solocola Skrevet 22. desember 2013 #30121 Skrevet 22. desember 2013 Å, jeg har skikkelig stort mellomrom mellom mine! Føler ikke de er hovne, og er ikke blå i det hele tatt De blir vel bra til slutt Skal legge inn bilder etterhvert! Vi har skikkelig forskjellig utvikling da altså Gleder meg sånn til å dusje nå!!
Boobsday Prepper Skrevet 22. desember 2013 #30122 Skrevet 22. desember 2013 Det var greit å vite! Da blir søndag dag 3 for meg, og da skal jeg dusje Går overraskende greit å være litt skitten, og det kunne jeg sikkert klart et par dager til. Men uvissheten om hvordan puppene ser ut, den klarer jeg snart ikke lenger https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=2280&c=&g=false&ref=search er dette riktig type teip? Det er den kjæresten kom hjem med, men syns det virker rart å ta den direkte på stingene. Når begynner stingene å forsvinne og hvor lang tid tar det før såret gror? Puppene mine har akkurat samme form som før, bare større.., må si jeg ble veldig skuffa en av grunnene til operasjon var for å få rundere form, istedet for sånne kjegler... Jeg vet ikke med Scanpore, men jeg bruker i hvert fall Micropore. Det var den de anbefalte på klinikken. Puppene mine sto rett ut i den første tiden etter operasjonen, hadde skikkelig Madonna-pupper. Dette har derimot endret seg etter hvert som protesen har funnet sin plass i kroppen og puppene har blitt mykere. Nå har de veldig fin og ekstremt naturlig form. Jeg hadde aldri trodd at de skulle bli så naturlige som de er nå, i hvert fall ikke da jeg først så resultatet. Mao er det bare å smøre seg med tålmodighet, men all sannsynlighet blir de vesentlig finere. :I
Gjest Myflower Skrevet 22. desember 2013 #30123 Skrevet 22. desember 2013 Det var greit å vite! Da blir søndag dag 3 for meg, og da skal jeg dusje Går overraskende greit å være litt skitten, og det kunne jeg sikkert klart et par dager til. Men uvissheten om hvordan puppene ser ut, den klarer jeg snart ikke lenger https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=2280&c=&g=false&ref=search er dette riktig type teip? Det er den kjæresten kom hjem med, men syns det virker rart å ta den direkte på stingene. Når begynner stingene å forsvinne og hvor lang tid tar det før såret gror? Hehe, forstår deg kjempegodt. Jeg var også veldig ivrig etter å få sett resultatet mitt Jeg bruker Micropore, men tror Scanpore skal gå bra også! Stingene er innvendig inni puppen, og forsvinner av seg selv. Vet ikke eksakt når sårene er helt grodd, men mine er veldig godt på vei og knapt synlige allerede (7 uker siden op.)
Gjest Myflower Skrevet 22. desember 2013 #30124 Skrevet 22. desember 2013 åååh shit. Men tok just av sportsbh-en og tok en ordentlig titt, i og med at jeg ikke har bandasje eller noe over. Og de så mye større ut nakne, enn de gjorde når jeg hadde på meg sportsbh-en :-) Glede! Men er lilla og blå rundt stingene på den ene siden, er dette normalt? jeg blir så paranoid med hver minste ting, er så redd for å gjøre noe galt, eller at noe skal skje. hehe Helt normalt med misfarging rundt stingene så kort tid etter op. Husk at brystene ble herjet mye med under op, og at det da oppstår blåmerker Ikke noe å engste seg for
Gjest Myflower Skrevet 22. desember 2013 #30125 Skrevet 22. desember 2013 Jeg vet ikke med Scanpore, men jeg bruker i hvert fall Micropore. Det var den de anbefalte på klinikken. Puppene mine sto rett ut i den første tiden etter operasjonen, hadde skikkelig Madonna-pupper. Dette har derimot endret seg etter hvert som protesen har funnet sin plass i kroppen og puppene har blitt mykere. Nå har de veldig fin og ekstremt naturlig form. Jeg hadde aldri trodd at de skulle bli så naturlige som de er nå, i hvert fall ikke da jeg først så resultatet. Mao er det bare å smøre seg med tålmodighet, men all sannsynlighet blir de vesentlig finere. :I Skriver under på denne Mine har droppet en god del og mye av hevelsen har gått ned, slik at de ikke ser helt "sprengt" ut lengre. Myke har de også blitt, heldigvis Føler dog fortsatt at de kjennes litt harde ut og regner med at de dropper kanskje bittelitt til, men så langt er jeg fornøyd Jeg hadde også "kjeglepupper" før op. Synes dette blir mindre og mindre synlig nå som brystene dropper, så ikke mist motet
Beatricex Skrevet 22. desember 2013 #30126 Skrevet 22. desember 2013 Hei igjen! det er 2 dag etter operasjonen i dag, og jeg kan med hånden på hjertet si at dette har vært mitt verste døgn noen gang. Jeg har nesten ikke hatt noe som helst smerter i brystene, men operasjonen utløyste elveblest som jeg også hadde når jeg var yngre. Har dette skjedd noen andre? måtte være på legevakten i hele 6 timer, og fikk en sprøyte i rumpa som heldigvis hjalp, haha. er fortsatt helt opphovnet og jævlig over absolutt hele kroppen.. Jeg er overrasket hvor lite smerter jeg har i brystet i forhold til det jeg forventet!
Sokka Skrevet 23. desember 2013 #30127 Skrevet 23. desember 2013 Så hos oss med under muskel, vil puppene bli større etterhvert? Uansett om de er hovne nå? Jeg syns ikke jeg var så hoven rett etter, men litt var jeg nok. Men jeg syns heller ikke de virket så store. Men som sagt, jeg prøvde bh en mnd etter op, og nå 6mnd senere er den bh'en altfor liten. Og jeg tror man ser seg veldig blind på seg selv... For jeg ble selv overrasket når jeg så bilder av meg pga puppene så jo større ut når jeg fikk sett de i et annet perspektiv. Åjaa, skjønner godt at du er utålmodig da! hehe, jeg ser på dem ofte jeg, hihi. Neei, men hadde håpet på en D, i og med at jeg er så høy. Men tror kanskje det er en D, for denne bhen er alt for liten Får bare vente og se når de begynner å ta form! Jeg fikk 80B i sportsbh, og sist jeg kjøpte bh måtte jeg kjøpe i 70F. Sportsbher er vel også litt mindre i str (de skal jo holde ting på plass). Så ikke tenk så mye på str du har fått i sportsbh Jeg tar meg selv i å lure på noe hver gang jeg er på butikken og skal prøve bher. Jeg har jo ikke akkurat noe stort frontparti, men måtte opp i 70F på cubus.. Hva slags str bruker da disse typisk glamourmodellene med store ballonger som frontparti? Trippel Å? Jeg må nok komme meg i en ordentlig undertøysbutikk på nyåret for å få hjelp til å finne str som passer meg ordentlig. Så får jeg heller investere i noen ordentlige bher!
Bonbona Skrevet 23. desember 2013 #30128 Skrevet 23. desember 2013 Vi har skikkelig forskjellig utvikling da altså Gleder meg sånn til å dusje nå!! Tar tilbake det om at jeg ikke er hoven For puppene stikker ut på siden, og det skal de vel ikke gjøre for alltid, haha. Jeg vet ikke med Scanpore, men jeg bruker i hvert fall Micropore. Det var den de anbefalte på klinikken. Puppene mine sto rett ut i den første tiden etter operasjonen, hadde skikkelig Madonna-pupper. Dette har derimot endret seg etter hvert som protesen har funnet sin plass i kroppen og puppene har blitt mykere. Nå har de veldig fin og ekstremt naturlig form. Jeg hadde aldri trodd at de skulle bli så naturlige som de er nå, i hvert fall ikke da jeg først så resultatet. Mao er det bare å smøre seg med tålmodighet, men all sannsynlighet blir de vesentlig finere. :I Hmm, jeg må se og finne micropore altså. Men hadde du runde pupper før operasjonen? Håper du har rett Hehe, forstår deg kjempegodt. Jeg var også veldig ivrig etter å få sett resultatet mitt Jeg bruker Micropore, men tror Scanpore skal gå bra også! Stingene er innvendig inni puppen, og forsvinner av seg selv. Vet ikke eksakt når sårene er helt grodd, men mine er veldig godt på vei og knapt synlige allerede (7 uker siden op.) Du har vel bare arr nå etter 7 uker? Skriver under på denne Mine har droppet en god del og mye av hevelsen har gått ned, slik at de ikke ser helt "sprengt" ut lengre. Myke har de også blitt, heldigvis Føler dog fortsatt at de kjennes litt harde ut og regner med at de dropper kanskje bittelitt til, men så langt er jeg fornøyd Jeg hadde også "kjeglepupper" før op. Synes dette blir mindre og mindre synlig nå som brystene dropper, så ikke mist motet Åh, takk for oppmuntringen! Har du lagt ut noen bilder, eller kunne du sendt før/etter bilder på PM? Jeg syns ikke jeg var så hoven rett etter, men litt var jeg nok. Men jeg syns heller ikke de virket så store. Men som sagt, jeg prøvde bh en mnd etter op, og nå 6mnd senere er den bh'en altfor liten. Og jeg tror man ser seg veldig blind på seg selv... For jeg ble selv overrasket når jeg så bilder av meg pga puppene så jo større ut når jeg fikk sett de i et annet perspektiv. Jeg fikk 80B i sportsbh, og sist jeg kjøpte bh måtte jeg kjøpe i 70F. Sportsbher er vel også litt mindre i str (de skal jo holde ting på plass). Så ikke tenk så mye på str du har fått i sportsbh Jeg tar meg selv i å lure på noe hver gang jeg er på butikken og skal prøve bher. Jeg har jo ikke akkurat noe stort frontparti, men måtte opp i 70F på cubus.. Hva slags str bruker da disse typisk glamourmodellene med store ballonger som frontparti? Trippel Å? Jeg må nok komme meg i en ordentlig undertøysbutikk på nyåret for å få hjelp til å finne str som passer meg ordentlig. Så får jeg heller investere i noen ordentlige bher! Det blir spennende å se hvilken størrelse jeg ender opp med, ja! Man henger jo seg litt opp i disse bhstørrelsene.. Tror jeg skal måle meg med målebånd for morroskyld idag Du har nok rett i at man ser seg litt blind. Jeg ser nok stor forskjell hvis jeg ser på før/etter bilder!! Beatricex, huff, det hørtes ikke greit ut! Håper det blir bedre idag
solocola Skrevet 23. desember 2013 #30129 Skrevet 23. desember 2013 Au er så sykt vondt når jeg våkner og musklene er stive. Håper ikke dette varer i så mange dager! Blir spennende å se hva slags størrelse jeg ender opp med. Typen min tippa på en DD, wiii!
Bonbona Skrevet 23. desember 2013 #30130 Skrevet 23. desember 2013 Au er så sykt vondt når jeg våkner og musklene er stive. Håper ikke dette varer i så mange dager! Blir spennende å se hva slags størrelse jeg ender opp med. Typen min tippa på en DD, wiii! Haha, DD hadde vært noe! Muskelstivheten er ikke så ille hos meg lengre, men det har begynt å svi og rive nede der stingene er. Også kjennes det ut som noen har banket opp brystkassa.. Vondt i ryggen og nakke fordi jeg ligger på ryggen hele natten. Er det noen tips å få ? Jeg har ligget i en stol halve natten frem til nå, men nå har jeg dratt hjem på ferie og her er det ingen stoler det fungerer å sove i :/ Haha, mye klaging! Også har jeg en merkelig følelse av og til. Jeg kjenner at det "bobler" eller hva jeg skal kalle det, inni puppene? Er det normalt? Jeg hører det ikke, men kjenner det fysisk
Melli Skrevet 23. desember 2013 #30131 Skrevet 23. desember 2013 Bonbona: gratulerer med pupper:0) bobling er helt normalt, det er væske i vevet. Blir borte, kan også høres ut som surkling når man beveger en muskel i området. Litt creepy, men også normalt. Er på dag 3, men tenker dusje i kveld. Ser flere gjør det en dag før, det er tross alt julaften i morgen! Må være forberedt. Men, jenter....hva har dere på dere i morgen som dekker den grusomme sportsbhen og nedpressbåndet??? Noen kjoletips eller...? Særlig om deler av familien ikke vet hva man har gjort...
Bonbona Skrevet 23. desember 2013 #30132 Skrevet 23. desember 2013 (endret) Bonbona: gratulerer med pupper:0) bobling er helt normalt, det er væske i vevet. Blir borte, kan også høres ut som surkling når man beveger en muskel i området. Litt creepy, men også normalt. Er på dag 3, men tenker dusje i kveld. Ser flere gjør det en dag før, det er tross alt julaften i morgen! Må være forberedt. Men, jenter....hva har dere på dere i morgen som dekker den grusomme sportsbhen og nedpressbåndet??? Noen kjoletips eller...? Særlig om deler av familien ikke vet hva man har gjort... Bra det er normalt Hva kommer væsken i vevet fra, hvis du vet det? Jeg skal prøve å dusje igjen ikveld jeg også. Hvordan vasker man håret selv? Jeg skal ha på en fin skjorte/bluse og et skjørt imorgen. Klin umulig å finne kjoler som dekker sportsbhen synes jeg! Er de "lukket" foran, så er det stor åpning i ryggen, og omvendt Endret 23. desember 2013 av Bonbona
Sokka Skrevet 23. desember 2013 #30133 Skrevet 23. desember 2013 Bra det er normalt Hva kommer væsken i vevet fra, hvis du vet det? Jeg skal prøve å dusje igjen ikveld jeg også. Hvordan vasker man håret selv? Jeg skal ha på en fin skjorte/bluse og et skjørt imorgen. Klin umulig å finne kjoler som dekker sportsbhen synes jeg! Er de "lukket" foran, så er det stor åpning i ryggen, og omvendt Virker som de fleste får hjelp med håret. Men jeg prøvde selv, og det gikk fint Jeg lente meg bare litt fremover med hodet godt ned slik at jeg rakk til med hendene med overarmene inntil overkroppen. Vanskelig å forklare, men prøv deg litt frem! Den første dusjen er veldig deilig
Melli Skrevet 23. desember 2013 #30134 Skrevet 23. desember 2013 Ja skjorte/skjørt er sikkert bedre enn kjole:0) Væske og luft under huden er noe som nesten alltid sitter igjen i omliggende vev etter en operasjon. Dels lager kroppen væske rundt "skaden" for å hjelpe tilhelingen og dels er det fra væske brukt i sårhulen under op. Heldigvis normalt:0) Må si jeg gleder meg til å vaske håret!!!
solocola Skrevet 23. desember 2013 #30135 Skrevet 23. desember 2013 Haha, DD hadde vært noe! Muskelstivheten er ikke så ille hos meg lengre, men det har begynt å svi og rive nede der stingene er. Også kjennes det ut som noen har banket opp brystkassa.. Vondt i ryggen og nakke fordi jeg ligger på ryggen hele natten. Er det noen tips å få ? Jeg har ligget i en stol halve natten frem til nå, men nå har jeg dratt hjem på ferie og her er det ingen stoler det fungerer å sove i :/ Haha, mye klaging! Også har jeg en merkelig følelse av og til. Jeg kjenner at det "bobler" eller hva jeg skal kalle det, inni puppene? Er det normalt? Jeg hører det ikke, men kjenner det fysisk Ja, men var kortvarig glede, for de har krympa en god del nå som hevelsen er på vei ned :-( haha boblinga skjer hos meg også, spesielt når jeg bøyer meg fremover. Føler protesene beveger seg inni der Jeg klarte forresten å vaske håret selv uten problemer, løfta bare ikke hendene så voldsomt høyt. Var deilig å dusje!!
Bonbona Skrevet 23. desember 2013 #30136 Skrevet 23. desember 2013 Virker som de fleste får hjelp med håret. Men jeg prøvde selv, og det gikk fint Jeg lente meg bare litt fremover med hodet godt ned slik at jeg rakk til med hendene med overarmene inntil overkroppen. Vanskelig å forklare, men prøv deg litt frem! Den første dusjen er veldig deilig Tror jeg skjønnr hva du mener! Det blir iallefall litt renere enn det er nå. Men hva "farlig" kan skje om man har armene for høyt egentlig? Jeg bruker armene ganske mye nå, og er redd for å gjøre noe galt. Prøver å ikke løfte de for høyt, men umulig å holde overarmene helt i ro.. Ja skjorte/skjørt er sikkert bedre enn kjole:0) Væske og luft under huden er noe som nesten alltid sitter igjen i omliggende vev etter en operasjon. Dels lager kroppen væske rundt "skaden" for å hjelpe tilhelingen og dels er det fra væske brukt i sårhulen under op. Heldigvis normalt:0) Må si jeg gleder meg til å vaske håret!!! Takk for opplysningen Ja, men var kortvarig glede, for de har krympa en god del nå som hevelsen er på vei ned :-( haha boblinga skjer hos meg også, spesielt når jeg bøyer meg fremover. Føler protesene beveger seg inni der Jeg klarte forresten å vaske håret selv uten problemer, løfta bare ikke hendene så voldsomt høyt. Var deilig å dusje!! Men som flere har nevnt, så blir de kanskje større igjen etterhvert? Jeg målte mine med sportsbh på, for morroskyld.. De var 2 cm større? Haha, men vet jo at den klemmer de sammen + at de tydeligvis er most ut mot sidene også. Så jeg tror ikke vi må tenke så mye på størrelsen enda!
Beatricex Skrevet 24. desember 2013 #30137 Skrevet 24. desember 2013 Er det noen her som hadde 80b i sportsbhen som kan si hvilken bh størrelse de endte opp med?
solocola Skrevet 25. desember 2013 #30138 Skrevet 25. desember 2013 Hvor lenge må man ligge med hevet overkropp egentlig?
-Puppedilla Skrevet 25. desember 2013 #30139 Skrevet 25. desember 2013 Er det noen her som hadde 80b i sportsbhen som kan si hvilken bh størrelse de endte opp med? Tror nesten så og si alle får 80B i sports bh (?). I allefall om man får det fra klinikken. Fordi en venninne av meg har mye mindre pupper enn meg (altså etter op. Hun har også tatt silikon), og vi fikk begge 80B i sports bh. Når jeg gikk for å kjøpe sports bh fikk jeg 75E liksom. Så ja.. Tror nok det er vanskelig å bestemme eller si noe ut ifra det
-Puppedilla Skrevet 25. desember 2013 #30140 Skrevet 25. desember 2013 (endret) . Endret 25. desember 2013 av -Puppedilla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå