Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, ble enig om 400 istedet :P

Okei, det blir sikkert bra! Jeg kommer nok også til å ta mer enn 350 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fourboobies: aner ikke hvordan jeg svarer på mobil! Men jeg hadde klart og trene bein lett nå! Så tror du kan gjøre det hvis det er OK! Ooi, er det regler for og sove på siden? Haha, jeg har sovet smått på siden den siste uken jeg.. Trodde ikke det var noe farlig så lenge det ikke gjorde vondt :S

Men ja, sykt strenge regler du har..

Skrevet

Lille V: åå tusen takk!! Skulle visst dette litt før, nå er det på en måte ingen vits siden jeg er ferdig med det på tirsdag :( men takk!

Skrevet (endret)

Noen som har ammet med silikon? Forandrer de seg mye under en Graviditet/amming tro..

Endret av sukkerpia
Skrevet

Fått reseptene og dette her idag. Ser at man tar 1 tbl med Arcoxia om dagen og hver 6 time 1g med paracet.

Hmm, nå er jeg spent på om dette holder?!? Synes det virker lite igrunn..

Når jeg har eggløsning som er ett hel.... hver mnd, så må jeg ta 1g paracet hver 4 time. Dette virker som kan bli veeeldig så spennende.

Når jeg derimot har hatt komp.op i kjeven så har jeg aldri tatt en sm.stillende etterpå. Det selv om de nærmest kasta Codaxol resepten etter meg.

Føler dere at det holdt med bare 1 Arcoxia 120mg om dagen + 1g paracet hver 6 time?

Skrevet

Noen her som har operert eller hørt noe om volvat Bergen ??

Skrevet (endret)

Hei, er nå 4 uker postop. Har ingen smerter, puppene er sykt myke, større og finere og jeg er kjempefornøyd. Eneste negative er at jeg har nedsatt følelse i det høyre brystet, men dette er noe som jeg var forberedt på kunne skje og noe jeg absolutt klarer å leve med, da jeg synes det er verdt det uansett :) Venstre brystet føles normalt ;) Slet litt med å sove den første uken pga jeg var redd for alle de ulike følelsene som var i brystet og innbilte meg at noe var galt, men det var det jo ikke :) Tok blant annet eksamen etter en uke og bestod :) De siste tre ukene har jeg sovet kjempegodt og fungert normalt, og i det siste har jeg også sovet litt på siden uten noe problem :) Byttet teip i dag og arrene ser veldig fine ut.
Jeg hadde ikke str forskjell, men formforskjell. Kirurgen mente altså at det var like mye volum i hver pupp, bare at de hadde forskjellig form. Så med å legge inn like store implantater ville jeg få mindre forskjell totalt sett. Dette har jeg jo også fått, prøver å legge ved bilde ;) (slettet nå) La inn så mye jeg fikk plass til, 300 i hver, over muskel.

Endret av Brienne
  • Liker 3
Skrevet

Veldig fine! Hvor opererte du ?😊

Hei, er nå 4 uker postop. Har ingen smerter, puppene er sykt myke, større og finere og jeg er kjempefornøyd. Eneste negative er at jeg har nedsatt følelse i det høyre brystet, men dette er noe som jeg var forberedt på kunne skje og noe jeg absolutt klarer å leve med, da jeg synes det er verdt det uansett :) Venstre brystet føles normalt ;) Slet litt med å sove den første uken pga jeg var redd for alle de ulike følelsene som var i brystet og innbilte meg at noe var galt, men det var det jo ikke :) Tok blant annet eksamen etter en uke og bestod :) De siste tre ukene har jeg sovet kjempegodt og fungert normalt, og i det siste har jeg også sovet litt på siden uten noe problem :) Byttet teip i dag og arrene ser veldig fine ut.

Jeg hadde ikke str forskjell, men formforskjell. Kirurgen mente altså at det var like mye volum i hver pupp, bare at de hadde forskjellig form. Så med å legge inn like store implantater ville jeg få mindre forskjell totalt sett. Dette har jeg jo også fått, prøver å legge ved bilde ;) La inn så mye jeg fikk plass til, 300 i hver, over muskel. image.jpg

Skrevet

Jeg hadde ikke str forskjell, men formforskjell. Kirurgen mente altså at det var like mye volum i hver pupp, bare at de hadde forskjellig form. Så med å legge inn like store implantater ville jeg få mindre forskjell totalt sett. Dette har jeg jo også fått, prøver å legge ved bilde ;) La inn så mye jeg fikk plass til, 300 i hver, over muskel.attachicon.gifimage.jpg

Kjempeflotte!

Her har det gått 2 og en halv uke, og jeg har ingen problemer med å ligge på siden når jeg sover, ei heller problemer med noe annet :) Puppene mine er også blitt myke, men jeg har ikke sett på såret enda, da jeg må vente ca 2 uker til før jeg skifter teip :)

Du kan ihvertfall være stolt over puppene dine!

Skrevet

Ååh! Masse lykke til :D

Takk :)

Jeg misunner deg som snart skal op, nå føles det som tiden har stoppet opp.

Kommer til å ha joggebukse, en topp og en hettegenser på op dagen..

Funnet en bra siden fra Usa hvor det står alt mulig anngående deriblant slik op. Sittet å lest mye der fra både div pk'er, op og jenter som skal gjøre det. Den siden heter Realself.com om noen er interessert i litt mer info, se bilder og høre hvordan andre jenter har hatt det underveis. :)

Den siden er bra, jeg sitter også og leser der inne.. Eller jeg ser mest :P Men du, tiden går nok fort når julen kommer og det er selskap, masse mat, gaver og fester ;)

Okei, det blir sikkert bra! Jeg kommer nok også til å ta mer enn 350 :)

Jeg må få høre hva dere kommer fram til :)

Flott resultat du har fått Brienne! :)

Skrevet (endret)

Noen som har ammet med silikon? Forandrer de seg mye under en Graviditet/amming tro..

Hadde saltvann over muskel. Etter ammingav to små (også en del pumping), så puppene ut som en pung med et kronestykkerundt innlegg inne. Jeg ble helt tom, empty. Null innehold, annet enn innlegget. Masse ripling og pk sa riplingen var av ille grad! Ikke vakkert! Vet ikke hvordan det blir med innlegg under muskel.

Edit:

Nå ble det veldig svartmalt her, ser jeg. Noe ripling hadde jeg før jeg ble gravid, men ble mye være etter. Men så er det mer vanlig med ripling når man har saltvann.

Har forøvrig sett andre som har ammet med silikoninnlegg og de så ikke sånn ut. Men generelt tror jeg at det vil vises at man har ammet og at det, for noen, kan vises mer.

Endret av Lille v
Skrevet

Fått reseptene og dette her idag. Ser at man tar 1 tbl med Arcoxia om dagen og hver 6 time 1g med paracet.

Hmm, nå er jeg spent på om dette holder?!? Synes det virker lite igrunn..

Når jeg har eggløsning som er ett hel.... hver mnd, så må jeg ta 1g paracet hver 4 time. Dette virker som kan bli veeeldig så spennende.

Når jeg derimot har hatt komp.op i kjeven så har jeg aldri tatt en sm.stillende etterpå. Det selv om de nærmest kasta Codaxol resepten etter meg.

Føler dere at det holdt med bare 1 Arcoxia 120mg om dagen + 1g paracet hver 6 time?

Synes det var lite, ja. Brukte OxyContin (12timersvirkende morfinpreparat) opr.kvelden og mrg/kveld det neste døgnet, samt oxynorm (korttidsvirkende morfinpreparat) v/behov. Deretter et par dager med codaxol (paralgin forte) før overgang til paracet. Mulig jeg er pysete, men det hadde ikke holdt med paracet de første dagene. Tok under muskel. Det er mindre smertefullt over muskel (har hatt det inntil jeg byttet innlegg for ett år siden) og da gikk det greit med paracet...

Skrevet

Hei jenter :)

Da har jeg også dristet meg til å bestille operasjon (skal neste fredag).

Har født to barn, og gått ned endel i vekt så er noen vrengte bukselommer som henger forran :fnise: .

Brukte før vektnedgang 85 D en stund, og nå nede i 80/85B tomme øverst og halvtomme vannballonger nederst :(.

Er ca 178 cm høy og +- 73 kg tung. PK anbefalte 350g eller 400g.

Er det noen som er/var omtrent som meg som har noen anbefalinger/bilder osv? :blomst:

Krysser fingrene for at formen er bra til julaften da jeg ikke vil si noe til familien. Kun typen og mine nærmeste venninner som vet noe :rodme:

Skrevet

Jeg hadde ikke str forskjell, men formforskjell. Kirurgen mente altså at det var like mye volum i hver pupp, bare at de hadde forskjellig form. Så med å legge inn like store implantater ville jeg få mindre forskjell totalt sett. Dette har jeg jo også fått, prøver å legge ved bilde ;) La inn så mye jeg fikk plass til, 300 i hver, over muskel.attachicon.gifimage.jpg

Så utrolig flotte!! Ligner faktisk veldig på hvordan mine har blitt ;) Jeg er også 4 uker på vei og er i strålende form, kan sove på siden og har ingen smerter.

Skrevet (endret)

Gratulerer, kjempefine! Brienne

Endret av Melli
Skrevet

5 dager til revisjon av kapsel på begge sider.... OMG.....veldig rart og ikke minst litt kjipt å være her inne igjen:0) men måtte friske opp operasjonsforløpet. Merkelig hvor fort man glemmer.

Lille V vi la vel inn ca samtidig mener jeg å huske. Er alt bra med dine? Ikke fått tilbake noe fra forrige runde? Ripling el. noe....

Skrevet

5 dager til revisjon av kapsel på begge sider.... OMG.....veldig rart og ikke minst litt kjipt å være her inne igjen:0) men måtte friske opp operasjonsforløpet. Merkelig hvor fort man glemmer.

Lille V vi la vel inn ca samtidig mener jeg å huske. Er alt bra med dine? Ikke fått tilbake noe fra forrige runde? Ripling el. noe....

Heisann.

Kjedelig å høre at du har opplevd dette, og alltid synd å høre når noe slikt skjer.

Når vi velger å op oss så er det ikke noe slikt vi håper og tror skal hende oss. Dette selv om vi er klar over at det finnes muligheter for at det kan gå galt på ett eller annet vis.

Håper virkelig det ordner seg for deg denne gangen og ønsker deg lykke til. :D

Skrevet

Veldig fine! Hvor opererte du ?

Kjempeflotte!

Her har det gått 2 og en halv uke, og jeg har ingen problemer med å ligge på siden når jeg sover, ei heller problemer med noe annet :) Puppene mine er også blitt myke, men jeg har ikke sett på såret enda, da jeg må vente ca 2 uker til før jeg skifter teip :)

Du kan ihvertfall være stolt over puppene dine!

Takk :)

Den siden er bra, jeg sitter også og leser der inne.. Eller jeg ser mest :P Men du, tiden går nok fort når julen kommer og det er selskap, masse mat, gaver og fester ;)

Jeg må få høre hva dere kommer fram til :)

Flott resultat du har fått Brienne! :)

Så utrolig flotte!! Ligner faktisk veldig på hvordan mine har blitt ;) Jeg er også 4 uker på vei og er i strålende form, kan sove på siden og har ingen smerter.

Gratulerer, kjempefine! Brienne

Tusen takk alle sammen :)

Opererte på teres Colosseum Stavanger, fourboobies :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...