Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Surrer jeg, du har jo ikke sett dem men skal se i morgen. Sorry :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe annet enn paraceth og oxynorm. Har arcoxia som skal tas kl 07.00 i morgen.

Jeg får bare se hvordan dette går ;)

Føler de er breie og flate :P Hehe, men det er de jo ikke når jeg har moderat høy profil (eller moderat + som det også kalles)

Ja gleder meg veeeldig til i morgen tidlig! :-)

Har bare tittet ned i bh nå, ikke sett uten bh og konpresser. Bare noen timer til nå så ;)

Åh nå er jeg trøtt og sliten etter en spennende dag!

Kort oppsummert har det vært en fin dag og det var ikke noe å grue seg til!

God natt puppedamer ;)

Skrevet

Og boobies: Ta bilde av brystene når du skal dusje da! ;) Kjekt å ha og gøy å se tilbake til !

Skrevet

Hej på er!

Jag har hittills läst sida upp och sida ner på detta forum och tänkte nu försöka bidra lite :) Om mig: Jag är svensk men ingen partysvensk, bor och jobbar i Oslo på kontor sedan en tid tillbaka. Jag har länge tänkt på bröstförstoring och ännu mer sedan jag började träna body fitness-inspirerat och pendlar i vikt och ökar muskelmassa varje säsong. Nu har jag en operation inbokad den 23/1 hos Dr. Marius Barstad på Fornebuklinikken. Endast 12 dagar kvar!

I mått har jag förstått att jag är ganska lik Carmen81 :) 1,74 m, 64 kg. 75 cm under bröst, och nu i "off-season" 86 cm över bröstvårtorna. (Jämför ca 80 cm där deffad...) Är en liten 70-75 B.

Jag ska lägga in runda Allergan implantat, ru overflate, 365cc högprofil, delvis under muskeln. Tycker allt över 400 låter supermycket så jag är sjukt nyfiken på hur dina, Carmen81, ser ut! :)

Det jag inte har sett så mycket om här på forumet är implantatsmärken. Jag var på 3 konsultationer i Oslo, varav en använde Eurosilicone och två använde Allergan. Förstår att det är väsentlig skillnad på Allergan/Mentor och Eurosilicone och "billigare" märken. Det gjorde att jag valde bort den klinik som använde dessa. Valde Fornebuklinikken över Akademiklinikken pga priset och det förtroende jag fick från Dr. Barstad och kliniken i sin helhet.

Det andra jag inte sett så mycket om här är diskussionen om placeringar implantaten över (subfascial), under (submuscular) eller delvis under muskeln (partial submuscular). De flesta i Norge verkar lägga delvis under muskeln eller över. Väldigt sällan jag ser "helt under muskeln" här, mer sådant i Sverige. Förstått det som att lägga delvis under muskeln gör att även runda implantat liksom får den droppformade fasongen. Helt under ger implantatet en "intern BH" och hålls på plats länge men har risk för värre muskelpåverkan och att det ser konstigt ut när man flexar bröstmuskeln.

Har ni tänkt på implantatstyp eller placering likt detta? Vad kom ni fram till och vd är era erfaringar?

Skrevet

Og boobies: Ta bilde av brystene når du skal dusje da! ;) Kjekt å ha og gøy å se tilbake til !

Wohoooooo!! Endelig har jeg fått av bandasjen og dusjet! Min første reaksjon da jeg så puppene var at jeg syntes det så rart ut, eller annerledes da. Det var liksom så merkelig å plutselig ha andre pupper.

Men..jeg er superfornøyd. Jeg gråt nesten en liten skvett. Hehe.. Ikke bare ser puppene bra ut, plutselig ser hele kroppen bedre ut! Jeg er så utrolig fornøyd med resultatet. De er jo enda litt hovne så vi får se om noen dager, men jeg føler at størrelsen er riktig.

En annen ting som føles rart er at jeg har null følelse i nipplene og området rundt. Ææh, ekkelt :P

Har noen av dere opplevd en sånn skvulpelyd/følelse i brystet? Jeg kjenner det i blant, litt uvant og rart men ikke vondt.

Har du tatt en titt enda Pixy?

Skrevet

Så godt å høre du er fornøyd boobies! :-)

Jeg har heller ikke følelse på huden på puppen eller i nipplene.

Ikke hørt skvulpelyd foresten, kanskje det kommer.

JA jeg har sett puppene mine og jeg er helt forelsket! De er perfekte! Runde, store og bare fiiine! Gjør som du også sier , resten av kroppen blir finere pga puppene!

Dette er så fantastisk, samboer likte de også for å si det sånn ;)

Ellers så var de like, symmetriske, like hovne/lite hovne. Eneste forskjell er at den ene har blåmerke helt øverst.

Hadde noen få blodprikker på kompresset.

Jeg har vanvittig vondt i ribbeina :/ Under brystene der bh'en strammer. Ei venninne skal kjøpte med en swegmark sportsbh til meg senere i dag. Så får jeg se om det hjelper :-)

Skrevet

Jeg var på konsultasjon idag, og har fått operasjons dato 24.01.

Følte meg trygg på konsultasjonen, og dette var på Clinique Pilestredet Park, plastikkirurgene.

Er selv 24, ingen barn, 161/56 og skal legge inn 350 gr - runde proteser-i hver, under muskelen.

Har idag en "liten 75b", men møkklei av push-up bh'er og holde for brystene når jeg er naken hvis andre er tilstede. Sommeren 2014 blir bra :duskedame:

Gleder meg masse!! :danse:

Hej! Ser du ska lägga in lika mycket som jag ca, och bara en dag efter :) Läser gärna mer om din recovery sen! Har du varit på konsultation på flera ställen? Vet du vad de använder för märke på sina implantat på Pilestredet? Många frågor det blir nu men hoppas det är OK :) Vad gör du till vardags, och hur länge blir du borta från jobb/ skola?

Skrevet

Haha xD Må le av teltet ditt!

Første jeg sa når jeg så meg i speilet på toaletter på klinikken var:

-Å fytti hælvete !

(Mannen min på andre siden av døra)

-Går det bra?

-ja visst faen går det bra!! Sier jeg med verdens største smil om munnen.

Skjønner ikke hvor den språkbruken kom fra :P

Hehe det er temmelig surrealistisk de første dagene alt sammen følte jeg. :)

Skrevet

Hej på er!

Jag har hittills läst sida upp och sida ner på detta forum och tänkte nu försöka bidra lite :) Om mig: Jag är svensk men ingen partysvensk, bor och jobbar i Oslo på kontor sedan en tid tillbaka. Jag har länge tänkt på bröstförstoring och ännu mer sedan jag började träna body fitness-inspirerat och pendlar i vikt och ökar muskelmassa varje säsong. Nu har jag en operation inbokad den 23/1 hos Dr. Marius Barstad på Fornebuklinikken. Endast 12 dagar kvar!

I mått har jag förstått att jag är ganska lik Carmen81 :) 1,74 m, 64 kg. 75 cm under bröst, och nu i "off-season" 86 cm över bröstvårtorna. (Jämför ca 80 cm där deffad...) Är en liten 70-75 B.

Jag ska lägga in runda Allergan implantat, ru overflate, 365cc högprofil, delvis under muskeln. Tycker allt över 400 låter supermycket så jag är sjukt nyfiken på hur dina, Carmen81, ser ut! :)

Det jag inte har sett så mycket om här på forumet är implantatsmärken. Jag var på 3 konsultationer i Oslo, varav en använde Eurosilicone och två använde Allergan. Förstår att det är väsentlig skillnad på Allergan/Mentor och Eurosilicone och "billigare" märken. Det gjorde att jag valde bort den klinik som använde dessa. Valde Fornebuklinikken över Akademiklinikken pga priset och det förtroende jag fick från Dr. Barstad och kliniken i sin helhet.

Det andra jag inte sett så mycket om här är diskussionen om placeringar implantaten över (subfascial), under (submuscular) eller delvis under muskeln (partial submuscular). De flesta i Norge verkar lägga delvis under muskeln eller över. Väldigt sällan jag ser "helt under muskeln" här, mer sådant i Sverige. Förstått det som att lägga delvis under muskeln gör att även runda implantat liksom får den droppformade fasongen. Helt under ger implantatet en "intern BH" och hålls på plats länge men har risk för värre muskelpåverkan och att det ser konstigt ut när man flexar bröstmuskeln.

Har ni tänkt på implantatstyp eller placering likt detta? Vad kom ni fram till och vd är era erfaringar?

Heisann.

Det er ikke store høyde og vekt forskjellen på oss to, og 365 cc og det jeg har er minimal forskjell. Slik at om pk'en din mener det passer best, så stol på han.

Jeg har helt under muskelen og kommer til å trene styrke ala bikini fitness fremdeles. Kommer ikke til å trene brystøvelser slik som før, noe som resulterte i at jeg gikk ifra full 75C cup til 75 a på noen få mnd'er.

Noen sier det ser dumt ut når de flexer brystmuskelen om implantene ligger under, men nå skal ikke jeg trene den muskelgruppen direkte ever igjen. Det er pga jeg har gjort nettopp det at jeg satt igjen brystløs og over 30 tusen kr blakkere... Ikke kjekt overhode!

Ikke konkurrerer jeg heller, men om du gjør det så snakk med pk' en evt om akkurat dette.

Det er derimot verre at de ser ut som to knall harde tennisballer pga lite brystvev og at de legges over muskelen pga slik trening, da selv om det blir anbefalt å legge under pga best visuelt resultat.. Det ser sykt stygt ut synes jeg, men det er min mening og derfor gitt meg meg slik trening av bryst og la de under muskelen. Ble ett lite valg jeg måtte ta, og var ikke vanskelig siden jeg egentlig bare vil se trent ut uten å konkurere.

Veldig formøyd med Fornebu og hvordan de var gjennom hele prosessen. Sikker på at du kommer til å bli veldig fornøyd med resultatet! :D

Skrevet

Nå dag fem her og det går kjempe bra! :)

Sov helt på ryggen for første gangen inatt og det var deilig å strekke kroppen helt ut igjen. Kjente at jeg var noget støl når jeg sto opp idag tidlig, men det gikk fort over.

Det jeg kjenner nå er at det er to ting som er blitt plassert på kroppen min og ikke blitt vant til de enda.

De er harde og huden er litt vel spent, smører daglig med fet hudkrem og drikker mye vann.

Hmm, hva annet.. Jo har følelse i niplene og ellers på puppen , utenom en trekant ca fra såret og opp mot brystvorta på den ene og litt på den andre. Hatt det slik siden dag 2.

Når det gjelder sm.stillende jeg har tatt siden op.dagen så har det da bestått av 1 g Paracet hver 6 time og 1 Oxynorm som jeg da tok samtidig den første dagen. Etter det så holdt det med Paracet dag nr 2 og dag tre uten noe som helst, kun Arcoxia som må taes 2-3 dager etter op.

Tok bilder av boobsa etter dusjen igår og de sitter litt vel høyt men de dropper nok snart. Formen og str på de er perfekt til min kropp synes jeg, og klar over at de er hovrn og vil nok bli noe mindre. Derimot marginalt hoven, så store forskjellen vil det nok ikke bli.

Merket magen reagerte allerede på det lille jeg tok av tbl, men fikk gått på do dag nr 2 sånn på det viset. Jadde da slist litt svisker og kicket godt igang magen kan man si.. Gir det til pas på min jobb, så hvorfor ikke prøve det selv når jeg er i lik situasjon tenkte jeg. :)

Hvordan har dere andre det idag da?

Skrevet

Hej på er!

Hei :) Jeg skal opereres om 3 dager hos Dr. Barstad.. Jeg fikk også et veldig godt inntrykk av han. Kjempe spent :) Skal ha anatomiske over muskel da jeg har litt heng og eget brystvev .. Skal trolig legge inn ca 375/325 høyprofil:)
Skrevet

Må bare fortelle hvor herlig det var å få på meg en annen bh!!

Hadde som jeg skrev utrolig vondt i ribbeina etter bh'en fra klinikken. (Ja etter bare et døgn:p)

Den jeg fikk vondt av var fra triump og var str 80 B og dekket ikke brystene mine skikkelig. Rett og slett alt for liten!

Nå har jeg fått på meg en fra lindex, swedmark i str 80. Den har ikke noen spesiell cup.

Og det er utrolig god! Løs rund ribbeina med stram og fast over brystene.

Snille venninna mi som dro å shoppet for meg! :)

Ble som et nytt menneske etterpå!

Skrevet

Hvor kjøper dere bher i størrelser som 65dd eller 70d?

Kjedebutikker som Cubus, HM osv har bare 80 og det blir litt for stort..

• Liker 1
Skrevet

Skal opereres om 10 dager, men lurer på noe angående sportsbh'er. Kan man bruke vanlige sports bh'er noen dager etter operasjonen, som for eksempel Pierre Robert sine? Eller må man kjøpe spesial bh? Har gjerne lyst å skifte litt.

• Liker 2
Skrevet

Når dere bruker bh'er med pushup/litt fyll (sånn vanlig bh fra Cubus/h&m).. Former puppen seg etter bh'en da? Den gjør det når jeg har på meg en sånn bh en hel dag, og når jeg tar den av meg så er puppen en litt annen fasong :P Er redd for at de blir ødelagt og forblir sånn om jeg bruker bh hver dag? Man må vel kunne bruke vanlig bh, jeg opererte jo ikke for å måtte gå med sportsbh hele tiden:-D Flere som har lagt merke til dette?

Skrevet

Jeg har trappet ned på smertestillende, tok siste dose codaxol og paracet i går kl to. Og nå kl åtte tok jeg siste dose med oxycontin, klinikken ba meg ta de forebyggende frem til nå så jeg ville ikke droppe den. Uansett, ikke mye smerter men det kjennes som om puppene, spesielt høyre, sprenger/revner snart! Det er sikkert dette de mener med melkesprengfølelse, ikke vet jeg men det svir så innmari! Og i går så klødde det så mye at jeg trodde jeg hadde blitt allergisk mot sportsbhen.

De føles heldigvis mykere nå enn da jeg la meg i går kveld. Jeg dro på kafé i går, og istedenfor å dra hjem etterpå ble jeg med venninna mi rundt i butikker, før jeg visste ordet av det var klokka fem og jeg hadde vært ute og gått i flere timer. Plutselig merket jeg at brystene kjentes hovne, så jeg tror egentlig at jeg overanstrengte meg i går. Får slappe av litt i dag. Noen som har tips mot hevelsen?

Ellers er jeg så oppblåst(beklager hvis det er oversharing), jeg krysser fingre og tær for at det hjelper å slutte på smertestillende. Magen min står rett ut og jeg ser gravid ut. :(

Men til noe positivt.. Jeg blir bare mer og mer glad i puppene mine. De ser perfekte ut om jeg må si det selv. Gårsdagen ble faktisk litt emosjonell for meg, jeg ble så glad da jeg endelig fikk se dem og jeg så bedre ut enn jeg noensinne hadde trodd jeg kunne. Tror ikke jeg har skjønt hvor mye dette betyr for meg før i går. Nå gleder jeg meg bare til hevelsen går ned!

Skrevet

Heisann.

Det er ikke store høyde og vekt forskjellen på oss to, og 365 cc og det jeg har er minimal forskjell. Slik at om pk'en din mener det passer best, så stol på han.

Jeg har helt under muskelen og kommer til å trene styrke ala bikini fitness fremdeles. Kommer ikke til å trene brystøvelser slik som før, noe som resulterte i at jeg gikk ifra full 75C cup til 75 a på noen få mnd'er.

Noen sier det ser dumt ut når de flexer brystmuskelen om implantene ligger under, men nå skal ikke jeg trene den muskelgruppen direkte ever igjen. Det er pga jeg har gjort nettopp det at jeg satt igjen brystløs og over 30 tusen kr blakkere... Ikke kjekt overhode!

Ikke konkurrerer jeg heller, men om du gjør det så snakk med pk' en evt om akkurat dette.

Det er derimot verre at de ser ut som to knall harde tennisballer pga lite brystvev og at de legges over muskelen pga slik trening, da selv om det blir anbefalt å legge under pga best visuelt resultat.. Det ser sykt stygt ut synes jeg, men det er min mening og derfor gitt meg meg slik trening av bryst og la de under muskelen. Ble ett lite valg jeg måtte ta, og var ikke vanskelig siden jeg egentlig bare vil se trent ut uten å konkurere.

Veldig formøyd med Fornebu og hvordan de var gjennom hele prosessen. Sikker på at du kommer til å bli veldig fornøyd med resultatet! :D

Tack för svar :) Jag blir lite nyfiken, vad anser du är den stora skillnaden på helt under och delvis under? Fått för mig att det är större risk för DB med delvis under, och mindre risk för kapsling med helt under?

Ah jag har samma tankar, att sluta träna bröst, lite tråkigt men så är det.. Jag tävlar inte, (än?) men hoppas någon gång göra det :) Vill gärna höra mer om hur du tycker de första träningspassen går sen! Du verkar ju hittills ha haft en väldigt bra recovery så du är säkert på banan i gymmet snart igen :)

Jag hoppas och tror det också, längtar massor nu! :D

Hei :) Jeg skal opereres om 3 dager hos Dr. Barstad.. Jeg fikk også et veldig godt inntrykk av han. Kjempe spent :) Skal ha anatomiske over muskel da jeg har litt heng og eget brystvev .. Skal trolig legge inn ca 375/325 høyprofil:)

Åh så kul! Är du nervös eller bara glad ännu? 3 dagar är ingen tid alls! Det kommer gå fint :) Vad intressant, helt olika inplantat och placering men ca lika mycket - vore kul att jämföra resultatet sedan :Nikke: Hur länge sedan är det du hade konsultation?

Skrevet

Ser att det är en del funderingar kring sport-BH:ar så tänkte dela med mig av mina tankar. :) Tittat lite i butiker för att jag vill också köpa flera sport-BH:ar att byta med. Funnit en på Lindex sitt egna märke, Swegmark och en från Triumph..

Vad tycker ni om dessa? Någon som har någon av de?

Vad jag förstått det som ska man ha en sport-BH som sitter stramt över boobsen, men behagligt under. En som man kan knäppa fram är en fördel? Annars att de ska ha som två kupor, och inte en hel - för att inte trycka ihop dem för mycket? Stämmer det? :vetikke:

Skrevet

Tack för svar :) Jag blir lite nyfiken, vad anser du är den stora skillnaden på helt under och delvis under? Fått för mig att det är större risk för DB med delvis under, och mindre risk för kapsling med helt under?

Ah jag har samma tankar, att sluta träna bröst, lite tråkigt men så är det.. Jag tävlar inte, (än?) men hoppas någon gång göra det :) Vill gärna höra mer om hur du tycker de första träningspassen går sen! Du verkar ju hittills ha haft en väldigt bra recovery så du är säkert på banan i gymmet snart igen :)

Jag hoppas och tror det också, längtar massor nu! :D

Åh så kul! Är du nervös eller bara glad ännu? 3 dagar är ingen tid alls! Det kommer gå fint :) Vad intressant, helt olika inplantat och placering men ca lika mycket - vore kul att jämföra resultatet sedan :Nikke: Hur länge sedan är det du hade konsultation?

Jeg hadde konsultasjon i begynnelsen av desember.. Kunne fått operasjon før jul, men det passet veldig dårlig. Men tiden har jo gått så fort ..... Nå er det snart min tur :) Gleder meg!! Ikke nervøs for selve operasjonen.. Er sykepleier og føler meg veldig trygg på Dr. Barstad. Men kommer nok til å være litt spent før operasjonen og ikke minst etter... Spent på størrelse og utseende :):)
Skrevet

Hei jenter! Så gøy å følge med på deres oppdateringer! Har selv gått 4 mnd siden operasjon å er enda kjempe fornøyd.

Har bare fått en tilgodelapp på Change som er på 950 kr, som jeg selger for 800 kr pga. økonomien. Har handlet så mange bher nå at jeg foreløbig ikke trenger flere. Bare å skrive til meg om noen skulle være interessert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...