Tortillajenta Skrevet 5. januar 2014 #30201 Skrevet 5. januar 2014 Så gøy å høre! Skal også opereres av han, men ikke før 13. februar da, så har ikke så mye erfaring med han helt enda Hvor mye skal du ta? Og høgde og vekt?
silkhand Skrevet 5. januar 2014 #30202 Skrevet 5. januar 2014 Så gøy å høre! Skal også opereres av han, men ikke før 13. februar da, så har ikke så mye erfaring med han helt enda åå,spennende! Er du nervøs for operasjonen ? vet du hvor mye du skal legge inn ca ?
Gjest Kaie Skrevet 5. januar 2014 #30203 Skrevet 5. januar 2014 Hvor mye skal du ta? Og høgde og vekt? åå,spennende! Er du nervøs for operasjonen ? vet du hvor mye du skal legge inn ca ? Er litt usikker på akkurat hvor mye, men PK sa at det max blir 300 cc, så blir vel noe sånt. Er fra før av en 75B (eller egentlig 65 et eller annet), er 177cm og veier ca 64 kg. Haha, er nervøs ja, men gleder meg veldig til det er gjort, jeg skal jo tross alt bare ligge å sove mens de holder på
Gjest Jumo Skrevet 5. januar 2014 #30204 Skrevet 5. januar 2014 Heiisann. Jeg har vurdert en brystoperasjon i laaange lange tider nå. Jeg er veldig usikker på hvilke klinikker som er bra og ikke. Livredd for å få et resultat jeg ikke er fornøyd med... Er det noen som har erfaringer med Ibsensykehuset i Porsgrunn?
carmen81 Skrevet 5. januar 2014 #30205 Skrevet 5. januar 2014 Ja nå er det ikke mange timer igjen før det er min til å bli operert. Er spent som fy og nervøs selvsagt. :s Redd for hvordan det blir med smerter etterpå, hvordan de vil se ut og ikke minst om jeg skulle være så uheldig å få en komplikasjon. En ting er alt det, men hva om samboeren vil synes de blir stygge.. Fått lagt på rent sengetøy og tatt disse antibiotika tbl'ene. Hehe kjenner jeg blir litt uggen av de der. Skal faste etter midnatt, så spiser og koser meg nå mens jeg kan. Tar selve dusjen med hibiscruben før jeg legger meg etterpå. Hvordan gikk det å dusje på dag 4?
Bonbona Skrevet 5. januar 2014 #30206 Skrevet 5. januar 2014 Hei, Her kommer noen ting du kan gjenta for deg selv hvis du vil stå imot: Jeg ville hørt på klinikken. Ikke bare er det veldig synd hvis du får en blodpropp eller andre komplikasjoner pga det, men du mister jo garantien hvis du ikke følger klinikkens instrukser. Så dersom du får blodpropp og har festrøyket så ryker garantien - hvis de får vite at du har røyket da vel og merke Dessuten så hemmer røyk helingsprosessen til såret, tenk hvis den ene røykpakka er den som avgjør om arrene dine blir store og stygge istedenfor små og usynlige. (Sorry for at jeg er så kjip, jeg skjønner deg veldig godt altså) Godt nyttår :D Godt nyttår til deg også! Det ble desverre 2 stk røyk på meg, men jeg prøvde hardt å holde meg unna Oi hele 4 uker? Hos meg sto det 2 uker, så jeg hadde 4-5 røyk i går.. Men i natt våkna jeg på magen, så har skikkelig vondt i den ene puppen, er så vanskelig og vondt å sove på ryggen, så lurer på hvor lege jeg må gjøre det? Jeg lurer også på det samme! Søkt rundt på nettet på engelske sider, og der mener de fleste kirurgene at man bør vente til det har gått 6 uker før man ligger på siden, og noen fraråder å ligge på magen ever again! DET blir uaktuelt altså.. Men seks uker fra fryktelig lenge. Jeg har begynt å ligge sånn halvveis på siden, men klarer ikke å slappe av i den stillingen fordi jeg er redd for å ødelegge noe.. Utrolig dumt at du ikke er fornøyd med størrelsen! Jeg er heller ikke fornøyd med mine.. De har blitt mye bredere, men de ser nesten like flate ut fra siden, som før.. Ja nå er det ikke mange timer igjen før det er min til å bli operert. Er spent som fy og nervøs selvsagt. :s Redd for hvordan det blir med smerter etterpå, hvordan de vil se ut og ikke minst om jeg skulle være så uheldig å få en komplikasjon. En ting er alt det, men hva om samboeren vil synes de blir stygge.. Fått lagt på rent sengetøy og tatt disse antibiotika tbl'ene. Hehe kjenner jeg blir litt uggen av de der. Skal faste etter midnatt, så spiser og koser meg nå mens jeg kan. Tar selve dusjen med hibiscruben før jeg legger meg etterpå. Hvordan gikk det å dusje på dag 4? Lykke til! :D
silkhand Skrevet 5. januar 2014 #30207 Skrevet 5. januar 2014 Ja nå er det ikke mange timer igjen før det er min til å bli operert. Er spent som fy og nervøs selvsagt. :s Redd for hvordan det blir med smerter etterpå, hvordan de vil se ut og ikke minst om jeg skulle være så uheldig å få en komplikasjon. En ting er alt det, men hva om samboeren vil synes de blir stygge.. Fått lagt på rent sengetøy og tatt disse antibiotika tbl'ene. Hehe kjenner jeg blir litt uggen av de der. Skal faste etter midnatt, så spiser og koser meg nå mens jeg kan. Tar selve dusjen med hibiscruben før jeg legger meg etterpå. Hvordan gikk det å dusje på dag 4? Masse lykke til!!! Gleder meg til å høre om operasjonen din
Bonbona Skrevet 5. januar 2014 #30208 Skrevet 5. januar 2014 slik så det ut når jeg fjernet teipen på dag 12. Ser vel ikke så verst ut? Hvor laster dere opp bildene egentlig? Bildet er av høyre side. Venstre side var litt mer hovent, men ellers ganske likt. Jeg har fortsatt noe som beveger seg inni puppene, noen som kan berolige meg og si det er normalt? Over 2 uker siden operasjonen. Kjenner det spesielt når jeg bøyer meg. De gjør fortsatt vondere enn jeg hadde sett for meg, så jeg er redd for å fortsette i mitt normale liv nå etter julen Hvor lang tid tok det før dere ble helt smertefrie? Når kan jeg løfte armene så mye jeg vil, løfte så mye jeg vil, gå tur med hunden som trekker i båndet? Føler meg fortsatt alt for "svak" til å klare meg alene
Boobsday Prepper Skrevet 6. januar 2014 #30209 Skrevet 6. januar 2014 Ja nå er det ikke mange timer igjen før det er min til å bli operert. Er spent som fy og nervøs selvsagt. :s Redd for hvordan det blir med smerter etterpå, hvordan de vil se ut og ikke minst om jeg skulle være så uheldig å få en komplikasjon. En ting er alt det, men hva om samboeren vil synes de blir stygge.. Fått lagt på rent sengetøy og tatt disse antibiotika tbl'ene. Hehe kjenner jeg blir litt uggen av de der. Skal faste etter midnatt, så spiser og koser meg nå mens jeg kan. Tar selve dusjen med hibiscruben før jeg legger meg etterpå. Hvordan gikk det å dusje på dag 4? Endelig ble det din tur! All verdens lykke til i dag, jeg kommer til å tenke på deg de kommende timene. Å dusje på dag fire var ikke noe problem for min del. Det er selvsagt litt småkinkig å skulle vaske håret uten å løfte armene over hodet, men så lenge man er sta går alt an. Jeg har veldig langt hår, og jeg klarte det fint. Godt nyttår til deg også! Det ble desverre 2 stk røyk på meg, men jeg prøvde hardt å holde meg unna Jeg lurer også på det samme! Søkt rundt på nettet på engelske sider, og der mener de fleste kirurgene at man bør vente til det har gått 6 uker før man ligger på siden, og noen fraråder å ligge på magen ever again! DET blir uaktuelt altså.. Men seks uker fra fryktelig lenge. Jeg har begynt å ligge sånn halvveis på siden, men klarer ikke å slappe av i den stillingen fordi jeg er redd for å ødelegge noe.. Utrolig dumt at du ikke er fornøyd med størrelsen! Jeg er heller ikke fornøyd med mine.. De har blitt mye bredere, men de ser nesten like flate ut fra siden, som før.. Lykke til! :D Etter hva jeg husker sier vel de fleste norske kirurger at man kan ligge på magen og siden så snart man ikke opplever noen smerter ved å gjøre det. Jeg syns jevnt over at man skal høre på kirurgen sin, men akkurat på dette feltet valgte jeg å fulge rådet til en amerikansk kirurg som sa at grensen lå på fire uker. Da begynte jeg å ligge på siden, mens magen ligger jeg fortsatt ganske lite på. Det er ikke det at jeg er redd for å gjøre det lenger, men det er så merkelig å ligge der og kjenne at det er noe der. slik så det ut når jeg fjernet teipen på dag 12. Ser vel ikke så verst ut? Hvor laster dere opp bildene egentlig? Bildet er av høyre side. Venstre side var litt mer hovent, men ellers ganske likt. Jeg har fortsatt noe som beveger seg inni puppene, noen som kan berolige meg og si det er normalt? Over 2 uker siden operasjonen. Kjenner det spesielt når jeg bøyer meg. De gjør fortsatt vondere enn jeg hadde sett for meg, så jeg er redd for å fortsette i mitt normale liv nå etter julen Hvor lang tid tok det før dere ble helt smertefrie? Når kan jeg løfte armene så mye jeg vil, løfte så mye jeg vil, gå tur med hunden som trekker i båndet? Føler meg fortsatt alt for "svak" til å klare meg alene Sårene ser kjempefine ut! Ang. bevegelse i brystene trenger du slett ikke bekymre deg. Som du selv sier har det jo ikke gått mye mer enn to uker, så det er fortsatt en stund til brystene har slått seg helt til ro med forandringene de har gått gjennom. Det er individuelt hvor raskt man kommer seg såpass i form at man kan være i normal aktivitet etter en slik operasjon. Derfor er det utrolig vanskelig å si noe om når ting vil være normalt for deg, jeg kan jo kun gå ut fra min egen erfaring. Jeg hadde min første vakt tilbake bak bardisken etter ca. 2,5 uke, og da tok jeg det veldig forsiktig. Løftet ikke tungt og var forsiktig med brå bevegelser. En uke etter det var jeg tilbake på jobb for fullt igjen, men også da tok jeg det veldig forsiktig. Jeg hadde alliert meg med et par kollegaer som fikk vite hva jeg hadde gjort, slik at de kunne avlaste meg og hjelpe meg å unngå for tungt arbeide. Det tar tid å komme seg skikkelig etter en slik operasjon, men så lenge du er flink til å lytte til kroppen din og ta det gradvis skal du se at livet snart faller tilbake til normalen. 1
sukkerpia Skrevet 6. januar 2014 #30210 Skrevet 6. januar 2014 Man skal vel slutte og tape etter 3mnd? har passert 3mnd nå jeg, så sluttet med tapen. Noen som har prøvd kelo-cote krem på for å få arrene finere? :-)
boobies Skrevet 6. januar 2014 #30211 Skrevet 6. januar 2014 Ja nå er det ikke mange timer igjen før det er min til å bli operert. Er spent som fy og nervøs selvsagt. :s Redd for hvordan det blir med smerter etterpå, hvordan de vil se ut og ikke minst om jeg skulle være så uheldig å få en komplikasjon. En ting er alt det, men hva om samboeren vil synes de blir stygge.. Fått lagt på rent sengetøy og tatt disse antibiotika tbl'ene. Hehe kjenner jeg blir litt uggen av de der. Skal faste etter midnatt, så spiser og koser meg nå mens jeg kan. Tar selve dusjen med hibiscruben før jeg legger meg etterpå. Hvordan gikk det å dusje på dag 4? Lykke til :D
solocola Skrevet 6. januar 2014 #30212 Skrevet 6. januar 2014 (endret) . Endret 6. januar 2014 av solocola
solocola Skrevet 6. januar 2014 #30213 Skrevet 6. januar 2014 (endret) . Endret 7. april 2015 av solocola 4
carmen81 Skrevet 6. januar 2014 #30214 Skrevet 6. januar 2014 Så fine arr dere har, de ser it til å bli veldig fine. Hopper over hele prosessen med hvordan det var på selve op dagen idag. Det er så mange som har skrevet om det, og det er slik som andre med gode erfaringer har fortalt her. Ble lagt inn 415cc, men enda usikker på profilen. Var litt svingstang etterpå og husket ikke på å spørre pk om akkurat det. Har også sluppet nedpressbånd og tenker det er veldig deilig. Sportsbhen er i str 80D og kjøpte en ekstra. Jeg er fir de som ikke kan lese infoen under, ca 173 cm og var nå ca 59 kg. Brukte 75A ibh før, så det er nok litt forskjell her nå. Meeeen det forandrer seg nok sikkert. Har ikke spes vondt, kjennes ut som en treningsøkt som er litt drøy på brystmuskla. På sm.skala var det rett etter og nå på ca 2-3( av 1-10). Jeg har eggløsningssmerter som er helvete hver mnd kontra dette, så veldig glad. Igjen, det spørs hvor eplekjekk man er imorra.. Hehe Litt tørr og slik i halsen og kjenner at noe har skjedd med puppa, kjenner ingen tunghet på brystkassen. Uansett alt går som sagt fint inntil videre. :D
Pixy Skrevet 6. januar 2014 #30215 Skrevet 6. januar 2014 Hei alle damer! Jeg er helt ny her, men har lest masse her inne i lange tider. Men NÅ er det nemlig på tide å gjøre noe med puppene mine etter å ha ammet ferdig barn nr 3 Jeg skal på konsultasjon i morgen og grugleder meg! Er så spent på hva kirurgen foreslår. Jeg er 163cm 59kg og bruker 75 a. Har for små bryster til å ha heng. Men hadde de vært større så hadde de nok hengt litt tror jeg. Før hadde jeg stor B og hadde runde fine bryster. Nå er de tomme og trenger fyll. Ønsker C-cup. Prøvd gelétrikset med knust gele og syntes at 300g (cc) ser nok ut. Hva tror dere PK vil si? Over eller under muskel? Håper jeg kan ta over, men vil uansett høre på pk. Og en annen ting....de ringte meg fra klinikken i dag og ville bare informere om at hvis jeg vil kan jeg operere allerede på fredag! :-O MEN jeg har ikke sluttet å røyke :/ Så det kom litt brått på siden jeg enda ikke har vært til konsultasjon. Er så glad for at denne tråden ble startet Og at den fremdeles er i live etter så mange år. Håper jeg får bli med i "klubben" :-) (Skriver fra mobil)
Tortillajenta Skrevet 6. januar 2014 #30216 Skrevet 6. januar 2014 Hei alle damer! Jeg er helt ny her, men har lest masse her inne i lange tider. Men NÅ er det nemlig på tide å gjøre noe med puppene mine etter å ha ammet ferdig barn nr 3 Jeg skal på konsultasjon i morgen og grugleder meg! Er så spent på hva kirurgen foreslår. Jeg er 163cm 59kg og bruker 75 a. Har for små bryster til å ha heng. Men hadde de vært større så hadde de nok hengt litt tror jeg. Før hadde jeg stor B og hadde runde fine bryster. Nå er de tomme og trenger fyll. Ønsker C-cup. Prøvd gelétrikset med knust gele og syntes at 300g (cc) ser nok ut. Hva tror dere PK vil si? Over eller under muskel? Håper jeg kan ta over, men vil uansett høre på pk. Og en annen ting....de ringte meg fra klinikken i dag og ville bare informere om at hvis jeg vil kan jeg operere allerede på fredag! :-O MEN jeg har ikke sluttet å røyke :/ Så det kom litt brått på siden jeg enda ikke har vært til konsultasjon. Er så glad for at denne tråden ble startet Og at den fremdeles er i live etter så mange år. Håper jeg får bli med i "klubben" :-) (Skriver fra mobil) Hei. Jeg har ca samme mål som deg. Er 163 høy, rundt 51 kg, og bruker A i cup. Jeg har bestemt meg for å ta 255. Håper det er nok Hvor er det du skal operere? Jeg skal ta under muskel, og tror det vil se best ut på de med lite brystvev.
Pixy Skrevet 6. januar 2014 #30217 Skrevet 6. januar 2014 Hei! Jeg skal operere på teres nobel. Har du barn? Jeg har en del brystvev bare at det er flate runde bryster om du skjønner. Pungtert rett og slett Er så spent på konsultasjonen i morgen! Hvor skal du operere? Jeg har NULL peiling på hva som er nok og ikke. Bare vet at når jeg prøvde 300 i min 75c bh så likte jeg det veeeldig
Tortillajenta Skrevet 6. januar 2014 #30218 Skrevet 6. januar 2014 Hei! Jeg skal operere på teres nobel. Har du barn? Jeg har en del brystvev bare at det er flate runde bryster om du skjønner. Pungtert rett og slett Er så spent på konsultasjonen i morgen! Hvor skal du operere? Jeg har NULL peiling på hva som er nok og ikke. Bare vet at når jeg prøvde 300 i min 75c bh så likte jeg det veeeldig Jeg har ikke barn nei. Skjønner hva du mener. Jeg skal operere på Fana medisinske i Bergen! Nei, har ikke så mye peiling jeg heller. Er litt redd de blir for små nå jeg, men jeg får vel bare stole på kirurgen. Tror ikke det var plass til så mye mer heller da jeg er ganske smal over brystet. Men 300 høres jo ut som en bra størrelse. Jeg tror du vil bli fornøyd med det ihvertfall! Lykke til på konsultasjonen i morgen!!
Pixy Skrevet 6. januar 2014 #30219 Skrevet 6. januar 2014 Takk! Da antar jeg at du har strammere bryster enn meg Jeg må jo fylle ut skinnet for at det skal bli fint. Jeg er sikkert på at du blir kjempeflott! Og du høres ganske slank ut også, om jeg veier 51 kg så er jeg veldig tynn! Jeg oppdaterer her i morgen
Tortillajenta Skrevet 7. januar 2014 #30220 Skrevet 7. januar 2014 Takk! Da antar jeg at du har strammere bryster enn meg Jeg må jo fylle ut skinnet for at det skal bli fint. Jeg er sikkert på at du blir kjempeflott! Og du høres ganske slank ut også, om jeg veier 51 kg så er jeg veldig tynn! Jeg oppdaterer her i morgen Håper det! Det tror jeg du også blir Gleder meg til å høre hvordan det gikk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå