Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har faktisk ombestemt meg for tredje gang, men denne gangen for at jeg allikevel skal ta operasjon. Jeg vet jeg skrev sist at jeg hadde avbestilt operasjonen min, men jeg fikk den tilbake nå på mandag etter at jeg har kranglet intenst med meg selv og funnet ut at dette er noe jeg virkelig vil og har tenkt på veldig veldig lenge..
Det betyr at jeg ligger under kniven om en uke! Er så utrolig spent og glad for at jeg skal gjøre det.
Kan nesten ikke skjønne at jeg har pupper om bare noen dager ! ;DD Yeey

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter!

Jeg har faktisk ombestemt meg for tredje gang, men denne gangen for at jeg allikevel skal ta operasjon. Jeg vet jeg skrev sist at jeg hadde avbestilt operasjonen min, men jeg fikk den tilbake nå på mandag etter at jeg har kranglet intenst med meg selv og funnet ut at dette er noe jeg virkelig vil og har tenkt på veldig veldig lenge..

Det betyr at jeg ligger under kniven om en uke! Er så utrolig spent og glad for at jeg skal gjøre det.

:) :) jeg smiler like bredt hver gang jeg går ut av dusjen og ser meg i speilet :)

• Liker 1
Skrevet

Hei jenter!

Lykke til! Det går nok kjempefint. Snart har du nye og flotte pupper. :danse: Jeg venter forsatt på konsultasjonstimen min 26.november. Nærmer seg!

• Liker 1
Skrevet

Da er jeg klar for operasjon i morgen tidlig med oppmøte kl 09.00. Herregud så spent jeg er. Verste er at jeg ikke gruer meg noe særlig, bare superspent! Skal på butikken å handle inn alt av nødvendigheter, som mat og godis :) Oppdaterer dere når jeg kommer hjem om jeg er i stand til det. Håper det går greit, fortsett stressa ang størrelse, redd det blir for stort med 450 cc...

Lykke til! Er superspent på resultatet :) hvis jeg ikke husker feil så var det vi som hadde ganske likt utgangspunkt.

Skrevet

Hei!

Etter å ha lest side opp og side ned inne på dette forumet tenkte jeg å gi en lyd i fra meg. Jeg skal operere 18.November 300 gram over muskelen, klarer nesten ikke å vente med å ta! :fnise: Jeg ser mange av dere skriver at dere skal ta høy/lav profil, hva er dette? Jeg fikk ingen info om dette på konsultasjonen, så jeg begynner å lure på om jeg må ringe klinikken :danse:

Hei! Jeg skal operere dagen etter deg :D Hvor skal du operere? Jeg aner heller ikke hvilken profil jeg skal ha, så jeg også ble usikker siden jeg ikke har fått noe info om dette! Vurderte også om jeg skuller ringe... Hmm..

Gjest Myflower
Skrevet

Straks 9 dager siden op og jeg MÅTTE bare se på arrene..høyresiden har hatt litt stikninger på enden av arret. Det så veldig bra ut! Jeg trenger vel ikke bekymre meg med mindre det blir rødt? Venstresiden er fullstendig fin!

Såfremt det ikke blir rødt og/eller væsker, behøver du ikke bekymre deg! Bare pass på å ikke vaske av skorpen, så går det nok fin-fint :)

Skrevet

Hehe det var jo bra! Han er kul og super hyggelig pk han der, og glad han skal knive løs på meg snart. :)

Ja, jeg var så nervøs på operasjonsdagen..og selv om han var forsinket med 2 timer tok han seg god tid til å prate med meg :) følte meg virkelig ivaretatt!

Jeg synes forresten ikke 3d-bildene lignet så veldig mye på det ferdige resultatet! Resultatet ble større enn det så ut på bildene :)

Skrevet

Ja, jeg var så nervøs på operasjonsdagen..og selv om han var forsinket med 2 timer tok han seg god tid til å prate med meg :) følte meg virkelig ivaretatt!

Jeg synes forresten ikke 3d-bildene lignet så veldig mye på det ferdige resultatet! Resultatet ble større enn det så ut på bildene :)

Så utrolig godt at dette er slik han er med sine pasienter. :)

Ja jeg er veldig usikker egentlig på disse 3D bildene pga nettopp det du sier der. Han fortalte at de ikke ville bli eksakt som på bildet, og det er jeg glad for. Viste han bilder av hva jeg ønsket meg og det var der ingen problem med å oppnå.

Han måtte uansett få spillerom til å justere opp/ ned under op om han så det var best, og der er helt ok for min del. Skal skrive ut bildet og ta det med igjen på selve op.dagen.

For min del er en fin kløft og fylde på toppen det viktigste utenom at de blir større. Deretter at de ikke blir sånn sidepupper, som ser større ut fra siden men små ut forfra.

Kjøpt meg masse kule og fine bikinier her nede i Brazil til etter op. Kjøpte de såpass store at jeg er sikker på de vil passe! :D

Skrevet

Ville stolt på Pål altså. Han klarte det umulige med meg! :) jeg kommer aldri til å trenge push-up igjen med denne kløften!

Skrevet

Ville stolt på Pål altså. Han klarte det umulige med meg! :) jeg kommer aldri til å trenge push-up igjen med denne kløften!

For en herlig følelse det må være!

Jeg ble operert av han og er ikke fornøyd, har sendt de bilder av utviklingen av mine bryster, men de sier jeg må vente enda litt til... Ble operert i begynnelsen av februar, og siden juli har jeg ikke sett store endringer i fasongen:-(

Formen fra de gamle sitter utenpå implantatene og det er ikke antydning til kløft.. Når jeg ligger på ryggen faller de ned på siden mot armhulene, så jeg klarer rett og slett ikke ligge på ryggen om nettene lenger:-(

Skal sende de ny mail med bilder når det mærmer seg året siden operasjonen og høre hva de sier da...

Noen her som har erfaringer med hvordan de er i etterkant av operasjoner når vi som kunder er misfornøyd med resultatet?

Skrevet

Så kjipt :/

Du har lagt inn ganske mye? Hva ble sagt i forkant av operasjonen da?

Skrevet

Masse lykke til :) :) gleder meg på dine vegne!

Masse lykke til! :)

Lykke til! Er superspent på resultatet :) hvis jeg ikke husker feil så var det vi som hadde ganske likt utgangspunkt.

Ohh så spennende og heldig du er ! :D

Lykke til imorra iallefall..

Da jenter er jeg kommet hjem fra operasjonen :D Ble litt endringer underveis, jeg skulle i utgangspunktet ha under muskel, men dette endret seg til over muskel, men fremdeles 450 cc høy profil. Ikke mye vondt foreløpig, tatt to codaxol så hjelper :) Fin form!

Skrevet (endret)

Så kjipt :/

Du har lagt inn ganske mye? Hva ble sagt i forkant av operasjonen da?

Jeg presiserte at jeg ønsket at de skulle være runde og fyldige og at min største skrekk og bekymring var den spisse og triangulære formen skulle vedvare på de nye brystene...

Til tross for at implantatene er såpass store så virker det for meg som at de ikke har fyllt i brystet i området rundt brystvortene. I tillegg mangler det fylde i overkant av brystene og imellom de...

Endret av Tove615
Skrevet

Da jenter er jeg kommet hjem fra operasjonen :D Ble litt endringer underveis, jeg skulle i utgangspunktet ha under muskel, men dette endret seg til over muskel, men fremdeles 450 cc høy profil. Ikke mye vondt foreløpig, tatt to codaxol så hjelper :) Fin form!

Så gøy å høre fra deg! Hvorfor ble det endret?

Skrevet (endret)

Så gøy å høre fra deg! Hvorfor ble det endret?

Kirurgen sa at jeg hadde mer enn nok pupp fra før da han målte opp og sa det ville bli hipp som happ om jeg la under eller over, at det ikke ville være særlig forskjell for meg! Så da ble vi enige om over muskel :) angrer ikke på det foreløpig.

Blir spennende å se etterhvert!

Edit: haha ble litt skrivefeil her, de pillene gjør meg litt fjern...

Endret av belle_
Gjest helenemh
Skrevet

Heihei! Da er det 3 dager siden jeg opererte og er på bedringens vei :) er superhappy med resultatet! Hadde en a-cup fra før, og fikk 375cc over muskel fordi jeg er såppas bredskuldret. Kunne ikke vært mer fornøyd! De er ganske hovne nå, men kommer de til å bli veeeldig mye mindre når hevelsen går ned? Jeg synes at protesen var såppas stor, at de kan egentlig ikke minske noe sæærlig mye. Er mest hoven over puppene, og kjenner at det er litt vann/luft under huden enda. Veeldig smertefullt helt til i dag, men så absolutt verdt det synes jeg :)

Skrevet

Hei og velkommen :) hvilken klinikk skal du bruke?

Jeg har moderat profil, høyprofil var alla "glamourmodell-pupper". Fikk prøve både moderat og høyprofil-proteser i sportsbh'en og det var stor forskjell! Jeg ønsket så naturlig resultat som mulig og derfor valgte jeg moderat profil.

Takk for det og takk for svar:) Jeg skal opperere på coluseum klinikken i Stavanger. Ja går for det mer naturilge resultatet, jeg fikk prøve proteser under konsultasjonen min, men han sa ingen ting om høy eller moderat. Håper jeg får litt mer info. på mandah:)

• Liker 1
Skrevet

Heihei nå er jeg også operert. Var ferdig kl 16 så skal oppdatere mer senere, akkurat nå føler jeg meg litt mørbanket, hehe. Ellers er formen fin, ble 300 over muskel, operasjonen gikk helt fint :)

• Liker 1
Gjest Myflower
Skrevet

Heihei nå er jeg også operert. Var ferdig kl 16 så skal oppdatere mer senere, akkurat nå føler jeg meg litt mørbanket, hehe. Ellers er formen fin, ble 300 over muskel, operasjonen gikk helt fint :)

Gratulerer! :)

Skrevet

Da har vi begge operert i dag :) Hvordan går det med deg nå? Jeg synes ikke det er så ille i grunn jeg, litt vondt når jeg går eller beveger meg mye, men ellers helt ok. Er supernysgjerrig på hvordan puppene ser ut! Har du tatt en sniktitt enda eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...