Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til deg som spurte om sports bh, kan anbefale Pierre Robert på det steeeeeerkeste!! Går med den daglig, er så godt, å tykk :)

er den god å jogge med då? ☺️
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for innkjøpstips og generelle tips :)

Har hentet ut medesiner nå i dag:

Azitromax, afipran, hibiscruben og paraceth (de hadde ikke panodil)

Men skal jeg seriøst ta 4 stk paraceth á 500mg en time før operasjonen?

Både jeg og apotekeren syntes det var mye.

Er ingen andre medesiner jeg mangler da? Faksen med resepten hadde "hakk" i seg så kan se ut som noe er blitt borte fra listen. Håper ikke det:p

Ellers så har jeg handlet løse klær og stooor hettegenser i dag!

Nå holder jeg på å vaske div sengetøy på kokvask. Vil ha det reeent ;)

Bare to netter igjen til operasjon og jeg vet enda ikke hvilen str eller profil jeg skal ha!!

Ca 335cc er det eneste jeg vet, og under muskel.

Finnes det noe kalkulator/verktøy eller noe sånt for å vite hvor breie og evt hvor struttende bryster jeg kan ha?

Hilsen nervøs :P

Skrevet

Hej alla! Jag ska operera mig hos Pål Schistad på fornebuklinikken om 12 dagar! Någon som har opererats av honom? Har varit på klinikken 2 ggr redan och tycker alla som jobbar där är fantastiska, blir så gott bemött där! Gleder mig massor nu!

Vill gärna höra lite om andras erfarenheter från just fornebuklinikken?

Skrevet

Er ingen andre medesiner jeg mangler da? Faksen med resepten hadde "hakk" i seg så kan se ut som noe er blitt borte fra listen. Håper ikke det:p

Bare to netter igjen til operasjon og jeg vet enda ikke hvilen str eller profil jeg skal ha!!

Finnes det noe kalkulator/verktøy eller noe sånt for å vite hvor breie og evt hvor struttende bryster jeg kan ha?

Regner med du er bra spent nå :)

Jeg tok antibiotikaen dagen før, på selve op dagen en slik Arcoxia + 1 g Paracet. Kan være annerledes på de div klinikkene i hva de gir og mengden.

Lykke til og hold oss oppdatert. :)

Skrevet

Hej alla! Jag ska operera mig hos Pål Schistad på fornebuklinikken om 12 dagar! Någon som har opererats av honom? Har varit på klinikken 2 ggr redan och tycker alla som jobbar där är fantastiska, blir så gott bemött där! Gleder mig massor nu!

Vill gärna höra lite om andras erfarenheter från just fornebuklinikken?

Ble op der på mandagen hos han og er super fornøyd med hvordan det var der på konsultasjonen, via tlf og på op.dagen.

Har ikke sett puppene enda, så vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at str er jeg sykt happy med.

12 dager er ikke lenge til overhode. :D

Skrevet

Faktisk så tror jeg at jeg skal ta det opp når jeg skal til etterkontroll om 3 mnd.

Jeg er ikke pysete når det kommer til smerte, men å få av den bandasjen var faktisk helt forj@vlig. Den var mer eller mindre limt til huden. Det bør jo finnes andre, bedre løsninger som likevel kan holde det stramt de første dagene etter operasjonen.

Ja det ble lagt inn 290 i begge. Anatomiske. Utgangspunktet var 280, medium profil, men jeg var klar over at den endelige avgjørelsen ville bli gjort på operasjonsbordet. Håper de krymper, synes de er for store nå :P

Har rota litt bak i denne tråden nå, og må bare spørre om noe. så du hadde ca samme høyde og vekt som meg. Jeg er 163 høy og rundt 50 kg. Tenkte på 255 under muskel.

Synes du størrelsen din er passe? :) Redd mine blir for små, vil jo ikke betale for noe forsatt blir ufornøyd med.. Men så fikk jeg vel egentlig ikke mer heller.

Skrevet

Jeg ble å operert av Dr. Barstad i November, og er kjempe fornøyd! Hadde mange spørsmål i ettertid, og han tok seg god tid til å snakke med meg. Resultatet ble å veldig bra, kunne ikke fått penere pupper på min kropp:) hehe. Lykke til!

Så godt å høre :) Han har allerede ringt meg en gang og svart på noen spørsmål. Mannen min var med på konsultasjonen og fikk et veldig godt inntrykk av han. Tror jeg har valgt riktig :):) Håper jeg blir like fornøyd som deg :)

Skrevet

Hei :-)

Da er jeg tilbake etter julen og alt som hører med. Blitt operert og har det veldig fint.

(173cm/55kg, 295 under muskel - høy profil)

Overraskende lite smerter, men har helt siden jeg våknet fra narkosen vært veldig rastløs. Slitsomt rastløs! hehe. Ellers var det å sove høyt og på ryggen verre enn først antatt, men det går seg vel til det også. Føler ikke at jeg trenger så mye smertestillende, men tar de alikevel for å unngå noen overraskelser.

Veldig fint Carmen81 med oppdateringene dine, de leser jeg jevnlig :-) Hvordan er du på dag 3? Går det ann å begynne å "leve" igjen eller holder du deg rolig? Gleder meg voldtsomt til å dusje på dag 4.

Skrevet

Heihei, sittet i mange timer å lest på denne posten. Veldig fint å ha et sånt sted å dele opplevelser og spørre spørsmål.

Jeg har tenk på en brystforstørrelse i mange år. Endelig har jeg pengene på konto og konsultasjontime neste uke. Føles så nærme og er veldig nervøs bare av tanken. Etter å ha lest masse og hørt med bekjente bestemte jeg meg for Fornebuklinikken.

Har stått mellom Barstad og Schistad, så lurte på om dere har en formening om hvilke av de jeg skal velge?

Skjønner at det kommer ann på personen, men hvor lenge var dere borte fra jobb? Jobber som selger og innenfor helse, så lurer på om det holder å ta en og en halv uke fri?

Gjest Wallet
Skrevet

Heihei, sittet i mange timer å lest på denne posten. Veldig fint å ha et sånt sted å dele opplevelser og spørre spørsmål.

Jeg har tenk på en brystforstørrelse i mange år. Endelig har jeg pengene på konto og konsultasjontime neste uke. Føles så nærme og er veldig nervøs bare av tanken. Etter å ha lest masse og hørt med bekjente bestemte jeg meg for Fornebuklinikken.

Har stått mellom Barstad og Schistad, så lurte på om dere har en formening om hvilke av de jeg skal velge?

Skjønner at det kommer ann på personen, men hvor lenge var dere borte fra jobb? Jobber som selger og innenfor helse, så lurer på om det holder å ta en og en halv uke fri?

Jeg jobber også innen helse, og fikk anbefalt 3-4 uker fri. Men nå driver jeg med tunge løft, så det varierer nok litt. Lykke til på konsultasjon forresten. :)

Skrevet

Om halvannen time ligger jeg på operasjonsbordet. Uff, grugleder meg veldig, har ikke sovet mye i natt akkurat.

Nå er det bare å ta siste dusj med hibiscrub og bygge opp senga så den er klar til jeg kommer hjem.

Kryss fingrene for meg da :)

Skrevet

Om halvannen time ligger jeg på operasjonsbordet. Uff, grugleder meg veldig, har ikke sovet mye i natt akkurat.

Nå er det bare å ta siste dusj med hibiscrub og bygge opp senga så den er klar til jeg kommer hjem.

Kryss fingrene for meg da :)

Tro meg, dette er ikke noe å grue seg til. Lykke til idag :)

Snart er du ferdig med det jeg nå ser på som unødvendig forventning om smerter og what not... Dette går så fint skal du se! :D

• Liker 1
Skrevet
Hei :-)

Da er jeg tilbake etter julen og alt som hører med. Blitt operert og har det veldig fint.

(173cm/55kg, 295 under muskel - høy profil)

Overraskende lite smerter, men har helt siden jeg våknet fra narkosen vært veldig rastløs. Slitsomt rastløs! hehe. Ellers var det å sove høyt og på ryggen verre enn først antatt, men det går seg vel til det også. Føler ikke at jeg trenger så mye smertestillende, men tar de alikevel for å unngå noen overraskelser.

Veldig fint Carmen81 med oppdateringene dine, de leser jeg jevnlig :-) Hvordan er du på dag 3? Går det ann å begynne å "leve" igjen eller holder du deg rolig? Gleder meg voldtsomt til å dusje på dag 4.

Godt å høre du har det bra.. Hehe ja enkelte blir visstnok veldig rastløs etter op. Jeg var egentlig bare litt trøtt og tenkte bare på mat hele tiden. :/

Idag er siste dag med den Arcoxia tbl som taes ett par dager etter op, men har ikke hatt behov for smertestillende. Tok det den dagen jeg ble op, i frykt trur jeg for at det skulle bli vondt. Men merket at det var helt unødvendig etter 1 dagen med noe som helst.

Surrer rundt her og slapper godt av, så blir det ekstremt mye filmer og div dill man finner på får å få tiden til å gå. Gleder meg og gruer meg til imorra, da kan jeg dusje og se hvordan de ser ut. Ser ut som to raketter nå, så har ingen formening om at de ser særlig bra ut uten bh. Hehe huff jeg vet det tar tid før resultatet er der, men blir nok uansett ett lite sjokk.:D

Skrevet

Når kan man sove tilnærmet normalt? når følte dere det ikke som stress hvordan dere sov?

Skrevet

Krysser fingre for deg boobies!

Ta det rolig etter op i dag og oppdater oss når du er klar for det!

I morgen er det min tur :P

Skrevet

Ikke noe problem å ta 4 paracet a 500 gr. :) Har fått det ved tidligerer operasjoner. Og paracet funker veldig bra sammen med annen smertestillende :) Lykke til :)
Skrevet

Har rota litt bak i denne tråden nå, og må bare spørre om noe. så du hadde ca samme høyde og vekt som meg. Jeg er 163 høy og rundt 50 kg. Tenkte på 255 under muskel.

Synes du størrelsen din er passe? :) Redd mine blir for små, vil jo ikke betale for noe forsatt blir ufornøyd med.. Men så fikk jeg vel egentlig ikke mer heller.

Jeg er 169 høy, 54 kg. Men ganske smal over brystet.

Er fornøyd med størrelsen, men ville heller hatt de mindre enn større om jeg måtte velge.

Da jeg var til konsultasjon hos kirurgen før operasjon sa jeg noe sånt som ; Jeg vil ha noe som ser så naturlig ut som mulig, og iallefall ikke noen Pamela bryster. Så lot jeg han bestemme størrelsen og type innlegg. Angrer ikke ;)

Skrevet

Åh dere, nå er jeg så lykkelig. Narkose var kanskje det beste jeg har opplevd, haha.. Nå har jeg kommet hjem og ligger i senga. Ser ut som jeg har to ballonger festet til brystet, men det er jo pga bandasje og hovenhet, uvant føles det uansett.

Nå er jeg bare trøtt og tenker jeg skal sove litt. :)

Skrevet

Krysser fingre for deg boobies!

Ta det rolig etter op i dag og oppdater oss når du er klar for det!

I morgen er det min tur :P

Takk for kryssede fingre, skal tenke på deg i morgen <3

Skrevet (endret)

2 mnd siden operasjonen. Har ikke sjans til å ta push-ups.. Kjennes helt merkelig ut! Har under muskel. Noen erfaringer? Blir dette normalisert?

hei.

Hadde akkurat samme opplevelse. Gjør smale push-ups. Hold armene helt inntil kroppen, google smale push-ups så ser du hvordan de gjøres riktig:0) De tar på biceps og triceps ikke brystmuskelen. Det river og er drit ekkelt med de vanlige...:0) lykke til:0)

Endret av Melli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...