Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

attachicon.gifIMG_0540.PNG Før

attachicon.gifIMG_0539.PNG Etter

attachicon.gifIMG_0538.PNG snittet eller arret etter ca 10 dager.

Se bort i fra den detaljen at jeg har spist litt godt i jula, visste ikke det før jeg så bildene nå, hehe :fnise: Og puppene er ikke helt like enda, men har forstått at det ikke er unormalt at de utvikler seg i forskjellig tempo.

Ble kjempe fine, er du fornøyd så langt? Arret ser jo kjempe lite ut etter så kort tid.Tommel opp :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fine arr dere har, de ser it til å bli veldig fine.

Hopper over hele prosessen med hvordan det var på selve op dagen idag. Det er så mange som har skrevet om det, og det er slik som andre med gode erfaringer har fortalt her.

Ble lagt inn 415cc, men enda usikker på profilen. Var litt svingstang etterpå og husket ikke på å spørre pk om akkurat det. Har også sluppet nedpressbånd og tenker det er veldig deilig.

Sportsbhen er i str 80D og kjøpte en ekstra.

Jeg er fir de som ikke kan lese infoen under, ca 173 cm og var nå ca 59 kg. Brukte 75A ibh før, så det er nok litt forskjell her nå. Meeeen det forandrer seg nok sikkert.

Har ikke spes vondt, kjennes ut som en treningsøkt som er litt drøy på brystmuskla. På sm.skala var det rett etter og nå på ca 2-3( av 1-10). Jeg har eggløsningssmerter som er helvete hver mnd kontra dette, så veldig glad.

Igjen, det spørs hvor eplekjekk man er imorra.. Hehe

Litt tørr og slik i halsen og kjenner at noe har skjedd med puppa, kjenner ingen tunghet på brystkassen.

Uansett alt går som sagt fint inntil videre. :D

Hvordan er formen i dag? Fikk du sove noe i natt?

Åååh, om to døgn er jeg på vei hjem fra klinikken. Misunner deg som er ferdig med operasjonen. :)

Skrevet

Nesten på 3mnd merket nå, men syntes brystene har blitt litt hardere de siste ukene... Noen andre som har opplevd dette? De er fortsatt myke så å si men ikke like myke som for en mnd siden.. Er dette kapseling??

Hei:) jeg har blogget litt om mine kapsler... Kapselstress.blogg.no

Om du lurer på hvordan det har vært:) svarer gjerne på spørsmål:)

Skrevet

Hvordan er formen i dag? Fikk du sove noe i natt?

Åååh, om to døgn er jeg på vei hjem fra klinikken. Misunner deg som er ferdig med operasjonen. :)

Hei hei.

Du det her hat gått utrolig fint. Litt støl idag, men det er som å trent brystmusklene skikkelig.

Trur ikke jeg tåler allverdens med smerter, men det her er mindre smertefult enn mensen osv. Sovet godt, og har leiret opp sitteplassen i stuen og sengen på kanskje ca 45 og 35 grader, men da kommer jeg meg ut av stolen alene.

Går fint å gå på do alene, men kjøp intimvåtservietter og andre sånne så du får vasket deg. Helt genialt og super glad jeg kjøpte det. Kler meg, sminker meg og ellers ingen problemer med å gå rundt hjemme her. Dvs ikke svimmel ol!

Gru deg ikke, det er ingen vits. Det kommer til å gå helt fint skal du se.

Lykke til om 2 dager da.

Skrevet

Hei hei.

Du det her hat gått utrolig fint. Litt støl idag, men det er som å trent brystmusklene skikkelig.

Trur ikke jeg tåler allverdens med smerter, men det her er mindre smertefult enn mensen osv. Sovet godt, og har leiret opp sitteplassen i stuen og sengen på kanskje ca 45 og 35 grader, men da kommer jeg meg ut av stolen alene.

Går fint å gå på do alene, men kjøp intimvåtservietter og andre sånne så du får vasket deg. Helt genialt og super glad jeg kjøpte det. Kler meg, sminker meg og ellers ingen problemer med å gå rundt hjemme her. Dvs ikke svimmel ol!

Gru deg ikke, det er ingen vits. Det kommer til å gå helt fint skal du se.

Lykke til om 2 dager da.

Det er godt å høre solskinnshistorier som dine.

Godt du minte meg på det, glemte å kjøpe det tidligere i dag. Får ta en siste handlerunde i morgen, tenkte å kjøpe en stor pute fra Jysk så jeg kan komme meg opp selv som du sier.

Akkurat nå gruer jeg meg ikke det minste, jeg gleder meg så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Har du tatt en sniktitt? Hvor lenge må bandasjen din sitte på?

Skrevet

Ååå så spennende lesing! :-) Herlig å høre at det kan gå så knirkefritt som deg Carmen81 !

*oppdatering fra min konsultasjon i dag*

Jeg ble målt med en linjal-greie og PK noterte og tenkte.

Så begynte jeg å prøve implantater begynte på 190ca og prøvde opp til 360 (husker ikke nøyaktig). Og jeg synes virkelig de på 335cc var finest på meg. Prøvde de i sportsbh jeg lånte og med hvit singlet utenpå.

Jeg hadde plass til mer men da kommer jo tyngden.

Jeg har "vrengte bukselommer" etter amming. Vel de har i alle fall ingen volum :P

Så det gjelder å fylle ut skinnet uten at det skal bli alt for tungt for huden.

Skal gå igjennom str nærmere på operasjonsdagen på FREDAG! (Tirsdag i dag)

Han anbefalte under muskel og jeg går for det han mener er best for meg.

Vi glemte å snakke om hvilken profil jeg skal ha. Så jeg tenker mye på dette nå.

Usikker...

Hadde runde ikke så struttende stor Bcup før jeg fikk barn.

PK virket hyggelig og trygg.

Jeg var så redd at jeg hadde puls i 120 :P

Jeg får resepter og kontrakt tilsendt og skal til operasjon på fredag morgen :)

Wææ :-O

Fikk ellers vite en del om narkose, risiko, planen på opdagen osv.

Jeg kutter ut røyken i kveld og han sa at det ville gå fint... Håper det!

Er det noe vesentlig jeg har glemt å spørre om/få med meg?

Føler jeg bare svever på en rosa puppesky, livredd men samtidig sommerfugler med smilefjes ;)

Skrevet

Noen som kan anbefale en god sportsbh ?jogger en del,samt styrke å fjellturer!livredd for boobsa så må ha en go en☺️

Skrevet

Jeg synes Nike sine sports bh'er er helt ok.

Skrevet

Det er godt å høre solskinnshistorier som dine.

Godt du minte meg på det, glemte å kjøpe det tidligere i dag. Får ta en siste handlerunde i morgen, tenkte å kjøpe en stor pute fra Jysk så jeg kan komme meg opp selv som du sier.

Akkurat nå gruer jeg meg ikke det minste, jeg gleder meg så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Har du tatt en sniktitt? Hvor lenge må bandasjen din sitte på?

Har tatt av de to kompressene idag, men ellers så har jeg bare sportsbhen på. :)

Slapp dette nedpressbåndet, og har ikke kikket på de enda. Litt pysete og venter til jeg skal dusje. :P

Skrevet

Ååå så spennende lesing! :-) Herlig å høre at det kan gå så knirkefritt som deg Carmen81 !

*oppdatering fra min konsultasjon i dag*

Jeg ble målt med en linjal-greie og PK noterte og tenkte.

Så begynte jeg å prøve implantater begynte på 190ca og prøvde opp til 360 (husker ikke nøyaktig). Og jeg synes virkelig de på 335cc var finest på meg. Prøvde de i sportsbh jeg lånte og med hvit singlet utenpå.

Jeg hadde plass til mer men da kommer jo tyngden.

Jeg har "vrengte bukselommer" etter amming. Vel de har i alle fall ingen volum :P

Så det gjelder å fylle ut skinnet uten at det skal bli alt for tungt for huden.

Skal gå igjennom str nærmere på operasjonsdagen på FREDAG! (Tirsdag i dag)

Han anbefalte under muskel og jeg går for det han mener er best for meg.

Vi glemte å snakke om hvilken profil jeg skal ha. Så jeg tenker mye på dette nå.

Usikker...

Hadde runde ikke så struttende stor Bcup før jeg fikk barn.

PK virket hyggelig og trygg.

Jeg var så redd at jeg hadde puls i 120 :P

Jeg får resepter og kontrakt tilsendt og skal til operasjon på fredag morgen :)

Wææ :-O

Fikk ellers vite en del om narkose, risiko, planen på opdagen osv.

Jeg kutter ut røyken i kveld og han sa at det ville gå fint... Håper det!

Er det noe vesentlig jeg har glemt å spørre om/få med meg?

Føler jeg bare svever på en rosa puppesky, livredd men samtidig sommerfugler med smilefjes ;)

Oioi så gøy det går fort skal du se! :)

Små ting som er greit før op å huske på syntes jeg.

- intimservietter og vanlige våtservitter

- skifte på sengen selvsagt når du dusjer deg med Hibiscruben, og leire opp sengen før du reiser å op på morningen. Det er ikke så lett å lempe og dandere puter rett etterpå.

- digg og sunn mat som bidrar til å få magen igang pga mye sm.atillende som kan gjøre den obstipert ol.

- drikker masse vann

- finn frem gode klær til op dagen og døgnene etterpå, det vil gjøre det lettere for deg.

- få noen til å se etter deg spes det første døgnet!

- finn masse gode filmer og annet til å få tiden til å gå.

Jeg har gått bare litt rundt i leil her, og har nok vært utrolig heldig når det gjelder smerter. Snakket med Fornebu idag og da sa de at om jeg ikke hadde det nå, ville jeg nok ikke heller få det.

Viktig å holde seg i ro, slik de sier selv om det er kjedelig. Men det kan sikkert ha bidratt til lite smerter etterpå, og i tillegg har jeg sovet mye i støytene. Spiser og strikker litt nå.. :)

Hadde aaaaaldri trudd jeg skulle slippe så lett unna.

Våknet ti min etter op og lys våken og fin etter det. Så håper dere som skal op fremover er like heldige! :D

Skrevet

Ble kjempe fine, er du fornøyd så langt? Arret ser jo kjempe lite ut etter så kort tid.Tommel opp :D

Er fornøyd med formen på dem, men kunne godt hatt dem litt større, eller mer utstikkende eller hva man kan kalle det. Gleder meg til de blir litt mer like!

Skrevet

Hei:) jeg har blogget litt om mine kapsler... Kapselstress.blogg.no

Om du lurer på hvordan det har vært:) svarer gjerne på spørsmål:)

Leste litt på den, og så du begynte å merke det etter et par mnd(?) derfor jeg fikk litt panikk :P skal lese litt mer på bloggen nå

Skrevet

Hei :) Er ny her... Har lest det meste her og det er veldig mye nyttig og spennende å lese. Skal operere på fornebuklinikken neste uke, av Dr. Barstad. Både gruer og gleder meg :) Hadde en formening om at jeg skulle ha runde under muskel.. Men fikk beskjed om at jeg må ha anatomiske over muskel. Muligens høyprofil, men det skal han ta stilling til under operasjon..

Skal sies at jeg har fått to barn og har litt heng. Har også litt brystvev. Velger å stole på Dr. Barstad:) men er veldig spent :) :)

Fikk også beskjed om at jeg må bruke nedpressbånd i 14 dager.. Det gruer jeg meg litt til.

Noen andre her som har anatomiske over muskel? Er dere fornøyd?

Skrevet

2 mnd siden operasjonen. Har ikke sjans til å ta push-ups.. Kjennes helt merkelig ut! Har under muskel. Noen erfaringer? Blir dette normalisert?

Skrevet

Håper det! Det tror jeg du også blir :) Gleder meg til å høre hvordan det gikk!

:vinke:

Jeg vurderer samme klinikk som deg i Bergen :jepp: Spent på dine erfaringer derfra!

Jeg har selv vært på konsultasjon andre steder i Bergen, men ikke fått helt den feelingen jeg er ute etter så jeg håper de er flinke på Fana Medisinske.

Siden jeg er ny i denne diskusjonen/boka så skriver jeg litt om meg:

Har sett for meg operasjon i mars/april da det passer best med min timeplan.

Jeg har alltid vært liten i brystpartiet, og etter ett svangerskap så er det punkterte og vrengte bukselommer igjen - i tilegg har jeg litt lite brystvev.

Ellers er jeg 170 høy og mellom 70 og 75kg.

Hovedgrunnen til å opereres er at jeg alltid har vært større over hoftepartiet og føler jeg ville fått en mer jevn kropp med større bryster. Ellers er drømmen min å kunne gå uten polstrede bher og allikevel føle meg fin og kvinnelig.

Skrevet

Da er jeg på dag to og tar ikke smertestillende mer, kun den Arcoxia som skal taes de første dagene.

Lurer på om jeg har fått høy profil på protesene mine, får det står N-TSF 415 på kortet( allergan). Når jeg ringte de, så hadde det ikke kommet på min journal enda. Søkte på netter og da ser det ut som høy profil det jeg har fått.

Kjenner forresten når jeg stryker hånden på puppen, utenom rett over op.såret. Der har jeg ingen følelse.

Lurer på om jeg enda kan oppleve å miste følelsen i brystvortene eller puppen, eller om det er som nå. At det kommer mer og mer tilbake?

Skrevet

:vinke:

Jeg vurderer samme klinikk som deg i Bergen :jepp: Spent på dine erfaringer derfra!

Jeg har selv vært på konsultasjon andre steder i Bergen, men ikke fått helt den feelingen jeg er ute etter så jeg håper de er flinke på Fana Medisinske.

Siden jeg er ny i denne diskusjonen/boka så skriver jeg litt om meg:

Har sett for meg operasjon i mars/april da det passer best med min timeplan.

Jeg har alltid vært liten i brystpartiet, og etter ett svangerskap så er det punkterte og vrengte bukselommer igjen - i tilegg har jeg litt lite brystvev.

Ellers er jeg 170 høy og mellom 70 og 75kg.

Hovedgrunnen til å opereres er at jeg alltid har vært større over hoftepartiet og føler jeg ville fått en mer jevn kropp med større bryster. Ellers er drømmen min å kunne gå uten polstrede bher og allikevel føle meg fin og kvinnelig.

Hei på deg! Har vært på konsultasjon på Teres i Bergen, og han jeg var hos likte jeg ikke. Bugge på Fana er den beste jeg har vært på konsultasjon hos. Han virka veldig trygg og det virka som han klarte å se med en gang hva som kom til å passe. Så han anbefaler jeg virkelig. Skal opereres den 21.januar, så da kan jeg fortelle hvordan det gikk. Han er litt dyr, men det kommer så klart an på hvilke proteser du skal legge inn. Jeg skal ha dråpeformede noe som er litt dyrere. Var litt forskjell fra Teres og Fana, men virker som om han fra Teres bare legger inn runde proteser over muskel, og det vet jeg at jeg ikke kan ha. Han anbefalte ikke mer en 180 heller, og det synes jeg er for lite. Skal ta 255 hos Fana. :)

Da har vi samme drøm! Ønsker å gå i BH'er uten innlegg jeg og. Og ikke minst bikini! Jeg er 163 høy, 50 kg ca, og A i cup. Ikke fått barn. :)

Skrevet

Hei :) Er ny her... Har lest det meste her og det er veldig mye nyttig og spennende å lese. Skal operere på fornebuklinikken neste uke, av Dr. Barstad. Både gruer og gleder meg :) Hadde en formening om at jeg skulle ha runde under muskel.. Men fikk beskjed om at jeg må ha anatomiske over muskel. Muligens høyprofil, men det skal han ta stilling til under operasjon..

Skal sies at jeg har fått to barn og har litt heng. Har også litt brystvev. Velger å stole på Dr. Barstad:) men er veldig spent :) :)

Fikk også beskjed om at jeg må bruke nedpressbånd i 14 dager.. Det gruer jeg meg litt til.

Noen andre her som har anatomiske over muskel? Er dere fornøyd?

Jeg ble å operert av Dr. Barstad i November, og er kjempe fornøyd! Hadde mange spørsmål i ettertid, og han tok seg god tid til å snakke med meg. Resultatet ble å veldig bra, kunne ikke fått penere pupper på min kropp:) hehe. Lykke til!

Skrevet

Da er jeg på dag to og tar ikke smertestillende mer, kun den Arcoxia som skal taes de første dagene.

Lurer på om jeg har fått høy profil på protesene mine, får det står N-TSF 415 på kortet( allergan). Når jeg ringte de, så hadde det ikke kommet på min journal enda. Søkte på netter og da ser det ut som høy profil det jeg har fått.

Kjenner forresten når jeg stryker hånden på puppen, utenom rett over op.såret. Der har jeg ingen følelse.

Lurer på om jeg enda kan oppleve å miste følelsen i brystvortene eller puppen, eller om det er som nå. At det kommer mer og mer tilbake?

Jeg mistet følelsen på forskjellige steder den første måneden, den ene dagen kunne jeg ha følelse under og den andre dagen ikke, og plutselig en dag hadde jeg ikke følelse i brystvortene, men nå har jeg følelse over hele i begge puppene, så det forandrer seg nok litt:)

Skrevet

Til deg som spurte om sports bh, kan anbefale Pierre Robert på det steeeeeerkeste!! Går med den daglig, er så godt, å tykk :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...