Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

1 ting... Når pk snakker om hvilken cupsize man ender opp med etter operasjonen.. Stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotte pupper! :) hvor ble du operert?

Opererte på Teresklinikken i Tromsø! :-) superfornøyd :hoppendeglad:

Skrevet

Dæsken så utrolig fine de er! " ikke sjalu, overhode ikke sjalu! Hehe hvem tror jeg at jeg lurer? Visst pokker er jeg det!" :P Fy søren nå vil jeg nesten løpe og få det gjort asap. Hehe

Ikke lenge til du også kan stå å ta sånne bilder :ler:

Absolutt verdt det!!

Skrevet

God aften, mine damer! :blomst:

I morgen skal jeg for første gang bytte tape, da det har gått 12 dager siden operasjonen. Tenker litt på hvordan dette skal gjøres, da jeg naturligvis ønsker å stresse både arr og hud minst mulig. Har lest at mange har tatt dem av i dusjen, altså ved hjelp av vann, noe som virker lurt. Er dog litt usikker på om jeg burde kun væte tapen i dusjen for deretter å ta den av utenfor, eller om det ikke har noe å si om jeg utsetter selve såret for vann og tar av tapen i dusjen. Merkelig hva for bagateller man skal henge seg opp i, altså. :rolleyes: Står selvsagt ikke noe om akkurat dette i papirene mine (tror jeg. Ligger fryktelig godt i sofaen akkurat nå, så får ikke sett etter. :fnise: ), og det var ikke noe jeg kom på å spørre om på klinikken. :ler:

Skrevet

God aften, mine damer! :blomst:

I morgen skal jeg for første gang bytte tape, da det har gått 12 dager siden operasjonen. Tenker litt på hvordan dette skal gjøres, da jeg naturligvis ønsker å stresse både arr og hud minst mulig. Har lest at mange har tatt dem av i dusjen, altså ved hjelp av vann, noe som virker lurt. Er dog litt usikker på om jeg burde kun væte tapen i dusjen for deretter å ta den av utenfor, eller om det ikke har noe å si om jeg utsetter selve såret for vann og tar av tapen i dusjen. Merkelig hva for bagateller man skal henge seg opp i, altså. :rolleyes: Står selvsagt ikke noe om akkurat dette i papirene mine (tror jeg. Ligger fryktelig godt i sofaen akkurat nå, så får ikke sett etter. :fnise: ), og det var ikke noe jeg kom på å spørre om på klinikken. :ler:

Jeg ville tatt den av i dusjen, etterpå la huden bli skikkelig tørr og så sette på ny teip. :) Ser på jobben at de kommer lettest av våt..

Skrevet

God morgen jenter. Må spørre dere ferdig-opererte om et spørsmål.

De siste to dagene (snart tre) har høyrepuppen vært helt fin. Ikke noe vondt når jeg slapper av eller beveger meg forsiktig. Men venstrepuppen derimot - den gjør vondt hele tiden... og ikke bare sånn at jeg bare merker det litt, men er faktisk enda nødt til å ta smertestillende for den ene puppen. :(

Er det normalt? Vet jo at man kan ha mere vondt i den ene osv. Men er 8 dager siden op, og har jo ikke hatt vondt i den andre på flere dager. Blir jo ganske nervøs.

Skrevet

Hvor ofte skifter dere tape? Fikk ikke vite det fra kirurgen. Skiftet for første gang i går (18 dager siden Op).. Det var litt svart, tror det var bare "dritt" eller rur som lå over arret, turte ikke gjøre noe med det så satt bare på ny tape:-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg la nettop merke til at venstrepuppen er en god del større enn den andre... blir det å roe seg? :s liker ikke helt den størrelseforskjellen der altså.

Skrevet

Jeg la nettop merke til at venstrepuppen er en god del større enn den andre... blir det å roe seg? :s liker ikke helt den størrelseforskjellen der altså.

Skrevet (endret)

BILDEDELINGSTID!! :popcorn:

Tenkte det var på tide å dele med dere hvordan det har gått med meg hittil. :)

Dette er et album som viser de stakkarslige puppene mine før jeg tok til vett og la meg under kniven. Som dere ser hadde jeg faktisk litt pupper fra før (75b), men pga. den naturlig brede brystkassen min passet de rett og slett ikke til kroppen min.

I dette albumet derimot, ser dere puppene mine i dag, 12 dager post-op. De er fine, åh, så fine. :rodmer:
Det ligger også bilder av arret mitt i dette albumet, da jeg har skiftet tape for første gang i dag.

Andre som vil vise sine herligheter, kanskje?

Bonus: En snapchat av usannsynlig dårlig kvalitet som viser det ene blåmerket mitt. Det er merkelig, det så mye verre ut i virkeligheten enn på bildet, men var ikke det spor ømt. :ler:

Endret av Boobsday Prepper
Skrevet

Jeg ville tatt den av i dusjen, etterpå la huden bli skikkelig tørr og så sette på ny teip. :) Ser på jobben at de kommer lettest av våt..

Var akkurat det jeg endte opp med å gjøre. :)

God morgen jenter. Må spørre dere ferdig-opererte om et spørsmål.

De siste to dagene (snart tre) har høyrepuppen vært helt fin. Ikke noe vondt når jeg slapper av eller beveger meg forsiktig. Men venstrepuppen derimot - den gjør vondt hele tiden... og ikke bare sånn at jeg bare merker det litt, men er faktisk enda nødt til å ta smertestillende for den ene puppen. :(

Er det normalt? Vet jo at man kan ha mere vondt i den ene osv. Men er 8 dager siden op, og har jo ikke hatt vondt i den andre på flere dager. Blir jo ganske nervøs.

Jeg vil nok tro at smertene i den ene puppen er ufarlige. Det kommer nok av at de heles i ulike tempo, som du selv nevner. Du var jo en av de uheldige når det gjelder smerter helt fra starten, og jeg vil tro at det er grunnen til at det også dras ut for deg nå. For å være på den sikre siden kan du selvsagt kontakte kirurgen din for å høre, så blir du nok mest sannsynlig beroliget. :)

Det samme tror jeg nok gjelder størrelsesforskjellen. På grunn av ulik helingsprossess vil også størrelsen kunne endre seg i ulikt tempo. Dog, du må huske at om det var en størrelsesforskjell før operasjonen, selv en ørliten en, kan denne komme like godt frem etter. Kanskje kan den også bli mer fremtredende. :)

Hvor ofte skifter dere tape? Fikk ikke vite det fra kirurgen. Skiftet for første gang i går (18 dager siden Op).. Det var litt svart, tror det var bare "dritt" eller rur som lå over arret, turte ikke gjøre noe med det så satt bare på ny tape:-)

Jeg skiftet for første gang i dag, 12 dager post-op. Jeg har fått beskjed om å skifte en gang i uken.

Vet at det finnes både dem som skifter oftere og dem som skiftere sjeldnere. Ville nok heller gått for den siste enn den første, da både hud og arr kan bli veldig irritert av å rive av tapen så ofte.

Det greieste er vel å skifte hver eller hver annen uke. :)

Skrevet

Dette er et album som viser de stakkarslige puppene mine før jeg tok til vett og la meg under kniven. Som dere ser hadde jeg faktisk litt pupper fra før (75b), men pga. den naturlig brede brystkassen min passet de rett og slett ikke til kroppen min.

I dette albumet derimot, ser dere puppene mine i dag, 12 dager post-op. De er fine, åh, så fine. :rodmer:

Det ligger også bilder av arret mitt i dette albumet, da jeg har skiftet tape for første gang i dag.

Bonus: En snapchat av usannsynlig dårlig kvalitet som viser det ene blåmerket mitt. Det er merkelig, det så mye verre ut i virkeligheten enn på bildet, men var ikke det spor ømt. :ler:

Yeey, flotte!!!! :hoppendeglad:

Her er mine før op (ikke la deh lure av før-bildet... puppene var ikke så store) og 5 dager etter op!

http://tinypic.com/view.php?pic=iz3ghg&s=5#.UmJze8uhzqA

Skrevet

Ahh de var skikkelig fine :D dette var veldig fine arr synes jeg til å være 12 dager...

Hva slags profil har du på dine?

Skrevet

Yeey, flotte!!!! :hoppendeglad:

Her er mine før op (ikke la deh lure av før-bildet... puppene var ikke så store) og 5 dager etter op!

http://tinypic.com/view.php?pic=iz3ghg&s=5#.UmJze8uhzqA

Åh, så fine de er! :tommelopp: Også så fine tatoveringer du har, da. ;)

Ahh de var skikkelig fine :D dette var veldig fine arr synes jeg til å være 12 dager...

Hva slags profil har du på dine?

Takk! Veldig fornøyd med både pupper og arr selv, hittil. :)

Jeg har moderat profil.

Skrevet

Da er det snart min tur til å operere, 12 nov skjer det, å jeg gleder meg så utrolig mye!! :D Endelig!!

Det jeg lurer på er om noen her vet ca. hva jeg vil havne på når det kommer til å kjøpe spile-løse bher/bikinier? Eller er det umulig å si? er så mye tilbud nå, og lurer på om jeg skal kjøpe M eller L... Klarer ikke vente..:D Bruker vanligvis 70b, og skal legge inn 365 cc under muskel moderat/moderat+

Skrevet

Vi så ganske like ut i utgangspunktet. jeg brukte 75a (full cup, og burde nok egentlig brukt 70b). Og har nå blitt en D ser det ut som:) Hvor mye la du inn?
Skrevet

Vi så ganske like ut i utgangspunktet. jeg brukte 75a (full cup, og burde nok egentlig brukt 70b). Og har nå blitt en D ser det ut som:) Hvor mye la du inn?

Tror nok at jeg havner på en D selv. Bestemor-BHen er i 80D, så bruker det som en referanse for fremtidens BHer. La inn 365cc runde implantat i moderat profil over muskelen. :)

Skrevet

Åh, så fine de er! :tommelopp: Også så fine tatoveringer du har, da. ;)

Ja, er veldig glad for at jeg endelig har pupper som er like fine som tattoveringene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...