Michastar Skrevet 29. november 2013 #29801 Skrevet 29. november 2013 så utrolig fine! ;D er disse 7 uker etter, eller et par dager etter op? de ser større ut enn de andre du har lagt ut Det første (i speilet) er 7 uker etter og det nederste er før OG et par dager etter op :-) 2
StellaC Skrevet 30. november 2013 #29802 Skrevet 30. november 2013 Superfine var de, du burde være kjempe stolt av dem de ser faktisk større ut nå etter 7 uker enn rett etter operasjon - pleier det vanligvis ikke å være omvent? at de blir mindre etterhvert som hevelsen går ned? Tok du kanskje over muskel? Jeg er utrolig fornøyd med den str jeg har nå en uke etter op, så jeg håper ikke at de blir mye mindre :/ men siden jeg fortsatt er litt hoven, så legen sa de ville bli noe mindre etter et par uker på meg
StellaC Skrevet 30. november 2013 #29803 Skrevet 30. november 2013 (endret) Sånn, det var det endelig min tur til å legge ut bilder av mitt resultat. Før var jeg vel en A cup, og nå tror jeg at jeg enten er en C eller D-cup. Jeg er også superfornøyd med resultatet! Syns de ser litt mindre ut enn i virkeligheten ( de nye), men dette var det beste bildet jeg fikk tak i Endret 5. desember 2013 av StellaC 2
Gjest maraii Skrevet 30. november 2013 #29804 Skrevet 30. november 2013 Sånn, det var det endelig min tur til å legge ut bilder av mitt resultat. Før var jeg vel en A cup, og nå tror jeg at jeg enten er en C eller D-cup. Jeg er også superfornøyd med resultatet! Syns de ser litt mindre ut enn i virkeligheten ( de nye), men dette var det beste bildet jeg fikk tak i Så fine pupper du også har fått. Gleder meg til det er min tur! 19 dager 1
Michastar Skrevet 30. november 2013 #29805 Skrevet 30. november 2013 Superfine var de, du burde være kjempe stolt av dem de ser faktisk større ut nå etter 7 uker enn rett etter operasjon - pleier det vanligvis ikke å være omvent? at de blir mindre etterhvert som hevelsen går ned? Tok du kanskje over muskel? Jeg er utrolig fornøyd med den str jeg har nå en uke etter op, så jeg håper ikke at de blir mye mindre :/ men siden jeg fortsatt er litt hoven, så legen sa de ville bli noe mindre etter et par uker på meg De er større nå enn de var etter op! :-) mem jeg la inn 450 over muskel, så huden har jo vært kjempestram helt til nå. Nå har huden fått strekt seg mer og puppene er begynt æ synke litt. Da blir de større! :-) Håper dine holder seg sånn som de er nå da!
Fourboobies Skrevet 30. november 2013 #29806 Skrevet 30. november 2013 Heii:) ny her:) er på dag 8 postopr, la inn 275g og 250g under musklen. Er veldig fornøgd:)noen som vet ca tid hevelsen går vekk? Er meir hoven på eine, og skal ikke tilbake til kontroll før om en mnd.
Fourboobies Skrevet 30. november 2013 #29807 Skrevet 30. november 2013 Glømte å skrive att vi er to venninner ,derav brukernavn:) eine har operert å hi skal:)
Fourboobies Skrevet 30. november 2013 #29808 Skrevet 30. november 2013 Noen som har erfaring med Morten haug hos Teres nobel klinikk i Oslo ?
Godterirusk Skrevet 30. november 2013 #29809 Skrevet 30. november 2013 Noen som har erfaring med Morten haug hos Teres nobel klinikk i Oslo ? Jeg opererte meg hos han. Jeg la ut bilde av resultatet (på forige side) Veldig fornøyd! 1
Fourboobies Skrevet 30. november 2013 #29810 Skrevet 30. november 2013 Såg veldig bra ut! Hvilken Bh st var du før å hvilken nå ? Var hos dr Hauge Idag å han anbefalte meg 240 el 265, var hos en annen kirurg nå i haust å ho anbefalte mellom 300 å 350, har ammet to barn så har litt heng.. Vart veldig usikker når dei to sei to vidt forskjellige ting
Fourboobies Skrevet 30. november 2013 #29811 Skrevet 30. november 2013 Såg veldig bra ut! Hvilken Bh st var du før å hvilken nå ? Var hos dr Hauge Idag å han anbefalte meg 240 el 265, var hos en annen kirurg nå i haust å ho anbefalte mellom 300 å 350, har ammet to barn så har litt heng.. Vart veldig usikker når dei to sei to vidt forskjellige ting. Hauge sa at hadde jeg komt å ville ha over 300 hadde han ikke villet operert meg heller for de hadde ikkje blitt fint resultat på meg Jeg opererte meg hos han. Jeg la ut bilde av resultatet (på forige side) Veldig fornøyd!
Godterirusk Skrevet 30. november 2013 #29812 Skrevet 30. november 2013 Såg veldig bra ut! Hvilken Bh st var du før å hvilken nå ? Var hos dr Hauge Idag å han anbefalte meg 240 el 265, var hos en annen kirurg nå i haust å ho anbefalte mellom 300 å 350, har ammet to barn så har litt heng.. Vart veldig usikker når dei to sei to vidt forskjellige ting Jeg var vel 65 C eller B tror jeg (brukte feil bh størrelse viser det seg), er 65 F/G nå. De ser ikke sååå store ut med klær på så jeg er veldig fornøyd. Jeg hadde lite fyll på toppen og litt mer nede, ikke så veldig heng. Det er ofte folk sier forskjelig, så det er vanskelig å velge. Jeg ville gått for den jeg var tryggest på. 1
Fourboobies Skrevet 30. november 2013 #29813 Skrevet 30. november 2013 IMG_3493.jpg IMG_3563.jpgSånn, det var det endelig min tur til å legge ut bilder av mitt resultat. Før var jeg vel en A cup, og nå tror jeg at jeg enten er en C eller D-cup. Jeg er også superfornøyd med resultatet! Syns de ser litt mindre ut enn i virkeligheten ( de nye), men dette var det beste bildet jeg fikk tak i . Hi😁 hvor mye har du lagt inn? Såg bilde ditt og våres før og etter ser noenlunde likt ut, bortsett frå att mine var ikke helt like..la du under musklen?
Fourboobies Skrevet 30. november 2013 #29814 Skrevet 30. november 2013 Ja, han ville ikke kalle de heng , han sa eg hadde nesten ingenting oppe på bryste men nede på bryste var der volum.. Ble veldig usikker på størelse Jeg var vel 65 C eller B tror jeg (brukte feil bh størrelse viser det seg), er 65 F/G nå. De ser ikke sååå store ut med klær på så jeg er veldig fornøyd. Jeg hadde lite fyll på toppen og litt mer nede, ikke så veldig heng. Det er ofte folk sier forskjelig, så det er vanskelig å velge. Jeg ville gått for den jeg var tryggest på.
Fourboobies Skrevet 30. november 2013 #29815 Skrevet 30. november 2013 Flere som har erfaring med Morten haug ?
StellaC Skrevet 30. november 2013 #29816 Skrevet 30. november 2013 . Hi hvor mye har du lagt inn? Såg bilde ditt og våres før og etter ser noenlunde likt ut, bortsett frå att mine var ikke helt like..la du under musklen? jeg la inn 325cc, høyprofil under muskel
Gjest Wallet Skrevet 30. november 2013 #29817 Skrevet 30. november 2013 Noen som har erfaring med Teres / Klinikk Bergen?
Fourboobies Skrevet 30. november 2013 #29818 Skrevet 30. november 2013 jeg la inn 325cc, høyprofil under muskel er det lenge siden du har gjort det? Opererte forge torsdag , og alt går helt fint! Men eine er mer hovent en det andre.. Hvor lenge fikk du beskjed om å bruke brystband?
bella_ Skrevet 30. november 2013 #29819 Skrevet 30. november 2013 Heihei! Dette er mitt første innlegg i denne tråden, så det er garantert noen som har skrevet om dette før. Hvor lang tid etter operasjonen tar det før man kan "gjøre ting" igjen? Blir man sengeliggende ganske lenge, eller kan man gå ut osv? :-) 1
mth91 Skrevet 30. november 2013 #29820 Skrevet 30. november 2013 Heihei! Dette er mitt første innlegg i denne tråden, så det er garantert noen som har skrevet om dette før. Hvor lang tid etter operasjonen tar det før man kan "gjøre ting" igjen? Blir man sengeliggende ganske lenge, eller kan man gå ut osv? :-) HeiHei:) Jeg var vel sengeliggende i 5 dager (nå hadde jeg nokså store smerter da) Og var vel ikke før 2 uker etterpå jeg faktisk var i stand til å gjøre det aller meste uten å merke stikking/smerter. Men, regner med at dette er veldig individuelt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå