Pixy Skrevet 14. januar 2014 #30361 Skrevet 14. januar 2014 Jeg tok helt over muskel. Dagens tips: Sørg for å gå til en flink, kjent, ærlig kirurg og HØR på rådene. Dette er jobben dems og de er nødt til å være ekstremt flinke i jobben sin, ellers har de ingen jobb innen plastisk kirurgi. Derfor bør vi kunne stole på de! Bare sørg for å fortelle hva DU synes er stort/lite/pent/stygt osv. Så PK vet hva han skal gjøre for at du blir fornøyd! Fornøyde kunder = penger hos kirurgen!
Beatricex Skrevet 14. januar 2014 #30362 Skrevet 14. januar 2014 Hei! Jeg håper virkelig at noen kan svare meg på hvor lenge det tok før de droppet og om det ene brystet droppet før det andre? Jeg la inn 30 gram mer i den ene enn i den andre, og nå er den som var størst i utgangspunktet mye mindre enn den som var minst i utgangspunktet. Jeg tenkte kanskje at det var bare noe jeg hengte meg opp i, så jeg spurte mamma, og hun sa at det var sykt forskjell og at jeg ikke kunne ha det slik:(
Lady36 Skrevet 14. januar 2014 #30363 Skrevet 14. januar 2014 Heisann Tenkte jeg måtte skrive litt om dagen min i dag.... Har nemlig operert i dag:) Alt har gått så bra og det er absolutt ingenting å være nervøs for... Fornebuklinikken er absolutt å anbefale.. Sitter nå godt plantet i sofaen og har det egentlig helt greit. Blir kanskje litt mer smerter etterhvert, men nå er det bare litt press på brystkassen Det ble 375 og 335 anatomiske over muskel... Ser litt rart ut med den bhen og nedpressbånd, men ser ut som størrelsen er veldig bra :) Gleder meg til jeg skal dusje og får sett de ordentlig Er så sykt glad for at jeg har gjort det og at det har gått så bra 2
Lady36 Skrevet 14. januar 2014 #30364 Skrevet 14. januar 2014 Ja eg og må i banken i morgen, betale fana medisinske og få kvittering. Men dere? må vi betale alt av medisiner på resepter som vi har fått, som vi skal bruke etter operasjonen? Eg har bestemt meg for anatomiske nå, 425 g, over muskel! Tror dere det blir bra? Han frarådet meg sterkt til å ta runde, så eg tror eg stoler på han, han kan nok det han driver med, og vet best Hei Har i dag fått anatomiske over muskel ser veldig bra ut Jeg fikk beskjed om at ville jeg ha runde, måtte jeg ta operasjon et annet sted, fordi han visste at det ikke ville bli bra.. og han gjør ikke operasjoner som mest sannsynlig vil gi et dårlig resultat. Gå for det kirurgen anbefaler ..... Ang kvittering, så hadde jeg betalt for en stund siden og ha rett å slett glemt hele kvitteringen.. Men jeg ringte inn og spurte om betalingen var i orden.. Det var den og da slapp jeg styret med kvittering Lykke til
Eda Skrevet 14. januar 2014 #30365 Skrevet 14. januar 2014 Hehe känner mig träffad där Tog du över eller (delvis) under muskel? Men nog är det du säger sant allt, man ska lyssna på PK och då Dr Barstad sa 345 - 365 cc till mig borde jag nöja mig med 365 cc När är det du ska operera dig? Jag har operation på måndag, på fornebuklinikken
Saraxx Skrevet 14. januar 2014 #30366 Skrevet 14. januar 2014 Heihei jeg lurte på om hvor lenge etter konsultasjon fikk dere tilbud om operasjon?
Tortillajenta Skrevet 14. januar 2014 #30367 Skrevet 14. januar 2014 Heihei jeg lurte på om hvor lenge etter konsultasjon fikk dere tilbud om operasjon? Kommer an på. På første konsultasjon fikk jeg tilbud uka etter, mens på den andre plassen kunne jeg få mnd etter.
Boobielicious Skrevet 14. januar 2014 #30368 Skrevet 14. januar 2014 Heisann Tenkte jeg måtte skrive litt om dagen min i dag.... Har nemlig operert i dag:) Alt har gått så bra og det er absolutt ingenting å være nervøs for... Fornebuklinikken er absolutt å anbefale.. Sitter nå godt plantet i sofaen og har det egentlig helt greit. Blir kanskje litt mer smerter etterhvert, men nå er det bare litt press på brystkassen Det ble 375 og 335 anatomiske over muskel... Ser litt rart ut med den bhen og nedpressbånd, men ser ut som størrelsen er veldig bra :) Gleder meg til jeg skal dusje og får sett de ordentlig Er så sykt glad for at jeg har gjort det og at det har gått så bra Hvordan er formen nå? Jeg opererte i går, og hadde det helt fint frem til natt til i dag. Da begynte det å gjøre vondt!! Har dykket ganske langt nedi pilleboksen i dag, så nå er alt fint igjen:)
Boobielicious Skrevet 14. januar 2014 #30369 Skrevet 14. januar 2014 Kommer an på. På første konsultasjon fikk jeg tilbud uka etter, mens på den andre plassen kunne jeg få mnd etter. Jeg var på konsultasjon på onsdag, operasjon på mandag (5dager) veldig greit å ikke ha lang grue-seg-tid! 1
Tortillajenta Skrevet 14. januar 2014 #30370 Skrevet 14. januar 2014 Jeg var på konsultasjon på onsdag, operasjon på mandag (5dager) veldig greit å ikke ha lang grue-seg-tid! Oi, det var kort tid! Jaa det er egentlig like greit.
Saraxx Skrevet 14. januar 2014 #30371 Skrevet 14. januar 2014 Tusen takk for svar, for meg passer det så godt å få gjort det om 3 uker. Da høres det ut som det er mulig:)
Boobielicious Skrevet 14. januar 2014 #30372 Skrevet 14. januar 2014 Tusen takk for svar, for meg passer det så godt å få gjort det om 3 uker. Da høres det ut som det er mulig:) Null problem. Ihvertfall i Oslo. Jeg syns det var veldig greit å "bli ferdig med det" når jeg først hadde bestemt meg. Og det er jo masse steder å velge i, så et eller annet sted har helt sikkert plass.
Lady36 Skrevet 15. januar 2014 #30373 Skrevet 15. januar 2014 Hvordan er formen nå? Jeg opererte i går, og hadde det helt fint frem til natt til i dag. Da begynte det å gjøre vondt!! Har dykket ganske langt nedi pilleboksen i dag, så nå er alt fint igjen:) Hei Hadde lite smerter i går. Tok en oxynorm når jeg la meg og det funket bra. Men har sovet så utrolig dårlig. Klarer ikke sitte å sove Kjenner jeg har litt mer smerter nå på morgenen, men helt overkommelig. Tatt bare paracet nå. Det som jeg synes er værst, er trykket over brystet. Har nedpressbånd Spørs om ikke jeg må litt lenger ned i pilleesken etterhvert jeg også :/
whysoserious Skrevet 15. januar 2014 #30374 Skrevet 15. januar 2014 När är det du ska operera dig? Jag har operation på måndag, på fornebuklinikken Den 23/1, alltså torsdag nästa vecka bär det av för mig Ska du ha Dr Barstad, Schistad eller Haga? Hur mycket ska du lägga in? - och alla de andra "standard" frågorna här Är själv 26 år, liten 75B från förr, lägger in 365 cc runda hp, under muskel. Snitt i bröstvecket. Hei Hadde lite smerter i går. Tok en oxynorm når jeg la meg og det funket bra. Men har sovet så utrolig dårlig. Klarer ikke sitte å sove Kjenner jeg har litt mer smerter nå på morgenen, men helt overkommelig. Tatt bare paracet nå. Det som jeg synes er værst, er trykket over brystet. Har nedpressbånd Spørs om ikke jeg må litt lenger ned i pilleesken etterhvert jeg også :/ Härligt att höra att allt gått bra för dig Lady! Hur mycket har du byggt upp med kuddar då? Du kan inte prova sitt-ligga lite mer på natten? Sen hellre lite längre ner i pillerburken än starka smärtor, kan du undvika de så är det ju bäst. Hoppas du får en fortsatt god recovery, keep us posted! 1
Lady36 Skrevet 15. januar 2014 #30375 Skrevet 15. januar 2014 Den 23/1, alltså torsdag nästa vecka bär det av för mig Ska du ha Dr Barstad, Schistad eller Haga? Hur mycket ska du lägga in? - och alla de andra "standard" frågorna här Är själv 26 år, liten 75B från förr, lägger in 365 cc runda hp, under muskel. Snitt i bröstvecket. Härligt att höra att allt gått bra för dig Lady! Hur mycket har du byggt upp med kuddar då? Du kan inte prova sitt-ligga lite mer på natten? Sen hellre lite längre ner i pillerburken än starka smärtor, kan du undvika de så är det ju bäst. Hoppas du får en fortsatt god recovery, keep us posted! Tror jeg brukte en alt for stor pute.. Prøver noe annet i natt.... Nå har jeg fått vasket meg litt, tatt på litt sminke og smertene er ikke ille Tror dette skal gå bra
carmen81 Skrevet 15. januar 2014 #30376 Skrevet 15. januar 2014 carmen81 - Hur går det med dig? De fyllde en vecka gamla igår? Tiden går fort! Jag har funderat på det du sa om strl, att det inte är jättestor skillnad på 365 - 415 cc och borde kanske säga till PK att jag vill ha 365 - större om det finns plats? Hört om vissa som sagt så, vill ju dock inte att han lägger in 435 för det Men 365 - 400 cc skulle jag nog klara... Hm! Hehe du skal se du ender opp med en fin str på puppene. På op.dagen så måtte jeg si at jeg var litt redd for å ende opp med for store, få strekkmerker og masse annet. Nå er det gått 9 dager siden op, og alt jeg kjenner er litt stikking i puppene, ved såret, som om en nerve eller noe ved armhulen er litt strekt eller noe slikt. Igjen så kjenner jeg det bare, men gjør ikke vondt. Igår kjørte jeg for første gang, og da ble det en temmelig langtur på over 12 t tur/retur pga bilkjøp på andre siden av landet. Drit føre, isete veier, snø og mye slitsom kjøring men overlevde. Idag så ser jeg at det er en antydning til mindre hevelse i puppene. Smører de hver dag minst en gang med skikkelig fet krem eller babyolje. Bare passe på å ikke ta på sårene. Alltid hatt følsomme pupper, men nå er det blitt koko. Har lagt på slike bomulls pads på niplene og litt div spes følsomme steder i bhen. :D
Boobielicious Skrevet 15. januar 2014 #30377 Skrevet 15. januar 2014 Hei Hadde lite smerter i går. Tok en oxynorm når jeg la meg og det funket bra. Men har sovet så utrolig dårlig. Klarer ikke sitte å sove Kjenner jeg har litt mer smerter nå på morgenen, men helt overkommelig. Tatt bare paracet nå. Det som jeg synes er værst, er trykket over brystet. Har nedpressbånd Spørs om ikke jeg må litt lenger ned i pilleesken etterhvert jeg også :/ Jeg sov også fantastisk dårlig første natten. Men bedre natt til i dag:) jeg ligger vanligvis alltid på magen, så det er jo litt rart. Men jeg sover på siden nå, og det er bedre enn halvt sittende. Det klarte jeg bare et par timer. Klinikken sa det var helt ok å ligge på siden, kunne ikke ødelegge noe. Ellers har jeg funnet ut at 1 paralgin forte hver 3. time gjør susen. Pluss evt en ekstra paracet. Hvorfor nedpressbånd? Det har ikke jeg.. Bare vanlig sportsbh.. Har du over muskel? Jeg kan helt tydelig kjenne protesekanten på toppen rett under kragebenet.. Skal det være sånn?? Livredd for at de skal bli svære, har ikke sagt noe til noen!!
Gjest Wallet Skrevet 15. januar 2014 #30378 Skrevet 15. januar 2014 Hei dere. Skal operes på tirsdag, og jeg lurer på en ting. Etter at jeg har vasket meg med hibiscrub, kan jeg smøre meg med fuktighetskrem i ansiktet? eller er det no go? Skal selvfølgelig ikke sminke meg.
carmen81 Skrevet 15. januar 2014 #30379 Skrevet 15. januar 2014 Hei dere. Skal operes på tirsdag, og jeg lurer på en ting. Etter at jeg har vasket meg med hibiscrub, kan jeg smøre meg med fuktighetskrem i ansiktet? eller er det no go? Skal selvfølgelig ikke sminke meg. Oioioi nå er det ikke lenge igjen! Du skal ikke smøre deg med kremer ol sa de til meg, så ville nok ikke gjort det. Derimot noe av det første jeg gjorde når jeg kom hjem etter op var å kline på hudkrem i fjeset og lipsyl. Regner med du er bra spent nå..
carmen81 Skrevet 15. januar 2014 #30380 Skrevet 15. januar 2014 Ok nå etter litt shopping merker jeg at det er som det er noe som strekker i op.såret. Gir seg når beg setter meg ned og slapper litt av. Jooo, på morgenen så er puppa veldig støle og små vondt i noen min til jeg har vært litt bevegelse. Hvor lenge varer dette egentlig? Savner å sove på siden og magen, men går helt fint hittil å ligge på ryggen. Ikke minst lurer jeg på hvordan det blir med hele denne sexgreia nå, men får prøve forsiktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå