Lady36 Skrevet 17. januar 2014 #30421 Skrevet 17. januar 2014 Hører masse positivt om dem, så det var nok et trygt og godt valg. Jeg dusjet i dag, og fikk sett de ordentlig. De er svære!! Men prøvde en gammel "vanlig" bh i full fart, og da så de bedre ut. Så de er nok ikke så mye større allikevel, i og med at gammel bh passer?!? Ingen smerter lenger, hoppet av pillene i går. Deilig! Kunne til og med ligge på magen i natt! Jeg har full følelse overalt, hadde ønsket meg å miste følelsen i brystvortene, men men. Det er jo vanlig å miste følelsen og at den kommer tilbake etter en stund. Jeg klør også på tapen.. Har ett sting under hver som må fjernes, så det klør ekstra! Men det gir seg vel. Masse lykke til videre:) Jeg skal dusje imorgen Det skal bli såååå deilig.. Gleder meg til å prøve nye bher får kanskje prøve noen av de gamle jeg også... Masse lykke til videre til deg også :)
Fourboobies Skrevet 17. januar 2014 #30422 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Ble så inspirert av dere! Herlig å se at andres er høye og litt rare også ikke misforstå, de er jo fine, men ser jo litt kunstige ut.. føler meg litt mer "normal" da når mine også er sånn.. her er mine fra i dag, 4 dager post op. Endret 17. januar 2014 av Fourboobies
Fourboobies Skrevet 17. januar 2014 #30423 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Fine de var hvilen st hadde du før opr? har du før og etter bilde ? Ble så inspirert av dere! Herlig å se at andres er høye og litt rare også ikke misforstå, de er jo fine, men ser jo litt kunstige ut.. føler meg litt mer "normal" da når mine også er sånn.. her er mine fra i dag, 4 dager post op. Endret 17. januar 2014 av Fourboobies
Fourboobies Skrevet 17. januar 2014 #30424 Skrevet 17. januar 2014 Hvor mye la du inn ? Wooho fikk byttet teipen. Ringte Fornebu og spurte de om råd. Sto i dusjen og tok av teipen veeeeldig sakte og forsiktig. Er endel skorpe på den ene, og den andre er det litt på. Lot det være, og sjekket i speilet mens jeg tok av teipen og så hvordan det så ut. Har grodd utrolig fint allerede på den med lite skorpe på, og klapp tørket forsiktig etter dusjen med tupfere. Trenger ikke bruke det, men hadde en slik pk liggende. Kom litt løs skorpe med som ville ha forsvunnet med normal tørking. Legger med ett bilde fra dag 4, og etter min første etterlengtede dusj. Det er ikke det beste bilde, tatt fra litt høy vinkel. Så ser ikke ut som det er noe fyll under.. Hehe. De sitter veldig høyt oppe akkurat her, men er blitt litt forskjell nå. Blir nok bra når fyllet havner der det skal og ikke er så fremtredende over nipplene. Ikke minst ser det ut som nipplene peker hver sin vei og de pekte her litt nedover. Det gjør de ikke nå.
Beatricex Skrevet 17. januar 2014 #30425 Skrevet 17. januar 2014 Hvor lenge er det siden op da? Det er ikke nødvendigvis hovent, men når man er kuttet i har kroppen en tendens til å samle opp vann. Dette vannet forsvinner etterhvert, men det kan ta opptil et halvt år.. Du kan jo ta bilde og sende til klinikken? De er sikkert behjelpelige med noen råd. Evt prøv å kutte ut alt salt og karbohydrater (sukker, mel, pasta, poteter, ris, rotgrønnsaker, stivelse, korn) i 10 dager, da får du ihvertfall ut alt overskuddsvann som KAN være årsaken. Hvis det er betennelse kan det være stor forskjell på dem, men det er jo vondt, så det merker du jo.. Men kanskje greit med en blodprøve som sjekker infeksjonsnivået uansett? Håper du finner forklaringen..leit å ikke være fornøyd etter såpass drastisk forandring. Håper noen at tipsene mine kan hjelpe:) Det er bare 4 uker da.. Sendte an en mail, go han sa at hvis get ikke forandret set ether 6 mnd skull jet på en slags kontroll også bytte ut den minste protesen med en som var lik den største. Takk for tips forresten :-) Ja sant, spesielt når man legger så mye penger og tid i det!
Gjest Wallet Skrevet 17. januar 2014 #30426 Skrevet 17. januar 2014 Kjempe flotte pupper til dere 3 som har lagt ut bilde! Fikk forresten utsatt operasjonen med en dag. Hvorfor det vet jeg ikke, men det gjør meg ingenting.. Så da blir det 22.januar isteden for 21.
carmen81 Skrevet 17. januar 2014 #30427 Skrevet 17. januar 2014 Hvor mye la du inn ? Jeg har lagt inn 415 cc runde under muskelen.
Fourboobies Skrevet 17. januar 2014 #30428 Skrevet 17. januar 2014 Fine hvilken st hadde du fra før ? Jeg har lagt inn 415 cc runde under muskelen.
Boobielicious Skrevet 17. januar 2014 #30429 Skrevet 17. januar 2014 Fine de var hvilen st hadde du før opr? har du før og etter bilde ? Hadde 70b/c før operasjon, problemet mitt var at brystene var helt tomme øverst. Med brystvorter som pekte oppover. Ikke så fint. Her er de 1 time før operasjon.. La inn 300 anatomisk over muskel. Har nå 70 d i sportsbh, må ha større i vanlig.
Boobielicious Skrevet 17. januar 2014 #30430 Skrevet 17. januar 2014 Det er bare 4 uker da.. Sendte an en mail, go han sa at hvis get ikke forandret set ether 6 mnd skull jet på en slags kontroll også bytte ut den minste protesen med en som var lik den største. Takk for tips forresten :-) Ja sant, spesielt når man legger så mye penger og tid i det! 4 uker er ikke lenge, det kommer helt sikkert til å ordne seg:) men en periode uten karbohydrater er bra uansett. Så får du ut overskuddsvann av cellene. Bra du har epostet med klinikken, så vet du jo hvor landet ligger om det blir trøbbel:) hvor er du operert?
Fourboobies Skrevet 17. januar 2014 #30431 Skrevet 17. januar 2014 Hadde 70b/c før operasjon, problemet mitt var at brystene var helt tomme øverst. Med brystvorter som pekte oppover. Ikke så fint. Her er de 1 time før operasjon.. La inn 300 anatomisk over muskel. Har nå 70 d i sportsbh, må ha større i vanlig. ååh, takk.. Det er nesten samme utgangponkt som meg nå, å synst dine hadde blitt veldig bra nå etter opr! håper eg får nåke same resultat som deg !!
Boobielicious Skrevet 17. januar 2014 #30432 Skrevet 17. januar 2014 ååh, takk.. Det er nesten samme utgangponkt som meg nå, å synst dine hadde blitt veldig bra nå etter opr! håper eg får nåke same resultat som deg !! Så hyggelig å lese at du syns de ble bra! Jeg syns de er innmari svære og skjeve. Men regner med at det blir bra:) ble anbefalt over muskel for å unngå dobbelpupp senere, og det er nok lurt. Vil heller ha heng i hele! hvor mye skal du legge inn?
Boobsday Prepper Skrevet 17. januar 2014 #30433 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Legger ut et album av boobsa, her så vidt over tre måneder gamle. Det er helt utrolig hvor mye finere arrene har blitt i løpet av de to-tre siste ukene. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å starte arrbehandlig i form av mepiform etter at teipeperioden var over, men siden de har blitt så fine tror jeg ikke at jeg orker. Skal se om jeg får meg selv til å kjøpe Kelo-cote istedenfor, om jeg skal gjøre noe. Må bare si at puppene mine ikke er skeive, i motsetning til hva det ser ut til på det siste bildet i albumet. De er faktisk helt symmetriske, til og med kirurgen påpekte det før inngrepet. De ser bare alltid så fordømt skeive ut når jeg tar bilde, pga. hvordan jeg bruker muskulaturen. :knis: Før-bilder og bilder fra 12 dager post-op ligger på imgur-brukeren min, hvis det er ønskelig å sammenligne med noe. Tror forøvrig at jeg må ut på bh-shopping når jeg flytter til en større by med bedre butikker neste måned. Kjøpte spileløse bh-er fra Lindex rett etter operasjonen og var fornøyd med dem, men ser nå tydelig at de er for små. De er størrelse 75d, og for små. Yikes! Innser at båndet er for stort, så jeg må mest sannsynlig ned i størrelse 70, og siden d er for liten i 75 må jeg kanskje opp i såpass mye som f. Oh. My. Lord. Endret 17. januar 2014 av Boobsday Prepper
Boobielicious Skrevet 17. januar 2014 #30434 Skrevet 17. januar 2014 Legger ut et album av boobsa, her så vidt over tre måneder gamle. Det er helt utrolig hvor mye finere arrene har blitt i løpet av de to-tre siste ukene. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å starte arrbehandlig i form av mepiform etter at teipeperioden var over, men siden de har blitt så fine tror jeg ikke at jeg orker. Skal se om jeg får meg selv til å kjøpe Kelo-cote istedenfor, om jeg skal gjøre noe. Må bare si at puppene mine ikke er skeive, i motsetning til hva det ser ut til på det siste bildet i albumet. De er faktisk helt symmetriske, til og med kirurgen påpekte det før inngrepet. De ser bare alltid så fordømt skeive ut når jeg tar bilde, pga. hvordan jeg bruker muskulaturen. :knis: Før-bilder og bilder fra 12 dager post-op ligger på imgur-brukeren min, hvis det er ønskelig å sammenligne med noe. Herlig med flere bilder! Så fine arr du har!!! Jeg har de på siden av brystvortene, så veldig spent på hvordan det blir når jeg får ta av tapen! Fikk et sting under hver i tillegg, men det er jo så lite, så satser på at det forsvinner tilnærmet helt. Standardspm: Hvor mye har du lagt inn? Under/over? Rund/anatomisk? Str før? Takker for svar:)
Boobielicious Skrevet 17. januar 2014 #30435 Skrevet 17. januar 2014 Legger ut et album av boobsa, her så vidt over tre måneder gamle. Det er helt utrolig hvor mye finere arrene har blitt i løpet av de to-tre siste ukene. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å starte arrbehandlig i form av mepiform etter at teipeperioden var over, men siden de har blitt så fine tror jeg ikke at jeg orker. Skal se om jeg får meg selv til å kjøpe Kelo-cote istedenfor, om jeg skal gjøre noe. Må bare si at puppene mine ikke er skeive, i motsetning til hva det ser ut til på det siste bildet i albumet. De er faktisk helt symmetriske, til og med kirurgen påpekte det før inngrepet. De ser bare alltid så fordømt skeive ut når jeg tar bilde, pga. hvordan jeg bruker muskulaturen. :knis: Før-bilder og bilder fra 12 dager post-op ligger på imgur-brukeren min, hvis det er ønskelig å sammenligne med noe. Tror forøvrig at jeg må ut på bh-shopping når jeg flytter til en større by med bedre butikker neste måned. Kjøpte spileløse bh-er fra Lindex rett etter operasjonen og var fornøyd med dem, men ser nå tydelig at de er for små. De er størrelse 75d, og for små. Yikes! Innser at båndet er for stort, så jeg må mest sannsynlig ned i størrelse 70, og siden d er for liten i 75 må jeg kanskje opp i såpass mye som f. Oh. My. Lord. Et lite tips! Om du har funnet en cup som passer, sy inn halvannen til to cm under hver arm (klipp av, sy sammen) så vips passer den!! Mye billigere enn å kjøpe i spesialbutikker, og veldig enkelt. Jeg har alltid slitt med str, og syr inn rundt så lenge cupen passer.
Boobsday Prepper Skrevet 17. januar 2014 #30436 Skrevet 17. januar 2014 Herlig med flere bilder! Så fine arr du har!!! Jeg har de på siden av brystvortene, så veldig spent på hvordan det blir når jeg får ta av tapen! Fikk et sting under hver i tillegg, men det er jo så lite, så satser på at det forsvinner tilnærmet helt. Standardspm: Hvor mye har du lagt inn? Under/over? Rund/anatomisk? Str før? Takker for svar:) Som de fleste andre brukte jeg alltid feil størrelse før, har gamle bh-er liggende i alt fra 70b til 75c. Jeg skal få målt meg så snart jeg kommer meg et sted hvor de kan slikt, så får vi se hva jeg egentlig burde bruke. All infoen står i signaturen min, men jeg antar du er på mobil og dermed ikke ser det? Jeg la inn 365cc runde i moderat profil over muskel. 1
Boobielicious Skrevet 17. januar 2014 #30437 Skrevet 17. januar 2014 Som de fleste andre brukte jeg alltid feil størrelse før, har gamle bh-er liggende i alt fra 70b til 75c. Jeg skal få målt meg så snart jeg kommer meg et sted hvor de kan slikt, så får vi se hva jeg egentlig burde bruke. All infoen står i signaturen min, men jeg antar du er på mobil og dermed ikke ser det? Jeg la inn 365cc runde i moderat profil over muskel. stemmer at jeg er på mobil. Og helt ny, så har ikke akkurat så mye forumerfaring.. Men takk for svar:) forestiller meg da at jeg kan se for meg hvordan jeg blir til slutt:) god helg til deg!
Bonbona Skrevet 18. januar 2014 #30438 Skrevet 18. januar 2014 I mine papirer står det at jeg skal gå med sportsbh 24/7 de første fire ukene, og så mye som mulig de to ukene etter det. Jeg kommer til å sove med sportsbhen i seks uker, og kanskje bruke noen andre bh-er hvis jeg skal noe spesielt en dag eller noe. Nå er jeg helt fri for smerter, merker ingenting. Har også fått klarsignal av legen at jeg kan gjøre alt nå, så lenge det ikke er noe ubehag. utenom trening av overkroppen da! Prøvde å legge meg uten bh forrige kveld, men det var skikkelig ekkelt Så jeg tror jeg sparer det noen dager til.. Så bra at du er helt fri for smerter! Føles de som dine egne? Jeg har helt ekstremt tørr hud på puppene og på siden av de. Flasser og klør ekstremt. Hvorfor og hva kan jeg gjøre bortsett fra å smøre fuktigshetskrem? Ser det er lagt ut bilder av mange fine, passe store pupper. Dere burde være fornøyde alle sammen Jeg er faktisk skuffet over størrelsen min.. Synes de er for små Magen stikker fortsatt mer ut enn puppene, så de har bare blitt større i bredden..
Fourboobies Skrevet 18. januar 2014 #30439 Skrevet 18. januar 2014 Planen er 300 over muskel men dei prøve under opr å ser om jeg må ha mer for å fylle ut huden.. Spent Så hyggelig å lese at du syns de ble bra! Jeg syns de er innmari svære og skjeve. Men regner med at det blir bra:) ble anbefalt over muskel for å unngå dobbelpupp senere, og det er nok lurt. Vil heller ha heng i hele! hvor mye skal du legge inn?
Pixy Skrevet 18. januar 2014 #30440 Skrevet 18. januar 2014 Bonbona, så leit at du ikke er fornøyd med størrelsen din :/ Men husk at det kan jo bare være du som har fått "tror-jeg-har-for-små-pupper-syndromet". Som så mange får etter operasjon, så de vil ha mer og mer og mer Hvor mye la du inn og hvor mye hadde du fra før? Og hvis magen er lengere ut en puppene så er jeg helt sikker på at puppene ser mye større ut om du trimmer vekk magen og puppene blir igjen (Hvis det er såppas med mage at det er litt ekstra altså) Jeg er sikker på at du har store nok, flotte bryster Og at du kanskje bare har sett deg blind på de selv?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå