Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

En var det spiler i,men jeg klippa de ut :)

Jeg har også tenkt å klippe ut spilene,Syntes du det funket bra? finner ingen fine spileløse:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, kan ikke tiden bare gå raskere nå? Såå spent. Hva burde jeg ha på meg etter operasjonen? Er det lurt å ha på tights og en lang skjorte/bluse, så det er lett å få av seg? Eller er det ikke noe problem med en løs genser?

Hehe, lykke til!

Jeg ville gått med lette og ledige klær, som du enkelt kan ta på deg uten å bruke krefter.. For eksempel en løs joggebukse og en luftig hettejakke/jakke :) Ville nok ikke tatt på noe som man må ta over hodet, ihvertfall ikke de første dagene :)

Skrevet (endret)

Oooi, det var strengt ja!! 12 uker?? Jeg fikk beskjed om at jeg kunne trene lett etter 4 uker så lenge det ikke var vondt! Aah, daså!

Ah, jeg er 1.67 og 55 kg så er jo litt større enn deg :) Er du fornøyd med utseendet og sånn? Og har dine blitt myke??

Ja jeg syns det er strengt jeg og! Nå vet ikke jeg om jeg kan trene lett da, men jogging ,arobic og styrke må jeg vente med.., lurer på

Om en kan tåre seg til å trene bein? Kankje best å la ver.. Mine har blitt mykere siden opr ja.. Er extra følsom på brystvorter og en ømmen sårhet rundt arr.. Ellers klarer jeg ikke ligge på siden ennå,sellom jeg ikke fikk lov til det før det ha gått 4 uker .Når får du ligge på siden? Klarer du det?

Endret av Fourboobies
Skrevet

Herregud, kan ikke tiden bare gå raskere nå? Såå spent. Hva burde jeg ha på meg etter operasjonen? Er det lurt å ha på tights og en lang skjorte/bluse, så det er lett å få av seg? Eller er det ikke noe problem med en løs genser?

Jeg hadde på meg joggebukse, en løs singlet og en hettegenser med glidelås foran som var veldig løs! Det gikk veldig fint :) Jeg sleit ikke noe særlig med og ta på klærne eller noe! Når skal du operere? :)

Skrevet

Noen som har slitet med kvalme pga narkosen av dere som har blitt op?

Har en tendens til å bli skikkelig kvalm når jeg har blitt op tidligere. :s

Til de som har vært ca 75 a og lagt inn rundt 400 cc, hvilken bh str bruker dere nå?

Jeg var 70b og det var vel omtrent det samme. Har lagt inn 400/450 og er 70dd/e
Skrevet

Jaa, men er sykt lei av det båndet. Synes hele båndet er så ekkelt, og det er gult etter operasjonen ogsånn pga det de smørte på meg. Jeg får verken det eller lukten av i vask... Sliter du med det? Noen tips??

Jaa, er vanskelig og ha kjole med nedpressbånd, men du kan jo ta en cardigan over eller noe? Jeg bruker cardigan hele tiden nå, for å skjule det! :)

Vet at du kan kjøpe nedpressbånd på ei side som selger bl.a bh'er for brystopr.

Her er link: http://careofnorway.no/?PageID=235&ItemID=394

Skrevet

Hehe, lykke til!

Jeg ville gått med lette og ledige klær, som du enkelt kan ta på deg uten å bruke krefter.. For eksempel en løs joggebukse og en luftig hettejakke/jakke :) Ville nok ikke tatt på noe som man må ta over hodet, ihvertfall ikke de første dagene :)

Takk :) Tror det blir skjørt, bluse og tights. Nå hørtes jeg forfengelig ut, haha.

Jeg hadde på meg joggebukse, en løs singlet og en hettegenser med glidelås foran som var veldig løs! Det gikk veldig fint :) Jeg sleit ikke noe særlig med og ta på klærne eller noe! Når skal du operere? :)

Blir nok joggebukse og hettegenser med glidelås i dagene før julaften, ja. Skal operere 19.desember :)

Skrevet

Takk :) Tror det blir skjørt, bluse og tights. Nå hørtes jeg forfengelig ut, haha.

Blir nok joggebukse og hettegenser med glidelås i dagene før julaften, ja. Skal operere 19.desember :)

Ååh! Masse lykke til :D

Skrevet

Jeg misunner deg som snart skal op, nå føles det som tiden har stoppet opp.

Kommer til å ha joggebukse, en topp og en hettegenser på op dagen..

Funnet en bra siden fra Usa hvor det står alt mulig anngående deriblant slik op. Sittet å lest mye der fra både div pk'er, op og jenter som skal gjøre det. Den siden heter Realself.com om noen er interessert i litt mer info, se bilder og høre hvordan andre jenter har hatt det underveis. :)

Skrevet

Ja jeg syns det er strengt jeg og! Nå vet ikke jeg om jeg kan trene lett da, men jogging ,arobic og styrke må jeg vente med.., lurer på

Om en kan tåre seg til å trene bein? Kankje best å la ver.. Mine har blitt mykere siden opr ja.. Er extra følsom på brystvorter og en ømmen sårhet rundt arr.. Ellers klarer jeg ikke ligge på siden ennå,sellom jeg ikke fikk lov til det før det ha gått 4 uker .Når får du ligge på siden? Klarer du det?

Jeg fikk lov til å trene bein, sykle og gå tur når jeg selv følte at formen var der. Så etter 8 dager hadde jeg min første beinøkt :) Og nå skal jeg trene beina 3-4 ganger i uka frem til når jeg kan begynne å trene overkroppen igjen :) Dette har gått veldig fint for meg :) Puppene har blitt mykere og mykere, og jeg kan sove på siden uten å ha noe vondt. Det eneste jeg har lagt merke til i den siste tiden, er at puppene hopper litt opp og ned om jeg beveger meg litt fort, og det har jeg aldri opplevd før :D

Skrevet

Jeg fikk lov til å trene bein, sykle og gå tur når jeg selv følte at formen var der. Så etter 8 dager hadde jeg min første beinøkt :) Og nå skal jeg trene beina 3-4 ganger i uka frem til når jeg kan begynne å trene overkroppen igjen :) Dette har gått veldig fint for meg :) Puppene har blitt mykere og mykere, og jeg kan sove på siden uten å ha noe vondt. Det eneste jeg har lagt merke til i den siste tiden, er at puppene hopper litt opp og ned om jeg beveger meg litt fort, og det har jeg aldri opplevd før :D

hvilken øvelser tar du på beina? Har en feeling på att en ubevisst kan bruke brystmusklaturen ved somme øvelser? Mine er og blitt mykere men er fortsatt litt sårhet i dei om morgonen og visst jeg prøver å ligge på siden.. Kirurgen forklarte de som :" protesen ligger inni etter sårrom no,og når du ligger på siden vil protesen forskyves og når du legger seg tilbake på ryggen så vil protesen bevege seg tilbake, ergo sårhåla får ikke fred til å gro.." Men dette er vel individuelt ditte og kanskje? Gler meg slik til å ligge på siden,slippe brystbåndet å bruke andre bher! Føles som en evighet til..😖😖😖
Skrevet

hvilken øvelser tar du på beina? Har en feeling på att en ubevisst kan bruke brystmusklaturen ved somme øvelser? Mine er og blitt mykere men er fortsatt litt sårhet i dei om morgonen og visst jeg prøver å ligge på siden.. Kirurgen forklarte de som :" protesen ligger inni etter sårrom no,og når du ligger på siden vil protesen forskyves og når du legger seg tilbake på ryggen så vil protesen bevege seg tilbake, ergo sårhåla får ikke fred til å gro.." Men dette er vel individuelt ditte og kanskje? Gler meg slik til å ligge på siden,slippe brystbåndet å bruke andre bher! Føles som en evighet til..

Jeg trener kun beinøvelser uten vekter, så det blir en del øvelser som utfall, utfall bakover, utfall i slynge, knebøy uten vekter, knebøy med strikk, lårcurl i slynge, hipthrust uten vekter, leg extension og leg curl i apparat :) Blir veldig mange reps og jeg er bevisst på å slappe av i overkroppen når jeg kjører øvelsene :) Nå tok jeg jo over muskel, og jeg vet ikke helt hva du gjorde nå igjen ? :)

Jeg lar ting skje naturlig for tiden, altså at om jeg havner på siden når jeg sover, og ikke har vondt eller ubehag, så sover jeg jo bare slik :) det er nå 15 dager siden operasjonen, og jeg har ikke hatt noe ubehag di siste 10 dagene :) Det føles ut som om det er mine pupper, og at kroppen har "godtatt" dem om du forstår ? :P Men selvfølgelig ville jeg hørt på din kirurg, men min sa at jeg fint kunne trene bein, sykle inne og gå tur, så lenge jeg passet på det flotte nye frontpartiet mitt ;)

Skrevet

Hvor lenge var dere såre i brysta, spesielt om morgonen?opererte 21nov og er like sår kvar morgen.. Utolmodig😨

Skrevet

Hvor lenge var dere såre i brysta, spesielt om morgonen?opererte 21nov og er like sår kvar morgen.. Utolmodig

Jeg var bare sår i ca en uke, og jeg opererte meg 26nov. Nå er puppene myke, og jeg kjenner egentlig ikke til noe sårhet eller ubehageligheter med mindre jeg er overaktiv. I tillegg sover jeg nå på sidene uten problem :)

La du under muskel?

Skrevet

åååh.. Om en uke til i dag, så har jeg også fått opperert meg, gleder meg, men er ganske nervøs også.

Hvor god form tror derer jeg er på julaften? oppererer 5 dager før.

Skrevet

åååh.. Om en uke til i dag, så har jeg også fått opperert meg, gleder meg, men er ganske nervøs også.

Akkurat det samme lurer jeg på! Skal legge under muskel, så er bekymra for å være helt kake ..

Skrevet

Akkurat det samme lurer jeg på! Skal legge under muskel, så er bekymra for å være helt kake ..

Ja, samme her. Men har du vært på ny konsultasjon? hva fant dere ut av i såfall? :) Vi skulle jo ha ganske likt.

Skrevet

Spørs jo helt på hvor heldig du er i forhold til smertene :) krysser fingrene for at du ikke får mye! Men 5 dager burde ting gå bedre selv om man kansje er litt øm og sår

Skrevet

Jeg var bare sår i ca en uke, og jeg opererte meg 26nov. Nå er puppene myke, og jeg kjenner egentlig ikke til noe sårhet eller ubehageligheter med mindre jeg er overaktiv. I tillegg sover jeg nå på sidene uten problem :)

La du under muskel?

hm.. Er nesten ubehagelig smerte jeg kjenner hver morgen.. La under musklen ja..å jeg hadde vist veldig sterk musklatur så håper det er det som er grunnen..skal tilbake til klinikken neste veke. Kjenner også det godt i venstre pupp når jeg får frysninger viss du forstår..strammer seg meir en den andre😳😖😁
Skrevet

Ja, samme her. Men har du vært på ny konsultasjon? hva fant dere ut av i såfall? :) Vi skulle jo ha ganske likt.

Ja, ble enig om 400 istedet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...