sukkerpia Skrevet 21. oktober 2013 #29001 Skrevet 21. oktober 2013 Dere som har operert se hit!!! Hvor lenge var dere ømme? Er 21 dager siden nå, og de er fremdeles veldig ømme!
Sjokoladenøtt Skrevet 22. oktober 2013 #29002 Skrevet 22. oktober 2013 Dere som har operert se hit!!! Hvor lenge var dere ømme? Er 21 dager siden nå, og de er fremdeles veldig ømme! Mine var ømme nesten hele den første mnd, først nå at jeg kan ligge på magen uten at det er ubehagelig Hvis du la inn mye så er man jo øm lengre som oftest pga huden strekker seg så mye. Etter det var gått 4-5 uker kunne jeg ligge på begge sidene uten noe bry eller ubehag, også på magen men det var litt "pressende" på brystet. 1
Nataleen Skrevet 22. oktober 2013 #29003 Skrevet 22. oktober 2013 Dere som har barn... Når kunne dere løfte på de og være som "normal"?
Nataleen Skrevet 22. oktober 2013 #29004 Skrevet 22. oktober 2013 Og når klarte dere og bruke deodrant igjen? Er det vanskelig å sminke seg?
Michastar Skrevet 22. oktober 2013 #29005 Skrevet 22. oktober 2013 Og når klarte dere og bruke deodrant igjen? Er det vanskelig å sminke seg? Jeg sliter enda litt med å ta på deo. Ser ganske hemma ut når jeg står der men den tredje dagen brukte jeg deo. Klarte nok fra dag 4/5 å sminke meg delvis normalt
Nataleen Skrevet 22. oktober 2013 #29006 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg sliter enda litt med å ta på deo. Ser ganske hemma ut når jeg står der men den tredje dagen brukte jeg deo. Klarte nok fra dag 4/5 å sminke meg delvis normalt Men man klarer å vaske ansiktet selv...?
Boobsday Prepper Skrevet 22. oktober 2013 #29007 Skrevet 22. oktober 2013 Dere nylig op, hvordan føles det å ha ekstra bagasje på brystet nå? Merker dere det og hvordan har det evt forandret seg fra rett etter op og frem til idag? Jeg merker egentlig ikke så mye til dem, jeg. Den eller de aller første dagene kjente jeg ikke at de var der engang, deretter ble jeg veldig bevisst på at de var der. Kjente liksom at det var noe inni der. Det var litt merkelig. Nå er jeg to uker post-op og tenker egentlig ikke noe særlig over at jeg har silikon engang. Kjenner det selvsagt når jeg skal gjøre noe eller er litt uforsiktig og bruker brystmuskulaturen, men utover det kjenner jeg ikke at jeg har fått 730 g ekstra å bære på, nei. Flott resultat! De ligner litt på mine, men mine er mer flate på toppen Så det stemmer nok bra at du fikk moderat og jeg skal få høyprofil. Håper mine blir like fine og STORE Takk! Jeg kunne aldri i verden hatt høyprofil, da måtte jeg hatt veldig store implantater i sånne tilfelle. Jeg har nemlig en ganske bred overkropp, så måtte liksom ha moderat for å få dem brede nok. Når var det du skulle operere, hadde du fått dato?
Boobsday Prepper Skrevet 22. oktober 2013 #29008 Skrevet 22. oktober 2013 Og når klarte dere og bruke deodrant igjen? Er det vanskelig å sminke seg? Men man klarer å vaske ansiktet selv...? Jeg var knapt ute av huset den første uken, så jeg hadde liksom ikke helt det store behovet for deo eller sminke. Tror jeg brukte deo første gang etter fire dager, og da var det ikke noe problem. Å sminke meg kunne jeg klart når som helst, tror jeg. Var som sagt en av de heldige, og hadde en veldig enkel recovery. Jeg hadde både facial wipes og baby wipes klar før operasjonen, så jeg skulle få vasket meg i tiden før jeg fikk dusjet. Å vaske seg i ansiktet var ikke noe problem, var litt mer ubehagelig å skulle vaske seg nedentil.
sukkerpia Skrevet 22. oktober 2013 #29009 Skrevet 22. oktober 2013 Og når klarte dere og bruke deodrant igjen? Er det vanskelig å sminke seg? Brukte deo og sminket meg dagen etter operasjonen faktisk "sminket meg".. hadde på litt solpudder så jeg ikke så så bleik ut (var veldig blek) Det værste var bare å stå på beina den stunden mens jeg sminka meg framfor speilet. Ps: tror foresten jeg hvet hvem du er, og du vet hvem jeg er ;-)
sukkerpia Skrevet 22. oktober 2013 #29010 Skrevet 22. oktober 2013 Oi, så stor forskjell det er på oss ser jeg.. Tror ikke det er noe fasit over når man klarer hva etter operasjon. Hos noen går det 1 dag å hos andre 13 dager.. :-) Kommer kanskje an på smerteterskel også! Uansett alt dette, så er det VERDT DET!!!!
Nataleen Skrevet 22. oktober 2013 #29011 Skrevet 22. oktober 2013 Brukte deo og sminket meg dagen etter operasjonen faktisk "sminket meg".. hadde på litt solpudder så jeg ikke så så bleik ut (var veldig blek) Det værste var bare å stå på beina den stunden mens jeg sminka meg framfor speilet. Ps: tror foresten jeg hvet hvem du er, og du vet hvem jeg er ;-) Hehe, jeg skal reise med fly alene den dagen så da må jeg klare å få på meg litt sminke også Ja,det er vel ingen fasit, men jeg har jo så masse spørsmål uansett :D gleder meg! Og gruer meg.. 13 dager igjen! Jeg aner ikke hvem du er sukkerpia. Gi meg et hint da
sukkerpia Skrevet 22. oktober 2013 #29012 Skrevet 22. oktober 2013 Hehe, jeg skal reise med fly alene den dagen så da må jeg klare å få på meg litt sminke også Ja,det er vel ingen fasit, men jeg har jo så masse spørsmål uansett :D gleder meg! Og gruer meg.. 13 dager igjen! Jeg aner ikke hvem du er sukkerpia. Gi meg et hint da Spent på dine vegne! Var akuratt samme selv, spurte mange spm :-D Men det er lurt da, er jo greit å være forberedt på alt.. Hmm, hint ja skal vi se... Jeg har skjønt det litt ved det du har skrevet.. Hint: desember, facebook ;-)
Nataleen Skrevet 22. oktober 2013 #29013 Skrevet 22. oktober 2013 Aahh,da vet jeg hvem du er også tenkte det måtte komme derfra. Har ikke sagt det til venninnene mine en gang bestilt hotell og fly idag, og imorgen må jeg hente ut resepter og kjøpe meg genser med glidelås har det noen betydning hvilken bukse man har også?
sukkerpia Skrevet 22. oktober 2013 #29014 Skrevet 22. oktober 2013 Aahh,da vet jeg hvem du er også tenkte det måtte komme derfra. Har ikke sagt det til venninnene mine en gang bestilt hotell og fly idag, og imorgen må jeg hente ut resepter og kjøpe meg genser med glidelås har det noen betydning hvilken bukse man har også? nei, men etter erfaring så ikke en bukse med knapp.. Klarte ikke ta att knappen selv på 2 uker bruker brystmusklene da vettu.. Tights eller joggebukse
Bonbona Skrevet 22. oktober 2013 #29015 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Jeg merker egentlig ikke så mye til dem, jeg. Den eller de aller første dagene kjente jeg ikke at de var der engang, deretter ble jeg veldig bevisst på at de var der. Kjente liksom at det var noe inni der. Det var litt merkelig. Nå er jeg to uker post-op og tenker egentlig ikke noe særlig over at jeg har silikon engang. Kjenner det selvsagt når jeg skal gjøre noe eller er litt uforsiktig og bruker brystmuskulaturen, men utover det kjenner jeg ikke at jeg har fått 730 g ekstra å bære på, nei. Takk! Jeg kunne aldri i verden hatt høyprofil, da måtte jeg hatt veldig store implantater i sånne tilfelle. Jeg har nemlig en ganske bred overkropp, så måtte liksom ha moderat for å få dem brede nok. Når var det du skulle operere, hadde du fått dato? Oi, er det noe med det også? Trodde det hadde mer med "høyden" å gjøre(blir feil å si høyde, med veit da f.. Hvordan jeg skal forklare det )... Jeg føler meg ganske bred selv. Jeg skal operere 19.desember! Sykt gira og tiden går aaaalt for sakte Endret 22. oktober 2013 av Bonbona
Froskehopp Skrevet 22. oktober 2013 #29016 Skrevet 22. oktober 2013 Hei! Nå har jeg smuglest her inne kjempelenge, så tenkte det var på tide å introdusere meg. Jeg er en jente på 23 år som opererte meg onsdag 9. oktober. Var en 70A fra før og la inn 260g under muskel. Må bare si at livet med pupper er fantastisk, angrer ikke et sekund. Må nesten takke alle sammen her inne for supre tips, takket være dere har jeg ikke bekymret meg for noe som helst
carmen81 Skrevet 22. oktober 2013 #29017 Skrevet 22. oktober 2013 Oi, er det noe med det også? Trodde det hadde mer med "høyden" å gjøre(blir feil å si høyde, med veit da f.. Hvordan jeg skal forklare det )... Jeg føler meg ganske bred selv. Jeg skal operere 19.desember! Sykt gira og tiden går aaaalt for sakte
carmen81 Skrevet 22. oktober 2013 #29018 Skrevet 22. oktober 2013 Hei! Nå har jeg smuglest her inne kjempelenge, så tenkte det var på tide å introdusere meg. Jeg er en jente på 23 år som opererte meg onsdag 9. oktober. Var en 70A fra før og la inn 260g under muskel. Må bare si at livet med pupper er fantastisk, angrer ikke et sekund. Må nesten takke alle sammen her inne for supre tips, takket være dere har jeg ikke bekymret meg for noe som helst Hei hei og gratis med nye pupper Hvordan har tiden etterpå gått for deg da? Ikke minst, hvor opererte du deg hen? Enig meg deg med tanke på gruppen her.. Utrolig greit å få tips ol her inne 1
Michastar Skrevet 22. oktober 2013 #29019 Skrevet 22. oktober 2013 Men man klarer å vaske ansiktet selv...? Jeg var kun inne de 9 første dagene, og kom meg første gang i dusjen den 5 dagen. Da MÅTTE jeg dusje, og det var et mareritt - men godt etterpå Vasket ansiktet litt den 3/4 dagen, og for meg var det vondt og ubehagelig. Men igjen, jeg var en 65a og la inn 450cc i hver, så er kanskje ikke rart at jeg hadde veldig vondt i begynnelsen. Ble jo som å stappe en fotball inn i et pølseskinn Anbefaler deg joggebukse på op-dagen. Jeg haaater løse klær når jeg må ligge helt i ro så jeg brukte en vanlig svart tights. Var perfekt for meg :-) 1
Boobsday Prepper Skrevet 22. oktober 2013 #29020 Skrevet 22. oktober 2013 Oi, er det noe med det også? Trodde det hadde mer med "høyden" å gjøre(blir feil å si høyde, med veit da f.. Hvordan jeg skal forklare det )... Jeg føler meg ganske bred selv. Jeg skal operere 19.desember! Sykt gira og tiden går aaaalt for sakte Jeg skjønner hva du mener, og du har helt rett. Profil har med "mengde strutt" å gjøre. Men når du tenker over det, så gir det mening. Bare sammenlign det mentalt, en høy profil på f.eks. 300 g og en lav profil på det samme. Noe av grammene ville gått med på den ekstra strutten, eller høyden, og bredden vil dermed være mindre enn på en med lav. Dette ble rotete, men håper det gir mening. Det er vel vanskelig å si om man er bred ikke... Hvilken størrelse bruker du i bh, eller altså rundt? Hei! Nå har jeg smuglest her inne kjempelenge, så tenkte det var på tide å introdusere meg. Jeg er en jente på 23 år som opererte meg onsdag 9. oktober. Var en 70A fra før og la inn 260g under muskel. Må bare si at livet med pupper er fantastisk, angrer ikke et sekund. Må nesten takke alle sammen her inne for supre tips, takket være dere har jeg ikke bekymret meg for noe som helst Hei, og velkommen hit! Du opererte dagen etter meg, så da ligger vi vel omtrent likt i recovery'en. Hvordan har det gått med deg hittil? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå