Boobsday Prepper Skrevet 2. november 2013 #29221 Skrevet 2. november 2013 Hvordan går det med dere som nettopp har operert? er 4 uker siden her nå, og nå er alt som før, ligger til og med på magen :-D så deilig! Her går alt bra! Puppene mine kjennes i grunn veldig like ut som helt fra de var nyopererte, i den forstand at det fortsatt stikker en del i dem. Det er ikke på noen som helst måte vondt, det har det aldri vært. På den annen side har de blitt sykt myke, det er helt utrolig digg å kjenne på dem i forhold til tidligere. Kjenner stor forskjell fra dag til dag. :) Har ikke engang prøvd å ligge på magen enda, da jeg leste et sted at man burde vente med det i fire uker. Det vil i sånne tilfelle være førstkommende tirsdag, så vi får se om jeg gradvis prøver meg på det da. Gleder meg veldig til å begynne å trene så smått når jeg kan det. Har gått en del opp i vekt det siste året, og det har blitt noen kilo til siden operasjonen. Har fulgt litt med i denne tråden, og fant ut at jeg kunne registrere meg. Har lenge tenkt på silikon, og har etter en stund snart råd. Tror det blir i slutten av desember. Er 164 høy og veier 51 kg. Jeg er så redd for å ikke bli fornøyd, og at jeg sitter der å tenker "faen.. hva er det jeg har gjort?", samtidig så orker jeg ikke gå uten pupper lengre. Noen som var veldig usikre i starten, men som er kjempe fornøyd nå?? Og hvor mye tok dere? Hei, og velkommen hit! Jeg fantes ikke usikker før et par dager før operasjonen. Jeg vet at man anbefales å ta god tid til å tenke seg om før man bestemmer seg, men det gjorde ikke jeg. Begynte å tenke seriøst over det, og dagen etter bestilte jeg konsultasjon. Fra det øyeblikket jeg bestemte meg til jeg opererte tok det ikke to måneder engang... Så da rakk jeg vel ikke bli usikker. Begynte å tenke over hva pokker det var jeg drev med et par dager før, tenkte da at jeg måtte være dum som gjorde noe slikt, og hadde tanker som "hva om det ikke blir bra?!". Fikk nesten litt kalde føtter. I ettertid angrer jeg ikke det aller minste, derimot. Jeg er ufattelig glad for at alt skjedde som det gjorde, og nå elsker jeg de nydelige puppene mine! Hei! Noen her inne som syntes snittet ligger høyt over folden, enda etter 3 mnd?? Det har nå gått litt over 4mnd, og jeg syntes fortsatt snittet ikke ligger i folden. De har blitt lavere de siste månedene, men nå har det stoppet helt opp. Og ettersom pk sa at etter 3mnd ville de nok se ut som de kommer til å gjøre for alltid. Har jeg bare fått for meg at snittet ligger akkurat i folden? Kjenner undersiden av innlegget når jeg kjenner fra snittet til folden.. :frown: Jeg tror det er individuelt hva som skjer med snittet? Tenkte nemlig over nettopp dette for et par dager siden, da jeg kom over et toppløsbilde av ei dame. Hun hadde noen veldig synlige arr, og disse lå noen cm over folden. Mine ligger like over, og det hefter ikke meg om de blir værende akkurat der.
Boobsday Prepper Skrevet 2. november 2013 #29222 Skrevet 2. november 2013 (endret) *snippsnipp* Dobbelpost, ble litt ivrig i farten. Endret 2. november 2013 av Boobsday Prepper
Mathildabc Skrevet 2. november 2013 #29223 Skrevet 2. november 2013 Hipp hurra, operasjonen min gikk kjempebra og jeg er på beina enda! Har nok muligens følt meg i liiitt for bra form, og nå ser jeg at jeg har blødd igjennom sportsbh'en litt... Har noen av dere opplevd dette? Jeg som har tatt brystløft har vel større sjans for blødninger..
Tortillajenta Skrevet 2. november 2013 #29224 Skrevet 2. november 2013 Ja, jeg tror jaggu meg jeg er sikker. Jeg har skikkelig lyst på, og har faktisk hatt det i tankene ett par år! Åh, blir skikkelig gira av å tenke på det! Er bare så redd for at det ikke blir bra, men det er jo så klart alle! Og har jo lest gjennom tråden, og nesten alle har jo blitt fornøyd!!
Boobsday Prepper Skrevet 2. november 2013 #29225 Skrevet 2. november 2013 Hipp hurra, operasjonen min gikk kjempebra og jeg er på beina enda! Har nok muligens følt meg i liiitt for bra form, og nå ser jeg at jeg har blødd igjennom sportsbh'en litt... Har noen av dere opplevd dette? Jeg som har tatt brystløft har vel større sjans for blødninger.. Hipp hurra! Gikk alt bra? Jeg hadde en pitteliten blodflekk på venstresiden av BHen, husker jeg. Og mtp at du har hatt brystløft har du større sår, ergo større sjanse for å blø gjennom. Slet også med at jeg var i veldig god form etter operasjonen. Jeg sier "slet", ja. Det hadde jo vært enklere å ta det med ro hvis jeg måtte pga formen. Bare husk å ta det med ro selv om du føler at du ikke trenger det, sårhelingen går mye bedre av det. Ja, jeg tror jaggu meg jeg er sikker. Jeg har skikkelig lyst på, og har faktisk hatt det i tankene ett par år! Åh, blir skikkelig gira av å tenke på det! Er bare så redd for at det ikke blir bra, men det er jo så klart alle! Og har jo lest gjennom tråden, og nesten alle har jo blitt fornøyd!! Go for it! Det går nok bra for de aller, aller fleste, ja. Jeg syns jeg leste om en del det ikke hadde gått bra for i denne tråden, men det er jo naturlig at folk som opplever noe negativt skriver for det og ikke de som opplever noe positivt.
Tortillajenta Skrevet 2. november 2013 #29226 Skrevet 2. november 2013 Go for it! Det går nok bra for de aller, aller fleste, ja. Jeg syns jeg leste om en del det ikke hadde gått bra for i denne tråden, men det er jo naturlig at folk som opplever noe negativt skriver for det og ikke de som opplever noe positivt. Det er helt sant. Da skal jeg ihvertfall oppdatere. For en super tråd!
Mathildabc Skrevet 2. november 2013 #29227 Skrevet 2. november 2013 Jeg skriver fra telefonen så jeg får ikke festet svaret til innleggene Det gikk veldig bra, husker jeg spurte sykepleieren da jeg våknet om det hadde gått bra og innbilte meg selv at hun svarte at det dessverre ikke hadde gjort det Skikkelig deilig å få mat servert på senga! Kledde på meg selv etter en liten stund, og tuslet ut igjen. Men kjente at jeg var surrete i hodet har slitt litt med å holde meg i ro, for jeg har absolutt ikke følt meg dårlig eller påvirket av smerter på noen måte.. Bor langt unna Oslo så det er fryktelig gøy å gå på shopping; selvfølgelig da med kjæresten som bærer alle posene og stønner når vi ankommer Hennes og Mauritz...
Boobsday Prepper Skrevet 2. november 2013 #29228 Skrevet 2. november 2013 Det er helt sant. Da skal jeg ihvertfall oppdatere. For en super tråd! Det er det sikkert og visst at det er! Jeg prøver å være så aktiv som mulig i denne tråden nå. Før operasjonen var motivasjonen helt klart større, da hadde jeg jo så mange spørsmål og klarte ikke tenke på annet enn pupper. Nå tenker jeg nesten ikke over dem engang, men prøver å holde meg aktiv så andre som ikke har operert enda skal ha noen å spørre. Dessuten er det jo gøy å følge med på recoveryen til de som opererte ca samtidig som meg. Jeg skriver fra telefonen så jeg får ikke festet svaret til innleggene Det gikk veldig bra, husker jeg spurte sykepleieren da jeg våknet om det hadde gått bra og innbilte meg selv at hun svarte at det dessverre ikke hadde gjort det Skikkelig deilig å få mat servert på senga! Kledde på meg selv etter en liten stund, og tuslet ut igjen. Men kjente at jeg var surrete i hodet har slitt litt med å holde meg i ro, for jeg har absolutt ikke følt meg dårlig eller påvirket av smerter på noen måte.. Bor langt unna Oslo så det er fryktelig gøy å gå på shopping; selvfølgelig da med kjæresten som bærer alle posene og stønner når vi ankommer Hennes og Mauritz... Haha, jeg kjenner meg veldig igjen i alt! Jeg slet med at jeg var så sykt rastløs i begynnelsen. Skulle gjerne vært ute av huset og høyt og lavt hele tiden. Tvang meg derimot til å holde meg hjemme og i ro i noen dager, så sårene skulle få en sjanse til å lukke seg skikkelig. Ble noe heftig shopping etter noen dager til meg selv og, men hadde aller mest lyst til å handle BHer.
belle_ Skrevet 2. november 2013 #29229 Skrevet 2. november 2013 Vi er ganske like tror jeg. Jeg er 174 og 72 kg, og har dermed en del ekstra på hele kroppen bortsett fra på puppene selvfølgelig Blir mer og mer sikker på at jeg vil ha i mer enn det vi i utgangspunktet ble enig i om! Så glad jeg har denne tråden Nataleen, kan du kanskje ta tog eller lavprisekspressen nedover istedet? Ja, tipper vi er ganske lik i kroppen da Jeg er relativt slank/normal, men har store hofter og lår, men flat mage, samt små pupper, så ønsker å kompensere litt! Ser så rart ut! Hva ble dere enig om?
Mathildabc Skrevet 2. november 2013 #29230 Skrevet 2. november 2013 Er liksom ikke så rastløs men jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle være i god form etter operasjonen sånn at jeg kunne handle litt så fikk sikkert gått av meg det verste da! Og så var det sikkert veldig dumt, siden jeg har blødd litt... Kjenner jeg blir skeptisk, men har tatt noen paracet og oxynorm nå så jeg håper jeg får hvile og så får jeg ringe kirurgen i morgen og spørre. Det står i brevet mitt at litt størrelsesforskjell på brystene og mer smerter i det ene er vanlig, så jeg vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter eller se etter for den saks skyld! Det er så gøy å lese om dere som har tatt og dere som skal ta silikon godt at vi kan spørre hverandre, selv om jeg blir i en litt annen kategori
Mathildabc Skrevet 2. november 2013 #29231 Skrevet 2. november 2013 Nataleen; har du fått sjekket andre måter å komme deg avgårde på? Er det ingen andre flyselskaper som flyr frå der du bor?
Nataleen Skrevet 2. november 2013 #29232 Skrevet 2. november 2013 Gratulerer Mathildabc ! Så gøy å lese at du er i så fin form :) Jeg ringte Norwegian tvert og de satt meg opp på fly søndagskvelden istedet... Uten tillegg i pris! Men det skulle vel egentlig bare mangle . Ringte også hotellet og de har ordnet samme rom til meg, så da rekker jeg jo å ordne det i stand til etter operasjonen også Tror dere jeg får med hibiscruben i håndbagasjen forresten? Har jo resept festet på.
Mathildabc Skrevet 2. november 2013 #29233 Skrevet 2. november 2013 Er litt støl å sår, men ellers fungerer det helt greit så bra at det ordner seg Nataleen! Reseptbelagte ting skal du vel få med deg i håndbagasjen? Ellers så ordner de det på klinikken dersom du ikke får det med deg tror jeg!
Bonbona Skrevet 2. november 2013 #29234 Skrevet 2. november 2013 Ja, tipper vi er ganske lik i kroppen da Jeg er relativt slank/normal, men har store hofter og lår, men flat mage, samt små pupper, så ønsker å kompensere litt! Ser så rart ut! Hva ble dere enig om? Okei. Jeg har en god del på den delen av magen som er fra navlen og ned Ser uansett rart ut til meg også, hehe. Vi ble enig om 350 og 375 under muskel. Sliter med å finne en dag det passer med ny konsultasjon, så er litt bekymret.
Tortillajenta Skrevet 2. november 2013 #29235 Skrevet 2. november 2013 Hvordan føles de? Er de ganske harde?
Gjest maraii Skrevet 2. november 2013 #29236 Skrevet 2. november 2013 Hallo puppejenter! Jeg skal ta silikon 19 desember og lurer på et par ting som jeg ikke fikk heelt klart svar på av kirurgen min. Spørsmålet er nemlig alkohol! Har noen av dere fått beskjed om hvor lenge dere må gå uten å drikke? Nå er ikke jeg en person som pleier å gå på hardfylla, men liker å ta meg ei flaske vin med noen venner innimellom.
Gjest Myflower Skrevet 2. november 2013 #29237 Skrevet 2. november 2013 Hei! Jeg er ny her, men vil gjerne komme med min erfaring med brystforstørrelse, tips og råd . Begynner med en liten liste over hva jeg følte var lurt å pakke ned før operasjonen. Huskeliste for hva du bør ha med i baggen/ha tilgjengelig der du skal sove de par første døgnene: - Ta ut medikamentene du har fått resept på, og sørg for at personen som skal passe på deg de første døgnene kan hjelpe deg med doseringen. - Hettejakke! Dette var gull verdt i dagene etter operasjonen, tro meg - du vil IKKE prøve å ta noe over hodet/brystene. - Joggebukse, behagelig truser og gode sokker. - Et par magasiner, en bok, mulighet for å høre på litt rolig musikk på ørene og en TV lett tilgjengelig. - Hårstrikker, sminke, tannbørste, deodorant. - Fulladet mobil og iPad. - Baby-våtservietter og intimservietter. - Snacks: Noe salt chips (man kan fort bli litt kvalm etter narkosen), vannflaske med sugerør, favorittgodteriet ditt (dette er ikke tiden for å tenke på diett), kuli-drikke var også genialt å ha. - Lettvinn mat, evt. mulighet for å bestille take-away. - Et par gode puter og et mykt pledd/dyne. Håper noen av dere synes dette var til hjelp, og før gjerne på noe om du føler jeg har glemt noe! Neste innlegg blir om operasjonsdagen min!
Gjest Myflower Skrevet 2. november 2013 #29238 Skrevet 2. november 2013 Hallo puppejenter! Jeg skal ta silikon 19 desember og lurer på et par ting som jeg ikke fikk heelt klart svar på av kirurgen min. Spørsmålet er nemlig alkohol! Har noen av dere fått beskjed om hvor lenge dere må gå uten å drikke? Nå er ikke jeg en person som pleier å gå på hardfylla, men liker å ta meg ei flaske vin med noen venner innimellom. Jeg fikk ikke noe beskjed om dette (er operert nylig), men jeg ville ikke ha drukket på hvertfall en mnd minst, pga helingsprossessen. Min tanke er at resultatet på puppene er mer verdt enn en fyllekveld..
Gjest maraii Skrevet 2. november 2013 #29239 Skrevet 2. november 2013 Jeg fikk ikke noe beskjed om dette (er operert nylig), men jeg ville ikke ha drukket på hvertfall en mnd minst, pga helingsprossessen. Min tanke er at resultatet på puppene er mer verdt enn en fyllekveld.. Nei, å gå direkte på fylla er nok ikke et alternativ i det hele tatt! Men det er egentlig nyttårsaften jeg har tenkt litt på, om jeg kan ta meg et glass vin eller to. Men er jo ikke noe big deal, gidder ikke gjøre det hvis det er en risiko. Kan kose meg med julebrus :-) Gleder meg til å høre om operasjonen din, så lenger oppe at du skulle skrive om den etterhvert!
Gjest Myflower Skrevet 2. november 2013 #29240 Skrevet 2. november 2013 Nei, å gå direkte på fylla er nok ikke et alternativ i det hele tatt! Men det er egentlig nyttårsaften jeg har tenkt litt på, om jeg kan ta meg et glass vin eller to. Men er jo ikke noe big deal, gidder ikke gjøre det hvis det er en risiko. Kan kose meg med julebrus :-) Gleder meg til å høre om operasjonen din, så lenger oppe at du skulle skrive om den etterhvert! Et par glass gjør nok ingen forskjell, tenker jeg Kanskje noen andre som vet hvor lenge man bør vente? Så moro du vil følge med - skriver om selve operasjonsdagen i morgen :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå