Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Panikkspørsmål: hibscrubben, skal den brukes som såpe og vaskes av igjen, eller skal den smøres på etter vask og tørke inn? Litt i siste liten her nå, siden jeg skal dusje nå tenkte jeg!

Dette står ganske tydelig på flasken, i hvert fall gjorde det på min. Den skal brukes som såpe og skyll med vann etterpå. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Panikkspørsmål: hibscrubben, skal den brukes som såpe og vaskes av igjen, eller skal den smøres på etter vask og tørke inn? Litt i siste liten her nå, siden jeg skal dusje nå tenkte jeg!

Bruk som såpe! Skyll godt :) lykke til med operasjon både til deg og bonbona :)

Skrevet

Skjønner ikke helt om jeg klarer å svare direkte til deg nå, men håper det! Hihi :)

Du er høy da! Men bra jeg ikke er alene om vekta + fett! :D

Ja, så langt er jeg fornøyd! Men skal si jeg fikk litt sjokk når jeg tok av sports bh'en for første gang! Mye større enn jeg forventa.

Hmm.. Jeg vet egentlig helt ærlig ikke helt. Kjøpte de fleste bh'ene mine på Victoria secret i USA!

Men målte meg på change før op. og de mente jeg var en 70D, noe jeg ikke helt er enig i. På h&m osv tror jeg jeg var en 75B, og det da med innlegg selvfølgelig! :)

Når skal du operere igjen? Har sikkert lest det flere ganger! Vanskelig å holde styr på alle her inne. Haha.

Jeg er også rundt 70 kg, så det er ikke bare kjempeslanke her :laugh:

Gjest Monicaeh
Skrevet

Nå er det snart 1 år siden jeg opererte brystene. De er absolutt ikke gode :-/ Jeg har fremdeles veldig dårlig med følelse fra brystvortene og ned til arret, som gjør det partiet veldig ubehagelig. Puppene er fremdeles harde og selve brystvortene er så følsomme at det bare er fyfy og røre. Hvis jeg ligger lenge nok på siden når jeg har lagt meg gjør det også vondt. :-(

Er det flere der ute som har det sånn?

Skrevet

Den brukes som en helt såpe! Så smør på og vask av i dusj.

Kanskje litt sent nå da, men.. Håper du fant ut av det!

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, og det er nok mest sannsynlig helt normalt. Men ja, må spørre!

Er som sagt en uke siden jeg opererte, og jeg har noen ganske merkelige (om jeg kan si det sånn) smerter ved arret. Det virker ikke som det er direkte på arret, men sånn 1 mm under kanskje? Det svir på en måte. Veldig... Og når jeg kjenner der så er det liksom der silikonet stopper, så kjenner kanten. Noen som har opplevd noe lignende?

Puppene mine er også veldig veldig harde fortsatt. Som stein.. Føler nesten de er hardere enn første dagen. Dette også normalt?

Ville blitt glad for noe svar. Hehe :))

Skrevet (endret)

Skjønner ikke helt om jeg klarer å svare direkte til deg nå, men håper det! Hihi :)

Du er høy da! Men bra jeg ikke er alene om vekta + fett! :D

Ja, så langt er jeg fornøyd! Men skal si jeg fikk litt sjokk når jeg tok av sports bh'en for første gang! Mye større enn jeg forventa.

Hmm.. Jeg vet egentlig helt ærlig ikke helt. Kjøpte de fleste bh'ene mine på Victoria secret i USA!

Men målte meg på change før op. og de mente jeg var en 70D, noe jeg ikke helt er enig i. På h&m osv tror jeg jeg var en 75B, og det da med innlegg selvfølgelig! :)

Når skal du operere igjen? Har sikkert lest det flere ganger! Vanskelig å holde styr på alle her inne. Haha.

Du gjorde det riktig ;) Okei, tar vel litt tid å bli vant til sin nye størrelse. Jeg er på vei til operasjonen nå faktisk! Ligger vel under kniven om en times tid :O

Takk, Brienne! :) LYKKE TIL, Maraii! Snart min nye silikonpuppetvilling :P

Endret av Bonbona
Skrevet

Nå er det snart 1 år siden jeg opererte brystene. De er absolutt ikke gode :-/ Jeg har fremdeles veldig dårlig med følelse fra brystvortene og ned til arret, som gjør det partiet veldig ubehagelig. Puppene er fremdeles harde og selve brystvortene er så følsomme at det bare er fyfy og røre. Hvis jeg ligger lenge nok på siden når jeg har lagt meg gjør det også vondt. :-(

Er det flere der ute som har det sånn?

Uff så leit, har hørt at sensitive brystvorter kan være sånn en god stund. Håper det gir seg:) Hvor harde er puppene dine? Jeg har kapsel på begge, det eneste som rører seg her er mine egne pupper på utsiden av implantatene:( resten er spikret til brystet, kan feks ikke lage kløft..

Nå er det 24 timer til mine skal settes inn på ny:) krysser alt for at det blir bra nå. Hvis ikke var det ikke meningen for meg tydeligvis! Har du vært til sjekk på klinikken? Det er jo innenfor garantien?

Skrevet

425 i en og 400 i andre. Bare en rask oppdatering så dere vet jeg overlevde!

Skrevet

425 i en og 400 i andre. Bare en rask oppdatering så dere vet jeg overlevde!

Gratulerer så mye med nye boobs!! :D

Hvordan har det gått?

Skrevet (endret)

Lykke til med alle dere som nå skal op dere, og håper virkelig op går bra.

At dere blir fornøyde med resultatet og ikke sliter med mye smerter ol. :D

Nå er det å sende kontrakten og betale denne op idag.. Shit det er en stor sum som plutselig forsvinner fra sparekontoen. :S

Merker på samboeren at han bekymrer seg veldig for at det skje oppstå en kompl eller at de blir stygge. Prøver å roe han ned, men det er ikke enkelt.

Er såpass lei av å legge en kroppsdel på gulvet hver natt før man legger seg, at dette stopper meg ikke. Klar over at det kan oppstå kompl.

Men som alle andre som gjennomfører slike op så håper man selvsagt på at det ikke skal skje.

Vil helt garantert føle meg mer kvinnelig med litt mer på frontpartiet, og ser frem til å kunne igjen bruke bh'er som ikke er super push up osv osv. Bare spilebh'er med blonder og slikt.. Hmm dagdrømmer nå!

Ikke lenge igjen så er dette en realitet for meg også. :D

Endret av carmen81
Skrevet

Gratulerer så mye med nye boobs!! :D

Hvordan har det gått?

Det gikk bra :) tror jeg. Fortsatt litt dopa, så blir mer utfyllende svar senere haha!

Skrevet

Ble 350 på meg. Kirurgen mente ikke jeg kunne gå noe høyere, så må bare stole på det :-)

Skrevet

Du gjorde det riktig ;) Okei, tar vel litt tid å bli vant til sin nye størrelse. Jeg er på vei til operasjonen nå faktisk! Ligger vel under kniven om en times tid :O

Takk, Brienne! :) LYKKE TIL, Maraii! Snart min nye silikonpuppetvilling :P

Trudde det var idag! Masse masse lykke til, så håper jeg du våkner med et stort smil om munden!

Skrevet

Ble 350 på meg. Kirurgen mente ikke jeg kunne gå noe høyere, så må bare stole på det :-)

Hvordan er formen din?

Takk Puppedilla!

Skrevet

Hvordan er formen din?

Takk Puppedilla!

Faktisk ganske god i formen! Har ganske vondt på venstre side, fra øret, ned til magen og ut i armen, men har ikke noe smerte på høyre side. Merker jeg er litt ør i hodet når jeg reiser meg og går da :) hvordan er din form?

Jeg slapp nedpressebånd forresten. Det er jeg fornøyd med :)

Sikkert noen skrivefeil i dette innlegget men er proppa full av piller :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ganske vondt når jeg rører meg, men det er ikke det som er verst. Jeg kan takle smerten, men jeg er livredd for å ødelegge noe når jeg rører meg. Jeg kjenner at brystmusklene brukes i en eller annen grad uansett hva jeg gjør nesten. Må jeg ligge musestille? Går det bra å bruke hendene litt til å komme seg opp fra seng og sofa? Haha også klarer jeg så vidt å tørke meg selv på do! Jeg har heller ikke nedprrssbånd, bare bandasje som skal av etter 3-4 dager. Spennende! Regnes dette som dag 1? :P jeg fikk codaxsol eller noe som smertestillende . 3 ganger i døgnet. Også etter 2 uker tror jeg det var så skulle jeg forsiktig begynne å massere de litt mot midten?? En annen ting som jeg blir redd for er når det puppen skvulper og "fjerter"... Haha. Er det noe å være redd for?

Skrevet

Jeg har ganske vondt når jeg rører meg, men det er ikke det som er verst. Jeg kan takle smerten, men jeg er livredd for å ødelegge noe når jeg rører meg. Jeg kjenner at brystmusklene brukes i en eller annen grad uansett hva jeg gjør nesten. Må jeg ligge musestille? Går det bra å bruke hendene litt til å komme seg opp fra seng og sofa? Haha også klarer jeg så vidt å tørke meg selv på do! Jeg har heller ikke nedprrssbånd, bare bandasje som skal av etter 3-4 dager. Spennende! Regnes dette som dag 1? :P jeg fikk codaxsol eller noe som smertestillende . 3 ganger i døgnet. Også etter 2 uker tror jeg det var så skulle jeg forsiktig begynne å massere de litt mot midten?? En annen ting som jeg blir redd for er når det puppen skvulper og "fjerter"... Haha. Er det noe å være redd for?

gratulere med nye pupper! De går helt fint å

Bruke hendene til å komme sej opp fra sofo/seng bare du legger deg over på siden først:) det viktigaste var å ikke ha hendene over hodet første uken, fille besjed om å bøye meg ned ved feks tannpuss..verste var hårstell,det måtte jeg ha hjelp til første uken😁dette var noe jeg fikk besjed om:) ellers så hvorfor skal du massere di ette ca 2 uker? Trodde det var fy fy(?) ..

Skrevet

Jeg syns mine ser kjempesmå ut under sports-bhen. Eller ikke kjempesmå, men ikke sånn som jeg håpet på. Skulle ønske jeg kunne få lagt inn mer enn 350cc, men da sa han at det var fare for strekkmerker, og det vil jeg helst unngå.

Håper ikke de blir så veldig mye mindre når ikke de er hovne lenger :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...