Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ser den! Men snakk med evt flere klinikker og hør hva de sier. Hadde jeg omså gjort!

Synes formen på de der var bare helt insane fine. Bra kløft og formen er perfekt. :D

Ja det skal jeg! Tusen hjertelig! :D

det såg veldi fint ut!) men jeg har som sagt blitt frarådet 3D då det kan skape feil resultat.. Skal du ha under musklaturen så må du huske på att dei vil bli mindre ..250 innom musklen blir mindre enn 250 utapå.. Men dette regner jeg med kirurgen fortalte deg alt om? Prøvde du ikke større proteser når du var der? Also innom bh og hvordan det kjennest ut?

Jeg skal ta under muskel, fordi det var det som kom til å se best ut. Nei jeg fikk ikke putte protesene innom bhen, fordi det var noe han aldri nevnte. Det var mest fokus på den skjermen, og hvordan resultatene kom til å bli. Tror nesten jeg har sett meg blind på det bildet, fordi jeg skulle jo så klart ha fått "prøvd" protesene. Føler meg litt dum her, men det er ikke alt jeg kommer på når jeg sitter der. Jeg er klar over at resultatene kommer til å bli mindre når jeg tar under muskel, derfor lurer jeg på om 190 er for lite. Uff....Tror nesten jeg må ringe å høre, føler ikke jeg har fått svar på alt.

Endret av Wallet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det skal jeg! Tusen hjertelig! :D

Jeg skal ta under muskel, fordi det var det som kom til å se best ut. Nei jeg fikk ikke putte protesene innom bhen, fordi det var noe han aldri nevnte. Det var mest fokus på den skjermen, og hvordan resultatene kom til å bli. Tror nesten jeg har sett meg blind på det bildet, fordi jeg skulle jo så klart ha fått "prøvd" protesene. Føler meg litt dum her, men det er ikke alt jeg kommer på når jeg sitter der. Jeg er klar over at resultatene kommer til å bli mindre når jeg tar under muskel, derfor lurer jeg på om 190 er for lite. Uff....Tror nesten jeg må ringe å høre, føler ikke jeg har fått svar på alt.

Ja lag deg en liste over ting du lurer på å ring:) føler du deg tryggere etter alle svar så er jo det supert! Om så ikke så følg rådet du fikk her om å prate med flere klinikker!:)
Skrevet

Ja lag deg en liste over ting du lurer på å ring:) føler du deg tryggere etter alle svar så er jo det supert! Om så ikke så følg rådet du fikk her om å prate med flere klinikker! :)

Tusen takk for fine råd! Det skal jeg absolutt gjøre. :)

Skrevet

Ja jeg er helt enig! Takk for et ærlig svar. :) Leser hele tiden at 190 ml er kjeempelite, og at det nesten ikke vises. Men det gjør jo det på meg? Det er 190 ml på bildet, og det sa kirurgen også. Så av en eller annen grunn er jeg så usikker på om det bare ser stort ut på bildet, men at det blir pittelite i virkeligheten.

Jesus christ så vanskelig dette skal være da! :P

Syns de var kjempefine!! 190 er ikke lite, når du er så slank som du er. Jeg la inn 240, har vokst fra 65 a til 75 C -D . Har han sagt noe om profil? Høy, medium?

Skrevet

Jeg fikk prøve med protesene i sportsbhn før operasjonen. Resultatet er omtrent nøyaktig likt! Og jeg la under muskel :) målte på Reimers idag og er en 75C. Helt perfekt. :)

• Liker 1
Skrevet

Syns de var kjempefine!! 190 er ikke lite, når du er så slank som du er. Jeg la inn 240, har vokst fra 65 a til 75 C -D . Har han sagt noe om profil? Høy, medium?

Nei sant det. :) Det er kanskje ikke så lite som det hørest ut som. Han sa at jeg fikk høy profil, 190 ml under muskel, anatomiske proteser.

Skrevet

Nåkken som he erfaring med Bjørn Tore Haga ifra Bergen ? Finner ingenting om

Han på Internett

• Liker 1
Gjest Myflower
Skrevet

Jeg fikk prøve med protesene i sportsbhn før operasjonen. Resultatet er omtrent nøyaktig likt! Og jeg la under muskel :) målte på Reimers idag og er en 75C. Helt perfekt. :)

Samme her! :) Men jeg følte at 3D-bildene løy litt. Der så det ut som jeg skulle få et mindre resultat enn jeg har fått (snart 5 uker siden operasjonen). Jeg ble målt til en 70 E.

Gjest Myflower
Skrevet

Er det noen av dere som har operert som kan si meg når brystene deres ble myke igjen? Mine er fremdeles nokså harde synes jeg :(

Skrevet

Noen som har operert på Fornebuklinikken å kan si meg når man kan begynne å bruke spileløs bh? Er det etter 4 uker, eller enda lenger?:)

Skrevet

Noen som har operert på Fornebuklinikken å kan si meg når man kan begynne å bruke spileløs bh? Er det etter 4 uker, eller enda lenger? :)

Vet du hva, jeg var ganske forvirret over det der selv. Jeg er overbevist om at kirurgen min sa under konsultasjonen at jeg kunne bruke spileløs BH etter seks uker, men i papirene sto det fire.

Jeg mente å sende mail til klinikken for å dobbelsjekke, men plutselig hadde det gått nesten seks uker uten at jeg hadde surret meg til det. :fnise: Fra det hadde gått fire til seks uker hadde jeg kanskje brukt spileløs BH et par-tre kvelder, mens jeg ellers stort sett brukte sports-BHen.

Nå har det gått åtte uker og jeg bruker kun spileløs fra Lindex.

Skrevet

Er det noen av dere som har operert som kan si meg når brystene deres ble myke igjen? Mine er fremdeles nokså harde synes jeg :(

Mine begynte å mykne etter rundt to uker. De kommer selvsagt aldri til å bli like myke som naturlige bryster, men nå etter åtte uker er de allerede langt mer naturlige og bevegelige enn jeg noensinne trodde de skulle bli. :)

Skrevet

Hei gamle og nye puppedamer:0) noen som har erfaring med kapsel? Revisjon av kapsel, og om op er stor eller liten i forhold til den første? Uheldige meg fikk det ganske raskt etter op:0( skal inn 20.12.13 å sette inn på nytt....

Skrevet

Hei gamle og nye puppedamer:0) noen som har erfaring med kapsel? Revisjon av kapsel, og om op er stor eller liten i forhold til den første? Uheldige meg fikk det ganske raskt etter op:0( skal inn 20.12.13 å sette inn på nytt....

uff så domt!! har ingen erfaringer men lurer hvor lang tid etter operasjonen merket du kapslingen?
Skrevet

uff så domt!! har ingen erfaringer men lurer hvor lang tid etter operasjonen merket du kapslingen?

Hei Fourboobies!

Jeg må innrømme at jeg syntes de har vært harde helt fra starten. Ventet tålmodig på mykere dager, men de kom egentlig aldri:O( Pk sa på 4 mnd ktr at han ville vente enda noen mnd før de evt. ville slutte å bli mykere. Helt opp til et år kan man visst regne med at de blir gradvis mykere, men på ktr i går kjente han på de 1 gang og sa kapsel med en gang:O( Ble skikkelig lei meg... Vet ikke helt hva jeg kan forvente, men det sies jo at har man kapsel en gang er sjansene større for å få det flere ganger... Hadde håpet å høre fra noen som hadde byttet proteser og blitt fin etterpå:O)

Skrevet (endret)

Hei puppedamer! :)

nå er det 8 dager siden operasjonen, og jeg føler meg ALT for frisk til å ta ting rolig. Jeg er litt for ivrig med bruk av armer og bein, men jeg kjenner ingen smerter :P Jeg er selvfølgelig nokså flink til å ta det litt roligere med overkroppen, og jeg tar hensyn til puppene, men jeg glemmer meg litt bort av og til :)

Jeg fikk beskjed av kirurgen at jeg kunne trene bein/sykle/gå tur når jeg begynte å føle meg i form nok til dette, og derfor har jeg bestemt meg for å prøve meg på ei beinøkt på treningssenteret i dag. Uten vekter selvfølgelig! Jeg klarer bare ikke å sitte i ro lengre :fnise:

Er det noen av dere som har begynnt å være mer aktiv igjen etter operasjonen ?

Blir litt rart å stikke på treningssenteret igjen, da de fleste kjenner meg igjen, ettersom jeg er en av de jentene som omtrent trener hver dag og driver med fitness... Har tidligere trent med singleter osv, så de fleste har nok lagt merke til at jeg var nokså flat i frontpartiet før, så det blir nesten litt kleint/rart å gå der å trene igjen nå som jeg plutselig ikke er særlig flat lengre :laugh: Kommer nok ikke til å trene med singlet igjen med det første, men over nyttår blir det nok det ja :danse:

Man kommer jo til å legge merke til det, har tross alt blitt endel større...

Endret av totla
Gjest Myflower
Skrevet

Mine begynte å mykne etter rundt to uker. De kommer selvsagt aldri til å bli like myke som naturlige bryster, men nå etter åtte uker er de allerede langt mer naturlige og bevegelige enn jeg noensinne trodde de skulle bli. :)

Okei, mine er 4 uker gamle, så jeg venter i spenning på at de skal bli mykere :D

Gjest Myflower
Skrevet

Hei puppedamer! :)

nå er det 8 dager siden operasjonen, og jeg føler meg ALT for frisk til å ta ting rolig. Jeg er litt for ivrig med bruk av armer og bein, men jeg kjenner ingen smerter :P Jeg er selvfølgelig nokså flink til å ta det litt roligere med overkroppen, og jeg tar hensyn til puppene, men jeg glemmer meg litt bort av og til :)

Jeg fikk beskjed av kirurgen at jeg kunne trene bein/sykle/gå tur når jeg begynte å føle meg i form nok til dette, og derfor har jeg bestemt meg for å prøve meg på ei beinøkt på treningssenteret i dag. Uten vekter selvfølgelig! Jeg klarer bare ikke å sitte i ro lengre :fnise:

Er det noen av dere som har begynnt å være mer aktiv igjen etter operasjonen ?

Blir litt rart å stikke på treningssenteret igjen, da de fleste kjenner meg igjen, ettersom jeg er en av de jentene som omtrent trener hver dag og driver med fitness... Har tidligere trent med singleter osv, så de fleste har nok lagt merke til at jeg var nokså flat i frontpartiet før, så det blir nesten litt kleint/rart å gå der å trene igjen nå som jeg plutselig ikke er særlig flat lengre :laugh: Kommer nok ikke til å trene med singlet igjen med det første, men over nyttår blir det nok det ja :danse:

Man kommer jo til å legge merke til det, har tross alt blitt endel større...

Jeg fikk beskjed om å vente 4 uker med å i det hele tatt begynne å trene underkroppen forsiktig..

Synes det høres litt tidlig ut at du skal starte å trene igjen allerede!

Jeg kan ikke trene fullkropp igjen før etter 6 uker fikk jeg beskjed om :)

Skrevet

Vet du hva, jeg var ganske forvirret over det der selv. Jeg er overbevist om at kirurgen min sa under konsultasjonen at jeg kunne bruke spileløs BH etter seks uker, men i papirene sto det fire.

Jeg mente å sende mail til klinikken for å dobbelsjekke, men plutselig hadde det gått nesten seks uker uten at jeg hadde surret meg til det. :fnise: Fra det hadde gått fire til seks uker hadde jeg kanskje brukt spileløs BH et par-tre kvelder, mens jeg ellers stort sett brukte sports-BHen.

Nå har det gått åtte uker og jeg bruker kun spileløs fra Lindex.

Ja, det er akkurat det samme jeg har hørt å! Mener kirurgen sa 6 uker, i papirene står det 4 uker, og når jeg ringte å spurte i resepsjonen der ble jeg fortalt 4 uker dag og natt, og deretter på dagen... Men hvor lenge fikk jeg ikke opplyst.. Får satse på noe mellom 4 og 6 uker da:) hehe..

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å vente 4 uker med å i det hele tatt begynne å trene underkroppen forsiktig..

Synes det høres litt tidlig ut at du skal starte å trene igjen allerede!

Jeg kan ikke trene fullkropp igjen før etter 6 uker fikk jeg beskjed om :)

Er kanskje litt tidlig, men samtidig så tror jeg ikke det gjør så mye dersom jeg er forsiktig med hva jeg gjør :) Kommer ikke til å trene hardt, bare tøye, få kontakt og jobbe litt med teknikk, uten at pulsen blir for høy, så tror jeg det går fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...