Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Nå er det ca 5 mnd siden jeg opererte inn 255 under muskel og er fornøyd, men brystene ser litt usymetrisk ut. Virker som det ene brystet er litt høyere enn det andre og før jeg opererte så var de symetriske. Sendte Mail til klinikken for en stund siden og spurte om dette var normalt og de sa at det ene brystet kunne være litt mer hovent enn det andre. Men nå har det gått 5 mnd og situasjonen er det samme.

Noen som har opplevd at hevelsen varer så lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Nå er det ca 5 mnd siden jeg opererte inn 255 under muskel og er fornøyd, men brystene ser litt usymetrisk ut. Virker som det ene brystet er litt høyere enn det andre og før jeg opererte så var de symetriske. Sendte Mail til klinikken for en stund siden og spurte om dette var normalt og de sa at det ene brystet kunne være litt mer hovent enn det andre. Men nå har det gått 5 mnd og situasjonen er det samme.

Noen som har opplevd at hevelsen varer så lenge?

Har ikke operert meg enda, så kan ikke svare på det dessverre. :( Men skal ta 255 under muskel jeg og. Er du fornøyd med størrelsen?

Skrevet

Noen som har tatt under musklen som kan kjenne protesen? Tok under musklen for snart 8 uker siden , og kan kjenne protese kanten godt,som i bølger å tenker veldig på rippling.er ikke synleg. Trodde en ikke kunne få dette når det er under musklen? Er jo tynn men likevel.. prøver å ikke tenke på det siden dei fortsatt kan forandre seg..

Jeg har akkurat det samme! Under de på en måte? Så kjenner du sånn "bølgete" greier? Sykt rart.. Men det er heller ikke synlig hos meg. Det er ca 8 uker siden jeg også gjorde det..

Skrevet

Dette med under muskel...

Fikk det enkelt forklart av kirurgen min:

Jeg sto foran speilet og han la hånden sin over litt av puppen min øverst. Ca halvparten av øverste halvkule, nærmest armhulen.

Dette er det eneste omerådet som blir dekket av muskelen. På hele resten av brystet så kan ripling synes.

I Norge e de enten over eller DELVIS under muskelen de gjennomfører. Selv om vi kaller det "under muskel", så er det bare delvis.

De samme fordelene/ulempene ved delvis under som ved helt under.

Bare det at ved delvis under (som er et mildere inngrep enn helt under) så er altså bare litt av toppen på brystet beskyttet/dekket av muskelen.

Man kan fremdeles få ripling rundt hele resten av brystet.

Bare ser det er noen som blir veldig overasket når de får ripling og implantatet ligger under muskel.

Ripling kan man få uansett damer!

:)

Skrevet

Hei på deg! Har vært på konsultasjon på Teres i Bergen, og han jeg var hos likte jeg ikke. Bugge på Fana er den beste jeg har vært på konsultasjon hos. Han virka veldig trygg og det virka som han klarte å se med en gang hva som kom til å passe. Så han anbefaler jeg virkelig. Skal opereres den 21.januar, så da kan jeg fortelle hvordan det gikk. Han er litt dyr, men det kommer så klart an på hvilke proteser du skal legge inn. Jeg skal ha dråpeformede noe som er litt dyrere. Var litt forskjell fra Teres og Fana, men virker som om han fra Teres bare legger inn runde proteser over muskel, og det vet jeg at jeg ikke kan ha. Han anbefalte ikke mer en 180 heller, og det synes jeg er for lite. Skal ta 255 hos Fana. :)

Da har vi samme drøm! Ønsker å gå i BH'er uten innlegg jeg og. Og ikke minst bikini! Jeg er 163 høy, 50 kg ca, og A i cup. Ikke fått barn. :)

Godt og høre om erfaringene dine så langt. Og det at ting koster mer behover ikke være negativt, heller tvert imot. Det virker til at Bugge vet hva han driver med :)

Jeg kommer til å bestille konsultasjon i løpet av kort tid, og planlegge for operasjon når det passer.

Skrevet

Ser att det är en del funderingar kring sport-BH:ar så tänkte dela med mig av mina tankar. :) Tittat lite i butiker för att jag vill också köpa flera sport-BH:ar att byta med. Funnit en på Lindex sitt egna märke, Swegmark och en från Triumph..

Vad tycker ni om dessa? Någon som har någon av de?

Vad jag förstått det som ska man ha en sport-BH som sitter stramt över boobsen, men behagligt under. En som man kan knäppa fram är en fördel? Annars att de ska ha som två kupor, och inte en hel - för att inte trycka ihop dem för mycket? Stämmer det? :vetikke:

Hei! Velkommen i klubben,-snart :-)

Fikk swegmark sin på klinikken, den med bred strikk under. Veldig behagelig. Synes de er litt stor i str, fikk 75c denne gangen og bruker normalt 70e. Finner ikke denne modellen på lindex, men ellos har den.

Har 70e/75d i triumph sine og de er også veldig gode. Har her den "vanlige" triaction.

Skrevet

Skal ta med kvittering på at jeg har betalt. Men må vite hva som er godkjent.

Har vært i banken i dag å fått ut kvittering. Fikk ikke noe stempel under men. Er det godkjendt kvittering?

Skrevet

Ja eg og må i banken i morgen, betale fana medisinske og få kvittering. Men dere? må vi betale alt av medisiner på resepter som vi har fått, som vi skal bruke etter operasjonen?

Eg har bestemt meg for anatomiske nå, 425 g, over muskel! Tror dere det blir bra?
Han frarådet meg sterkt til å ta runde, så eg tror eg stoler på han, han kan nok det han driver med, og vet best :P

Skrevet

Var på apoteket i dag. Alle reseptene blei til sammen, ca 550 kroner. Blææh. :P

Skrevet

Riktig, men den skal ikke være for løs under bysten, det er viktig at all tyngden ikke faller på skulderstroppene, det kan gi slitasje over tid. Jeg har 75 og kjenner at den sitter godt rundt ryggen, men den har ikke slitt på arrene mine, antakelig fordi denne bh'en har perfekt passform for meg. Når du prøver en ny bh så skal den passe på ytterste hakket, da har du mulighet til å stramme den inn etter hvert som strikken i bh'en blir slitt. Men når det kommer til disse postoperative bh'ene så kan du jo evt velge en bh som passer på midterste hakket slik at du har mulighet til å stramme inn hvis strikken ikke sitter slik at den gnager på arrene.

Jeg har denne fra Triumph og er veldig fornøyd. Nå har jeg jo bare gått i den i to døgn, men jeg føler at den holder alt oppe :)

http://eu.triumph.com/TRIACTION%20WORKOUT/10006486,sv_SE,pd.html&q=Triaction#!i%3D17%26color%3D0003_White#image

Tack för tips! Känner att jag har läst så mycket, känner mig riktigt utbildad i detta nu, men när det börjar närma sig är det som ett brus i huvudet och jag glömmer allt jag läst och ska göra innan :fnise:

Funderar på att köpa strl 75C eller 75D och byta om det är fel strl.. :)

Hur går det med dig nu? Hur många dagar sedan op är det?

Hei! Velkommen i klubben,-snart :-)

Fikk swegmark sin på klinikken, den med bred strikk under. Veldig behagelig. Synes de er litt stor i str, fikk 75c denne gangen og bruker normalt 70e. Finner ikke denne modellen på lindex, men ellos har den.

Har 70e/75d i triumph sine og de er også veldig gode. Har her den "vanlige" triaction.

Tack! Betalade in hela summan idag och blev riktigt nervös, men samtidigt glad och lite lättad.. Rar känsla :) Svårt att veta vilken strl man blir tycker jag, men vill inte heller ut dagarna efteråt för att handla..tror jag ^^

Skrevet

Var på apoteket i dag. Alle reseptene blei til sammen, ca 550 kroner. Blææh. :P

Hear hear, men det är inte så stor % av totalsumman dock ;) Var skulle du operera? 21/1 va?

Skrevet

Hear hear, men det är inte så stor % av totalsumman dock ;) Var skulle du operera? 21/1 va?

Hehe, nei sant det. ;) Selve operasjonen kostet meg 44.500, så bankkontoen min er ikke så happy akkuratt. Skal operere på fana medisinske senter, 21.januar. Blir anatomiske proteser, under muskel 255 g. Ble dyrere enn forventet, men jeg mener det er verdt det. Fikk ikke noe godt inntrykk av andre kosulatsjonene jeg var hos, så jeg bestemte meg kjapt for fana. Bugge virker som en utrolig flink kirurg.

Skrevet

Hehe, nei sant det. ;) Selve operasjonen kostet meg 44.500, så bankkontoen min er ikke så happy akkuratt. Skal operere på fana medisinske senter, 21.januar. Blir anatomiske proteser, under muskel 255 g. Ble dyrere enn forventet, men jeg mener det er verdt det. Fikk ikke noe godt inntrykk av andre kosulatsjonene jeg var hos, så jeg bestemte meg kjapt for fana. Bugge virker som en utrolig flink kirurg.

Förstår det, känner detsamma och det är värt det - bara svårt att känna det ca en vecka innan, men en vecka efter är vi nog så happy happy :D Det låter fint, du kommer helt säkert bli nöjd! Jag har läst om en del som haft både Bugge som du ska till och Dr Barstad som jag ska till, båda verkar väldigt flinke och kända i branschen!

Skrevet (endret)

Hei:) helt ny her! Operert IDAG:) 300 anatomisk, over muskel via brystvorte. Visstnok ikke så vanlig, men vil ikke det skal syns, og jeg pleier ikke flashe brystvortene i tide og utide.. Men jeg liker meg i små bikinier, så ville ikke ha i folden. De ser jo KANAKKAS enorme ut nå, men det gir seg litt, ikke sant?!? Tar gjerne erfaringer fra andre over muskel:):) også negative! Har trøbbel med å lene meg forover..vondt..vanlig? Når kan jeg gå litt tur? (Jeg gikk frem og tilbake til klinikken i dag, og det gikk greit, ca 1 time hver vei) lurer på å gå litt rolig ute et par timer i morgen, er det dumt? Risikerer jeg noe? Kirurgen min mente jeg stort sett kunne gjøre det som ikke gjør vondt. Dog ikke brystTRENING som svømming, vekter, hard sykling osv. Men litt "spasering" er vel ok? Tenker at man kommer seg fortere om man er i litt bevegelse, og ikke bare ligger inne og syns synd på seg selv? Eller noen som har andre erfaringer? Må bare si: guuuud så gøy med boobs igjen!! De forsvant da jeg slanket meg 40 kg, så gøy å få litt fylde igjen:) hørte forøvrig på musikk på vei fra klinikken, og telefonen spilte helt tilfeldig "My boobs are ok" med hun bimboen!! Det følte jeg traff så bra at jeg lo høyt der jeg gikk!! Så kom igjen folkens, tar gjerne noen svar/erfaringer:)

Endret av Boobielicious
Skrevet

Förstår det, känner detsamma och det är värt det - bara svårt att känna det ca en vecka innan, men en vecka efter är vi nog så happy happy :D Det låter fint, du kommer helt säkert bli nöjd! Jag har läst om en del som haft både Bugge som du ska till och Dr Barstad som jag ska till, båda verkar väldigt flinke och kända i branschen!

Jepp, begge er nok kjempeflinke! Helt utrolig å tenke på at det bare er en uke igjen. :overrasket::icon_lol:

Skrevet

Har ikke operert meg enda, så kan ikke svare på det dessverre. :( Men skal ta 255 under muskel jeg og. Er du fornøyd med størrelsen?

Ehm, både ja og nei. Jeg er blitt vant til str nå, men det hadde ikke gjort noe om de var bittelitt større. De ble mye mindre enn 3D bildene viste og det har jeg lest at flere her inne som har tatt under muskel har opplevd det samme. Bare synd at kirurgen ikke nevnte de blir mindre når man tar under muskel..

Skrevet

Ehm, både ja og nei. Jeg er blitt vant til str nå, men det hadde ikke gjort noe om de var bittelitt større. De ble mye mindre enn 3D bildene viste og det har jeg lest at flere her inne som har tatt under muskel har opplevd det samme. Bare synd at kirurgen ikke nevnte de blir mindre når man tar under muskel..

Ja, har hørt at 3Dbildene lyver og merka det selv når jeg var på konsultasjon. En kirurg som viste størrelsen 180, og aldri om det hadde blitt så stort som bilde viste. Det sa til og med han siste jeg var på konstulasjon hos.

Har tenkt litt på det jeg og. Nå får ikke jeg mer enn 255 heller, så synes det er litt dumt. Vil jo være 100 fornøyd, når man betaler såpass mye. Begynner å bli redd for at jeg ikke blir fornøyd.

Skrevet

carmen81 - Hur går det med dig? :) De fyllde en vecka gamla igår? Tiden går fort!

Jag har funderat på det du sa om strl, att det inte är jättestor skillnad på 365 - 415 cc och borde kanske säga till PK att jag vill ha 365 - större om det finns plats? Hört om vissa som sagt så, vill ju dock inte att han lägger in 435 för det :overrasket: Men 365 - 400 cc skulle jag nog klara... Hm! :klo::ler:

Skrevet

Jeg vil bare fortelle at jeg ville IKKE valgt større enn det jeg gjorde.

Ser det er mange som skriver at man burde velge større enn man ville i utgangspunktet.

Sa til kirurgen før op at jeg ville gå opp en protesestørrelse for å være sikker.

Men heldigvis så sa han at det ville han nok ikke gjøre. Siden han syntes han hadde "tatt i" på 335g hos meg.

Mine er mer enn store nok! ;)

Så vil bare si at det gjelder heldigvis ikke alle.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil bare fortelle at jeg ville IKKE valgt større enn det jeg gjorde.

Ser det er mange som skriver at man burde velge større enn man ville i utgangspunktet.

Sa til kirurgen før op at jeg ville gå opp en protesestørrelse for å være sikker.

Men heldigvis så sa han at det ville han nok ikke gjøre. Siden han syntes han hadde "tatt i" på 335g hos meg.

Mine er mer enn store nok! ;)

Så vil bare si at det gjelder heldigvis ikke alle.

Hehe känner mig träffad där ;) Tog du över eller (delvis) under muskel? Men nog är det du säger sant allt, man ska lyssna på PK och då Dr Barstad sa 345 - 365 cc till mig borde jag nöja mig med 365 cc :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...