Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Baggy gensere, og/eller skjerf som dekker til over brystet. Kjøpte også nippel covers så de ikke var like spisse under sports bhn :)

Aaah! Nippel covers var genialt!! Tusen takk skal du ha :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere! Håper noen kan hjelpe, evt berolige meg :(

Det er straks 2 uker siden jeg tok silikon, og i og med at jeg er såppas tynn, så var jeg egentlig i grunnen "forberedt" på at rippling kan oppstå. Merket i dag at jeg faktisk har antydning til nettopp dette i det ene brystet - vel og merke det som i fra starten har vært mest hovent og som dropper ned senest (dette fordi det var en anelse mindre enn det andre, og kirurgen har sikkert herjet litt mer med det for å få inn protesen)

Når jeg bøyer meg fremover så ser kjenner jeg godt disse "rillene" nederst på kanten av brystet, men det vises ikke tydelig. Når jeg står vises det heller ikke, men jeg kjenner det om jeg drar fingeren over brystet. Vil dette bli verre desto mer hevelsen går ned? Vil det bli skikkelig ille til slutt?

Er lei meg og deppa, og vil ikke ha en operasjon til.. Dette ødelegger gleden over de nye puppene, og jeg er veldig bekymret for at dette skal bli veldig tydelig og sjenerende. Håper noen vet!

Skrevet

Hei dere! Håper noen kan hjelpe, evt berolige meg :(

Det er straks 2 uker siden jeg tok silikon, og i og med at jeg er såppas tynn, så var jeg egentlig i grunnen "forberedt" på at rippling kan oppstå. Merket i dag at jeg faktisk har antydning til nettopp dette i det ene brystet - vel og merke det som i fra starten har vært mest hovent og som dropper ned senest (dette fordi det var en anelse mindre enn det andre, og kirurgen har sikkert herjet litt mer med det for å få inn protesen)

Når jeg bøyer meg fremover så ser kjenner jeg godt disse "rillene" nederst på kanten av brystet, men det vises ikke tydelig. Når jeg står vises det heller ikke, men jeg kjenner det om jeg drar fingeren over brystet. Vil dette bli verre desto mer hevelsen går ned? Vil det bli skikkelig ille til slutt?

Er lei meg og deppa, og vil ikke ha en operasjon til.. Dette ødelegger gleden over de nye puppene, og jeg er veldig bekymret for at dette skal bli veldig tydelig og sjenerende. Håper noen vet!

Heisann! Jeg har ingen erfaring med det selv, men jeg vil tro at siden kirurgene sier at puppene kan endre seg opp til et helt år, så er det jo mulig at riplingene forsvinner etterhvert, eller at de bare kommer til å kjennes av deg hvis du tar på dem, men ikke kommer til å synes - har ei veninne som har det og som ikke tenker over det engang ;) Så vi får håpe at det enten forvinner eller at det ikke kommer til å synes. Uansett så tror jeg ikke det er stor grunn tilå engste seg så tidlig etter operasjon. Snakk eventuet med legen og spør om hva han/hun mener om det. Håper det ordner seg!

Skrevet

Post-op dag 3!

Hei jenter!

Da kan jeg oppdatere dere litt mer om formen min etter operasjonen.
I går, altså dag 2 etter op svingte det veldig for meg mellom intense smerter og bare kløe. Henger vel sammen med hvor mye medisiner jeg tar og om jeg tar codaxol - som er et relativt sterkt smertestillende preparat. Ellers er jeg rastløs og beveger meg som en gammel dame med pukkelrygg og små skritt. Puppene føles som to mursteinsblokker og har ingen antydning til mykhet enda, så de føles helt fremmede for meg fortsatt. Jeg gleder meg veldig til jeg kan ta av bandasjen i morgen før jeg skal dusje for å for første gang se på de nye boobsene! Gruer meg samtidig til å se på såret og der det er sydd -håper ikke jeg blir kvalm av det :S

Samtidig så har vært litt engstelig for en ting, og det er nemlig latterkrampene som jeg har hatt i det siste. For jeg befinner meg egentlig hos familien til kjæresten min nå i disse dager, og når det er god stemning så fører det ofte til latter, og jeg klarer ikke å ty meg eller å stoppe å le selv om jeg vet at det ikke er det lureste. Etterpå gjør det selvfølgelig supervondt, og det føles som om det pipler blod i såret :S helt sikkert noe jeg innbiller meg da. Men vet noen av dere om det er farlig å le etter at man er brystoperert? Min anestesilege snakket noe om at jeg måtte være forsiktig med å bevege armene mine de første dagene mine etter op pga noen blodkar som kan sprekke elns, men jeg er redd det også kan skje hvis man ler for mye også, fordi da utvider man jo brystkassen en del :S blir svært takknemmelig for alle svar ;)

Skrevet

Hei alle sammen!

Dere som har hatt nedpressbånd, hvilke klær har dere brukt for å skjule det egentlig?? Altså, jeg kan jo bruke gensere og sånt, men nedpressbåndet gjør de jo så spisse! Ser ut som to pyramider... Noen som har noen gode tips?? Haha, sykt flaut og gå i offentligheten slik..

Oi, jeg visste ikke en gang at puppene ble så spisse med det nedpressbåndet:p men da er jeg advart, slik at jeg kan kjøpe store gensere/cardigan for å skjule dette når jeg skal på jobb uken etter operasjonen:) bare 2 dager igjen som puppeløs! Tirsdag er dagen! Og jeg gruer meg:p

Hvordan føler du deg nå?

Skrevet

Hei dere! Typen min som har sagt at jeg må spørre om dette.. Men hvor lang tid tok det før det var så lite vondt at der kunne ha sex igjen?

Kleint spørsmål, jeg vet. Men han har en kompis hvor dama tok silikon, og han var irritert siden ikke de kunne "kose seg" på evigheter :P

Skrevet

Hei dere! Typen min som har sagt at jeg må spørre om dette.. Men hvor lang tid tok det før det var så lite vondt at der kunne ha sex igjen?

Kleint spørsmål, jeg vet. Men han har en kompis hvor dama tok silikon, og han var irritert siden ikke de kunne "kose seg" på evigheter :P

Jeg hadde nokså store smerter i fire dager etter operasjon, men hadde sex etter 5 dager.. Gikk helt greit, så vil tro at så lenge du ligger underst og tar det litt rolig vil det gå fint;) hehe..

Skrevet

Heei:)

Nå er det 12 dager siden jeg ble operert, og har noen spørsmål jeg håper noen her kan hjelpe meg med..

Jeg ble operert på fornebuklinikken og fikk den flotte TriAction (?) bhen.. Det venstre brystet ligger litt bak det andre i utviklingen å jeg sliter med at det iler til/stikker noe voldsomt i venstre side når jeg har på denne støttebhen.. Ringte klinikken her om dagen og fikk tilsendt en større bh, for å se om det kunne hjelpe, men det gjorde det ikke.. I går prøvde jeg å ha på meg spileløs bh et par timer for å se om det var noe bedre, og da hadde jeg ingen smerter.. Virker jo veldig rart, men er det mulig at støttebhen kanskje presser på noen nerver? Skal så klart ringe klinikken igjen, men lurte på om noen her har opplevd noe av det samme, eller har noen tips til støttebher som er søm-løse eller ikke gnager så mye?

Så til spørsmål nr. 2.. Jeg har tenkt meg til syden rundt 8. Desember, er det noen som har tips til bikinier som er bra når man er såpass nyoperert? :) Og generelt andre tips når man skal ut å reise til varmere land med tanke på arr/teip, bading o.l? :)

Skrevet

Oi, jeg visste ikke en gang at puppene ble så spisse med det nedpressbåndet:p men da er jeg advart, slik at jeg kan kjøpe store gensere/cardigan for å skjule dette når jeg skal på jobb uken etter operasjonen:) bare 2 dager igjen som puppeløs! Tirsdag er dagen! Og jeg gruer meg:p

Hvordan føler du deg nå?

Haha, nei det visste ikke jeg heller! Men det som er med meg da, er at nipelene mine ble jo litt hovne og strukket, så de ble litt større. Og når jeg da har på nedpressbåndet for å presse de ned, så blir de jo sånn "spisspupp" som jeg kaller det og niplene viser gjennom.

Ja, kjøp store gensere og eventuelt skjerf og sånt, haha, føler ALLE kan se at jeg har pyramidepupper! Åååh, gled deg! :D

Nå er jeg på dag 5, og har ENDELIG fått lov til å dusje :D Nå er sportsbhen og nedpressbåndet til vask (det trengtes!!) og jeg har nettopp prøvd min første trekant bikini!!! Er så fornøyd! Formen er egentlig relativt bra, sluttet på smertestillende dag 3, og det blir bedre og bedre for hver dag som går. Jeg har jo litt stikninger, og litt vondt hvis jeg gjør litt bråe bevegelser, men har aldri hatt problemer med å f. eks reise meg opp fra senga osv! Alt i alt, så synes jeg det har gått VELDIG fint, og det er ingenting å grue seg til :D Masse masse lykke til!! Gled deg!

Skrevet

Haha, nei det visste ikke jeg heller! Men det som er med meg da, er at nipelene mine ble jo litt hovne og strukket, så de ble litt større. Og når jeg da har på nedpressbåndet for å presse de ned, så blir de jo sånn "spisspupp" som jeg kaller det og niplene viser gjennom.

Ja, kjøp store gensere og eventuelt skjerf og sånt, haha, føler ALLE kan se at jeg har pyramidepupper! Åååh, gled deg! :D

Nå er jeg på dag 5, og har ENDELIG fått lov til å dusje :D Nå er sportsbhen og nedpressbåndet til vask (det trengtes!!) og jeg har nettopp prøvd min første trekant bikini!!! Er så fornøyd! Formen er egentlig relativt bra, sluttet på smertestillende dag 3, og det blir bedre og bedre for hver dag som går. Jeg har jo litt stikninger, og litt vondt hvis jeg gjør litt bråe bevegelser, men har aldri hatt problemer med å f. eks reise meg opp fra senga osv! Alt i alt, så synes jeg det har gått VELDIG fint, og det er ingenting å grue seg til :D Masse masse lykke til!! Gled deg!

Så bra du er fornøyd! Jeg lurte på en ting ang de nippel covers, hvor får man tak i det? :) gleder meg også, men kjenner jeg er veldig spent! Håper at jeg blir fornøyd med både størrelse og form :) hvordan er formen på brystene nå kontra det du hadde før? Altså at puppene er like som før, bare at de er større? :)

Gleder meg egentlig mer til den perioden etterjeg er ferdig med nedpressbåndet ;) hvor lenge må du gå med båndet egentlig?

Skrevet

Så bra du er fornøyd! Jeg lurte på en ting ang de nippel covers, hvor får man tak i det? :) gleder meg også, men kjenner jeg er veldig spent! Håper at jeg blir fornøyd med både størrelse og form :) hvordan er formen på brystene nå kontra det du hadde før? Altså at puppene er like som før, bare at de er større? :)

Gleder meg egentlig mer til den perioden etterjeg er ferdig med nedpressbåndet ;) hvor lenge må du gå med båndet egentlig?

Jeg tror de selger de på sånn Lindex, Cubus, Nelly osv? :) Ganske sikker på de selger de der de har undertøy hvertfall!

Forstår at du er spent, det var jeg og! :D Ja, de er omtrent helt like, bare større og rundere! Men jeg "kjenner" de igjen, på en måte? Hvis det ga mening? :) De blir jo selvfølgelig finere i formen synes jeg, men er nokså like!

Jaaa, jeg også! Haha! Da kan jeg endelig kle meg fint igjen og sånne ting :D det blir deilig! Jeg må ha det i 4 uker! Samme med sportsbhen! Etter det kan jeg bruke spilefrie bher! Kan ikke bruke bh med spiler før etter 6 mnder! :)

Hva med deg, hva har du fått beskjed om?

Hvor skulle du ta osv nå igjen?

Skrevet

Jeg måtte ha nedpressbåndet i 2 uker, sportsbh i 6 uker :)

Skrevet

Jeg tror de selger de på sånn Lindex, Cubus, Nelly osv? :) Ganske sikker på de selger de der de har undertøy hvertfall!

Forstår at du er spent, det var jeg og! :D Ja, de er omtrent helt like, bare større og rundere! Men jeg "kjenner" de igjen, på en måte? Hvis det ga mening? :) De blir jo selvfølgelig finere i formen synes jeg, men er nokså like!

Jaaa, jeg også! Haha! Da kan jeg endelig kle meg fint igjen og sånne ting :D det blir deilig! Jeg må ha det i 4 uker! Samme med sportsbhen! Etter det kan jeg bruke spilefrie bher! Kan ikke bruke bh med spiler før etter 6 mnder! :)

Hva med deg, hva har du fått beskjed om?

Hvor skulle du ta osv nå igjen?

Det gav faktisk veldig mening om jeg skal si det slik :D Jeg er veldig fornøyd med selve formen på puppene mine, men jeg ønsker dem større i samme fasong, så håper det er det jeg oppnår nå ;)

Jeg ser jeg må ha både sportsbh og brystbind på i hele 6 uker :O Håper ikke det ser ut som pyramidepupper på meg hele tiden :( Jeg er vel egentlig ei jente veldig glad i å bruke sportsbh til vanlig, men jeg kommer nok til å kjøpe andre enn den vi får på klinikken når jeg først får lov til å bruke andre ;) Så kommer jeg nok til å kjøpe spilefrie BH-er etterhvert :) 6mnd før jeg kan bruke med spiler i hos meg også :)

Jeg skal operere på Teres Stavanger (Colosseumsklinikken) på tirsdag :)

Skrevet

Det gav faktisk veldig mening om jeg skal si det slik :D Jeg er veldig fornøyd med selve formen på puppene mine, men jeg ønsker dem større i samme fasong, så håper det er det jeg oppnår nå ;)

Jeg ser jeg må ha både sportsbh og brystbind på i hele 6 uker :O Håper ikke det ser ut som pyramidepupper på meg hele tiden :( Jeg er vel egentlig ei jente veldig glad i å bruke sportsbh til vanlig, men jeg kommer nok til å kjøpe andre enn den vi får på klinikken når jeg først får lov til å bruke andre ;) Så kommer jeg nok til å kjøpe spilefrie BH-er etterhvert :) 6mnd før jeg kan bruke med spiler i hos meg også :)

Jeg skal operere på Teres Stavanger (Colosseumsklinikken) på tirsdag :)

Hehe :D

Aah, ja, da blir du nok KJEMPE fornøyd! Nei, vi får håpe du slipper det, jeg er drittlei av brystbåndet allerede!! Sportsbhen er egentlig ikke noe problem, den er behagelig og sånt, men er brystbåndet som ødelegger alt... Okei, nokså likt hos oss da! :)

Aah okei, det kommer nok til å bli kjempebra!! Masse lykke til ihvertfall, skal tenke på deg på tirsdag :D

Skrevet

Hehe :D

Aah, ja, da blir du nok KJEMPE fornøyd! Nei, vi får håpe du slipper det, jeg er drittlei av brystbåndet allerede!! Sportsbhen er egentlig ikke noe problem, den er behagelig og sånt, men er brystbåndet som ødelegger alt... Okei, nokså likt hos oss da! :)

Aah okei, det kommer nok til å bli kjempebra!! Masse lykke til ihvertfall, skal tenke på deg på tirsdag :D

Hehe, blir mer og mer spent nå! :P

Skal oppdatere dere så fort jeg er oppegående nok i hodet etter operasjonen :D

Skrevet

50 kr fra cubus/Lindex!

Skrevet

Heei:)

Nå er det 12 dager siden jeg ble operert, og har noen spørsmål jeg håper noen her kan hjelpe meg med..

Jeg ble operert på fornebuklinikken og fikk den flotte TriAction (?) bhen.. Det venstre brystet ligger litt bak det andre i utviklingen å jeg sliter med at det iler til/stikker noe voldsomt i venstre side når jeg har på denne støttebhen.. Ringte klinikken her om dagen og fikk tilsendt en større bh, for å se om det kunne hjelpe, men det gjorde det ikke.. I går prøvde jeg å ha på meg spileløs bh et par timer for å se om det var noe bedre, og da hadde jeg ingen smerter.. Virker jo veldig rart, men er det mulig at støttebhen kanskje presser på noen nerver? Skal så klart ringe klinikken igjen, men lurte på om noen her har opplevd noe av det samme, eller har noen tips til støttebher som er søm-løse eller ikke gnager så mye?

Så til spørsmål nr. 2.. Jeg har tenkt meg til syden rundt 8. Desember, er det noen som har tips til bikinier som er bra når man er såpass nyoperert? :) Og generelt andre tips når man skal ut å reise til varmere land med tanke på arr/teip, bading o.l? :)

Jeg skal også til syden snart:-) er da 7 uker siden operasjon.. Jeg bruker bare vanlig bikini tenkte jeg, er jo over med den perioden der jeg skal bruke sportsbh'en så:-) men spent på om bikinien dekker tapen, det har jeg ikke sjekka enda :P Men tror nok den gjør det, siden tapen ikke er så langt ned:-) tror jeg kommer til å skifte tape 2 ganger den uka vi er i syden da, men tanke på at jeg skal bade hver dag.

Skrevet

Hei ;-) jeg er ny her inne :-)

I dag er det 4 dager siden operasjonen.

Jeg fikk lagt inn anatomiske dråper 350 cc under muskel.

Synes dagene etter har gått greit, hatt en del vondt. Problemer med å komme seg ut av senga ol.

Måtte slutte med noe av smertestillende codaxol pga kvalme. Så har kun tatt paracet, Ibux og en 1/2 ketorax.

Har da holdt unna den værste smerten og kvalmen!!

Flere som ble kvalme av smertestillende?

Gleder meg til senere i dag da jeg endelig kan dusje, ta av bh og brystbåndet. Blir spennende å se hvordan ting ser ut under bh/bånd!!

Råd ang dusjing ?

Er kjempe lei det brystbåndet og bh, synes det strammer sånn!! Skal brystbåndet være Såå stramt?

Skulle brukes i 7 dager etterpå. Så har enda noen dager igjen :-(

Skrevet

Hei ;-) jeg er ny her inne :-)

I dag er det 4 dager siden operasjonen.

Jeg fikk lagt inn anatomiske dråper 350 cc under muskel.

Synes dagene etter har gått greit, hatt en del vondt. Problemer med å komme seg ut av senga ol.

Måtte slutte med noe av smertestillende codaxol pga kvalme. Så har kun tatt paracet, Ibux og en 1/2 ketorax.

Har da holdt unna den værste smerten og kvalmen!!

Flere som ble kvalme av smertestillende?

Gleder meg til senere i dag da jeg endelig kan dusje, ta av bh og brystbåndet. Blir spennende å se hvordan ting ser ut under bh/bånd!!

Råd ang dusjing ?

Er kjempe lei det brystbåndet og bh, synes det strammer sånn!! Skal brystbåndet være Såå stramt?

Skulle brukes i 7 dager etterpå. Så har enda noen dager igjen :-(

Heisann! 4 dager siden op på meg også ;) Hvor opererte du?

Jeg ble litt kvalm av codaxolen første natta, etterpå så gikk jeg bare over på paracet og ibux.

Jeg har endelig fått dusjet og tatt av bandasjen, og det kan du virkelig glede deg til! Så utrolig deilig! ;D

Jeg fikk beskjed av kirurgen at brystbåndet ikke skulle være for stramt, så jeg tenker at du sikkert kan løsne litt på det hvis det er veldig stramt.

• Liker 1
Skrevet

Heisann!

Har noen erfaring med brystoperasjon på Clinic Srømstad eller Volvat Fredrikstad?

Jeg skal etterhvert ta brystforstørrelse, og regner med at jeg også trenger løft. Jeg har ikke kommet så langt at jeg skal på en konsultasjon enda, derfor vet jeg ikke av det vil koste.

Noen som har gjort begge deler, og som vil dele erfaring og hva det kostet?:-)

Jeg er 166 høy og veier nå 63 kilo (fødte for få måneder siden, mitt andre barn). Jeg skal la kroppen få tid til å komme seg litt tilbake til det den var før jeg gjør noe.

Den ene brystet er større enn den andre da barnet nektet å spise av den ene puppen. Jeg hadde litt størrelse på dem før barn, og har selvfølgelig hengepupper, flate og en større enn den andre nå. Herlig. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...