Lix Skrevet 7. desember 2013 #29901 Skrevet 7. desember 2013 Kirurge anbefalte meg å legge inn 190 ml under muskel. Du har ikke et før/etter bilde du vil legge ut her? Synes det er vanskelig å se for meg hvor mye 190 ml egentlig er. Selv har jeg nesten et helt flatt utgangspunkt. Selvsagt har alle ulike motiver og følelser rundt det å operere. Mener ikke å bruke dette forumet til å moralisere! Poenget var bare at for min egen del har jeg gått i 10 år med tomme "etter-amming" pupper fordi jeg var ekstremt redd for å utsette meg for komplikasjonsfarer kun for forfengelighetens del. Og dersom puppene hadde vært pene/ stramme/ spretne/ fin form e.l hadde jeg for min egen del gitt beng i størrelse og vært glad for å slippe kirurgi. Men nå har jeg altså hoppet i det, og gått fra tomme skinnfiller til å få tilbake puppene jeg hadde i tenåra :-D Er superfornøyd med hvordan de passer kroppen min. Føler meg fortsatt liten og nett og passer alle klærne, trenger bare ikke fylle ut med massive BH-er lengre. Nytt undertøy og bikini måtte jeg ha, da!
Lix Skrevet 7. desember 2013 #29902 Skrevet 7. desember 2013 Wallet, har sendt deg privat melding med bilde
Gjest Wallet Skrevet 8. desember 2013 #29903 Skrevet 8. desember 2013 Wallet, har sendt deg privat melding med bilde Tusen takk! Puppene dine såg fantastiske ut
Nataleen Skrevet 8. desember 2013 #29904 Skrevet 8. desember 2013 Jeg hadde noe liknende utgangspunkt! Jeg hadde noe mindre fylde på undersiden av brystene, da. Regner med at du mener hvor mye som er lagt inn? I så fall, så fikk jeg lagt inn 350 ml. Dette er nå fem uker siden, og jeg blir bare mer og mer fornøyd med både størrelsen og fasongen nå som de har droppet litt (det ene brystet har ikke droppet like mye som det andre ennå da, hehe). Minner også på at hver enkelt har sin grunn for å operere. Så det var noen som skrev at om de hadde sånne bryster som på før-bildet, hadde de ikke operert.. Vel, føler bare jeg må svare litt på nettopp det. Jeg hadde jo noe liknende de brystene som på før-bildet. Og det var hverken størrelsen eller fastheten som gjorde at jeg opererte meg, men det faktum at formen på brystene mine (trekant-form med lite fyll på toppen) som gjorde at selvtilitten min ikke klarte det mer. Håper dere forstår Var vel mer ment som et kompliment da men...
carmen81 Skrevet 8. desember 2013 #29905 Skrevet 8. desember 2013 Hvor lenge før op får man disse reseptene og resterende info fra Fornebu? Skal inn den 6 jan, og skjønt jeg må betale innen en uke før. Pga julen og alle helligdagene tenker jeg betale før julaften. Har forresten alle som har lagt under muskelen hos de fått nedpressbånd og hvor lenge har dere brukt det?
Pix1234 Skrevet 8. desember 2013 #29906 Skrevet 8. desember 2013 Hvor lenge før op får man disse reseptene og resterende info fra Fornebu? Skal inn den 6 jan, og skjønt jeg må betale innen en uke før. Pga julen og alle helligdagene tenker jeg betale før julaften. Har forresten alle som har lagt under muskelen hos de fått nedpressbånd og hvor lenge har dere brukt det? Fikk resepten på konsultasjonen men flyttet timen 3 uker og fikk ny resept tilsendt litt over en uke før op, men da hadde jeg allerede plukket opp fra den gamle Måtte bruke nedpressbånd dag og natt i 2 uker
totla Skrevet 9. desember 2013 #29907 Skrevet 9. desember 2013 Juhuu jenter! Det har nå gått 13dager siden operasjonen og jeg føler meg topp! Puppene har blitt mykere, og jeg fikk lov å ta av meg brystbåndet etter 10dager, og det er jeg evig takknemlig for kommer allikevel til å bruke det på natten innimellom Jeg vet ikke helt om puppene mine har "droppet" men jeg blir ihvertfall mer og mer fornøyd med både form og mykhet! Nå må jeg bare holde ut med den "flotte" sportsbhen i 4-6uker til! Hvordan er deres form nå? Fornøyde?
Nataleen Skrevet 9. desember 2013 #29908 Skrevet 9. desember 2013 Hvor lenge før op får man disse reseptene og resterende info fra Fornebu? Skal inn den 6 jan, og skjønt jeg må betale innen en uke før. Pga julen og alle helligdagene tenker jeg betale før julaften. Har forresten alle som har lagt under muskelen hos de fått nedpressbånd og hvor lenge har dere brukt det? Hadde konsultasjon i Trondheim. Ble oppringt neste dag og fikk kontrakt og resept inposten like etter. Brukte nedpressbånd dag og natt i to uker. Gikk fort det!
Nataleen Skrevet 9. desember 2013 #29909 Skrevet 9. desember 2013 Juhuu jenter! Det har nå gått 13dager siden operasjonen og jeg føler meg topp! Puppene har blitt mykere, og jeg fikk lov å ta av meg brystbåndet etter 10dager, og det er jeg evig takknemlig for kommer allikevel til å bruke det på natten innimellom Jeg vet ikke helt om puppene mine har "droppet" men jeg blir ihvertfall mer og mer fornøyd med både form og mykhet! Nå må jeg bare holde ut med den "flotte" sportsbhen i 4-6uker til! Hvordan er deres form nå? Fornøyde? Akkurat 6 uker siden idag! Føler at det høyre brystet enda er litt større, men samboeren min sier det ikke er det . Synes de er kjempefine med klær på! Klærne sitter jo faktisk! Ingen som kan se at jeg har gjort noe uten klær så synes jeg de er perfekte i profil,men at de ser veldig store ut forfra har helt følelse i venstre bryst,men er fortsatt litt nummen på undersiden og på brystvorten på høyre siden. 1
totla Skrevet 9. desember 2013 #29910 Skrevet 9. desember 2013 Akkurat 6 uker siden idag! Føler at det høyre brystet enda er litt større, men samboeren min sier det ikke er det . Synes de er kjempefine med klær på! Klærne sitter jo faktisk! Ingen som kan se at jeg har gjort noe uten klær så synes jeg de er perfekte i profil,men at de ser veldig store ut forfra har helt følelse i venstre bryst,men er fortsatt litt nummen på undersiden og på brystvorten på høyre siden. Hehe, så gøy! Jeg har gått mye med store gensere for å skjule det litt, men nå som brystbåndet er av, så kan jeg gå med vanlige klær. Og som du sier, så sitter klærne faktisk! Jeg syns også at mine er finest i profil, og at de ser ganske store ut forfra, men tror det har litt med tilvenning å gjøre Jeg er nummen litt under på venstre bryst, ellers har jeg normal følelse Hvilken størrelse hadde du? Og har du kjøpt inn ny BH-gardrobe?
Nataleen Skrevet 9. desember 2013 #29911 Skrevet 9. desember 2013 Jeg la inn 325cc under muskel.. Hadde en liten a-cup før,men totalt uten form etter 2 amminger. På Lindex må jeg bruke 75D, men på Reimers målte jeg til 75c. Har kun 3 bh'er foreløpig. Hva med deg?
totla Skrevet 9. desember 2013 #29912 Skrevet 9. desember 2013 Jeg la inn 325cc under muskel.. Hadde en liten a-cup før,men totalt uten form etter 2 amminger. På Lindex må jeg bruke 75D, men på Reimers målte jeg til 75c. Har kun 3 bh'er foreløpig. Hva med deg? Aah, jeg var vel en liten a-cup før jeg også, og fikk lagt 325cc over muskel blir nok en c-cup, men det finner jeg jo ut når jeg skal måle meg og finne bher etterhvert Er det spilefrie bh-er du har kjøpt?
Fourboobies Skrevet 9. desember 2013 #29913 Skrevet 9. desember 2013 Hvor lenge før op får man disse reseptene og resterende info fra Fornebu? Skal inn den 6 jan, og skjønt jeg må betale innen en uke før. Pga julen og alle helligdagene tenker jeg betale før julaften. Har forresten alle som har lagt under muskelen hos de fått nedpressbånd og hvor lenge har dere brukt det? variere visst litt det der.. Jeg fikk beskjed om Å bruke nedpressbåndet dag og natt i 6 uker.. Det samme med sports bh.. Er 18dager siden opr å det føles som en evighet til jeg slipper det ekle båndet😖😖
Nataleen Skrevet 9. desember 2013 #29914 Skrevet 9. desember 2013 Aah, jeg var vel en liten a-cup før jeg også, og fikk lagt 325cc over muskel blir nok en c-cup, men det finner jeg jo ut når jeg skal måle meg og finne bher etterhvert Er det spilefrie bh-er du har kjøpt? En var det spiler i,men jeg klippa de ut
Gjest Wallet Skrevet 9. desember 2013 #29915 Skrevet 9. desember 2013 Da har jeg vært på konsultasjonen som jeg var på først. Vi kom fram til anatomiske proteser, 255 gram, under muskel. Fikk operasjon 21.januar...Spennenede!!
Bonbona Skrevet 9. desember 2013 #29916 Skrevet 9. desember 2013 Litt surt å se over 30 000 forsvinne fra konto, men det betyr jo bare at operasjonen nærmer seg Vært på ny konsultasjon, så nå blir det visst 400, høyprofil, under muskel. Håper ikke det blir for stort :O Litt bekymret, men vil ikke de skal bli for små heller så. Njaa... Utgangspunktet mitt var ikke mye annerledes enn dette, selv om jeg nok har en bredere brystkasse. Selve brystene ser ut til å være i ganske så lik størrelse, selv om mine nok var litt fastere/rundere, og som sagt fordelt på en bredere brystkasse. Hadde også lagt på meg en del rett før operasjonen, så hadde litt mer fett enn det eksempelbildet ditt har. Er nå på vei ned i vekt, og det ser ikke ut til å være noe problematisk. Om noe ser det meget bedre ut. Jeg har lagt ut før- og etterbilder tidligere, men du finner dem i hvert fall her. La inn 365cc moderat profil over muskel. Jeg burde vel egentlig tatt et oppdatert etterbilde, siden puppene mine nå er to måneder gamle. De har tross alt blitt mye mer naturlige og finere enn de var etter bare tolv dager. Du trenger da ikke gå ned i vekt!
sukkerpia Skrevet 9. desember 2013 #29917 Skrevet 9. desember 2013 Dere som har operert, HVOR å hvilke merke kjøper dere bh'er? Liker ikke sånne tynne, så må ha noen som er litt "tykke", trenger tips :-) Fasongen blir så rar på de på h&m synes jeg, de blir så "små" :-S
Boobsday Prepper Skrevet 9. desember 2013 #29918 Skrevet 9. desember 2013 Wow! Nå skvatt jeg skikkelig, for det før-bildet er PRIKK likt meg! Veldig kjekt å se at du har fått et så flott resultat Har du runde? Haha! Det stemmer, jeg har runde.
Boobsday Prepper Skrevet 9. desember 2013 #29919 Skrevet 9. desember 2013 Du trenger da ikke gå ned i vekt! Tja, trenger og trenger... Det er ikke det at jeg er smellfeit, men jeg har gått opp nesten 15kg siden jeg flyttet hjem til Norge, og jeg har mistet noe ekstremt med muskelmasse i tillegg. Så det er ikke til å komme bort ifra at jeg ikke akkurat er den beste utgaven av meg selv akkurat nå. Dere som har operert, HVOR å hvilke merke kjøper dere bh'er? Liker ikke sånne tynne, så må ha noen som er litt "tykke", trenger tips :-) Fasongen blir så rar på de på h&m synes jeg, de blir så "små" :-S Jeg holder meg fortsatt til de spileløse BHene fra Lindex. Syns de er veldig behagelige, utvilsomt de beste jeg får tak i her i området. Ikke at det sier så mye, det er ikke akkurat store utvalget av undertøysbutikker her i byen.
Sokka Skrevet 9. desember 2013 #29920 Skrevet 9. desember 2013 Hvor lenge før op får man disse reseptene og resterende info fra Fornebu? Skal inn den 6 jan, og skjønt jeg må betale innen en uke før. Pga julen og alle helligdagene tenker jeg betale før julaften. Har forresten alle som har lagt under muskelen hos de fått nedpressbånd og hvor lenge har dere brukt det? Jeg la under muskel på fornebu, og fikk ikke nedpressbånd Jeg har vært på ferie, og vært så deilig å kunne føle seg bra uten bikini med super-push Deilig å kunne bruke trekantbikinier
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå