Gjest maraii Skrevet 28. november 2013 #29761 Skrevet 28. november 2013 Jeg vet ikke om du er på instagram. Men brukeren som kaller seg BOOBDIARY har etter min mening "perfekte" pupper. De er kanskje litt for store for noen, men jeg synes de er fine. Etter hva jeg har sett her inne på KG må jeg si at sukkerpia også har veldig fine fordeler :o ååh, ja boobdiary hadde knallfine pupper!
Tortillajenta Skrevet 28. november 2013 #29762 Skrevet 28. november 2013 Det var veldig dyrt ja. Men ang anatomiske så diskuterte jeg dette med pk jeg også. Og hun sa at dersom man har lite vev under brystvorten og ned mot folden av brystet, så foretrekker man anatomiske for å skape en finere helhet i brystet slik at brystet blir rundere i sin helhet. Nå vet ikke jeg hvor fyldige dine er under brystvorten i forhold til over. Men da vet du dette i allefall Det var det kirurgen og sa til meg. Nå har ikke jeg så mye fra før av, så det var nok derfor han mente det absolutt ville se best ut. Takk for svar. Skal på en ny konsultasjon nå på mandag en annen plass, så får jeg høre hva prisen ligger på der, og hva de anbefaler.
sukkerpia Skrevet 28. november 2013 #29763 Skrevet 28. november 2013 Hvordan ville dere med silikon forholdt dere til rippling på puppene? Legger ved et bilde av ripplingen. På øverste bildet bøyer jeg meg ordentlig fremover og på nederste bare litt. Det er 2 uker siden operasjon, og hevelsen er sikkert ikke helt nede enda.. dermed kommer det muligens til å bli verre Er sååå fornøyd med størrelse og form, bortsett fra dette, typisk! Noen som har opplevd det samme? Snakket med kirurg i dag og han sa at etter 2 uker så er det umulig å si noe om endelig resultat og at jeg må bare vente med å bekymre meg i det hele tatt.. hmm. Min tante har operert 3 ganger og hatt både saline og silikon, og hun sa at hun også alltid har hatt litt rippling (første gang mye..) virker som om man må regne med dette når man har relativt store implantater over muskel, og er tynn. Har du over muskel? Hvor mye, og va er vekt og høyde? Jeg er også veldig tynn, eg har 325cc under muskel :-) Har ikke noe rippling. Men er sant som kirurgen sier at etter 2 uker så kan du ikke vite hvordan resultatet blir. er 7uker siden operasjon til meg, å er ikke før etter 4-5uker jeg følte de ble helt "normal". Først var den ene puppen mye større, men var nok pga hevelsen det da.. Håpe det ordner seg for deg, du får bare vente og se litt nå :-)
sukkerpia Skrevet 28. november 2013 #29764 Skrevet 28. november 2013 Var på konsultason i dag. Jeg er rundt 1.64 og 50 kg. Han mente Anatomiske proteser under muskel 255 gram. Vet ikke helt hva jeg mener om det, men han vet vel best.. Prisen ble 44.500. Jeg holdt på å dette av stolen da jeg var forberedt på rundt 37.000 kroner. Hvor mye betalte dere for operasjonen deres? Og noen som har tatt 255 g? Er litt usikker nå. Måtte enten ta i starten av desember, eller slutten av januar. Åh.. hm. oi.. jeg betalte 31500,- Det var med smertestillende og bh :-) Jeg er 167 og 50kg, tok 325cc under muskel, synes det er naturlig jeg, hadde angra om jeg hadde tatt mindre når jeg først skal bruke såå mye penger på pupper :-D
sukkerpia Skrevet 28. november 2013 #29765 Skrevet 28. november 2013 Jeg vet ikke om du er på instagram. Men brukeren som kaller seg BOOBDIARY har etter min mening "perfekte" pupper. De er kanskje litt for store for noen, men jeg synes de er fine. Etter hva jeg har sett her inne på KG må jeg si at sukkerpia også har veldig fine fordeler :o oooh synes du puppene min er fine? :D Tusen takk!!! koslig og høre!:-)
sukkerpia Skrevet 28. november 2013 #29766 Skrevet 28. november 2013 (endret) Legger ved noen bilder så dere som ikke har operert har noe å glede dere til, 7 uker etter operasjon nå, prøver bikini til sydentur :-D "Edit" fjernet bildene siden de kom opp på Google! Endret 28. mars 2014 av sukkerpia 1
Tortillajenta Skrevet 28. november 2013 #29767 Skrevet 28. november 2013 oi.. jeg betalte 31500,- Det var med smertestillende og bh :-) Jeg er 167 og 50kg, tok 325cc under muskel, synes det er naturlig jeg, hadde angra om jeg hadde tatt mindre når jeg først skal bruke såå mye penger på pupper :-D Sant det:-D Var det for dråpeformet eller runde proteser?
carmen81 Skrevet 28. november 2013 #29768 Skrevet 28. november 2013 Hvem har i deres øyne de "perfekte pupper"? Når jeg var på konsultasjon for lenge siden, skjønte han ikke heeelt åssen resultat jeg ønsket meg, så vi ble enige om at jeg skulle sende et bilde av noen pupper jeg kunne tenke meg å ha, så skulle han gi beskjed om jeg kunne oppnå det resultatet med tanke på utgangspunkt ogsånn.. Har klart et par pupper som jeg tenker "¨åååh det skulle vært meg", men er spent hvordan de perfekte puppene ser ut i deres øyne! Jeg synes det er mange her inne som har veldig fine pupper, og også hun som har bloggen MyDirtySecret.
carmen81 Skrevet 28. november 2013 #29769 Skrevet 28. november 2013 bilde (25).JPGbilde (26).JPG Legger ved noen bilder så dere som ikke har operert har noe å glede dere til, 7 uker etter operasjon nå, prøver bikini til sydentur :-D Fy flate de var fine, og det etter BARE 7 uker... Okay de var rå!! :D
sukkerpia Skrevet 28. november 2013 #29770 Skrevet 28. november 2013 Fy flate de var fine, og det etter BARE 7 uker... Okay de var rå!! :D Tusen takk :-D veldig fornøyd selv også, har blitt vant til de nå, så de føles helt som mine
frusondre Skrevet 28. november 2013 #29771 Skrevet 28. november 2013 Wow det ser kjempe pent ut sukkerpia!! Hvor mye la du inn? Over eller under? Ser ut som du har anatomiske, er det? Jeg la selv inn 350 for 1 uke siden. Håper jeg også ser like bra ut i bikini 😉 I dag kunne jeg endelig ta av brystbånd, føles deilig å endelig kan gå uten!!! Bare 5 uker med sportsbh igjen 😛bilde (25).JPG bilde (26).JPG Legger ved noen bilder så dere som ikke har operert har noe å glede dere til, 7 uker etter operasjon nå, prøver bikini til sydentur :-D
frusondre Skrevet 28. november 2013 #29772 Skrevet 28. november 2013 Det var kjempe dyrt!!! Jeg tok anatomiske dråper 350 cc under muskel for en uke siden på Colosseum i Oslo. Totalt for alt ble det vel i underkant av 37 000 kr. Kan vel være greit å høre andre plasser før en bestemmer seg, Jeg anbefaler ihvertfall Colosseum i Oslo. Var på konsultason i dag. Jeg er rundt 1.64 og 50 kg. Han mente Anatomiske proteser under muskel 255 gram. Vet ikke helt hva jeg mener om det, men han vet vel best.. Prisen ble 44.500. Jeg holdt på å dette av stolen da jeg var forberedt på rundt 37.000 kroner. Hvor mye betalte dere for operasjonen deres? Og noen som har tatt 255 g? Er litt usikker nå. Måtte enten ta i starten av desember, eller slutten av januar. Åh.. hm.
StellaC Skrevet 28. november 2013 #29773 Skrevet 28. november 2013 bilde (25).JPGbilde (26).JPG Legger ved noen bilder så dere som ikke har operert har noe å glede dere til, 7 uker etter operasjon nå, prøver bikini til sydentur :-D Fysøren så fine! håper mine også kommer til å ligne siden vi hadde ganske likt utgangspunkt Jeg må tilføye en sykt tilfeldig men morsom ting, og det er at når jeg ser bildene dine så er det nesten jeg ser meg selv, for jeg har akkurat samme føflekker på akkurat samme steder som du har :S De er helt identiske ;D skal legge ved et før og etter bilde jeg også snart tenker jeg
Tortillajenta Skrevet 28. november 2013 #29774 Skrevet 28. november 2013 (endret) Det var kjempe dyrt!!! Jeg tok anatomiske dråper 350 cc under muskel for en uke siden på Colosseum i Oslo. Totalt for alt ble det vel i underkant av 37 000 kr. Kan vel være greit å høre andre plasser før en bestemmer seg, Jeg anbefaler ihvertfall Colosseum i Oslo. Var på konsultason i dag. Jeg er rundt 1.64 og 50 kg. Han mente Anatomiske proteser under muskel 255 gram. Vet ikke helt hva jeg mener om det, men han vet vel best.. Prisen ble 44.500. Jeg holdt på å dette av stolen da jeg var forberedt på rundt 37.000 kroner. Hvor mye betalte dere for operasjonen deres? Og noen som har tatt 255 g? Er litt usikker nå. Måtte enten ta i starten av desember, eller slutten av januar. Åh.. hm. Endret 28. november 2013 av Tortillajenta
Gjest maraii Skrevet 28. november 2013 #29775 Skrevet 28. november 2013 bilde (25).JPGbilde (26).JPG Legger ved noen bilder så dere som ikke har operert har noe å glede dere til, 7 uker etter operasjon nå, prøver bikini til sydentur :-D wow, fine!! Kanskje det er disse bildene jeg må sende kirurgen så han får et "innblikk" om hvordan jeg vil ha de!
StellaC Skrevet 28. november 2013 #29776 Skrevet 28. november 2013 Jeg er på dag 7 etter op og føler meg veldig bra har endelig fått tatt av nedpressbåndet og har sluttet helt med smertestillende. Eneste er at jeg ikke er så funskjonell, så jeg sliter fortsatt med f.eks. å lage meg mat eller egentlig det å bruke armene generelt. Jeg blir så fort sliten og får vondt på sidene. Også syns jeg at det er skikkelig ubehagelig å gå rundt - har liksom en følelse av at de humper når jeg går selv om de blir godt støttet opp av sportsbh-en, så jeg går veldig sammenkrøpet, og støtter opp puppene når jeg går :S Men nå har jeg jo aldri hatt pupper heller, så er jo mulig at jeg bare syns det er en uvant følelse å ha.. I tillegg sliter jeg med at jeg er konstant oppblåst siden operasjon. Er på dag 7 nå, så jeg hadde håpet på å kvitte meg med denne magen som ser ut som en gravid i 4 mnd... flere med samme problemet?
frusondre Skrevet 28. november 2013 #29777 Skrevet 28. november 2013 Blir spennende å høre hvordan det går for deg!! Før hadde jeg en liten a cup. Ganske flat i front om du skjønner. Jeg er lang og tynn 174 cm høy og 54 kg. 350 cc var max så kirurgen. Var ikke mulig å legge implatene over muskel. Håper å tror resultatet blir bra 😉 Var veldig dyrt ja! Har bestilt ny konsultasjonstime en annen plass på mandag, så får vi se hvordan det blir. Kan jeg spørre hvilken størrelse du hadde før?
frusondre Skrevet 28. november 2013 #29778 Skrevet 28. november 2013 7 dag her også!! Kjenner meg igjen i det du skriver!! Har også sluttet med smertestillende og føler meg i ganske så bra form. Men slitsomt å bruke armene, men tror det er ganske normalt 😜 Sliter veldig med oppblåst mage her også!! Lurer på hvorfor?? Kanskje all bruk av smertestillende? Lurer på når dette forsvinner 😛 Hvordan er du fornøyd med størrelse på brystene? Jeg fikk med meg støttebh 75b fra klinikken, denne er nesten for liten. Lurer på hvilken størrelse jeg får etter de 6 ukene. Blir det 75b som støttebh?? Noen med erfaringer? Jeg er på dag 7 etter op og føler meg veldig bra har endelig fått tatt av nedpressbåndet og har sluttet helt med smertestillende. Eneste er at jeg ikke er så funskjonell, så jeg sliter fortsatt med f.eks. å lage meg mat eller egentlig det å bruke armene generelt. Jeg blir så fort sliten og får vondt på sidene. Også syns jeg at det er skikkelig ubehagelig å gå rundt - har liksom en følelse av at de humper når jeg går selv om de blir godt støttet opp av sportsbh-en, så jeg går veldig sammenkrøpet, og støtter opp puppene når jeg går :S Men nå har jeg jo aldri hatt pupper heller, så er jo mulig at jeg bare syns det er en uvant følelse å ha.. I tillegg sliter jeg med at jeg er konstant oppblåst siden operasjon. Er på dag 7 nå, så jeg hadde håpet på å kvitte meg med denne magen som ser ut som en gravid i 4 mnd... flere med samme problemet?
Bonbona Skrevet 28. november 2013 #29779 Skrevet 28. november 2013 For noen fine pupper du har fått, sukkerpia! Håper mine blir like flotte
mth91 Skrevet 28. november 2013 #29780 Skrevet 28. november 2013 Er det noen her som har operert på Fornebuklinikken å kan fortelle meg hvor lenge støttebhen skal sitte på? Står 4 uker dag og natt i papirene, men kan man da begynne med spileløs, eller skal man fremdeles brukte støttebhen lenger på dagtid, og evnt. hvor lenge? Føler jeg har ringt klinikken så mye for spørsmål den siste tiden, så prøver her først nå hehe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå