Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er vi like langt i løpet :-)

Jeg opererte meg på Colosseum i Oslo.

Enn du?

Hvor mye la du inn og hvor?

Var helt skjønner å endelig få tatt seg en dusj i dag. Puppene ser kjempe fine ut og arret tørt å fint. Er kjempe fornøyd så langt!!

Har enda litt små vondt men det er vel natulig.

Hvordan kjennes det ut for deg?

Heisann! 4 dager siden op på meg også ;) Hvor opererte du?

Jeg ble litt kvalm av codaxolen første natta, etterpå så gikk jeg bare over på paracet og ibux.

Jeg har endelig fått dusjet og tatt av bandasjen, og det kan du virkelig glede deg til! Så utrolig deilig! ;D

Jeg fikk beskjed av kirurgen at brystbåndet ikke skulle være for stramt, så jeg tenker at du sikkert kan løsne litt på det hvis det er veldig stramt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Har noen erfaring med brystoperasjon på Clinic Srømstad eller Volvat Fredrikstad?

Jeg skal etterhvert ta brystforstørrelse, og regner med at jeg også trenger løft. Jeg har ikke kommet så langt at jeg skal på en konsultasjon enda, derfor vet jeg ikke av det vil koste.

Noen som har gjort begge deler, og som vil dele erfaring og hva det kostet?:-)

Jeg er 166 høy og veier nå 63 kilo (fødte for få måneder siden, mitt andre barn). Jeg skal la kroppen få tid til å komme seg litt tilbake til det den var før jeg gjør noe.

Den ene brystet er større enn den andre da barnet nektet å spise av den ene puppen. Jeg hadde litt størrelse på dem før barn, og har selvfølgelig hengepupper, flate og en større enn den andre nå. Herlig. :-)

Har ikke operert på Clinic Strømstad, men han PKen som eier den, opererer også der jeg opererte og jeg kan hvertfall anbefale han på det varmeste! :) Bo Cederqvist heter han!

Skrevet

Da er vi like langt i løpet :-)

Jeg opererte meg på Colosseum i Oslo.

Enn du?

Hvor mye la du inn og hvor?

Var helt skjønner å endelig få tatt seg en dusj i dag. Puppene ser kjempe fine ut og arret tørt å fint. Er kjempe fornøyd så langt!!

Har enda litt små vondt men det er vel natulig.

Hvordan kjennes det ut for deg?

Heisann! 4 dager siden op på meg også ;) Hvor opererte du?

Jeg ble litt kvalm av codaxolen første natta, etterpå så gikk jeg bare over på paracet og ibux.

Jeg har endelig fått dusjet og tatt av bandasjen, og det kan du virkelig glede deg til! Så utrolig deilig! ;D

Jeg fikk beskjed av kirurgen at brystbåndet ikke skulle være for stramt, så jeg tenker at du sikkert kan løsne litt på det hvis det er veldig stramt.

Skrevet

Har ikke operert på Clinic Strømstad, men han PKen som eier den, opererer også der jeg opererte og jeg kan hvertfall anbefale han på det varmeste! :) Bo Cederqvist heter han!

Jeg var på konsultasjon på Clinic Strømstad, men valgte fornebuklinikken pga jeg kunne legge inn mer der, og garantien er bedre :) Min veninne derimot har operert seg i Strømstad og er fornøyd, men fikk ikke lagt inn så mye som hun ønsket.. Hun har ikke hatt noen komplikasjoner i ettertid ihvertfall:)

Skrevet

Hvordan ville dere med silikon forholdt dere til rippling på puppene? Legger ved et bilde av ripplingen. På øverste bildet bøyer jeg meg ordentlig fremover og på nederste bare litt. Det er 2 uker siden operasjon, og hevelsen er sikkert ikke helt nede enda.. dermed kommer det muligens til å bli verre :( Er sååå fornøyd med størrelse og form, bortsett fra dette, typisk! Noen som har opplevd det samme?

Snakket med kirurg i dag og han sa at etter 2 uker så er det umulig å si noe om endelig resultat og at jeg må bare vente med å bekymre meg i det hele tatt.. hmm. Min tante har operert 3 ganger og hatt både saline og silikon, og hun sa at hun også alltid har hatt litt rippling (første gang mye..) virker som om man må regne med dette når man har relativt store implantater over muskel, og er tynn.

2rna337.jpg

Skrevet

Javell jenter! Da er det min tur om få timer! Skulle egentlig inn midt på dagen i dag, men de fremskyndet operasjonen, så jeg skal møte opp klokken 8 istedet :fnise: Jeg er ganske nervøs, men samtidig gleder jeg meg jo. Men jeg vet bare ikke hva jeg skal forvente meg :P Har dusjet meg med hibiskrub, og nå sitter jeg å småskjelver av nervøsitet, men jeg vet at det går greit til slutt :)

Om ett par timer våkner jeg, og da har jeg plutselig fått meg pupper!! :fnise::wow:

ønske meg lykke til!

Skrevet

Konsultasjonstime i morgen, kl 19:15! :danse: Gleder meg!

Lykke til :D

• Liker 1
Skrevet

Heihei jenter!

Da var det min tur til å poste mitt første innlegg i dette forumet. Jeg er ei jente på 19 år som har lest meg opp her i utallige timer. Her står det virkelig mye nyttig! Vil bare takke alle for tips og erfaringer :)

I dag hadde jeg konsultasjontime på fornebuklinikken med Mette Haga. Veldig hyggelig dame.

Vi kom frem til at jeg skal legge inn 325 gram, moderat profil den 13. februar. Jeg kan nesten ikke vente. Har tenkt på dette i flere år, da puppene jeg ønsket aldri kom. Jeg hadde i følge Mette kun 2 cm brystvev, så vi må legge implantatet under muskelen. Skal være like flink til å oppdatere som dere :)

Skrevet

Ønsker deg lykke til!!

Det går så bra skal du se.

Viktig at du drar rett hjem å legger deg før all narkose bedøvelse er borte. Ta smertestillende gjevnt de 2 første dagene så går dette topp.

I dag er 5 dag etter operasjon, hadde en del vondt i går kveld og natt. Synes sportsbh og bånd er stramme. Prøvde å slakke litt på båndet i går, men fant ut at det lindret litt å ha det stramt.

Ihvertfall lykke til!! Hvor opereres du? Hvor mye legger du inn? Over eller under muskel?

Javell jenter! Da er det min tur om få timer! Skulle egentlig inn midt på dagen i dag, men de fremskyndet operasjonen, så jeg skal møte opp klokken 8 istedet :fnise: Jeg er ganske nervøs, men samtidig gleder jeg meg jo. Men jeg vet bare ikke hva jeg skal forvente meg :P Har dusjet meg med hibiskrub, og nå sitter jeg å småskjelver av nervøsitet, men jeg vet at det går greit til slutt :)

Om ett par timer våkner jeg, og da har jeg plutselig fått meg pupper!! :fnise::wow:

ønske meg lykke til!

Skrevet

Hei

Jeg har dessverre ingen kunnskaper om dette. Har lest litt osv.

Hvor mye la du inn? Over muskel eller under? Hvilken klinikk?

Det min kirurg sa var at om en var tynn så burde en legge protestesene under muskel. Villa da unngå rippling.

Er jo kort tid siden operasjon om det bare er 14 dager. Mye kan vel skje i ukene

/mnd fremover.

Ønsker deg ihvertfall lykke til!!

Hvordan ville dere med silikon forholdt dere til rippling på puppene? Legger ved et bilde av ripplingen. På øverste bildet bøyer jeg meg ordentlig fremover og på nederste bare litt. Det er 2 uker siden operasjon, og hevelsen er sikkert ikke helt nede enda.. dermed kommer det muligens til å bli verre :( Er sååå fornøyd med størrelse og form, bortsett fra dette, typisk! Noen som har opplevd det samme?

Snakket med kirurg i dag og han sa at etter 2 uker så er det umulig å si noe om endelig resultat og at jeg må bare vente med å bekymre meg i det hele tatt.. hmm. Min tante har operert 3 ganger og hatt både saline og silikon, og hun sa at hun også alltid har hatt litt rippling (første gang mye..) virker som om man må regne med dette når man har relativt store implantater over muskel, og er tynn.

2rna337.jpg

Skrevet

Jeg ble operert av tom Bjerke

Vurderte lenge frem og tilbake runde eller anatomiske, men stolte på kirurgen og valgte anatomiske.

Håper de blir bra :-)

Hadde en del vondt i går kveld og i natt. Ligger i senga enda så akkuratt nå kjennes det greit ut. Prøvde å slakke litt på båndet, men strammet det inn igjen.

Ikke mange dagene igjen til torsdag!! Hvor lenge måtte du gå med båndet?

Hvordan er formen din?

Oj, jeg opererte meg på collosseum jeg og! ;D ble du operert av Helge Roald også eller?

Jeg la inn 325cc høyprofil under muskel. Er fornøyd jeg også, håper bare de detter litt mer ned, for de står jo rett ut foreløpig, men ellers så er de fine i formen ;D Jeg funderte veldig på om jeg skulle ha anatomiske proteser jeg også, men ble runde til slutt..

Har hatt ganske store smerter og ubehag de første to-tre dagene, og i dag har det gått bort helt. Så formen er veldig bra i forhold til det den har vært ;D

Skrevet

Er forresten noen her som er ca 168 høy 60 kg, som har lagt inn 300-325 g? Hvordan er str i forhold til kroppen deres?

Skrevet

ønske meg lykke til!

Lykke til!! :D Kommer til å bli såå fornøyd når du våkner opp med nye pupper:)

Skrevet

Lykke til :D

Tusen takk! :D Søren at jeg ikke rakk å ønske deg lykke til, men håper operasjonen gikk over all forventning. Venter på oppdateringer. :) Gru-gleder meg sånn til konsultasjonstimen. Jeg vet at jeg er en del uker unna operasjon, men det er ivertfall et skritt nærmere. Er så spent!

Skrevet

ønske meg lykke til!

Lykke til og håper at alt står bra til med deg! :D

Skrevet

Lykke til totla :)

Ønsker deg lykke til!!

Det går så bra skal du se.

Viktig at du drar rett hjem å legger deg før all narkose bedøvelse er borte. Ta smertestillende gjevnt de 2 første dagene så går dette topp.

I dag er 5 dag etter operasjon, hadde en del vondt i går kveld og natt. Synes sportsbh og bånd er stramme. Prøvde å slakke litt på båndet i går, men fant ut at det lindret litt å ha det stramt.

Ihvertfall lykke til!! Hvor opereres du? Hvor mye legger du inn? Over eller under muskel?

ønske meg lykke til!

Skrevet

Er forresten noen her som er ca 168 høy 60 kg, som har lagt inn 300-325 g? Hvordan er str i forhold til kroppen deres?

Jeg er 1.67 og ca 55kg, og har lagt inn 300g under muskel :) De er helt perfekt i forhold til kroppen min vil jeg påstå! Du kan sikkert få et bilde hvis du vil? Nå er det bare 7 dager sin min operasjon, så de er jo ikke helt sånn så de skal, men!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bare 23 dager igjen til operasjon! Har ENDELIG fått ordnet meg med en ny konsultasjon, slik at jeg kan være helt sikker på den størrelsen jeg skal få. Ser fram til å få betalt og bestilt sportsbh nå, for da er det ikke lenge igjen..

Gratulerer til totla! :)

Endret av Bonbona

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...