Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Shit! Mulig streik fra mandag av med norwegian :( hva gjør jeg da? Får man igjen pengene for operasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! :)

Heldige du som snart skal op, og blir kjekt å følge med hvordan det har gått med deg.

Kan jeg spørre om hvor høy og hvor mye du veier?

Regner med den var til meg :) ?

Jeg er 178 cm høy og veier 76 kg. Så er normalvektig med litt store hofter og lår. Men er litt skeptisk til 450 cc, kan være jeg velger å ta 400 cc. Han sa det kunne være en mulighet. Men veldig usikker! Skal du også ta silikon?

Skrevet

Shit! Mulig streik fra mandag av med norwegian :( hva gjør jeg da? Får man igjen pengene for operasjonen?

Hjelpes!! :s

Ring Norwegian og si du MÅ på dette flyet pga op ( trenger ikke si hva slags op det gjelder). Om de ikke kan fortelle deg med sikkerhet at de flyr, så si du vil de skal betale tilbake for billetten og ring f.eks SAS. Evt dra en dag før for sikkerhetsskyld! Bedre det enn å miste timen til op og risikere å ikke få pengene tilbake for det.

Fy søren for en kjip situasjon, men jeg ville ha gardert meg med å bytte flyselskap nå. Blir der streik er det mange om beinet på de andre flyene, og har du allerede da fikset billett hos f.eks sas så kommer du ihvertfall med.

Skrevet

Jeg er 178 cm høy og veier 76 kg. Så er normalvektig med litt store hofter og lår. Men er litt skeptisk til 450 cc, kan være jeg velger å ta 400 cc. Han sa det kunne være en mulighet. Men veldig usikker! Skal du også ta silikon?

Okay :)

Ja jeg skal legge inn silikon 6 jan på Fornebu hos Schistad. Hvilket føles så altfor lenge til! :(

Regner med det blir 415 cc runde og under muskelen i mod/ mod+ profil.

Er ca 60 kg og 173 cm høy..

Skrevet

Jeg kjøpte en annen sportsbh i svart, jeg fant ikke den triaction i svart noe sted.. Spurte pk om det var greit å bruke en annen sportsbh så lenge den var ganske lik i formen og str, han sa det gikk helt fint :) Bruker enda spileløst, synes det er så deilig å kunne gå rundt uten de puppevaierene :fnise:

Har jo bher som passer perfekt nå, men synes fortsatt at spiler er litt ukomfortabelt nå som jeg så vandt med supercomfy sportsbh :P

Tror du kan bruke hvilken som helst støttebh, de blir jo så ekle og svette etter bare et par dager så er greit å ha noen å bytte på :) Fant noen gode på lindex fra swegmark som ligner veldig på den triaction, bare litt annerledes stropper egentlig :)

Ahh takker for tipset. Skal sjekke om jeg finner en slik Swegmark etter op :D

Skrevet

Seriøst? :O Det må no bli en ordning!!! :O

Skrevet

Hjelpes!! :s

Ring Norwegian og si du MÅ på dette flyet pga op ( trenger ikke si hva slags op det gjelder). Om de ikke kan fortelle deg med sikkerhet at de flyr, så si du vil de skal betale tilbake for billetten og ring f.eks SAS. Evt dra en dag før for sikkerhetsskyld! Bedre det enn å miste timen til op og risikere å ikke få pengene tilbake for det.

Fy søren for en kjip situasjon, men jeg ville ha gardert meg med å bytte flyselskap nå. Blir der streik er det mange om beinet på de andre flyene, og har du allerede da fikset billett hos f.eks sas så kommer du ihvertfall med.

Blir vanvittig stressa nå :( jeg reiser jo bort imorgen og kommer ikke hjem før søndag ettermiddag. Får ringe Norwegian imorgen. :/ hva er sjansen liksom?

Seriøst? :O Det må no bli en ordning!!! :O

holdt på å få hjerteanfall da jeg hørte det på radioen :/. Typisk min flaks!
Skrevet (endret)

Blir vanvittig stressa nå :( jeg reiser jo bort imorgen og kommer ikke hjem før søndag ettermiddag. Får ringe Norwegian imorgen. :/ hva er sjansen liksom? holdt på å få hjerteanfall da jeg hørte det på radioen :/. Typisk min flaks!

Skjønner du blir stresset, og dessverre er sjansen stor om de sier det kan bli streik da. Kan plutselig bli avblåst, men veldig risky å gamble egentlig.

Går det fly søndagskvelden ifra deg da? Isåfall hiv deg med på det.

Kommer du ikke i tide, så kan det være du ikke får op deg og i verstefall ikke noe penger tilbake.

Jeg ville ringt nå asap, sikkert mye folk som har behov får å rekke det flyet du skal ta. Ergo de andre selskapene kan fort bli fulle nå på kort tid. Er det da slik at det blir streik, er det første mann til mølla på de andre som flyr om det er noe ledig, og da blir det blir ekstra kjipt og stressende kan jeg love deg. Been there.. Done that!

Ps ring Fornebu og fortell de om en evt flystreik, hvordan det blir med op og i verstefall tilbakebet for op.

Herregud jeg blir stresset for din del her jeg sitter, og jeg vet ikke hvem du er engang. Hehe

Håper det ordner seg!

Endret av carmen81
Skrevet

Skal prøve meg på en god natts søvn! 5 timer til toget går, hjelpes....

Skrevet

Du er både en god del høyere og tyngre enn meg, og jeg operterte inn 365 cc. Med tanke på det, og at du tydeligvis hat litt former, så tror jeg ikke du skal bekymre deg. Jeg hadde litt pupp fra før, og syns puppene mine langt i fra er store nå. Det er ikke SÅ stor forskjell opp til 450 cc uansett. :)

Skrevet

Jeg la inn 450 cc, over muskel moderat profil. Jeg er 169 høy og 55 kilo. De ser veldig fine ut på meg så tror nok det blir veldig bra på deg siden du er litt større enn meg :)

Skrevet

Hvordan går det med dere som nettopp har operert? er 4 uker siden her nå, og nå er alt som før, ligger til og med på magen :-D så deilig!

Skrevet

Har fulgt litt med i denne tråden, og fant ut at jeg kunne registrere meg. Har lenge tenkt på silikon, og har etter en stund snart råd. Tror det blir i slutten av desember.

Er 164 høy og veier 51 kg. Jeg er så redd for å ikke bli fornøyd, og at jeg sitter der å tenker "faen.. hva er det jeg har gjort?", samtidig så orker jeg ikke gå uten pupper lengre. Noen som var veldig usikre i starten, men som er kjempe fornøyd nå?? :) Og hvor mye tok dere?

Skrevet

Hvordan går det med dere som nettopp har operert? er 4 uker siden her nå, og nå er alt som før, ligger til og med på magen :-D så deilig!

så bra!! =D Tok du under eller over muskelen?

Skrevet

Vi er ganske like tror jeg. Jeg er 174 og 72 kg, og har dermed en del ekstra på hele kroppen bortsett fra på puppene selvfølgelig :P Blir mer og mer sikker på at jeg vil ha i mer enn det vi i utgangspunktet ble enig i om! Så glad jeg har denne tråden :)

Nataleen, kan du kanskje ta tog eller lavprisekspressen nedover istedet?

Skrevet

Vi er ganske like tror jeg. Jeg er 174 og 72 kg, og har dermed en del ekstra på hele kroppen bortsett fra på puppene selvfølgelig :P Blir mer og mer sikker på at jeg vil ha i mer enn det vi i utgangspunktet ble enig i om! Så glad jeg har denne tråden :)

Nataleen, kan du kanskje ta tog eller lavprisekspressen nedover istedet?

Har du fått operasjonsdag?? :)

Skrevet (endret)

Ting går greit! Gleder meg til å kunne dusje uten ubehag.... klarer å ligge på siden uten problem, jeg og sambo har tilogmed hatt sex uten bh på! Gjett hvem som var fornøyd!!! ;-)

Teipen har enda ikke falt av, men den begynner å bli løs. I morgen er det 3 uker siden ♥ men enda stor størrelsesforskjell.... det har det vært siden dag 1 :-( håper det ordner seg selv.

Endret av Michastar
Skrevet

Har du fått operasjonsdag?? :)

19.desember :) En stund til, men tiden går fort!

Skrevet

19.desember :) En stund til, men tiden går fort!

Spennende! =D

Skrevet

Hei!

Noen her inne som syntes snittet ligger høyt over folden, enda etter 3 mnd?? Det har nå gått litt over 4mnd, og jeg syntes fortsatt snittet ikke ligger i folden. De har blitt lavere de siste månedene, men nå har det stoppet helt opp. Og ettersom pk sa at etter 3mnd ville de nok se ut som de kommer til å gjøre for alltid. Har jeg bare fått for meg at snittet ligger akkurat i folden? :glare: Kjenner undersiden av innlegget når jeg kjenner fra snittet til folden.. :frown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...