Nå ser de ut som kjegler! Hvor mye har du lagt inn? Og hvilken størrelse hadde du fra før av? Jeg er litt redd for at 300 er litt lite siden jeg er så høy... Men ganske smal, så legen nektet å legge inn mer... Bedre med litt for lite enn at det ser veldig fake ut tenker jeg da... Er det noen andre her som har høy profil?

Jeg er ganske lav, men veldig bred også, store hofter, la inn 300 :) hadde 75A fra før, aner ikke hva jeg ender opp med, håper å skjekke litt i butikkene til helgen :) Størrelsen min er veldig fin til meg, små i klær og store uten klær, var det jeg ville ha :) håper du kan bli fornøyd med resultatet ditt :)

Til dere som har operert: I dag begynte det å stikke i det venstre brystet. Det høyre er helt normalt, men i det venstre stikker det så jeg skvetter til. Kjennes ut som når du får støt på trampoline feks, bare i puppen... Er dette normalt og noe som går over? Har dere følt sånn? Eventuelt når kan jeg forvente at det begynner å gi seg? Vet at det kan stikke og klø altså, men det er bare i den ene puppen :S Har foresten hatt konstant stiv brystvorte i den puppen i hele dag.. Begynner å få følelsen tilbake i brystvorten også, men i den høyre kjenner jeg ingenting...

Skrevet (endret)

Jeg har likt som deg Brienne.. - bare motsatt bryst ;) det høyre har vært hovent lengre, stikker mye mer. Det venstre har droppet, fått tilbake all følelse. Det presser fortsatt litt når jeg reiser meg fra senga om morgenen,men ellers gjør jeg alt som før. Kler på meg,strekker armene opp etter ting osv.

. Det blir bedre og bedre for hver dag da :) vil tro det er helt normalt.

Endret av Nataleen
Skrevet

Oi, her går det fort i svingene når jeg først har bestemt meg! Var på konsultasjon på Teres Stavanger i dag, og ble enig med kirurgen om c-cup. Har fra før av faste og små pupper (a-cup tror jeg) så det var begrenset hvor mye jeg kan ta. Blir runde proteser med ca 300cc, kan vær han klarer å presse inn 325, men mer enn dette ville bare gå utover huden og evt lage strekkmerker, noe jeg ikke vil ha. Skal legge over muskelen.

Ville bare få det unnagjort så fort som mulig, så jeg fikk operasjonsdag allerede neste tirsdag! OMG, hva er det nå jeg har begitt meg inn på! :fnise: Håper ikke at jeg kommer til å angre :sjokkert: Få det gjort, og det i en fart! :laugh:

Har dere noen tips til meg nå den kommende uken ?

Skrevet

Oi, her går det fort i svingene når jeg først har bestemt meg! Var på konsultasjon på Teres Stavanger i dag, og ble enig med kirurgen om c-cup. Har fra før av faste og små pupper (a-cup tror jeg) så det var begrenset hvor mye jeg kan ta. Blir runde proteser med ca 300cc, kan vær han klarer å presse inn 325, men mer enn dette ville bare gå utover huden og evt lage strekkmerker, noe jeg ikke vil ha. Skal legge over muskelen.

Ville bare få det unnagjort så fort som mulig, så jeg fikk operasjonsdag allerede neste tirsdag! OMG, hva er det nå jeg har begitt meg inn på! :fnise: Håper ikke at jeg kommer til å angre :sjokkert: Få det gjort, og det i en fart! :laugh:

Har dere noen tips til meg nå den kommende uken ?

Hei!

Jeg opererte på teres Stavanger på mandag, veldig fornøyd med kirurgen og de andre som jobber der. Jeg ringte de på tirsdagen for jeg var usikker på hvor mye jeg kunne bevege meg, har hatt veldig lite smerter etter operasjonen derfor var jeg litt usikker. jeg la også over muskelen 325cc :) Har ikke fått sett puppene enda, men de ser bra ut med sportsbhen:) :danse:

Skrevet

Hei!

Jeg opererte på teres Stavanger på mandag, veldig fornøyd med kirurgen og de andre som jobber der. Jeg ringte de på tirsdagen for jeg var usikker på hvor mye jeg kunne bevege meg, har hatt veldig lite smerter etter operasjonen derfor var jeg litt usikker. jeg la også over muskelen 325cc :) Har ikke fått sett puppene enda, men de ser bra ut med sportsbhen:) :danse:

Ååh, så gøy! :D Gratulerer med pupper!

Hvor høy er du ? Jeg er 168cm og veier rundt 70, har en BMI ifølge han på 25, men jeg har en god del muskler på kroppen (er fitnessutøver), så jeg er veldig spent på hvordan det vil bli å endelig få litt fylde på øvre del av fremsiden ;)

Hvordan klarte du deg på mandagen etter operasjonen ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...