Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror nok at jeg havner på en D selv. Bestemor-BHen er i 80D, så bruker det som en referanse for fremtidens BHer. La inn 365cc runde implantat i moderat profil over muskelen. :)

Okei :) la inn 365/385 høyprofil under muskel. Vi ser ganske like ut, men jeg var og er muligens noe mindre. Men jeg er kjempefornøyd :) skal se om jeg ikke får ordnet bilde. Men har kun før-bilde med bikini. Men kan vise før og etter med samme trekantbikini f.eks :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen jenter. Må spørre dere ferdig-opererte om et spørsmål.

De siste to dagene (snart tre) har høyrepuppen vært helt fin. Ikke noe vondt når jeg slapper av eller beveger meg forsiktig. Men venstrepuppen derimot - den gjør vondt hele tiden... og ikke bare sånn at jeg bare merker det litt, men er faktisk enda nødt til å ta smertestillende for den ene puppen. :(

Er det normalt? Vet jo at man kan ha mere vondt i den ene osv. Men er 8 dager siden op, og har jo ikke hatt vondt i den andre på flere dager. Blir jo ganske nervøs.

Heihei :)

Jeg hadde det ganske likt. Det kom av at de hadde flytta folden og hatt et større implantat i den venstre hos meg. Jeg ville venta litt og se om det varte lenge, jeg får enda sånne "sting" i den puppen selv etter 2 og en halv mnd.. Tar gjerne 3 mnd før det avtar helt hvis det ikke er kapsling på gang. Er det veldig vondt? Mitt var sånn at jeg kunne ta en paracet-typ vondt men ikke noe verre, det var jo ganske ubehagelig :/

Skrevet

Heihei :)

Jeg hadde det ganske likt. Det kom av at de hadde flytta folden og hatt et større implantat i den venstre hos meg. Jeg ville venta litt og se om det varte lenge, jeg får enda sånne "sting" i den puppen selv etter 2 og en halv mnd.. Tar gjerne 3 mnd før det avtar helt hvis det ikke er kapsling på gang. Er det veldig vondt? Mitt var sånn at jeg kunne ta en paracet-typ vondt men ikke noe verre, det var jo ganske ubehagelig :/

Gjør ganske vondt ja :( er mye mer håven over puppen på den siden. Gjør vondt å trykke over den puppen, mem ikke på den andre. Også kan jeg ligge på venstresiden uten mye ubehag, men legher jeg meg til høyre så er det skikkelig vondt med en gang!! Har ikke sjans til å ligge på den siden.

Skrevet

Gjør ganske vondt ja :( er mye mer håven over puppen på den siden. Gjør vondt å trykke over den puppen, mem ikke på den andre. Også kan jeg ligge på venstresiden uten mye ubehag, men legher jeg meg til høyre så er det skikkelig vondt med en gang!! Har ikke sjans til å ligge på den siden.

Tok to uker før jeg klarte å ligge på den ene sida, mens den andre sida gikk det helt fint etter en uke.. Så jeg tror det er ganske vanlig, har det enda litt sånn på den sida :/ Er vel fordi de har lagt inn mer på den siden?

Den høyre hos meg har aldri vært vond omtrent, kun rett etter operasjonen når den var hoven. Husker den venstre også var veldig hoven på sida og under mye lengre enn den høyre.. Har du lagt inn mer på den venstre? :)

Skrevet

Tok to uker før jeg klarte å ligge på den ene sida, mens den andre sida gikk det helt fint etter en uke.. Så jeg tror det er ganske vanlig, har det enda litt sånn på den sida :/ Er vel fordi de har lagt inn mer på den siden?

Den høyre hos meg har aldri vært vond omtrent, kun rett etter operasjonen når den var hoven. Husker den venstre også var veldig hoven på sida og under mye lengre enn den høyre.. Har du lagt inn mer på den venstre? :)

Har samme størrelse på begge. Det er mest vondt på oversiden/inni puppen og opp til kragebeinet. Der er det hardt og hovent mens på venstresiden er det ikke vondt, hardt eller hovent over.. blir jo ganske stressa siden jeg kjenner endel smerter i venstrepuppen hele tiden og siden det har gått 3 dager på samme viset.

Prøver å tenke meg til logiske svar som at det kanskje kan være fordi jeg bruker venstrearmen mest til å gjøre ting, men skjønner ikke hvorfor det skal gjøre meg så hoven helt opp til kragebeinet.

Har ihvertfall sendt en melding til kirurgen og krysser fingrene for at det er normalt osv. Er så redd for at noe skal være galt :( :(

Skrevet

Da har jeg snakket med kirurgen. Og han sier at det er en blodansamling jeg har fått, men at det gradvis blir å gå over de neste ukene. Tyyypisk min flaks :ler:

Vet ikke mye om det så skal sette meg ned å lese litt og krysse fingrene for at det går fort over.. krysser fingrene for at ingen andre skal få det - for dette er VONDT. Hahah :(

Skrevet

Da har jeg snakket med kirurgen. Og han sier at det er en blodansamling jeg har fått, men at det gradvis blir å gå over de neste ukene. Tyyypisk min flaks :ler:

Vet ikke mye om det så skal sette meg ned å lese litt og krysse fingrene for at det går fort over.. krysser fingrene for at ingen andre skal få det - for dette er VONDT. Hahah :(

Er nok noe sånt jeg også hadde :P Den var veldig varm hele tida og hoven mye lengre enn den høyre :) Det gikk jo over hos meg i alle fall, så tror det går heeelt fint :fnise: Tror det er ganske normalt og, men i noe mindre grad sikkert, du har sikkert fått den vondeste :(

Skrevet

Nå sitter jeg og venter på at klinikken skal kontakte meg for å avtale operasjonsdag!! :) :) gira!!

Dere som har operert hos fornebu.. Hva sto på innkjøpslista? Og hva bør jeg ha i nærhet første døgnet? (Skal ligge på hotell alene)

Skrevet

Er nok noe sånt jeg også hadde :P Den var veldig varm hele tida og hoven mye lengre enn den høyre :) Det gikk jo over hos meg i alle fall, så tror det går heeelt fint :fnise: Tror det er ganske normalt og, men i noe mindre grad sikkert, du har sikkert fått den vondeste :(

Hurraaa! :hoppendeglad:

Prøvde å lese om det på nettet og kom jo baaare opp skrekkhistorier osv. Så jeg valgte å slutte å lese og heller ta det med ro :ler: Hvis ikke blir jeg vel å bli redd for at den skal ramle av!! Hahah.

Skrevet

Nå sitter jeg og venter på at klinikken skal kontakte meg for å avtale operasjonsdag!! :) :) gira!!

Dere som har operert hos fornebu.. Hva sto på innkjøpslista? Og hva bør jeg ha i nærhet første døgnet? (Skal ligge på hotell alene)

Så spennende!!!

Du burde ikke være alene syns ikke jeg. Jeg fikk veldig store smerter samme kvelden og klarte ikke bevege meg en cm uten hjelp.. måtte ha hjelp for å komme meg inn på do, ta ned trusa, tørke meg, alt mulig. Var virkelig ille altså!

Så du burde ha med deg noen i tilfelle det skjer deg også - for det har man ingen garanti for :(

Skrevet

Du må ikke finne på å være alene.... Erru gæærn.. Finn noen som kan være med, jeg ville aldri overlevd om ikke kjæresten var med og passa på meg :P Og jeg hadde ikke spesielt vondt i forhold til andre..

Du må vel ha smertestillende, drikke, mat, en god seng med masse puter, tv eller noe underholdning og tid og sove på :P Resten ordner seg selv egentlig :)

Men ikke vær alene, når du er dopa ned på noe morfinlignende greier så er man ikke spesielt oppegående.. :fnise:

Skrevet

Pk mente det gikk helt fint for meg å være alene :/ vi har to små barn og ingen familie i nærheten, i tillegg opererer de ikke i helgene ig alle vennene mine er på jobb. Klarte meg supert alene etter keisersnittet og det mente pk var ti ganger verre enn denne operasjonen :)

Skrevet

Hurraaa! :hoppendeglad:

Prøvde å lese om det på nettet og kom jo baaare opp skrekkhistorier osv. Så jeg valgte å slutte å lese og heller ta det med ro :ler: Hvis ikke blir jeg vel å bli redd for at den skal ramle av!! Hahah.

Ja jeg vet :P Men hvis det blir verre må du jo ta kontakt med dem, men hos meg ga det seg etter en ukes tid :) Du merker når det begynner å avta også, bare så det er klart :P

Tror det beste er å ligge i ro og slappe godt av :) Så ordner nok kroppen det meste!

Liten update på mine også, det ser ut til at de jevner seg mer ut nå, har byttet til silketape også (Mye bedre enn micropore herrejesus.). Sjeldent noe smerter i dem :) Men de er fortsatt ganske harde, men mykere enn der var for litt siden! Kjennes ut som de slipper muskelen litt mer også, jeg har fått tilbake mye av styrken jeg hadde før operasjonen. Nå kan jeg faktisk ta pushups uten å klappe sammen bare jeg prøvde å holde meg oppe :fnise:

Mange andre som har hatt sånn random stikking i puppene? Skjer avogtil, men ikke særlig ofte at det kjennes ut som at jeg har blitt stukket av noe på innsida :P Det gjelder begge puppene da.

Har også veldig lite følelse under brystet og ved folden :/ Kjenner ingenting, heller ikke når jeg tar av plasteret. Tar det såååå lang tid før man får det tilbake? :(

Skrevet

Pk mente det gikk helt fint for meg å være alene :/ vi har to små barn og ingen familie i nærheten, i tillegg opererer de ikke i helgene ig alle vennene mine er på jobb. Klarte meg supert alene etter keisersnittet og det mente pk var ti ganger verre enn denne operasjonen :)

Hmm.. de sa ikke det til meg på fornebu men.. du klarer deg nok første kvelden, men når du våkner neste dag så burde du ha hjelp i alle fall.. Skal du bo på hotell nærme klinikken? Jeg lå på expo-hotellet i 3 netter :)

Skrevet

Okei :) la inn 365/385 høyprofil under muskel. Vi ser ganske like ut, men jeg var og er muligens noe mindre. Men jeg er kjempefornøyd :) skal se om jeg ikke får ordnet bilde. Men har kun før-bilde med bikini. Men kan vise før og etter med samme trekantbikini f.eks :)

Ja, det må du gjøre! :tommelopp: Kjempespennende å se andres resultater, i hvert fall når man har likt utgangspunkt. :)

Skrevet

Ja,skal prøve og få rom på hotellet rett ved klinikken. Planen er jo å reise hjem med fly neste dag også. :/

Skrevet

Ja,skal prøve og få rom på hotellet rett ved klinikken. Planen er jo å reise hjem med fly neste dag også. :/

...Det også alene? Altså, det er ikke det lureste :/ Jeg hadde ikke klart å dra så langt til flyplassen og komme meg på flyet i den tilstanden alene.. Det er en god grunn til at jeg venta tre dager med å fly for å si det sånn.

Hadde nok klart det på dag nummer tre, men dagen etter op.. da var jeg heeelt kake :/ Jeg ville venta i alle fall to dager med å fly hvis du skal gjøre det alene. Du må jo ta taxi til toget, deretter flytog til flyplassen, så inn på fly osv.. det ekke særlig lett alene i den tilstanden :(

Skrevet

Ja jeg vet :P Men hvis det blir verre må du jo ta kontakt med dem, men hos meg ga det seg etter en ukes tid :) Du merker når det begynner å avta også, bare så det er klart :P

Tror det beste er å ligge i ro og slappe godt av :) Så ordner nok kroppen det meste!

Liten update på mine også, det ser ut til at de jevner seg mer ut nå, har byttet til silketape også (Mye bedre enn micropore herrejesus.). Sjeldent noe smerter i dem :) Men de er fortsatt ganske harde, men mykere enn der var for litt siden! Kjennes ut som de slipper muskelen litt mer også, jeg har fått tilbake mye av styrken jeg hadde før operasjonen. Nå kan jeg faktisk ta pushups uten å klappe sammen bare jeg prøvde å holde meg oppe :fnise:

Mange andre som har hatt sånn random stikking i puppene? Skjer avogtil, men ikke særlig ofte at det kjennes ut som at jeg har blitt stukket av noe på innsida :P Det gjelder begge puppene da.

Har også veldig lite følelse under brystet og ved folden :/ Kjenner ingenting, heller ikke når jeg tar av plasteret. Tar det såååå lang tid før man får det tilbake? :(

Satser på at det går fort over. Ser ut som jeg har lagt silikon under kragebeinet mitt også :ler:

Jeg har også sånne plutselige stikkninger i begge. Det er bare nerver som finner tilbake til hverandre osv. Sånn blir det nok en god stund. En venninne av meg tok silikon for et år siden og hun har det enda, av og til!

Kan ta mange måneder før følelsene i huden kommer tilbake. Tålmodighetsgreie det der ;)

Skrevet

Jeg syns ikke dette høres lurt ut... rart at kirurgen sier at det skal gå bra å være alene. Klinikken jeg opererte meg på har som krav at det er med noen og er med meg det første døgnet..

Har du ikke en venninne som kan høre om fri fra jobb? Jeg hadde aldri i verden vært alene. Hvis du ender opp med de smertene jeg hadde kan jeg love deg at du ikke blir å komme deg på det flyet..

Skrevet

:/ jeg vil hjem så fort som mulig. Får høre litt mer med klinikken tror jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...