Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som er operert.. Hvor langt tid etter hadde dere konsultasjon igjen? På papiret står det bare å ringe innen 1 år, men hva er anbefalt/vanelig? Skulle ringe klinikken og spørre samme spørsmål men lurte på om noen her hadde erfaring med sånt? (Opererte på Fornebuklinikken)

Også veldig fine bilder dere som har lastet opp, begynner å tenke jeg har for lite men gleder meg til jeg får prøve trekant bikini og osv, på change syntes jeg de så fine ut.. Tror jeg går igjennom et lite blind- puppe periode :P hadde foresten mareritt hvor implantat falt ut av bryt kassen! Haha noen andre med rare puppe drømmer etter op? :P

Unnskyldt hvis melding er litt rotete, søvn problemer og sove pille virker ikke men føler meg litt sløv! Hihi

Jeg opererte også hos Fornebuklinikken, og har planer om å bestille etterkontroll når det har gått omtrent ett års tid. Jeg vet at man kan få kontroll tidligere også, det er bare det at de anbefaler ettårskontroll.

Mange andre klinikker operer med flere etterkontroller, vet jeg.

Jeg har ikke drømt mye rart om pupper, tror jeg. Derimot har jeg drømt mye om puppeme mine generelt. :P

Oi,skrev inn målene mine på Change sin hjemmeside. 65E !!! :O skjønner ikke dette jeg..

Change operer med andre mål enn kjedebutikkene. Change sine mål er langt "riktigere" enn det vi er vandt med. Hvis du hadde lagt inn de tidligere målene dine i kalkulatoren, hadde du blitt sjokkert over hvor "store" pupper du hadde før operasjonen. ;)

Hvis du tar en titt på linken jeg la ut for litt siden kan du lære å måle puppene dine korrekt.

Selv har jeg ikke gjort dette, og bruker "vanlige størrelser". Jeg kan uansett ikke bruke spile-BHer enda, så jeg har ikke orket å stresse med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen er det min tur til å operere!!:) Har ikke helt gått opp for meg enda tror jeg, men nervene kommer vel etterhvert:) Har vært veldig lærerikt å lese her, og kommer helt sikkert til å oppdatere når jeg er ferdig i morgen.. Er det noen fler her som skal operere i nærmeste fremtid? :D

Lykke til i morgen! :D

Enig i at det hjelper å ha denne plassen hvor man kan spørre og lære av de som har vært igjennom dette.

Skrevet

Jeg skal mest sannsynlig operere 17.januar, så er en liten stund til, men gleder meg som et lite barn! :D lykke masse, masse til!!

Heisann.

Tiden går nok fort skal du se :)

Jeg skal til Fornebu den 6 jan ihvertfall, det blir bra.

Hvor skal du op og hvor mye osv skal du legge inn?

Skrevet

Jeg opererte også hos Fornebuklinikken, og har planer om å bestille etterkontroll når det har gått omtrent ett års tid. Jeg vet at man kan få kontroll tidligere også, det er bare det at de anbefaler ettårskontroll.

Mange andre klinikker operer med flere etterkontroller, vet jeg.

Jeg har ikke drømt mye rart om pupper, tror jeg. Derimot har jeg drømt mye om puppeme mine generelt. :P

Change operer med andre mål enn kjedebutikkene. Change sine mål er langt "riktigere" enn det vi er vandt med. Hvis du hadde lagt inn de tidligere målene dine i kalkulatoren, hadde du blitt sjokkert over hvor "store" pupper du hadde før operasjonen. ;)

Hvis du tar en titt på linken jeg la ut for litt siden kan du lære å måle puppene dine korrekt.

Selv har jeg ikke gjort dette, og bruker "vanlige størrelser". Jeg kan uansett ikke bruke spile-BHer enda, så jeg har ikke orket å stresse med det.

Det er temmelig merkelige i str på Change kontra vanlige kjeder. Jeg er hos de en 70 D / DD, og der høres så mye ut. Sannheten er at de er pittesmå de jeg har, og er bare en 75 A hos f.eks H&M. :(

Skrevet

Kjøpte en soft bh på Lindex idag og da endte jeg opp med 75D. Den satt kjempefint :)

Gjest helenemh
Skrevet

Ååååh, nå er jeg bare så lykkelig! Ringte klinikken for å få satt opp time i dag, og gjett; fikk i morgen! Veldig kort varsel, men er så klar for det :danse: Dette blir spennende!

Skrevet

Ååååh, nå er jeg bare så lykkelig! Ringte klinikken for å få satt opp time i dag, og gjett; fikk i morgen! Veldig kort varsel, men er så klar for det :danse: Dette blir spennende!

Masse lykke til :D :D så gøy!

Skrevet

Skal du å operere i morgen, Helenemh? :) hvilken klinikk?:) Får ikke helt til å svare på innlegg fra mobilen.. :)

Skrevet

Gleder meg som en unge til det er min tur! Har nedtelling, 38 dager igjen!

Skrevet

I morgen er det min tur til å operere!!:) Har ikke helt gått opp for meg enda tror jeg, men nervene kommer vel etterhvert:) Har vært veldig lærerikt å lese her, og kommer helt sikkert til å oppdatere når jeg er ferdig i morgen.. Er det noen fler her som skal operere i nærmeste fremtid? :D

Skal operere på torsdag! Teller ned, ææ gleder meg :)

Skrevet

I morgen er det min tur til å operere!! :) Har ikke helt gått opp for meg enda tror jeg, men nervene kommer vel etterhvert:) Har vært veldig lærerikt å lese her, og kommer helt sikkert til å oppdatere når jeg er ferdig i morgen.. Er det noen fler her som skal operere i nærmeste fremtid? :D

Så gøy!! Krysser fingrene for deg og håper det går bra! Masse lykke til! :D

Håper du vil oppdatere mye når du er ferdig, hvis du orker da! Jeg skal operere 19. november! Gleder meg ihjel!

Skrevet

Lykke til :)

Gleder meg som en unge til det er min tur! Har nedtelling, 38 dager igjen!

Woho, samme her! :fnise: Har fortsatt ikke fått ordnet med konsultasjon nr. 2 da, så begynner å bli rimelig stressa..

Skrevet

Bonbona: klarte ikke å få til å sitere på mobilen. Men har du hørt med klinikken om ikke du kan ta en dobbelsjekk ogsånn samme dagen som operasjonen, sånn som jeg kunne? :-)

Gjest helenemh
Skrevet

Skal du å operere i morgen, Helenemh? :) hvilken klinikk? :) Får ikke helt til å svare på innlegg fra mobilen.. :)

Jaaa! :) Hos Teres Tromsø. Er veeeeldig fylt av (positive) nerver akkurat nå. Det eneste jeg gruer meg til er kanylen. Er det noen her som har tatt 350 cc over muskel og hadde a-cup fra før? Vil gjerne høre hvordan resultatet ble!

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra konsultasjon til operasjonsdag for dere? :)

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra konsultasjon til operasjonsdag for dere? :)

14 dager ca :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

åå, så utrolig morsomt! Hvor skal du opereres?

Masse lykke til!

Endret av StellaC
Skrevet

Bonbona: klarte ikke å få til å sitere på mobilen. Men har du hørt med klinikken om ikke du kan ta en dobbelsjekk ogsånn samme dagen som operasjonen, sånn som jeg kunne? :-)

De må bestille opp den størrelsen jeg skal ha (og hakket mindre og hakket større i tilfelle kirurgen finner ut at det er plass til mer eller mindre). Så derfor måtte jeg ha konsultasjon seneste en uke før operasjon. Kirurgen er ikke tilgjengelig på fredager da det alltid passer for meg, og torsdager går det også greit for meg. Men de er så fullbooka så hun lurte på om jeg hadde noen mandager som passer.. Det har jeg egentlig ikke.. :( Haha, langt svar på et enkelt spørsmål!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...