Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge etterpå kan man starte i jobb? Jobber på eldrehjem med stell og diverse.

Jeg begynte å jobbe etter 2 uker, men slikt som å løfte tungt og vaske golv og slikt var litt trøblete fram til det var gått ca 3 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å jobbe etter 2 uker, men slikt som å løfte tungt og vaske golv og slikt var litt trøblete fram til det var gått ca 3 uker...

Takk for svar. Hmm, lurer på om jeg bare må vente da. Faen. :P

Skrevet

Jaa, jeg vil nok anbefale det... Det er et tungt arbeid du har, og det er utrolig hvor mye man bruker brystmusklene uten at man merker det sånn i hverdagen! Bedre å være føre var enn å risikere å lage komplikasjoner... :/

Skrevet

Jaa, jeg vil nok anbefale det... Det er et tungt arbeid du har, og det er utrolig hvor mye man bruker brystmusklene uten at man merker det sånn i hverdagen! Bedre å være føre var enn å risikere å lage komplikasjoner... :/

Ja, det er sant! :/

Skrevet (endret)

Hun jeg snakket med via Mail, svarte ikke på spørsmålet mitt om det koster noe, haha :P Jeg skal til Aleris i Trondheim. Du da?

Skal gjøre det på teres colosseum i Oslo :) Meget spent, vurderer å få fremskyndet operasjonen til neste uke da det egentlig passer mye bedre! Om jeg gjør det rekker jeg ihvertfall ikke å få ny konsultasjon, men få gå ut i fra at det blir bra med 450 cc. Må jo stole på kirurgen. Det jeg tenker er at det kommer til å gjøre enda vondere siden de er så store haha. Men så ille forskjell er det vel ikke :P

Edit: Jeg har en 80B nå. Så ikke så veldig store akkurat...

Endret av belle_
Skrevet

Jeg bare lurer på en ting. Hvor mye har dere betalt for alt samlet? (dvs konsultasjonstime, operasjon, smertestillende, utstyr også videre). Står at minsteprisen er 27.000 -, der jeg har tenkt å operere meg, så lurer litt på hvor mye alt kommer til å bli. (Skal så klart spørre om det når jeg skal på konsultasjonstime, men er bare nysgjerrig. :)

Skrevet

Følte jeg siterte litt feil nå som jeg var på mobilen, men la gå.

Med tanke på at en del forsvinner når man legger under muskel så tipper jeg det blir bra! Jeg vil ha 400cc tror jeg, for tror 350 blir for lite for meg..

Jeg er faktisk usikker på bhstørrelsen min, har aldri blitt ordentlig målt. Men på de vanlige Cubus og H&M bhene har jeg 75c, men har hørt at ikke de størrelsene stemmer i det hele tatt, i forhold til bher på change osv..

Jeg skal operere 19 desember, og gleder meg skikkelig! Tiden går så seent :P hvilken størrelse har du, og når skal du legge deg under kniven? :-)

Ja, 350 er ikke så mye igjen, men 450 høres så utrolig mye ut, det så ikke ille ut i det hele tatt når jeg prøvde de i bhen, så ut som når jeg bruker sånn super pushup bh, kanskje en d eller dd. Håper de ikke blir så mye større enn det ihvertfall! Nå er jeg en 80b. Har også hørt at størrelsene på cubus å sånn ikke er helt riktig, så vet ikke hva jeg egentlig har :P Men kjøper ihvertfall 80b i de fleste. Jeg har operasjonsdato 19. november, men skal prøve å få fremskyndet den til neste uke, det passer bedre mtp eksamen og jobb og ting som skjer fremmover! Så håper det er mulighet for det da :) Hva med deg?

Skrevet

Jeg bare lurer på en ting. Hvor mye har dere betalt for alt samlet? (dvs konsultasjonstime, operasjon, smertestillende, utstyr også videre). Står at minsteprisen er 27.000 -, der jeg har tenkt å operere meg, så lurer litt på hvor mye alt kommer til å bli. (Skal så klart spørre om det når jeg skal på konsultasjonstime, men er bare nysgjerrig. :)

Jeg har totalt betalt 53.000 kr, men det var for brystredukjson/løft først, så for proteser osv ble det bare 15.000, så redukjsonen var den som var dyr. Kunne egentlig fått dekket reduksjonen av staten, men sånt tar så lang tid, så det orket jeg ikke vente på! Tok like gjerne opp et lån jeg :( Er ikke så ille rente på det, så betaler 1000 kr i måneden fast :)

Skrevet

Ja, er jo viktig at man får god kontakt med legen, og føler seg trygg :-) jeg skal ta i Kristiansand 19. Desember. Kjedelig å vente så lenge, men da er jeg ferdig med alle eksamener og slipper fravær fra studier og jobb :) meg og legen ble enige om å legge inn 350cc under musklene i moderat profil, men tror kanske jeg vil be om litt mer, for jeg er ganske høy og har breie hofter,' men vi får se :-) du da? Hvor mye og når? :-)

Det er sant :) Ah, det var deg det ja, er så mange her inne at jeg klarer ikke helt holde styr på navn! Ja, jeg kjenner allerede at jeg er kjempeutålmodig.

Ah, okei. Jeg skal også ha under muskel og vi ble enige om 275 og 300! Jeg er også veldig redd for at det blir for lite, men nå er jo jeg ganske tynn, så jeg regner med legen gjør det som blir best :) Jeg skal ta den 19. november! Gleder meg ihjel, klarer såvidt å vente!

Skrevet

belle_: Hvordan var tiden din etter brystløftet? Gratulerer Nataleen :D

Skrevet

belle_: Hvordan var tiden din etter brystløftet? Gratulerer Nataleen :D

Helt super! Hadde ikke vondt i det hele tatt :) Var fin i formen etter operasjonen, ikke noe vondt, tok pinex forte samme dag som jeg hadde operasjonen og en eller to tabletter dagen etter. Veldig problemfri operasjon og ikke noe som helst å grue seg til. Eneste var at jeg var veldig trøtt og sliten i noen dager etter operasjonen, men var tilbake i jobb allerede etter 2-3 dager, noe som ikke var så lurt, da jeg merket at jeg ble veldig fort sliten av å jobbe. Så fikk meg to dager fri til, og etter det var formen helt fin :)

Skrevet

Heisann, da var det på tide for meg også å registrere meg her..

Noen som har operert på teres Stavanger? Og dere som har tatt over muskel, ble resultatet tilfredsstillende? Er så redd for at det skal bli unaturlig, samtidig trener jeg såpass mye bryst, så er i tvil om hva som blir best...

Skal på konsultasjon i morgen så det blir jo spennende å høre hva kirurgen mener... :) Grugleder meg :O

Noen som har tips til hva som er lurt å spørre om?

Skrevet

Jeg har totalt betalt 53.000 kr, men det var for brystredukjson/løft først, så for proteser osv ble det bare 15.000, så redukjsonen var den som var dyr. Kunne egentlig fått dekket reduksjonen av staten, men sånt tar så lang tid, så det orket jeg ikke vente på! Tok like gjerne opp et lån jeg :( Er ikke så ille rente på det, så betaler 1000 kr i måneden fast :)

Hater selv å vente lenge, så det skjønner jeg godt. Takk for et fint svar. :)

Skrevet

Helt super! Hadde ikke vondt i det hele tatt :) Var fin i formen etter operasjonen, ikke noe vondt, tok pinex forte samme dag som jeg hadde operasjonen og en eller to tabletter dagen etter. Veldig problemfri operasjon og ikke noe som helst å grue seg til. Eneste var at jeg var veldig trøtt og sliten i noen dager etter operasjonen, men var tilbake i jobb allerede etter 2-3 dager, noe som ikke var så lurt, da jeg merket at jeg ble veldig fort sliten av å jobbe. Så fikk meg to dager fri til, og etter det var formen helt fin :)

Hvilken jobb har du siden du var tilbake etter 2 dager? Har hørt man må vente i rundt 3 uker om det er fysisk tunge løft i jobben?

Skrevet

belle_; jeg tok løft på fredag. Og har vært i kjempefin form siden da! Er tilbake på jobb i dag, har ingen smerter :)

Skrevet

Heisann, da var det på tide for meg også å registrere meg her..

Noen som har operert på teres Stavanger? Og dere som har tatt over muskel, ble resultatet tilfredsstillende? Er så redd for at det skal bli unaturlig, samtidig trener jeg såpass mye bryst, så er i tvil om hva som blir best...

Skal på konsultasjon i morgen så det blir jo spennende å høre hva kirurgen mener... :) Grugleder meg :O

Noen som har tips til hva som er lurt å spørre om?

Jeg ville spurt litt om garantier. Hva som dekkes av klinikken hvis noe skulle gå galt, eller hvis puppene blir usymetriske eller noe i den duren. På teres i Kristiansand er det 5 års garanti på kapsling, og de fjerner protesene gratis hvis vi vil ta de ut før det har gått fem år. Kanskje noe av det samme i Stavanger siden det er samme kjede :)

Skrevet

Jammen blir man rastløs av det her :P ikke vant til å sitte i ro med to små barn :/ håper jeg snart klarer å bevege meg mer normalt...

Skrevet

Hvilken jobb har du siden du var tilbake etter 2 dager? Har hørt man må vente i rundt 3 uker om det er fysisk tunge løft i jobben?

Jeg studerer, men gjorde dette i sommer, så da jobbet jeg fulltid, jobber i en klesbutikk :) Så var ikke så mye løfting osv. Sa fra at jeg hadde operert, så slapp å løfte esker osv, vær primært i kassen! Gikk veldig fint, hadde ingen smerter, men ble som sagt veldig fort sliten!

Skrevet

belle_; jeg tok løft på fredag. Og har vært i kjempefin form siden da! Er tilbake på jobb i dag, har ingen smerter :)

Brystløft er ikke ille i det hele tatt, nå er det 4 måneder siden jeg tok det, puppene er helt perfekt og arrene er blitt små tynne streker som så vidt viser. Vær flink å bruke teip, så blir de kjempefine :) Gled deg til å se hvordan de utvikler seg om noen måneder, jeg er super fornøyd, men synes dog de er alt for små nå, derfor tar jeg å fyller opp med silikon! Skal du det?

Skrevet

Hvor lenge etterpå kan man starte i jobb? Jobber på eldrehjem med stell og diverse.

Heisann:)

Jobber selv i helsevesenet og etter en samtale med klinikken hvor de fikk eksakt beskrivelse av min arb.situasjon så bør jeg bli borte fra jobb i 6 uker. Kjempe lenge, men jeg gidder ikke riske en ny op pga ett litt for tungt løft/ fall etc etc på jobben!

Noen hører jeg får beskjed om mindre, men jeg fikk beskjed om dette og forholder meg da bare til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...