carmen81 Skrevet 6. november 2013 #29341 Skrevet 6. november 2013 Gratulerer så mye til dere nyop jentene her inne :D Artig å følge med på hvordan det har gått med dere etter op!
Tortillajenta Skrevet 6. november 2013 #29342 Skrevet 6. november 2013 Heisann:) Jobber selv i helsevesenet og etter en samtale med klinikken hvor de fikk eksakt beskrivelse av min arb.situasjon så bør jeg bli borte fra jobb i 6 uker. Kjempe lenge, men jeg gidder ikke riske en ny op pga ett litt for tungt løft/ fall etc etc på jobben! Noen hører jeg får beskjed om mindre, men jeg fikk beskjed om dette og forholder meg da bare til det. Åh, såpass lenge altså. Hmm, ja det er nok best å bare høre på legen. Vil ikke risikere noe jeg heller. Da tror jeg er best at jeg venter til etter jul, siden jeg egentlig burde jobbe i romjula. Takk for svar
carmen81 Skrevet 6. november 2013 #29343 Skrevet 6. november 2013 Åh, såpass lenge altså. Hmm, ja det er nok best å bare høre på legen. Vil ikke risikere noe jeg heller. Da tror jeg er best at jeg venter til etter jul, siden jeg egentlig burde jobbe i romjula. Takk for svar Ja skulle ønske jeg var ferdig op nå, men slik er det uheldigvis ikke nå. Så har jeg valgt etter jul pga mange årsaker: ønsker en fin jul og nyttår med alkohol og uten smerter. Blir endel reising til fam i den tiden, og da egner det seg dårlig som nyop bak bilrattet x antall timer. Har ikke tid egentlig pga litt eksamener osv osv. Videre så passer det best med jobben og den som skal passe meg. Tiden går forhåpentligvis fort fremover, så det ordner seg nok.
Nataleen Skrevet 6. november 2013 #29344 Skrevet 6. november 2013 Flere som dovnet bort i fingrene? Lillefingeren og ringfingeren på venstre siden er helt borte :/ ekkelt. Ellers er formen råbra!
Gjest Myflower Skrevet 6. november 2013 #29345 Skrevet 6. november 2013 Håper det går fint med dere alle Her blir formen bedre og bedre for hver dag. I dag er det heller ikke så vondt å reise seg opp og å bruke armene. Har fortsatt litt ubehag på siden av høyre bryst når jeg beveger armen. Har hatt litt stikninger, skvulpelyder og knatrelyder. Veldig rar følelse - men trøster meg med at det er normalt Det eneste som plager meg nå er at sports-BHen er så sinnsyk stram under brystene. Den gnager helt forferdelig, ribbeina er helt ømme! Tror nok jeg må gå til innkjøp av en ny snart, ja. Har hørt mye bra om Triumph Extreme. Noen som har noen erfaringer med den?
Gjest Myflower Skrevet 6. november 2013 #29346 Skrevet 6. november 2013 Flere som dovnet bort i fingrene? Lillefingeren og ringfingeren på venstre siden er helt borte :/ ekkelt. Ellers er formen råbra! Jøss, dette har jeg ikke opplevd. Så ekkelt :-/ Jeg ville ha ringt klinikken og spurt. Så bra at formen er bra ellers
Nataleen Skrevet 6. november 2013 #29347 Skrevet 6. november 2013 Jøss, dette har jeg ikke opplevd. Så ekkelt :-/ Jeg ville ha ringt klinikken og spurt. Så bra at formen er bra ellers Fikk snakket med de. Det var visst normalt så lenge ingen av puppene var skikkelig hovne... hvor lenge siden er operasjonen din nå? Jeg merker stoooor bedring fra igår til idag (dag3).
Brienne Skrevet 6. november 2013 #29348 Skrevet 6. november 2013 Blir operasjon på meg 14 nov.. 300 over muskel Spurte om det med garanti, var samme som på teres ellers... Måtte ha pause fra P pillene fra og med i dag da Bare en god uke til :D
Gjest Myflower Skrevet 6. november 2013 #29349 Skrevet 6. november 2013 Fikk snakket med de. Det var visst normalt så lenge ingen av puppene var skikkelig hovne... hvor lenge siden er operasjonen din nå? Jeg merker stoooor bedring fra igår til idag (dag3). Så bra Godt å slipper å bekymre seg i alle fall! Det er 5 dager siden min op. Dag 2 var min verste dag, noe jeg tror er veldig typisk etter hva jeg har hørt. I dag er det ikke noe vondt så langt, helt herlig To dager igjen til jeg kan ta av brystbåndet
Gjest Myflower Skrevet 6. november 2013 #29350 Skrevet 6. november 2013 Blir operasjon på meg 14 nov.. 300 over muskel Spurte om det med garanti, var samme som på teres ellers... Måtte ha pause fra P pillene fra og med i dag da Bare en god uke til :D Det er jo ikke lenge til! Lurer på hva som gjør at noen må slutte på p-pillene? Jeg måtte ikke slutte i det hele tatt
Nataleen Skrevet 6. november 2013 #29351 Skrevet 6. november 2013 Så bra Godt å slipper å bekymre seg i alle fall! Det er 5 dager siden min op. Dag 2 var min verste dag, noe jeg tror er veldig typisk etter hva jeg har hørt. I dag er det ikke noe vondt så langt, helt herlig To dager igjen til jeg kan ta av brystbåndet Jeg måtte ha på båndet i to uker.. Gleder meg til å dusje
sukkerpia Skrevet 6. november 2013 #29352 Skrevet 6. november 2013 Gleder meg virkelig til lørdag, da skal jeg på fest for første gang etter operasjonen!! For første gang på flere år kan jeg endelig bruke Tubekjole!! ;-) Love my new boobs!!!:-D
sukkerpia Skrevet 6. november 2013 #29353 Skrevet 6. november 2013 Jeg måtte ha på båndet i to uker.. Gleder meg til å dusje Kan du dusje idag?:-) hvordan går det?
Nataleen Skrevet 6. november 2013 #29354 Skrevet 6. november 2013 Kan du dusje idag?:-) hvordan går det? Nei,imorgen blir herlig. Det går fint! Stikker litt og klør masse! Men ellers null stress. Litt irriterende og ikke delta like mye hjemme og med barna,men... Samboeren min var helt gal i natt da ingen av dem ville sove. Tungt. Tipper du ser smashing ut på lørdag! Gleder meg på dine vegne :)
sukkerpia Skrevet 6. november 2013 #29355 Skrevet 6. november 2013 Nei,imorgen blir herlig. Det går fint! Stikker litt og klør masse! Men ellers null stress. Litt irriterende og ikke delta like mye hjemme og med barna,men... Samboeren min var helt gal i natt da ingen av dem ville sove. Tungt. Tipper du ser smashing ut på lørdag! Gleder meg på dine vegne :) Det skjønner jeg! Sånn var det hos oss også, sambo måtte gjøre alt for første gang i sitt liv, haha.. Han har vært veeeeldig bortskjemt så han fikk kjenne litt på å ha litt å gjøre her hjemme ;-) Tusen takk :-D
Brienne Skrevet 6. november 2013 #29356 Skrevet 6. november 2013 Det er jo ikke lenge til! Lurer på hva som gjør at noen må slutte på p-pillene? Jeg måtte ikke slutte i det hele tatt Det er på grunn av fare for blodpropp..., kirurgen mente det var en unødvendig risiko og ta. Han ville egentlig ikke operere meg før jeg hadde gått uten P pillene i minst 15 dager, så sa jeg at det måtte bli enten nå, eller etter jul, pga eksamener i slutten av nov og des. Så sa han "ok, i slutten av neste uke da" , hehe har ikke noe blodpropp i familien, er heller ikke tykk eller noe annet som skulle tilsi at jeg er i risiko så regner med d går fint! Også siden forskjellige klinikker ikke praktiserer dette i hele tatt! Men får bare høre på kirurgen da
Gjest Myflower Skrevet 6. november 2013 #29358 Skrevet 6. november 2013 Det er på grunn av fare for blodpropp..., kirurgen mente det var en unødvendig risiko og ta. Han ville egentlig ikke operere meg før jeg hadde gått uten P pillene i minst 15 dager, så sa jeg at det måtte bli enten nå, eller etter jul, pga eksamener i slutten av nov og des. Så sa han "ok, i slutten av neste uke da" , hehe har ikke noe blodpropp i familien, er heller ikke tykk eller noe annet som skulle tilsi at jeg er i risiko så regner med d går fint! Også siden forskjellige klinikker ikke praktiserer dette i hele tatt! Men får bare høre på kirurgen da Skjønner. Det går nok helt fint, er jo mange som ikke slutter i det hele tatt, sånn som meg f.eks
Gjest Myflower Skrevet 6. november 2013 #29359 Skrevet 6. november 2013 Når sov dere en hel natt igjen? Sover generelt ganske så "oppstykket" enda, men sover tyngre nå enn de første dagene. Dag 5 i dag
Gjest Myflower Skrevet 6. november 2013 #29360 Skrevet 6. november 2013 Gleder meg virkelig til lørdag, da skal jeg på fest for første gang etter operasjonen!! For første gang på flere år kan jeg endelig bruke Tubekjole!! ;-) Love my new boobs!!!:-D Å, så deilig! Det er virkelig noe jeg gleder meg til fremover også. Og trekant-bikini uten push-up innlegg inni! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå