Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så fint at alt har gått greit! Man merker fort når man har vært litt for aktiv ja, men gi det en uke til så tenker du nok ikke over det, skal sies at jeg dro på ferie 9 dager etter inngrepet og festet og drakk en hel helg, det gikk veldig fint altså, men jeg hadde utrolig godt form hele veien :) Teipen løsner av seg selv etter noen uker, så ikke tenk på det, når fikk du beskjed om å bytte? Jeg husker ikke nøyaktig hvor lenge jeg ventet, men sikker på det var ihvertfall en måned, og da var de helt løse etter at man har dusjet og svettet osv. Så det ordner seg :) Sikkert lurt å vente så lenge som mulig sånn du ikke drar ut stingene osv. Nå er jeg spent på mitt neste inngrep så blir nå til uken, enten på tirsdag eller torsdag, får vite mandag når de hadde tid, håper på tirsdag, grugleder meg!

Har du fått svar på når du skal opereres? Hvor mye skal du legge inn? Så spennende! Er det lenge siden du tok løftet? Skal bytte teip etter ca 10-12 dager. Så i dag eller i morgen da, egentlig. Byttet på den ene i helgen, måtte bare se! Så ikke så ille ut som jeg hadde trodd :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa! :) Hos Teres Tromsø. Er veeeeldig fylt av (positive) nerver akkurat nå. Det eneste jeg gruer meg til er kanylen. Er det noen her som har tatt 350 cc over muskel og hadde a-cup fra før? Vil gjerne høre hvordan resultatet ble!

Lykke til idag! Gleder meg til å høre oppdatering :)

Skrevet

Heisann.

Tiden går nok fort skal du se :)

Jeg skal til Fornebu den 6 jan ihvertfall, det blir bra.

Hvor skal du op og hvor mye osv skal du legge inn?

Jeg skal faktisk opereres på en klinikk i Katowice, Polen. Hørt mye bra om kirurgene der iforhold til norske.

Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg skal (får lov til), men ønsker 400cc under muskel.

Ja, jeg håper tiden går fort, for det blir et helt nytt liv for meg!

Hvor mye skal du ta, og hva er dine kroppsmål? :)

Skrevet

Jeg skal faktisk opereres på en klinikk i Katowice, Polen. Hørt mye bra om kirurgene der iforhold til norske.

Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg skal (får lov til), men ønsker 400cc under muskel.

Ja, jeg håper tiden går fort, for det blir et helt nytt liv for meg!

Hvor mye skal du ta, og hva er dine kroppsmål? :)

Det blir nok kjempe bra til syvende og sist!

Jeg er 173 cm høy og ca 60 kg. Bruker 75A i bh nå, og håper jeg lagt inn 415 cc runde i medium/ medium plus profil under muskel.

Hvordan er garantien på op der du skal gjøre det? Hvordan legger du opp denne reisen og blir du lenge etter op?

Skrevet

Hjelpes.. I natt har jeg sovet på siden, og i dag har det venstre brystet hovnet opp..? Det er ikke noe varmere enn det høyre (tror jeg), men kanskje litt mer ømt og hardt? :(

Skrevet

Hjelpes.. I natt har jeg sovet på siden, og i dag har det venstre brystet hovnet opp..? Det er ikke noe varmere enn det høyre (tror jeg), men kanskje litt mer ømt og hardt? :(

Er det lenge siden du tok? Går det bedre nå?

Skrevet

Hvor lenge må man vente før det er ok å sove på siden egentlig?

Skrevet

Hei! Skal operere om en uke. Under muskel, 300 og 275g. Fikk høre av ei her om dagen at de som tok under muskel fikk "nedover nipler". Altså nipler som pekte nedover osv, og at dette ikke ble så veldig fint. Er det noen som har under muskel som kan avkrefte dette eller? Ble liiitt stressa...

Skrevet

Er det lenge siden du tok? Går det bedre nå?

Jeg tok løft den 1.november.. Var på kontroll den 4.november og da så alt bra ut, og jeg har ikke hatt noen smerter eller plager før nå.. :vetikke:

Skrevet

Hei! Skal operere om en uke. Under muskel, 300 og 275g. Fikk høre av ei her om dagen at de som tok under muskel fikk "nedover nipler". Altså nipler som pekte nedover osv, og at dette ikke ble så veldig fint. Er det noen som har under muskel som kan avkrefte dette eller? Ble liiitt stressa...

Jeg har 325cc under muskel. Ingen av mine som peker nedover nei...

Skrevet

Jeg tok løft den 1.november.. Var på kontroll den 4.november og da så alt bra ut, og jeg har ikke hatt noen smerter eller plager før nå.. :vetikke:

Kanskhe best å holde seg på ryggen litt til? Jeg har ikke turt å lagt meg helt ned på ryggen enda en gang :P men så har jeg jo en baby som våkner om natta enda da, går litt raskere å komme seg opp fra halvveis liggende :)

Skrevet

Det der er bare tull, så det trenger du ikke bekymre deg for.

Det går ikke an å si at den ene eller andre fremgangsmåten gir et gitt resultat, da det kommer an på utganspunktet. :)

Skrevet

Hvor lenge må man vente før det er ok å sove på siden egentlig?

I følge klinikken min kan man gjøre det så snart man ønsker, så lenge man ikke legger trykk på brystene. :)

Jeg ventet noen uker med det, og etter fem uker har jeg enda ikke sovet på magen. :fnise:

Skrevet

Kanskhe best å holde seg på ryggen litt til? Jeg har ikke turt å lagt meg helt ned på ryggen enda en gang :P men så har jeg jo en baby som våkner om natta enda da, går litt raskere å komme seg opp fra halvveis liggende :)

Har lagt meg til å sove på ryggen, men våkna på siden... :P Hvordan går det med deg? Ingen plager? Tok du den 4.?

Skrevet

Har lagt meg til å sove på ryggen, men våkna på siden... :P Hvordan går det med deg? Ingen plager? Tok du den 4.?

Jeg opererte den 4. Ja. Det går veldig fint! Høyresiden henger ikke helt med enda da :P men det kommer seg vel. Venstresiden føles veldig naturlig ut allerede!

Skrevet

Det der er bare tull, så det trenger du ikke bekymre deg for.

Det går ikke an å si at den ene eller andre fremgangsmåten gir et gitt resultat, da det kommer an på utganspunktet. :)

Ah, okei, det var bra.. Begynte og tvile på hele operasjonen når jeg fikk høre dette, da niplene faktisk er det eneste jeg er fornøyd med, haha. Men da håper jeg på at dette bare var tull! :)

Jeg har et spørsmål til: Jeg skal ha eksamen 9 desember, og operasjonen er 19. november. Etter hvor mange dager tror du jeg er oppegående nok til og dra på lesesalen? :)

Skrevet

Jeg har 325cc under muskel. Ingen av mine som peker nedover nei...

Ah, okei! Godt og høre! :)

Skrevet

Jeg opererte den 4. Ja. Det går veldig fint! Høyresiden henger ikke helt med enda da :P men det kommer seg vel. Venstresiden føles veldig naturlig ut allerede!

Kanskje du var på klinikken da jeg var der da? Jeg var innom og fikk se mine "nye" før jeg dro hjem, bor et stykke unna :) Trodde jeg kom til å besvime, men det gikk utrolig nok veldig bra! Så godt at alt har gått så bra :)

Skrevet

Kanskje du var på klinikken da jeg var der da? Jeg var innom og fikk se mine "nye" før jeg dro hjem, bor et stykke unna :) Trodde jeg kom til å besvime, men det gikk utrolig nok veldig bra! Så godt at alt har gått så bra :)

Jeg var der fra kl 11.30 :D og da var det ganske fullt i venteværelset :)

Skrevet

Jeg var der fra kl 11.30 :D og da var det ganske fullt i venteværelset :)

Jeg hadde time 11.30, men satt og venta litt. Og erget meg over hvor freshe de andre som satt der var. De skulle jo opereres hele gjengen, jeg så ut som et spøkelse den dagen jeg skulle opereres :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...