Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke fornøyd med arrene mine, synes de er store og stygge :P Men håper de blir finere med tiden, er jo kun 3mnd siden operasjonen nå så.. hva synes dere om arrene, forandret de seg mye etterhvert?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke fornøyd med arrene mine, synes de er store og stygge :P Men håper de blir finere med tiden, er jo kun 3mnd siden operasjonen nå så.. hva synes dere om arrene, forandret de seg mye etterhvert?

Jeg regner med de kommer til å bli mye finere med tiden! Vi to opereete jo med et ganske kort mellomrom, og mine arr er heller ikke noe særlig å skryte av. Jeg kan legge ut bilde av dem når jeg får tilgang til pc igjen, så får du noe å sammenligne med. :)

De blir mye lysere i løpet av de beste månedene, så tror ikke vi skal bekymre oss mye enda. Jeg vurderer også å kjøpe en eller annen form for arrbehandling når jeg er ferdig med teipeperioden, det hjelper nok fort på resultatet. :)

Skrevet

Tusen takk for svar. :)

Har tenkt på det samme jeg og. Størrelsen.

Men du angrer ikke liksom, på at du ikke tok/fikk større? PK sa til meg at 255 var det jeg kunne få, så. Er jo mye penger så har ikke lyst å få enda en kompleks, med at de er for små.

(Sorry for litt mange spørsmål) :)

Nei angrer ikke, men når jeg gikk inn så hadde heg egentlig lyst på bryst med eGet fett, men det hadde jeg ikke nokk til... Også da på stedet bestemte jeg meg for silikon, hadde egentlig ikke lyst på det før der og da, og hadde ikke lest mye ang størrelser men hadde ikke lyst til å operere andre steder en Fornebu. Og når PK sier det er Max jeg kunne få så stoler jeg på det, hadde jeg tatt mer hadde man kunne sett det mellom brystene, og det hadde ikke blitt noe pent, så er fornøyd ja. Men han sa på konsultasjon 225cc men på dagen ble det 255cc. :)

Skrevet

Jeg regner med de kommer til å bli mye finere med tiden! Vi to opereete jo med et ganske kort mellomrom, og mine arr er heller ikke noe særlig å skryte av. Jeg kan legge ut bilde av dem når jeg får tilgang til pc igjen, så får du noe å sammenligne med. :)

De blir mye lysere i løpet av de beste månedene, så tror ikke vi skal bekymre oss mye enda. Jeg vurderer også å kjøpe en eller annen form for arrbehandling når jeg er ferdig med teipeperioden, det hjelper nok fort på resultatet. :)

Jeg syntes også arrene er stygge, de var finere en mnd etter op, men også bare 3 mnd siden op i dag så det har en lang tid å gå

Skrevet

Noen som vet om det går for det samme å klippe ut spilene på bher å bruke di?er 6 uker siden opr,.. Vansklig å finne spilefri :/

Skrevet

Nei angrer ikke, men når jeg gikk inn så hadde heg egentlig lyst på bryst med eGet fett, men det hadde jeg ikke nokk til... Også da på stedet bestemte jeg meg for silikon, hadde egentlig ikke lyst på det før der og da, og hadde ikke lest mye ang størrelser men hadde ikke lyst til å operere andre steder en Fornebu. Og når PK sier det er Max jeg kunne få så stoler jeg på det, hadde jeg tatt mer hadde man kunne sett det mellom brystene, og det hadde ikke blitt noe pent, så er fornøyd ja. Men han sa på konsultasjon 225cc men på dagen ble det 255cc. :)

Det er bra du er fornøyd. Ja, det beste er å stole på han/hun. De vet jo hva de driver med, og når de sier max-størrelse så hadde det jo ikke blitt pent med noe annet heller.

Takk for svar :)

Skrevet

Noen som vet om det går for det samme å klippe ut spilene på bher å bruke di?er 6 uker siden opr,.. Vansklig å finne spilefri :/

Er hvertfall et bra alternativ :-) Vi skal jo ikke bruke spiler fordi det gnager på arret, så regner med det går bra å klippe ut spilene.

Jeg kjøpte forresten 4 fine spilefrie bher på julesalget til nelly. Men jeg fikk beskjed av min klinikk at når jeg var ferdig med sportsbhen, kunne jeg begynne å bruke vanlig bh, med spiler. De hadde ikke sett noen forskjell på folk som hadde gått med spiler, og de som hadde gått med spilefrie, siden stingene hadde fått så god tid til å gro :)

Skrevet

Hva betalte dere for reseptene på apoteket sånn ca? :)

Skrevet (endret)

Er hvertfall et bra alternativ :-) Vi skal jo ikke bruke spiler fordi det gnager på arret, så regner med det går bra å klippe ut spilene.

Jeg kjøpte forresten 4 fine spilefrie bher på julesalget til nelly. Men jeg fikk beskjed av min klinikk at når jeg var ferdig med sportsbhen, kunne jeg begynne å bruke vanlig bh, med spiler. De hadde ikke sett noen forskjell på folk som hadde gått med spiler, og de som hadde gått med spilefrie, siden stingene hadde fått så god tid til å gro :)

OG jeg har bare lyst til å grine. Var ganske fornøyd med puppene en uke etter operasjonen, men nå som hevelsen har gått mer ned er de myyye mindre enn jeg hadde sett for meg, er ikke veldig mye forskjell fra før jeg tok, og passer enda de gamle bh-ene mine, bortsett fra at jeg fyller dem litt bedre. Håper hevelsen min er helt borte nå, for klikker hvis de blir enda mindre. Er så lei meg og forbanna, at jeg vil ødelegge noe, de krymper jo for hver dag. Vet ikke om jeg skal le eller grine, så jeg gjør begge deler samtidig, heheh :fnise::grine:

Her skjedde det noe galt. Trodde jeg klikka rediger på det forige inlegget jeg skrev, hehe wups

Endret av solocola
Skrevet

Her skjedde det noe galt. Trodde jeg klikka rediger på det forige inlegget jeg skrev, hehe wups

Åh, så kjipt å høre! :( Hvor mye tok du?

Gjest Monicaeh
Skrevet

Til dere som lurer/vil se arr bilder.

Det ene bildet ble tatt rett etter 3 mnd og det andre er 10 mnd. De var ikke like fine før 3 mnd, men de forandret seg ganske mye :-)

Ser de blir oppned og sideveis her, får ikke snudd bildene riktig

post-67594-0-39660900-1388792697_thumb.j

post-67594-0-33292000-1388792777_thumb.j

Skrevet

Åh, så kjipt å høre! :( Hvor mye tok du?

350 cc under muskelen, så skal jo være en vesentlig forskjell egentlig. Men hadde gledet meg til å kjøpe nytt undertøy og nye bikinier ogsånn, men trenger jo ikke det nå da, når alt det gamle fortsatt passer :P Håper de forandrer seg litt etterhvert, eller at jeg begynner å like dem litt mer etterhvert!

Skrevet

åh?trodde det hadde med faren for kapsling å "hakk" i protesa å sann jeg? Min Pk sa de aller viktigaste var med bh me god støtte.. Syns nå

Dei fleste bh støtter godt.. Så vanskli å vite hva som er rett å galt😖😂

Skrevet

Jeg har noen spileløse, og noen jeg har klippet ut spilene på. Har hørt at det skal gå bra, det viktigste er vel at det ikke gnager på arret, og at det ikke er pushup eller noe lignende:)

Gjest Wallet
Skrevet

Hvor mye betalte dere for alle reseptene dere fikk på apoteket? :)

Skrevet

Hvor mye betalte dere for alle reseptene dere fikk på apoteket? :)

Ca 400 :)

Skrevet

heeei :) nå har jeg lest utrolig mye i denne tråden og håper at jeg også kan bli med i ''klubben'' ! :)
gleder meg mer og mer til operasjon jo mer jeg leser !! :) har dato 6 feb, er jo sååååå lenge til :fnise:

Er 21 år, 173 cm og 60 kg. skal legge rundt 300gr,over muskel:) skal bli operert hos Teres Bergen av dr.Ørner ! noen her som har erfaring med han?

Skrevet

heeei :) nå har jeg lest utrolig mye i denne tråden og håper at jeg også kan bli med i ''klubben'' ! :)

gleder meg mer og mer til operasjon jo mer jeg leser !! :) har dato 6 feb, er jo sååååå lenge til :fnise:

Er 21 år, 173 cm og 60 kg. skal legge rundt 300gr,over muskel:) skal bli operert hos Teres Bergen av dr.Ørner ! noen her som har erfaring med han?

Så gøy å høre! Skal også opereres av han, men ikke før 13. februar da, så har ikke så mye erfaring med han helt enda :)

Gjest Wallet
Skrevet (endret)

Bare 17 dager igjen til operasjon, og pengene må inn om 7 dager !! Spent!
Skal forresten opereres av dr.Bugge på fms. :)

Endret av Wallet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...