Gjest Myflower Skrevet 10. november 2013 #29421 Skrevet 10. november 2013 Imorgen er det 1 uke siden brystoperasjonen! :) flere som var stinne i magen lenge etter? Sluttet jo med smertestillende dag 3... Jepp.. De smertestillende var virkelig harde for magen! Først nå 9 dager etter at det begynner å bli bra igjen på den fronten her..
Gjest Myflower Skrevet 10. november 2013 #29422 Skrevet 10. november 2013 (endret) Hei! Tror ikke jeg har skjønt dette helt, kan noen forklare meg hva forskjellen mellom å ha over og under muskelen er, sånn utseendemessig? får man ikke kløft av å ta under? Hei! Jeg tror man generelt ikke kan si "om du tar over muskel, blir det sånn her - tar du under blir det sånn her" etc. av den enkle grunn at vi er forskjellige med forskjellige proposjoner, eget brystvev osv. Tar du under muskel, er det sagt at man på sikt får mindre heng, enn om man tar over muskel. Jeg tok under muskel, og har fått kløft Når alt kommer til alt, så er det jo bare å høre på kirurgen og ikke stresse så mye over dette med over eller under muskel selv, siden det til slutt er kirurgen som bestemmer det uansett! Kirugen har gjort dette mange hundre ganger før og ser med en gang hva som blir best på deg Endret 10. november 2013 av Myflower
Nataleen Skrevet 10. november 2013 #29423 Skrevet 10. november 2013 Jepp.. De smertestillende var virkelig harde for magen! Først nå 9 dager etter at det begynner å bli bra igjen på den fronten her.. Ok,gleder meg til den blir normal igjen elsker puppene da! Så vanvittig glad for at jeg gjennomførte det! Verdt hver krone!
Boobsday Prepper Skrevet 10. november 2013 #29424 Skrevet 10. november 2013 God aften, mine damer! Er det noen av dere som er godt nok kjent i Trondheim til at dere vet av noen gode undertøysbutikker? Jeg bor i en liten by med intet annet enn kjeder som Lindex, HM og Cubus, så jeg tenkte å få tatt meg en liten tur når jeg likevel skal oppover på husjakt i morgen.
carmen81 Skrevet 10. november 2013 #29425 Skrevet 10. november 2013 Fy flate jeg gleder meg sånn til op nå! Hater virkelig å gå rundt i bikini hver eneste dag nå og føle meg som en gutt. Funnet bilder av drømmepuppene og skal sende Schistad bildene på mail etterhvert. De er så og si lik de jeg har vist han tidligere, og det var ikke noe problem sa han. De jeg drømmer om er faktisk blitt op på Fornebu. Håper jeg til syvende og sist får slike!
Gjest Myflower Skrevet 10. november 2013 #29426 Skrevet 10. november 2013 Ok,gleder meg til den blir normal igjen elsker puppene da! Så vanvittig glad for at jeg gjennomførte det! Verdt hver krone! Enig! Kunne med glede gått igjennom alt en gang til!
Nataleen Skrevet 10. november 2013 #29427 Skrevet 10. november 2013 God aften, mine damer! Er det noen av dere som er godt nok kjent i Trondheim til at dere vet av noen gode undertøysbutikker? Jeg bor i en liten by med intet annet enn kjeder som Lindex, HM og Cubus, så jeg tenkte å få tatt meg en liten tur når jeg likevel skal oppover på husjakt i morgen. Change på Solsiden!
Nataleen Skrevet 10. november 2013 #29428 Skrevet 10. november 2013 Fy flate jeg gleder meg sånn til op nå! Hater virkelig å gå rundt i bikini hver eneste dag nå og føle meg som en gutt. Funnet bilder av drømmepuppene og skal sende Schistad bildene på mail etterhvert. De er så og si lik de jeg har vist han tidligere, og det var ikke noe problem sa han. De jeg drømmer om er faktisk blitt op på Fornebu. Håper jeg til syvende og sist får slike! Skjønner godt du gleder deg! Jeg ser på de hele tiden. Hadde aldri trodde jeg kunne få slike pupper! Føler meg som et nytt menneske :D
FrøkenChristina Skrevet 10. november 2013 #29429 Skrevet 10. november 2013 Jeg har 325cc under muskel, kirurgen sa det var mest vanlig fordi det er mindre risiko for kapsling, gir et mer naturlig resultat hos de som er tynne/lite brystvev. Jeg har fått kjempeflott kløft! Og jeg hadde ingen fra før..... er det greit om jeg spør hvor høy du er og mye du veier? og ca hvor store puppene dine er i forhold til tuvaw sine er? ( )
Nataleen Skrevet 10. november 2013 #29430 Skrevet 10. november 2013 er det greit om jeg spør hvor høy du er og mye du veier? og ca hvor store puppene dine er i forhold til tuvaw sine er? ( ) Aner ikke hvem tuvaw er måtte google henne. Vanskelig å si i forhold til puppestr,men tror mine er noe mindre. (Så kun bikinibildene hennes) Men jeg synes min str er mer enn nok! - men jeg har mye større forlovelsesring enn hun har Jeg er 163 cm og ca 53 kg. Legger ved bilde
carmen81 Skrevet 10. november 2013 #29431 Skrevet 10. november 2013 Skjønner godt du gleder deg! Jeg ser på de hele tiden. Hadde aldri trodde jeg kunne få slike pupper! Føler meg som et nytt menneske :D Ja du de skjønner jeg godt! :D Dine er jo dritfine og den fine kløfta du har fått da. Hvem var det som op deg igjen?
Nataleen Skrevet 10. november 2013 #29432 Skrevet 10. november 2013 Ja du de skjønner jeg godt! :D Dine er jo dritfine og den fine kløfta du har fått da. Hvem var det som op deg igjen? Pål Schistad følte meg så trygg i hans hender og lot han ta alle beslutninger. Jeg ville bare ha et naturlig resultat som passet meg, og verken for store eller for små.
carmen81 Skrevet 10. november 2013 #29433 Skrevet 10. november 2013 Pål Schistad følte meg så trygg i hans hender og lot han ta alle beslutninger. Jeg ville bare ha et naturlig resultat som passet meg, og verken for store eller for små. Det er han som skal utføre magi på meg også, og veldig betryggende å se at atter ei har fått sykt rått resultat hos de der. :D Han sa også at han måtte få litt spillerom under op til å se hva som ble best, og det er forståelig og helt ok for meg.
Pix1234 Skrevet 11. november 2013 #29434 Skrevet 11. november 2013 (endret) Til dere som er operert.. Hvor langt tid etter hadde dere konsultasjon igjen? På papiret står det bare å ringe innen 1 år, men hva er anbefalt/vanelig? Skulle ringe klinikken og spørre samme spørsmål men lurte på om noen her hadde erfaring med sånt? (Opererte på Fornebuklinikken) Også veldig fine bilder dere som har lastet opp, begynner å tenke jeg har for lite men gleder meg til jeg får prøve trekant bikini og osv, på change syntes jeg de så fine ut.. Tror jeg går igjennom et lite blind- puppe periode hadde foresten mareritt hvor implantat falt ut av bryt kassen! Haha noen andre med rare puppe drømmer etter op? Unnskyldt hvis melding er litt rotete, søvn problemer og sove pille virker ikke men føler meg litt sløv! Hihi Endret 11. november 2013 av Pix1234
Sjokoladenøtt Skrevet 11. november 2013 #29435 Skrevet 11. november 2013 Til fete som er operert.. Hvor langt tid etter hadde dere konsultasjon igjen? På papiret står det bare å ringe innen 1 år, men hva er anbefalt/vanelig? Skulle ringe klinikken og spørre samme spørsmål men lurte på om noen her hadde erfaring med sånt? (Opererte på Fornebuklinikken) Også veldig fine bilder dere som har lastet opp, begynner å tenke jeg har for lite men gleder meg til jeg får prøve trekant bikini og osv, på change syntes jeg de så fine ut.. Tror jeg går igjennom et lite blind- puppe periode hadde foresten mareritt hvor implantat falt ut av bryt kassen! Haha noen andre med rare puppe drømmer etter op? Unnskyldt hvis melding er litt rotete, søvn problemer og sove pille virker ikke men føler meg litt sløv! Hihi Hahah, jeg hadde også drøm om at det skjedde noe skikkelig fælt med puppene, nemlig det at de var infisert med larver... Kom en larve ut av brystvorten min tydeligvis.. Må slutte å se på skrekkfilmer og unge mødre og sånt jeg..
Nataleen Skrevet 11. november 2013 #29436 Skrevet 11. november 2013 Oi,skrev inn målene mine på Change sin hjemmeside. 65E !!! :O skjønner ikke dette jeg..
Pix1234 Skrevet 11. november 2013 #29437 Skrevet 11. november 2013 (endret) Hahah, jeg hadde også drøm om at det skjedde noe skikkelig fælt med puppene, nemlig det at de var infisert med larver... Kom en larve ut av brystvorten min tydeligvis.. Må slutte å se på skrekkfilmer og unge mødre og sånt jeg.. Hihi Endret 11. november 2013 av Pix1234
mth91 Skrevet 11. november 2013 #29438 Skrevet 11. november 2013 I morgen er det min tur til å operere!! Har ikke helt gått opp for meg enda tror jeg, men nervene kommer vel etterhvert:) Har vært veldig lærerikt å lese her, og kommer helt sikkert til å oppdatere når jeg er ferdig i morgen.. Er det noen fler her som skal operere i nærmeste fremtid? :D
FrøkenChristina Skrevet 11. november 2013 #29439 Skrevet 11. november 2013 Aner ikke hvem tuvaw er måtte google henne. Vanskelig å si i forhold til puppestr,men tror mine er noe mindre. (Så kun bikinibildene hennes) Men jeg synes min str er mer enn nok! - men jeg har mye større forlovelsesring enn hun har Jeg er 163 cm og ca 53 kg. Legger ved bilde åå, så fine de ble! gratulerer gleder meg så utrolig til det blir min tur (januar)!
FrøkenChristina Skrevet 11. november 2013 #29440 Skrevet 11. november 2013 I morgen er det min tur til å operere!! Har ikke helt gått opp for meg enda tror jeg, men nervene kommer vel etterhvert:) Har vært veldig lærerikt å lese her, og kommer helt sikkert til å oppdatere når jeg er ferdig i morgen.. Er det noen fler her som skal operere i nærmeste fremtid? :D Jeg skal mest sannsynlig operere 17.januar, så er en liten stund til, men gleder meg som et lite barn! :D lykke masse, masse til!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå