Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for alle svar! :D

Snakket med Fornebu igår og papirer + resepter skulle vistnok komme denne uken. I tillegg snakket jeg endel med syk.pl der da jeg hadde noen spm anngående kvalmedempende ( det ville jeg også få med meg hjem) og teiptyper osv.

Etter 6 uker kunne jeg trene igjen som vanlig, snowboarde, kite, klatre, ri uten at det var noe problem. Var litt redd for om man evt falt på snowboard og slo puppa, men dette skulle de tåle da.

Skulle bytte teip mellom dag 10-12 selv om teipen evt satt godt på. Kunne bare ta den av i dusjen når den hadde blitt fuktet og lettere å ta av.

Gøy å høre hvordan det går med dere som er blitt op og ikke minst dere som skal gjøre dette.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg vært på konsultasjonen som jeg var på først. Vi kom fram til anatomiske proteser, 255 gram, under muskel. :) Fikk operasjon 21.januar...Spennenede!!

Så artig da, det er jo slettes ikke lenge til! :P

Hvor er det du skal op hen da?

Skrevet (endret)

Jeg la under muskel på fornebu, og fikk ikke nedpressbånd :)

Jeg har vært på ferie, og vært så deilig å kunne føle seg bra uten bikini med super-push :) Deilig å kunne bruke trekantbikinier :)

Så heldig du var som slapp det der dustebåndet i ukesvis..hehe

Hvordan er går det med deg nå ift følelse i puppene, strekkmerker, droppet på plass og alt mulig annet?

Du er vel en av de her som er tilnærmet lik min høyde, vekt, bh str før + det som skal legges inn.

Jeg har endelig klart å gå opp en kilo, nå 61 kg og 173 cm.

Har du forresten lagt ut noen bilder her?

Endret av carmen81
Skrevet

Heii!✋ Opererte 21nov , og lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg med et spm..eg er bedt på julebord i helgen, og lurer på om det går bra å ha på seg en annen bh, og kutte ut brystbåndet for noen timer den kvelden..?vill ikke gjøre det viss eg risikerer noe men har ikke kjole som passer å ha sportsbh og nedpressbåndet på..😖

Skrevet

Heii!✋ Opererte 21nov , og lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg med et spm..eg er bedt på julebord i helgen, og lurer på om det går bra å ha på seg en annen bh, og kutte ut brystbåndet for noen timer den kvelden..?vill ikke gjøre det viss eg risikerer noe men har ikke kjole som passer å ha sportsbh og nedpressbåndet på..

Jeg opererte over muskel den 26.nov, og jeg fikk slippe brystbåndet etter 10 dager.. Og på lørdag skal jeg også på julebord, men jeg kommer til å bruke sportsbh-en under en kjole som skjuler litt :) Du kunne kanskje ha droppet brystbåndet ett par timer ? Men sikkert lurt å gå med sportsbhen :)

Skrevet (endret)

Så heldig du var som slapp det der dustebåndet i ukesvis..hehe

Hvordan er går det med deg nå ift følelse i puppene, strekkmerker, droppet på plass og alt mulig annet?

Du er vel en av de her som er tilnærmet lik min høyde, vekt, bh str før + det som skal legges inn.

Jeg har endelig klart å gå opp en kilo, nå 61 kg og 173 cm.

Har du forresten lagt ut noen bilder her?

Jeg ble skikkelig overrasket når jeg våknet og ikke hadde det på, for det hadde jeg forberedt meg på, hehe.

Nå har det straks gått 6mnd siden op (som tiden flyr). Og jeg tenker ikke stort på at jeg er operert lenger. Det har hendt en sjelden gang at jeg får litt sånn stikkninger, men mindre og mindre egentlig. Jeg får strekkmerker fort, men har ikke sett at jeg har fått noen nye etter jeg fikk implantatene :) Har prøvd å vært flink med å smøre meg med fet krem også (A-krem har jeg brukt).

Og tror nå puppene har droppet. Merket en del forskjell på str siden rett etter op. og nå. Var å prøvde noen bher på cubus i går, og da måtte jeg gå for 70F :O Ellers syns jeg de er myke og fine, og jeg er veldig fornøyd :) Og bare noen få dager til jeg kan begynne med spile-bher igjen :D

Endret av Sokka
Skrevet

Her kommet et før- og etterbilde:

attachicon.gifbeforafter.jpg

Skikkelig fine bryster, Sokka!! De må du være knallfornøyde med!
  • Liker 1
Skrevet

Da er man ferdige med siste fiks. Har vært mye styr, 3 opr på ett år, men nå ser det lovende ut!

Opr første gang tidl i desember i fjor, men det ble lagt i for lite i det ene brystet. Så en reopr i februar, hvor det ble endret, men ettersom tiden gikk viste det seg at det nå var litt for mye. Siste fiks ble gjort i går og endelig resultat ser bedre ut, til tross for hevelse. Da ble det tilslutt 400 i hø og 450 i ve, anatomiske, under muskel.

Lite smerter, regner med å gå over til bare paracet i morgen.

Mye styr for noe som egentlig skulle være så enkelt, men er veldig glad for å bli godt fulgt opp på klinikken (Aviva Helse).

Heldigvis et enkelt inngrep og full aktivitet (jogging, ridning) etter tre uker.

Skrevet

Så artig da, det er jo slettes ikke lenge til! :P

Hvor er det du skal op hen da?

Hehe, nei det er slettes ikke lenge til! Skal operere på fana medisinske senter. :) Kom jeg frem til at jeg likte Dr. Bugge best, selv om han er en del dyrere enn andre plasser.

Skrevet

Heii!✋ Opererte 21nov , og lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg med et spm..eg er bedt på julebord i helgen, og lurer på om det går bra å ha på seg en annen bh, og kutte ut brystbåndet for noen timer den kvelden..?vill ikke gjøre det viss eg risikerer noe men har ikke kjole som passer å ha sportsbh og nedpressbåndet på..

Hei! Jeg opererte 19, og ringte nettopp og spørte om dette. Jeg fikk IKKE lov og droppe brystbåndet, da dette var det viktigste sa de til meg :(

Skrevet

Hei! Jeg opererte 19, og ringte nettopp og spørte om dette. Jeg fikk IKKE lov og droppe brystbåndet, da dette var det viktigste sa de til meg :(

. Nettopp det jeg frykter og, men jeg gidder jo ikke p risikere noe pga et julebord.. Må på shopping og sjå om en finn noe brukbart der nedpressbåndet ikke viser👌😁
Skrevet

. Nettopp det jeg frykter og, men jeg gidder jo ikke p risikere noe pga et julebord.. Må på shopping og sjå om en finn noe brukbart der nedpressbåndet ikke viser

Jaa, men er sykt lei av det båndet. Synes hele båndet er så ekkelt, og det er gult etter operasjonen ogsånn pga det de smørte på meg. Jeg får verken det eller lukten av i vask... Sliter du med det? Noen tips??

Jaa, er vanskelig og ha kjole med nedpressbånd, men du kan jo ta en cardigan over eller noe? Jeg bruker cardigan hele tiden nå, for å skjule det! :)

Skrevet

Jaa, men er sykt lei av det båndet. Synes hele båndet er så ekkelt, og det er gult etter operasjonen ogsånn pga det de smørte på meg. Jeg får verken det eller lukten av i vask... Sliter du med det? Noen tips??

Jaa, er vanskelig og ha kjole med nedpressbånd, men du kan jo ta en cardigan over eller noe? Jeg bruker cardigan hele tiden nå, for å skjule det! :)

samma her..møkkalei😖 Må ha det i 3 veker til.. Hvor lenge måtte du ha det? Rart att det skal variere slik! Jeg har prøvd å vaske det med Vanice( hvordan det nå skrives) det fikk vekk gulfargen etter opr,men usikker på hvilken grade enn skal tåre å vaske det på... Har du og under musklaturen?hvor mye?
Skrevet

Her kommet et før- og etterbilde:

attachicon.gifbeforafter.jpg

Herregud de er dritfine og godt du har vært heldig i tiden etter op. :)

Har du fått tilbake all følelsen i de da?

Skrevet

samma her..møkkalei Må ha det i 3 veker til.. Hvor lenge måtte du ha det? Rart att det skal variere slik! Jeg har prøvd å vaske det med Vanice( hvordan det nå skrives) det fikk vekk gulfargen etter opr,men usikker på hvilken grade enn skal tåre å vaske det på... Har du og under musklaturen?hvor mye?

Jeg skulle ha det i 4 uker, så om EI uke er jeg ferdig, deeeilig! Da er jeg også ferdig med sportsbhen! Men får ikke bruke spilebher før om 6 mnd. Hva med deg?

Aah, kanskje jeg skal prøve det.. Tror jeg bare måtte ta det på skylling, men syns ikke det får vekk svettelukten som satt seg etter operasjonen da jeg ikke fikk dusje på 5!! dager.. Er sykt ekkelt!

Jeg har 300g under ja! Hvor mye har du? Og hvor høy er du og hvor mye veier du? :)

Skrevet

Jeg skulle ha det i 4 uker, så om EI uke er jeg ferdig, deeeilig! Da er jeg også ferdig med sportsbhen! Men får ikke bruke spilebher før om 6 mnd. Hva med deg?

Aah, kanskje jeg skal prøve det.. Tror jeg bare måtte ta det på skylling, men syns ikke det får vekk svettelukten som satt seg etter operasjonen da jeg ikke fikk dusje på 5!! dager.. Er sykt ekkelt!

Jeg har 300g under ja! Hvor mye har du? Og hvor høy er du og hvor mye veier du? :)

jeg må ha nedpressbåndet tilstanden 6 uker.. Sportsbh måtte jeg ha dag å natt i 4-6 uker,(hva nå enn det betyr).. Kan ikke trene på 12 uker,ogskal teipe arra i 12 uker . Synes kirurgen er veldig streng i forhold til andre, men nå skal det sies att jeg tydligvis hadde veldig sterk musklatur (skulle visst aldri ha trent slik), og sj.pleier trodde det var derfor jeg hadde fått dette. Jeg la inn 275 og 250 på eine, under musklaturen. Har ammet to barn og hadde Acup med tomme pupper. Er ca 160cm og veg 48 kg..
Skrevet

Herregud de er dritfine og godt du har vært heldig i tiden etter op. :)

Har du fått tilbake all følelsen i de da?

Takk :) ja, en mnd eller to etter op var all følelse tilbake igjen :) Var borte en stund under venstre bryst i perioden rett etter op.
Skrevet

jeg må ha nedpressbåndet tilstanden 6 uker.. Sportsbh måtte jeg ha dag å natt i 4-6 uker,(hva nå enn det betyr).. Kan ikke trene på 12 uker,ogskal teipe arra i 12 uker . Synes kirurgen er veldig streng i forhold til andre, men nå skal det sies att jeg tydligvis hadde veldig sterk musklatur (skulle visst aldri ha trent slik), og sj.pleier trodde det var derfor jeg hadde fått dette. Jeg la inn 275 og 250 på eine, under musklaturen. Har ammet to barn og hadde Acup med tomme pupper. Er ca 160cm og veg 48 kg..

Oooi, det var strengt ja!! 12 uker?? Jeg fikk beskjed om at jeg kunne trene lett etter 4 uker så lenge det ikke var vondt! Aah, daså!

Ah, jeg er 1.67 og 55 kg så er jo litt større enn deg :) Er du fornøyd med utseendet og sånn? Og har dine blitt myke??

Skrevet

Herregud, kan ikke tiden bare gå raskere nå? Såå spent. Hva burde jeg ha på meg etter operasjonen? Er det lurt å ha på tights og en lang skjorte/bluse, så det er lett å få av seg? Eller er det ikke noe problem med en løs genser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...