Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når brukte dere bh med spiler første gang etter operasjon? Brukte dere bare noen timer/en hel dag, eller hver dag? Vet det er forskjellig hva klinikkene anbefaler :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefine pupper dere to som har lagt ut bilde har :) ser stor forskjell og str kler kroppene deres uten å bli vulgært.

Skrevet

Jenter, jeg har fått utslett på begge puppene. Der klør noe sååå sinnsykt... og ikke kan jeg klø så mye heller siden jeg er så øm :-( hva kan det komme av? BH'en kanskje?

Skrevet

Sendte Mail t klinikken å spurte, å du har helt rett! Var nerver som kan for det, å det er helt vanlig! Kan være sånn opp til 1år :-) PJUUUUHHHH!!!!! Ble redd jeg altså ;-)

Åh så bra, men så kjipt at det kan vare opp til et år!

Skrevet

Jenter, jeg har fått utslett på begge puppene. Der klør noe sååå sinnsykt... og ikke kan jeg klø så mye heller siden jeg er så øm :-( hva kan det komme av? BH'en kanskje?

Hei du..

Det kan være litt pga forskjellige årsaker. Alt fra bh'en, teipen og til medisinene du har tatt.

Måtte lese litt på dette og sto veldig lite om akkurat dette på norske sider, så søkte på " rash after breast augmentation". Da kom det opp en haug.

Prøvde Elisabeth Arden 8 hour cream, den der klissete saken engang på noen som hadde atopidk eksem og funket som fy på kløen det. Spør om så på ett parfymeri om du kan få en tester av de.. Skulle gjerne hevet over tuben, men det blir litt vanskelig. Håper det ordner seg ihvertfall! :D

Skrevet

Hei du..

Det kan være litt pga forskjellige årsaker. Alt fra bh'en, teipen og til medisinene du har tatt.

Måtte lese litt på dette og sto veldig lite om akkurat dette på norske sider, så søkte på " rash after breast augmentation". Da kom det opp en haug.

Prøvde Elisabeth Arden 8 hour cream, den der klissete saken engang på noen som hadde atopidk eksem og funket som fy på kløen det. Spør om så på ett parfymeri om du kan få en tester av de.. Skulle gjerne hevet over tuben, men det blir litt vanskelig. Håper det ordner seg ihvertfall! :D

Hm, lurer på om jeg skal prøve å bytte bh kanskje! Vi har ikke Elisabeth Arden kremer i min by :( leita faktisk etter det på onsdag for å kjøpe til mamma i bursdagsgave.. satser på at det går over fort! Vært våken tre ganger i natt fordi det klør så sinnssykt! *gaaal*

Skrevet

Åh så bra, men så kjipt at det kan vare opp til et år!

En venninne av meg tok silikon for litt over et år siden, og hun har det enda! Så vi må nok bare smøre oss med tålmodighet :ler:

Skrevet

Hm, lurer på om jeg skal prøve å bytte bh kanskje! Vi har ikke Elisabeth Arden kremer i min by :( leita faktisk etter det på onsdag for å kjøpe til mamma i bursdagsgave.. satser på at det går over fort! Vært våken tre ganger i natt fordi det klør så sinnssykt! *gaaal*

Kremen jeg bruker på ungene er genial! Exoderma! Kjøpes på apoteket. Hvit tube med grønn skrift.

Skrevet

Kremen jeg bruker på ungene er genial! Exoderma! Kjøpes på apoteket. Hvit tube med grønn skrift.

Skal gå å spørre etter den i dag! Takk for tips :hoppendeglad:

Skrevet

Aderma exoderma er GULL. Bruker den til barnet mitt mot tørr hud og litt atopisk eksem!

Ingen som vil svare meg på bh spørsmålet lengre opp her?;-)

Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av sukkerpia
  • Liker 1
Skrevet

Sinnsykt flotte sukkerpia !

Tusen takk igjen :-* Ikke lenge igjen til det er din tur nå, blir spennende å følge deg :-D

Skrevet

Tusen takk igjen :-* Ikke lenge igjen til det er din tur nå, blir spennende å følge deg :-D

Nei,gleder meg til jeg skal vise før og etter bilder! Og ikke minst til jeg slipper å gå med 2 bh'er :P

Skal betale regninga på mandag :s håper det er pengene verdt!

Skrevet

Nei,gleder meg til jeg skal vise før og etter bilder! Og ikke minst til jeg slipper å gå med 2 bh'er :P

Skal betale regninga på mandag :s håper det er pengene verdt!

Såklart, jeg smilte og dro kortet med glede da jeg skulle betale jeg :-D Heheh.. Alle som vet at jeg har operert sier at de ikke ser forskjell, å det er jo sant, fordi jeg har jo bestandig gått med for stor bh med super push up :-D Greit at svigerforeldre osv ikke finner det ut synes jeg ;-)

Skrevet

Så fint det ble! Ser ut som vi hadde ganske lik utganspunkt men jeg ble fortalt at alt større en 225 h og 255 v ville bli for stort :/ jeg er kjempe fornøyd men ser nå at kansje jeg hadde flere muligheter en det..

Det står jeg ikke kan bruke spile bh på 6 mnd. Men finner jo ikke spileløse bh. Kjøpte en swegway fra Lindex men de hadde ikke mindre en 80 rundt og jeg er 60-65 så den er for stor egentlig..

Skrevet

Her er før og etter bilde av meg! :-) 325cc høyprofil under muskel

Åh, så fint resultat du har fått! Hurra meg hei! :danse:

Det står jeg ikke kan bruke spile bh på 6 mnd. Men finner jo ikke spileløse bh. Kjøpte en swegway fra Lindex men de hadde ikke mindre en 80 rundt og jeg er 60-65 så den er for stor egentlig..

Hvis du har flere Lindex-butikker i nærheten, så anbefaler jeg deg å sjekke litt rundt. Jeg har kjøpt et par derfra som jeg skal bruke etter at jeg er ferdig med TriAction-dritten, det er det eneste stedet jeg har funnet noe. De har flere forholdsvis fine BHer uten spiler, og de går i hvert fall opp til cup-størrelse D. :)

Skrevet

attachicon.gifbilde (4).jpg

Her er før og etter bilde av meg! :-) 325cc høyprofil under muskel

Dæven så fine de er :D skikkelig fin form på de...

Skrevet

Så fint det ble! Ser ut som vi hadde ganske lik utganspunkt men jeg ble fortalt at alt større en 225 h og 255 v ville bli for stort :/ jeg er kjempe fornøyd men ser nå at kansje jeg hadde flere muligheter en det..

Skal sies at jeg hadde ganske mye "tom pupp" før operasjonen da. De ble så store under graviditet og amming, vises ikke på bildet, men brystvorta 'hang' på en måte på brystet.. Så har kanskje litt med det å gjøre å? Hvis man ikke har hatt store pupper før så har man ikke så mye å fylle opp i? Vet ikke jeg men :-)

Skrevet

Dæven så fine de er :D skikkelig fin form på de...

Tusen takk :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...