Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser att det är en del funderingar kring sport-BH:ar så tänkte dela med mig av mina tankar. :) Tittat lite i butiker för att jag vill också köpa flera sport-BH:ar att byta med. Funnit en på Lindex sitt egna märke, Swegmark och en från Triumph..

Vad tycker ni om dessa? Någon som har någon av de?

Vad jag förstått det som ska man ha en sport-BH som sitter stramt över boobsen, men behagligt under. En som man kan knäppa fram är en fördel? Annars att de ska ha som två kupor, och inte en hel - för att inte trycka ihop dem för mycket? Stämmer det? :vetikke:

Riktig, men den skal ikke være for løs under bysten, det er viktig at all tyngden ikke faller på skulderstroppene, det kan gi slitasje over tid. Jeg har 75 og kjenner at den sitter godt rundt ryggen, men den har ikke slitt på arrene mine, antakelig fordi denne bh'en har perfekt passform for meg. Når du prøver en ny bh så skal den passe på ytterste hakket, da har du mulighet til å stramme den inn etter hvert som strikken i bh'en blir slitt. Men når det kommer til disse postoperative bh'ene så kan du jo evt velge en bh som passer på midterste hakket slik at du har mulighet til å stramme inn hvis strikken ikke sitter slik at den gnager på arrene.

Jeg har denne fra Triumph og er veldig fornøyd. Nå har jeg jo bare gått i den i to døgn, men jeg føler at den holder alt oppe :)

http://eu.triumph.com/TRIACTION%20WORKOUT/10006486,sv_SE,pd.html&q=Triaction#!i%3D17%26color%3D0003_White#image

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann dere! Eg skal ta brystforstørring 22 januar klokken 14.00. Gruer meg, men gleder meg også veldig mye. Eg skal ta på fana medisinske hos bugge. Han er virkelig flink virker det som.

Eg er 22 år, har et barn, en liten jente. Har alltid hatt store fine bryster. Men nå er de helt tomme og var på grensen på heng som bugge sa. I og med at eg hadde nesten heng, var det mye fram og tilbake om hva vi skulle gjøre. Vi ble enig med 425 gram i hvert bryst, anatomiske proteser ( de dyreste, for viss ikke kunne eg få sånn ripling i brystene :( ), og over muskel, for å fylle de ut mest mulig. Alt dette kom på 49.500.

Så nå lurer eg på. Er det noen av dere som har tomme bryster, på grensen til heng, og har anatomiske proteser? Ble de faste og struttende og er dere fornøyd? Eller er runde bedre?! Regelrett, hva er finest? anatomiske eller runde?
Kjenner eg nå begynner å stresse litt for er redd eg har tatt feilt valg, er jo masse penger det er snakk om

Skrevet

Frustrert92:

Jeg kan ikke svare deg så godt men kan fortelle deg dette:

Jeg har ammet 3 barn, og brystene har blitt flate og tomme. Kan kanskje kalle det heng. Men de var på en måte for små til å henge.

Jeg tok runde proteser for å få litt fylde både over og under brystvorten om du skjønner.

De vil uansett få et naturlig heng etterhvert.

Du burde definitivt gå for over muskel i alle fall. Siden du antagelig vil ha flere barn og siden du altså fikk heng etter bare et barn.

Jeg kan sende deg bilde av mine før/etter om du vil.

La inn 335g i hver, runde, ru over muskel i moderat plus profil.

Er 162 cm og 59 kg.

Skrevet

Synes foresten både runde og anatomiske er fint! :)

Kommer helt ann på utganspunktet. Og så har det vært flere bilder jeg ha sett igjennom de jeg har trodd det var runde men de var anatomiske og omvendt.

;)

Skrevet

Jaaa, jeg tenker runde jeg også. For jeg har nesten 0 brystvev over, men har litt under. Jeg vil jo ha volum oppe også :( Men han mente det ikke ville bli fint med runde når jeg skulle ta over muskel, pga kant siden jeg har så lite brystvev. Men heller litt kant, enn silikon med heng og gap. Jeg er 168 høy og 54 kg. Ja kan ikke du det? vil du sende her?

Skrevet

Synes foresten både runde og anatomiske er fint! :)

Kommer helt ann på utganspunktet. Og så har det vært flere bilder jeg ha sett igjennom de jeg har trodd det var runde men de var anatomiske og omvendt.

;)

Har du noen sider man kan se forskjellige bilder, der det står om de er anatomiske eller runde? Finner liksom ingen bra sider :(

Skrevet

Jaaa, jeg tenker runde jeg også. For jeg har nesten 0 brystvev over, men har litt under. Jeg vil jo ha volum oppe også :( Men han mente det ikke ville bli fint med runde når jeg skulle ta over muskel, pga kant siden jeg har så lite brystvev. Men heller litt kant, enn silikon med heng og gap. Jeg er 168 høy og 54 kg. Ja kan ikke du det? vil du sende her?

Hei.. Jeg har også litt heng, med eget brystvev under brystvorten. Fikk klar beskjed om at jeg måtte ha anatomiske over muskel. Men skal ha høyprofil. Runde vil gjøre at brystvorten peker nedover, noe som ikke er pent. Har du eget brystvev under, vil runde øke sjansen for dobbel pupp. Det var iallfall det Dr. Barstad sa :) Høres ut som vi har fått samme beskjed og det er godt å høre :) Tror du skal stole på Bugge... Men syns det var veldig dyrt! Jeg skal betale 37.. Skal operere på tirsdag :) :) :)

Skrevet

Heisann dere! Eg skal ta brystforstørring 22 januar klokken 14.00. Gruer meg, men gleder meg også veldig mye. Eg skal ta på fana medisinske hos bugge. Han er virkelig flink virker det som.

Eg er 22 år, har et barn, en liten jente. Har alltid hatt store fine bryster. Men nå er de helt tomme og var på grensen på heng som bugge sa. I og med at eg hadde nesten heng, var det mye fram og tilbake om hva vi skulle gjøre. Vi ble enig med 425 gram i hvert bryst, anatomiske proteser ( de dyreste, for viss ikke kunne eg få sånn ripling i brystene :( ), og over muskel, for å fylle de ut mest mulig. Alt dette kom på 49.500.

Så nå lurer eg på. Er det noen av dere som har tomme bryster, på grensen til heng, og har anatomiske proteser? Ble de faste og struttende og er dere fornøyd? Eller er runde bedre?! Regelrett, hva er finest? anatomiske eller runde?

Kjenner eg nå begynner å stresse litt for er redd eg har tatt feilt valg, er jo masse penger det er snakk om

Jeg kan ikke svare deg på det, da jeg aldri har hatt barn. Men jeg skal ihvertfall også opereres hos Bugge den 21.januar klokken 09:00 :) Skal ta anatomiske. Måtte ut med 44.500.

Skrevet

Jeg er forresten 163 høy og 50 kg. Har nesten ikke brystvev jeg heller, og han sa jeg fikk 255. Var ikke plass til mer, da jeg er veldig smal over brystet.

Skrevet

Altså det er litt brystvev under, men gråådig lite. Eg måtte først betale 44000, så 49500 siden eg måtte ha de dyreste protesene. omg! kjempe dyrt. Hvor mye gram skal du ta? Og hvor skal du ta? Ditt var jo kjempe billig i forhold til mine :O!!!!

Hei.. Jeg har også litt heng, med eget brystvev under brystvorten. Fikk klar beskjed om at jeg måtte ha anatomiske over muskel. Men skal ha høyprofil. Runde vil gjøre at brystvorten peker nedover, noe som ikke er pent. Har du eget brystvev under, vil runde øke sjansen for dobbel pupp. Det var iallfall det Dr. Barstad sa :) Høres ut som vi har fått samme beskjed og det er godt å høre :) Tror du skal stole på Bugge... Men syns det var veldig dyrt! Jeg skal betale 37.. Skal operere på tirsdag :) :) :)

Altså det er litt brystvev under, men gråådig lite. Eg måtte først betale 44000, så 49500 siden eg måtte ha de dyreste protesene. omg! kjempe dyrt. Hvor mye gram skal du ta? Og hvor skal du ta? Ditt var jo kjempe billig i forhold til mine :O!!!!

Skrevet

Hvis man har brystvev på over 2 cm på brystkassen så er det mindre sjanse for ripling.

Man skal klype ganske hardt.

Vet at noen klinikker sier grensen går på 1,5 cm.

Jeg målte først på konsultasjon, da hadde jeg 2 cm. Altså i grenseland.

Rett før operasjonen ble jeg målt igjen og da tok han i hardere i huden og ble målt til 2,7. Så da fikk jeg velge selv og valgte over muskel.

Har bare fått to dager så vet jo ikke om det har blitt bra ;)

Hmm finne ikke igjen siden der man kunne velge å se på runde vs anatomiske.

Har det litt travelt nå, skal sjekke senere!

Ang å dele bilde av meg, hvordan gjør dere det i praksis? Deler her og sletter etterpå eller sender PM med hverandre og deler Mail/tlfnr ?

:-)

Skrevet

Jeg skal opereres på fornebuklinikken, Dr. Barstad :) Anatomiske er mye dyrerer, det sa han. Men på fornebuklinikken har de gått ned på pris, fordi de mener prisen er for høy iforhold til runde.. Dvs at de ikke tjener så mye :/ men bra for meg...:) har litt forskjell på brystene, men tror det blir 325 og 375...

Har vært inne på noen sider som viser anatomiske og runde... Men husker ikke hvor jeg fant dem. Skal se om jeg finner de igjen senere :):)

Skrevet

Jeg skal opereres på fornebuklinikken, Dr. Barstad :) Anatomiske er mye dyrerer, det sa han. Men på fornebuklinikken har de gått ned på pris, fordi de mener prisen er for høy iforhold til runde.. Dvs at de ikke tjener så mye :/ men bra for meg... :) har litt forskjell på brystene, men tror det blir 325 og 375...

Har vært inne på noen sider som viser anatomiske og runde... Men husker ikke hvor jeg fant dem. Skal se om jeg finner de igjen senere :):)

Ja okei! ja se om du finner igjen sidene da :D så kan eg se litt på de :)

Skrevet

Ja okei! ja se om du finner igjen sidene da :D så kan eg se litt på de :)

Søk på teresklinikenmalmo.se der er det noen bilder :)

Skrevet

Solocola, puppene dine var kjempefine og akkurat passe store til kroppen din. Du trenger iallefall ikke å være redd for at de ble for små :)

Gratulerer alle som har fått nye pupper den siste stunden! Har vært så opptatt, og ikke fått skrevet så mye her inne :)

Liten oppdatering fra meg: Det er litt over 3 uker siden operasjonen og puppene er nesten ikke vonde lengre. De har myknet litt allerede, slik at jeg kan presse de sammen uten problemer, haha. MEN. Et stort men. Jeg klarte å skli på isen nå i helga, og tok meg selvfølgelig for med armene. Puppene gjør litt mer vondt nå, og jeg som ikke har hatt problemer med å ligge på siden de siste nettene, slet med det inatt. Det gjorde vondt der arrene er. Skikkelig stressa for å ha ødelagt puppene mine nå :( Drittvinter og dritt-is...

Skrevet

Solocola, puppene dine var kjempefine og akkurat passe store til kroppen din. Du trenger iallefall ikke å være redd for at de ble for små :)

Gratulerer alle som har fått nye pupper den siste stunden! Har vært så opptatt, og ikke fått skrevet så mye her inne :)

Liten oppdatering fra meg: Det er litt over 3 uker siden operasjonen og puppene er nesten ikke vonde lengre. De har myknet litt allerede, slik at jeg kan presse de sammen uten problemer, haha. MEN. Et stort men. Jeg klarte å skli på isen nå i helga, og tok meg selvfølgelig for med armene. Puppene gjør litt mer vondt nå, og jeg som ikke har hatt problemer med å ligge på siden de siste nettene, slet med det inatt. Det gjorde vondt der arrene er. Skikkelig stressa for å ha ødelagt puppene mine nå :( Drittvinter og dritt-is...

Bra smertene er kommet seg da :D Eg grugleder meg! gruer meg hvertfall til smertene. hehe! Datt på isen faktisk? Det må gjøre vondt, kjedelig når man er nyoperert :(

Skrevet

http://www.implantinfo.com/photocenter/default.aspx?q=pi

Vet ikke om linken virker.... Men på den siden kan du søke etter bare anatomiske og bare runde osv ;)

Den var super den siden! Men helt ærlig så det ut som det var finest med runde ifra den siden. Føler de anatomiske peker sånn til siden, og stort gap :( Jeg vil ha sånn mine var før, og det var ikke sånn :(

Skrevet

Noen som har tatt under musklen som kan kjenne protesen? Tok under musklen for snart 8 uker siden , og kan kjenne protese kanten godt,som i bølger å tenker veldig på rippling.er ikke synleg. Trodde en ikke kunne få dette når det er under musklen? Er jo tynn men likevel..😣 prøver å ikke tenke på det siden dei fortsatt kan forandre seg..

Skrevet

Bra smertene er kommet seg da :D Eg grugleder meg! gruer meg hvertfall til smertene. hehe! Datt på isen faktisk? Det må gjøre vondt, kjedelig når man er nyoperert :(

Jeg hadde veldig vondt den første tiden etter operasjonen, men har lest flere her inne som nesten ikke har hatt smerter, så det er vedlig individuelt. Anbefaler å se for seg at det er skikkelig vondt, så kan man heller bli positivt overrasket hvis man er en av de som slipper unna de verste smertene :) Ja, veldig kjedelig! Jeg håper virkelig ikke at gir meg noen komplikasjoner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...