Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bonbona, så leit at du ikke er fornøyd med størrelsen din :/

Men husk at det kan jo bare være du som har fått "tror-jeg-har-for-små-pupper-syndromet".

Som så mange får etter operasjon, så de vil ha mer og mer og mer :P

Hvor mye la du inn og hvor mye hadde du fra før?

Og hvis magen er lengere ut en puppene så er jeg helt sikker på at puppene ser mye større ut om du trimmer vekk magen og puppene blir igjen ;)

(Hvis det er såppas med mage at det er litt ekstra altså)

Jeg er sikker på at du har store nok, flotte bryster :) Og at du kanskje bare har sett deg blind på de selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planen er 300 over muskel :) men dei prøve under opr å ser om jeg må ha mer for å fylle ut huden.. Spent :)

Det er jo samme som meg:) håper det blir bra! Keep me posted:)

• Liker 1
Skrevet

Prøvde å legge meg uten bh forrige kveld, men det var skikkelig ekkelt :P Så jeg tror jeg sparer det noen dager til..

Så bra at du er helt fri for smerter! Føles de som dine egne?

Jeg har helt ekstremt tørr hud på puppene og på siden av de. Flasser og klør ekstremt. Hvorfor og hva kan jeg gjøre bortsett fra å smøre fuktigshetskrem?

Ser det er lagt ut bilder av mange fine, passe store pupper. Dere burde være fornøyde alle sammen :) Jeg er faktisk skuffet over størrelsen min.. Synes de er for små :( Magen stikker fortsatt mer ut enn puppene, så de har bare blitt større i bredden..

Leit at du er misfornøyd, men det er dessverre veldig vanlig. Jeg syns imidlertid du skal gi det litt tid og husk for all del på at ingenting er rarere enn for store!!! Da er det bedre med litt for små, og heller gå med pushup/lett vattering. Mye enklere å få små til å se større ut enn motsatt! Jeg har hatt begge deler, så jeg vet hva jeg snakker om.. Dessuten kan tunge bryster veldig fort føre til rygg og nakkeproblemer. Kanskje ikke noe du bekymrer deg for nå, men hvor kult er det med pukkelrygg, egentlig? Eller strekkmerker? For ikke å snakke om konstante smerter! Jeg antar at du fulgte kirurgens råd, og syns du skal holde deg til det. De er sikkert kjempefine, og passer til din kropp. Ikke la hodet ditt lure deg til å tro at det ikke er bra nok. Plutselig er ingenting bra nok og da er du ille ute. Stol på det du ble anbefalt av kirurgen din, han har mye mer puppe-erfaring enn deg, og har gitt deg noe han mener passer. Og husk at noen har større mager enn andre! Kommer an på flere ting; kosthold, fordøyelsesevne, vanninnhold, intoleranser, muskler osv. Om du har litt utestående mage ville jeg ikke gått for enda mer utestående bryster, kan fort bli litt mye, og se litt topptungt ut.. Lykke til uansett, håper det ordner seg:)

Skrevet

Nu var det en liten stund sen jag skrev, och hej vad det går här i forumet - jättekul att läsa om hur ni har det! Superfina boobs alla har fått också, riktigt kul att se bilder :) Jag är helt säker på att mina kommer sitta såå högt till en början då jag har ganska tränade bröstmuskler och redan stram hud... tar under muskeln.

boobies - Härligt att höra allt går bra med dig! Min tur är på torsdag den 23/1 kl 14:00 på Fornebuklinikken :) Tänkt handla klart så jag har allt i ordning nu i helgen. Inte länge kvar nu!

carmen81 - Gillar att läsa dina uppdateringar! Du verkar lugn och ha mycket kunskap om det hela, samlat med dina nyvunna erfaringar ger det oss andra en bra inblick i hur det hela går till och är efteråt :)

Jag har funderat på ett par frågor:

1. Ni som har opererat på eftermiddagen - har ni fastat sedan kvällen innan eller ätit en lättare frukost 6 timmar innan? Erfaringar om man blir mer/ mindre kvalm av att göra det ena eller det andra...?
  2. Är det någon av er som har haft mens i samma tillfälle som operationen? Jag funderar på om hormonerna i kroppen under menscykeln har inverkan på OM eller hur mycket streckmerker man kan få?

Tusen tack för svar :)

Skrevet

Bonbona, så leit at du ikke er fornøyd med størrelsen din :/

Men husk at det kan jo bare være du som har fått "tror-jeg-har-for-små-pupper-syndromet".

Som så mange får etter operasjon, så de vil ha mer og mer og mer :P

Hvor mye la du inn og hvor mye hadde du fra før?

Og hvis magen er lengere ut en puppene så er jeg helt sikker på at puppene ser mye større ut om du trimmer vekk magen og puppene blir igjen ;)

(Hvis det er såppas med mage at det er litt ekstra altså)

Jeg er sikker på at du har store nok, flotte bryster :) Og at du kanskje bare har sett deg blind på de selv?

Jeg hadde vel en 75A før, og la inn 400 og 425. Haha, ja, jeg holder på med prosjekt diett, men den magen blir liksom ikke mindre uansett hvor mye som forsvinner ellers på kroppen! Greia er at de ser store ut forfra, men ikke fra siden :s Synes det er skikkelig rart .. Takk for oppmuntring :)

Leit at du er misfornøyd, men det er dessverre veldig vanlig. Jeg syns imidlertid du skal gi det litt tid og husk for all del på at ingenting er rarere enn for store!!! Da er det bedre med litt for små, og heller gå med pushup/lett vattering. Mye enklere å få små til å se større ut enn motsatt! Jeg har hatt begge deler, så jeg vet hva jeg snakker om.. Dessuten kan tunge bryster veldig fort føre til rygg og nakkeproblemer. Kanskje ikke noe du bekymrer deg for nå, men hvor kult er det med pukkelrygg, egentlig? Eller strekkmerker? For ikke å snakke om konstante smerter! Jeg antar at du fulgte kirurgens råd, og syns du skal holde deg til det. De er sikkert kjempefine, og passer til din kropp. Ikke la hodet ditt lure deg til å tro at det ikke er bra nok. Plutselig er ingenting bra nok og da er du ille ute. Stol på det du ble anbefalt av kirurgen din, han har mye mer puppe-erfaring enn deg, og har gitt deg noe han mener passer. Og husk at noen har større mager enn andre! Kommer an på flere ting; kosthold, fordøyelsesevne, vanninnhold, intoleranser, muskler osv. Om du har litt utestående mage ville jeg ikke gått for enda mer utestående bryster, kan fort bli litt mye, og se litt topptungt ut.. Lykke til uansett, håper det ordner seg:)

Tusen takk :) Jeg får vel se det an litt, og håpe på at de plutselig spretter ut etterhvert fordi muskelen kanskje klemmer de litt inn?

Skrevet

4 uker er ikke lenge, det kommer helt sikkert til å ordne seg:) men en periode uten karbohydrater er bra uansett. Så får du ut overskuddsvann av cellene. Bra du har epostet med klinikken, så vet du jo hvor landet ligger om det blir trøbbel:) hvor er du operert?

Haha, det var veldig mye skrivefeil i det siste jeg skrev så jeg nå:) Jeg er operert på Fornebuklinikken

Skrevet

👍

Det er jo samme som meg:) håper det blir bra! Keep me posted:)

Skrevet (endret)

Prøvde å legge meg uten bh forrige kveld, men det var skikkelig ekkelt :P Så jeg tror jeg sparer det noen dager til..

Så bra at du er helt fri for smerter! Føles de som dine egne?

Jeg har helt ekstremt tørr hud på puppene og på siden av de. Flasser og klør ekstremt. Hvorfor og hva kan jeg gjøre bortsett fra å smøre fuktigshetskrem?

Ser det er lagt ut bilder av mange fine, passe store pupper. Dere burde være fornøyde alle sammen :) Jeg er faktisk skuffet over størrelsen min.. Synes de er for små :( Magen stikker fortsatt mer ut enn puppene, så de har bare blitt større i bredden..

Ja de føles helt som mine egne, og det er deilig :-) er veldig myke også, men de krymper enda, og føler snart de er like små som før jeg opperete :P

Såå kjedelig at du er misfornøyd, men er sikker på at de er fine i størrelsen! Vi hadde vel ganske likt utgangspunkt hvis jeg husker riktig.

Edit: Jeg husker forresten at jeg så ei dame her inne som hadde lagt ut bilder bare noen dager etter operasjonen, og et bilde 7 uker etterpå eller noe, og puppene så mye større ut etter de syv ukene Husker ikke hvem det var da.

Endret av solocola
Skrevet

Nu var det en liten stund sen jag skrev, och hej vad det går här i forumet - jättekul att läsa om hur ni har det! Superfina boobs alla har fått också, riktigt kul att se bilder :) Jag är helt säker på att mina kommer sitta såå högt till en början då jag har ganska tränade bröstmuskler och redan stram hud... tar under muskeln.

boobies - Härligt att höra allt går bra med dig! Min tur är på torsdag den 23/1 kl 14:00 på Fornebuklinikken :) Tänkt handla klart så jag har allt i ordning nu i helgen. Inte länge kvar nu!

carmen81 - Gillar att läsa dina uppdateringar! Du verkar lugn och ha mycket kunskap om det hela, samlat med dina nyvunna erfaringar ger det oss andra en bra inblick i hur det hela går till och är efteråt :)

Jag har funderat på ett par frågor:

• Ni som har opererat på eftermiddagen - har ni fastat sedan kvällen innan eller ätit en lättare frukost 6 timmar innan? Erfaringar om man blir mer/ mindre kvalm av att göra det ena eller det andra...?
  • Är det någon av er som har haft mens i samma tillfälle som operationen? Jag funderar på om hormonerna i kroppen under menscykeln har inverkan på OM eller hur mycket streckmerker man kan få?
Tusen tack för svar :)

Jeg skulle på papiret op kl 11, men det ble ikke før 13 på meg. Da hadde jeg fastet siden midnatt og var temmelig tørst og sulten. Når på ettermiddagen skal du op?

Fikk selv mensen noen dager etter op,og ikke fått noen strekkmerker av det. Fikk bare endelig nytte av de Oxynormene man får fra klinikken og i tillegg en fluffy mage. :P

Skrevet

2 uker post op.:D

Alt går fint, og kommer meg bare mer og mer. Kjenner at jeg er veldig svak i muskla nå kontra før op, og det får så være.

Aldri fått hjelp til å komme meg oppi og ut fra sengen etter op, men har funnet en vri som har gått greit for mi. Del. Satte beina i gulvet og brukte magemuskla til å dra overkroppen opp fra sengen. Høres enkelt ut, men trøtt i tryne og rett etter op så var det ikke direkte det. Sakte men sikkert ble jeg vant til det, og nå merker jeg omtrent ikke noe av det.

Puppa er enda veldig ømme, men det er blitt også mer vant til det også. Mye å venne seg til!

Derimot så føles de ikke som en del av meg om noen lurer. Kjennes ut som det er noe i kroppen som ikke er mitt, noe hardt og litt smårart iblant.

Regner med og håper der går seg til, og er de er ikke så fremmed for kroppen min som f.eks rett etter op og dagene rett etter.

Har derimot noen dager nå hatt vondt i såret eller ved såret, på siden av puppene og denne grekanten fra brystvorta og med mot såret.

Det er sånn stikkende, strekkende, som om noen sliter litt i såret eller andre ganger noe annet i puppen. Det siste er nok nerver vil jeg tro.

Ligget litt på siden og har vent meg mer til det også. Kan love at etter nesten 2 uker på rygg, så er det utrolig digg. Var så glad i å ligge på siden og magen før op, så får se hvordan det blir nå.

Hadde sex første gang igår og det gikk jo helt fint også det. :P

Skrevet

Har spurt før, men ingen som svarte.. Når dere bruker vanlig bh, former puppene seg etter bh'en da? Er så redd for at de blir missformet, men er jo 4mnd siden jeg opererte snart så har jo klarsignal på å bruke bh!:-/

Skrevet

Tenkte å dele dette bildet med dere. Greit å se de ved siden av hverandre.

Som der ser på teksten så er det altså et bilde før operasjon og et bilde en uke etter operasjon.

(Man får jo aldri nok av før/etter-bilder)

;)

post-75686-0-94429400-1390229220_thumb.j

Skrevet

Har spurt før, men ingen som svarte.. Når dere bruker vanlig bh, former puppene seg etter bh'en da? Er så redd for at de blir missformet, men er jo 4mnd siden jeg opererte snart så har jo klarsignal på å bruke bh!:-/

Jeg lurer også på dette.. Puppene mine er skikkelig rare når jeg tar av meg sportsbh-en, for den presser de på en måte ned og ut. Når jeg har en gått noen timer uten bh-en, er de mye finere. Vurderer om jeg må kjøpe meg ny sportsbh

Skrevet

Jeg skulle på papiret op kl 11, men det ble ikke før 13 på meg. Da hadde jeg fastet siden midnatt og var temmelig tørst og sulten. Når på ettermiddagen skal du op?

Fikk selv mensen noen dager etter op,og ikke fått noen strekkmerker av det. Fikk bare endelig nytte av de Oxynormene man får fra klinikken og i tillegg en fluffy mage. :P

Åh? Så det kan bli sådan väntetid :( Hoppas inte på det... Jag har uppmötestid kl 13:30. Tänkte kanske äta lite yoghurt vid kl 07:00 eller något..

Kommer nog också få mens några dagar - en vecka efteråt. Har fått streckmärken som tonåring, i puberteten men hoppas inte jag får det nu. Känner att jag verkligen börjar oroa mig/ bli nervös och samtidigt längtar jag tills det är över!

Tack för dina svar :) Skönt att höra att det går bra för dig! Sex två veckor efter lät lite länge bara, men gissar att man kanske inte är fullt så sugen och rörlig dagarna efteråt :fnise:

Hur tog du Azitromax? Det står att jag ska ta 2 x 500 mg kvällen före, och inget efter? Eller får man det på kliniken?

Tenkte å dele dette bildet med dere. Greit å se de ved siden av hverandre.

Som der ser på teksten så er det altså et bilde før operasjon og et bilde en uke etter operasjon.

(Man får jo aldri nok av før/etter-bilder)

;)

Damn! Riktigt snygga! :overrasket::klappe:

Skrevet

Lady36 - hur går det med dig? Snart en vecka sedan op! :)

Eda - Du är färdigopererad för idag? :D Hur gick det?

Wallet - Dags i morgon? Hur känns det? :klem:

• Liker 1
Skrevet

Nei du skjønner, jeg skal opereres på onsdag i stedenfor. Blei oppringt, og de lurte på om jeg kunne bytte dag. Det vil si at jeg får en ekstra dag å gru/glede meg på! Stedet ligger nesten to timer fra der jeg bor, og operasjonen er kl 07:00, så det betyr at jeg må reise hjemmen ifra i 5 tiden!! Blæh, trenger nesten ikke legge meg kvelden før. Jaja, hadde nok ikke klart å sovne ordentlig uansett. Du/dere skal så klart få oppdatering på onsdag om hvordan det gikk. :)

Skrevet

Heisann :) En uke imorgen og alt går bra.. Tar nok litt tid før jeg blir vant med dem. Føles ikke helt som mine ennå.. Uvant å se seg selv i speilet :) :) Men de har blitt mykere og ikke så spente. Ingen smerter :) Bruker fortsatt nedpressbånd, men ikke noe problem å bruke det.. Føler meg nesten naken når jeg tar det av.. Måtte prøve en sommerkjole i stad og det så veldig bra ut. Gleder meg til å kjøpe nytt undertøy og bikinier.. De gamle bhene passer iallfall ikke ...

Ikke mange dagene til det er din tur!! Det ingenting å være redd for. Jeg skulle møte opp kl. 11, og tror jeg lå på operasjonsbordet før kl.11.30... Ingen vente tid for meg :) Alt var over på et blunk.

Ang antibiotika kvelden før, er det kun den ene dosen du skal ha..

Lykke til :)

Skrevet

Åh? Så det kan bli sådan väntetid :( Hoppas inte på det... Jag har uppmötestid kl 13:30. Tänkte kanske äta lite yoghurt vid kl 07:00 eller något..

Kommer nog också få mens några dagar - en vecka efteråt. Har fått streckmärken som tonåring, i puberteten men hoppas inte jag får det nu. Känner att jag verkligen börjar oroa mig/ bli nervös och samtidigt längtar jag tills det är över!

Tack för dina svar :) Skönt att höra att det går bra för dig! Sex två veckor efter lät lite länge bara, men gissar att man kanske inte är fullt så sugen och rörlig dagarna efteråt :fnise:

Hur tog du Azitromax? Det står att jag ska ta 2 x 500 mg kvällen före, och inget efter? Eller får man det på kliniken?

Grunnen til at jeg måtte vente litt var pga en op som var før meg, men det gikk helt greit. Fikk tilbud om å legge meg i en oppvarmet seng å slappe av imens. Satt å skravlet litt i mob imens og tasset i den deilige sengen etter at pk'en tegnet litt opp på meg.

Ikke bekymre deg for strekkmerker! Jeg har masse gamle fra da jeg vokste så mye i fjortisåra på både rumpa og hofta. Ikke fått en antydning til det nå, og nå ble det stuffet inn en del i puppene.

Spiste sunt og trente før op, og i tillegg smørte huden godt før og etter op. Drakk masse vann før og enda får å sørge for at huden er godt hydrert.

De to Azitromaxene taes kun dagen før, og på Fornebu skal man ta 1 gram Paracet og 1 tbl med Arcoxia på morningen før du drar til klinikken. Jeg tok mine kl 9 siden op egentlig skulle være kl 11.

Holder å faste i 6 timer før op, så om du spiser en lett frokost da vil det gå helt fint.

Full nedtelling på din kant til du skal op nå regner jeg med! :P

Super spennende og samtidig litt ekkel følelse før man gjør dette, men når du våkner så vil du innse at dette er så lite å grue seg til.

Hvem var det igjen som skulle op deg?

Damn! Riktigt snygga! :overrasket::klappe:

Skrevet

Nei du skjønner, jeg skal opereres på onsdag i stedenfor. Blei oppringt, og de lurte på om jeg kunne bytte dag. Det vil si at jeg får en ekstra dag å gru/glede meg på! Stedet ligger nesten to timer fra der jeg bor, og operasjonen er kl 07:00, så det betyr at jeg må reise hjemmen ifra i 5 tiden!! Blæh, trenger nesten ikke legge meg kvelden før. Jaja, hadde nok ikke klart å sovne ordentlig uansett. Du/dere skal så klart få oppdatering på onsdag om hvordan det gikk. :)

Håper du får sovet litt før du reiser avgårde. Lykke til og si ifra om hvordan det har gått iallefall!

Skrevet

Hej alla! Min operation gick väldigt bra igår! Är så glad att jag valde fornebuklinikken faktiskt! Alla var så snälla och hjälpsamma! Det bästa var att vakna på uppvaket i den super varma sängen och sakta men säkert inse att man faktiskt är färdig :).

Jag hade lite ont när jag vaknade så fick extra smärtstillande, men resten av dagen och kvällen var smärtorna "okej". Inatt och idag är det värre dock, jag har sjukt ont idag, hoppas att detta försvinner fort!!

Det blev bara 365cc på mig, dom ser ganska små ut nu :( Men ska försöka vara tålmodig och hoppas verkligen det blir bra..

Jag inser nu att jag var väldigt nervös helt i onödan ;)

Nu hoppas jag bara att smärtan ska börja avta snart så ska det nog gå bra vidare!

Lycka till jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...