carmen81 Skrevet 18. oktober 2013 #28921 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Blir jaggu mye trening fremover siden det blir niks null ingenting på 6 uker fra jan. Det er ikke lenge til, og etter op er jeg fort uti nesten mars før noe som helst trening igjen. Verste blir å kutte røyken, men det SKAL gå.. Hehe Etter op blir det fremdeles styrketrening ala bikinifitness, men ikke noen direkte øvelser på brystet. Vær snill å skru kl fremover slik at jeg snart for mine nye pupper! Shit å jeg gleder meg, og er overhode ikke usikker eller engstelig lengre. Ikke etter konsultasjonen ihvertfall, da ville jeg nærmest jogget inn på op rommet tvert on det lot seg gjøre Hvordan ser arrene til dere som har operert nå? Prøvd å google mye på bilder fra tiden etter, og ikke bare ett år etter som mye av det man hittil har funnet er. Endret 18. oktober 2013 av carmen81
Michastar Skrevet 18. oktober 2013 #28922 Skrevet 18. oktober 2013 Klarte dere og pusse tennene selv? er det vondt å gå? Jeg skal jo reise hjem med fly dagen etter operasjon... De første dagene måtte jeg bevege hodet fra siden til siden og ikke armen! Hahah Er ubehagelig å gå ja. Tar så lang tid før narkosen er ute av kroppen, men ta med deg smertestillende! Jeg satt i en bil i 5 timer etter op og det jeg angrer mest på er at jeg ikke hadde med smertedtillende.... Jeg hadde på meg en litt stor tskjorte som kan draes ned istedefor over hodet. Kjæresten min måtte hjelpe meg med det. Også hadde jeg tights på :-)
carmen81 Skrevet 18. oktober 2013 #28923 Skrevet 18. oktober 2013 Og hvilke klær anvefales å bruke? Klarer man å kle på seg selv? De jeg kjenner som har gjort dette, har satt tannbørsten i ett glass lett tilgjengelig. Istedenfor å feks ha det oppi ett skap hvor man må strekke seg. Videre så får man ikke dusje på noen dager, og kan evt også ha behov for hjelp første gangen som ved vadk av håret. Fikk tips om å kjøpe meg våt servietter til bruk down there, bare så man ikke følte seg heeelt på tryne møkkete. I tillegg var det lettere etter feks toalett når man sitter å vaske seg etterpå da, enn å stå med en klut å knotre litt. Men det gikk det også! Spurte ei venninne som nylig var inne for andre gangen, og halt ut alt jeg klarer fra henne om tips og råd. Nå blir jeg borte første uken hos min søster som skal passe meg, slik at husvask og matlaging skulle jeg slippe. Når jeg kom hjem, så skulle typen fikse middag og shine hjemmet. Når jeg drar på op dagen skal jeg ha en deilig løs joggebukse og hettegenser som jeg elegant låner fra typen. Hos min søster er det nok å meske seg i av klær og trengte ikke ta med noe, for hun sa jeg kunne øåne. Slik at jeg har kun med meg håndvesken på flyet med litt sminke, deo osv. mob og ipaden og slikt stash! Husker jeg var super spent og grudde meg litt til konsultasjonen, men har som sagt truffet blink på pk. Det merket jeg fort da vi begynte timen, og håper du finner den legen du føler deg trygg på osv. Så sabla viktig akkurat det der. Bliir gøy å høre hvordan det vil gå med deg på konsultasjon
Boobsday Prepper Skrevet 18. oktober 2013 #28924 Skrevet 18. oktober 2013 Klarte dere og pusse tennene selv? er det vondt å gå? Jeg skal jo reise hjem med fly dagen etter operasjon... Og hvilke klær anvefales å bruke? Klarer man å kle på seg selv? Det ekstremt individuelt hvor vondt man har og hva man klarer i ettertid av en operasjon. Personlig hadde jeg ingen problemer med hverken å pusse tenner eller kle på meg på egen hånd, eller noe særlig annet for den del. Man burde derimot være forberedt på det verste, da man kan være uheldig og være en av dem som ikke klarer noe. Har du planer om å reise hjem på egenhånd? Jeg reiste hjem på dagen en uke etter operasjonen, og da måtte jeg ha med meg moren min til flyplassen. Hun måtte ta kofferten min til bag drop, så jeg slapp å løfte noe. Jeg hadde aldri i verden tatt sjansen på å løfte og dra på kofferten min alene, selv om jeg var i over gjennomsnittet god form og selv om det var etter en uke. Jeg håper du skal ha med deg noen selv? Jeg brukte store, gode daffeklær i dagene etter operasjonen. En god, løs joggebuke og en hettejakke. De fleste tenker på overdelen, men glemmer underkroppen, fortalte de på klinikken. Kommer med store, gode jakker, men må slite seg inn i trange jeans. Tenk på at det skal være løst, behagelig og enkelt å ta av og på.
Nataleen Skrevet 18. oktober 2013 #28925 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg må reise hjem dagen etterpå ja.. Må ta inn på hotell og vil gjerne fort hjem til barna mine. Får med meg ei venninne hvis op er før 10nov. Hvis ikke blir d vanskelig.. De opererer ikke i helgene og folk er jo i jobb på ukedagene... Jeg kom meg utrolig raskt etter keisersnitt i fjor, så håper det samme gjelder denne operasjonen Takk for supre tips!! :) Spent på morgendagen nå altså!
Boobsday Prepper Skrevet 18. oktober 2013 #28926 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg må reise hjem dagen etterpå ja.. Må ta inn på hotell og vil gjerne fort hjem til barna mine. Får med meg ei venninne hvis op er før 10nov. Hvis ikke blir d vanskelig.. De opererer ikke i helgene og folk er jo i jobb på ukedagene... Jeg kom meg utrolig raskt etter keisersnitt i fjor, så håper det samme gjelder denne operasjonen Takk for supre tips!! :) Spent på morgendagen nå altså! Så lenge du har noen med deg skal det nok gå bra, men jeg ville absolutt ikke anbefalt deg å reise hjem alene dagen etter. Vil tro du får operasjon innen ønsket dato mtp. hvor god tid det er fra konsultasjon til da. Det er ikke akkurat høytid for kosmetisk kirurgi akkurat nå, så det er ikke så stor rift om de ledige timene. Merkelig nok er det sommeren som er mest populær... Jeg valgte å gjøre det nå fordi det er lengst mulig tid til neste bikinisesong. Dermed har jeg god tid til å lege perfekt før jeg skal vises frem.
Nataleen Skrevet 18. oktober 2013 #28927 Skrevet 18. oktober 2013 Akkurat sånn tenker jeg også! Hehe:) I tillegg starter samboeren min i permisjon med minstemann nå, og jeg skal studere via nett så har han hjemme til å pleie meg og ta seg av barna og får jeg det gjort nå er jeg treningsklar på nyåret sånn at jeg kanskje kan bli bikiniklar til sommeren!
Michastar Skrevet 18. oktober 2013 #28928 Skrevet 18. oktober 2013 Akkurat sånn tenker jeg også! Hehe:) I tillegg starter samboeren min i permisjon med minstemann nå, og jeg skal studere via nett så har han hjemme til å pleie meg og ta seg av barna og får jeg det gjort nå er jeg treningsklar på nyåret sånn at jeg kanskje kan bli bikiniklar til sommeren! Jeg tenkte akkurat sånn som deg! Så får jeg trent fra nyttår også!
Nataleen Skrevet 18. oktober 2013 #28929 Skrevet 18. oktober 2013 Blir mange flotte damer neste sommer skjønner jeg :D hihi!
Michastar Skrevet 18. oktober 2013 #28930 Skrevet 18. oktober 2013 Blir mange flotte damer neste sommer skjønner jeg :D hihi! Ikke noe tvil! Jeg gleder meg allerede til å vise meg frem til jul jeg! Blir nok første året jeg virkelig kan glede meg til å se etter en julekjole
carmen81 Skrevet 19. oktober 2013 #28931 Skrevet 19. oktober 2013 Ikke noe tvil! Jeg gleder meg allerede til å vise meg frem til jul jeg! Blir nok første året jeg virkelig kan glede meg til å se etter en julekjole Hehe ja du DET forstår jeg godt du gleder deg til Gleder som en unge selv til jeg er der selv. Nå har min samboer borte, og ikke sett han på en stund. Måtte le når jeg så at han kun får sett mine små i kun tre uker til før op. Herregud han er jammen snill, når han hørte hvor mange bher jeg må hive/ brenne/ torturere etter op. Hele 29 stk, så har han gitt meg en liten gave allerede. Noen tusen til nytt tøy og en sydentur for avslapping for oss i løpet av de 6 ukene etter op. Kommer ikke til å sole puppene da om dette blir noe av, vet jo ikke enda hvordan formen vil være.
carmen81 Skrevet 19. oktober 2013 #28932 Skrevet 19. oktober 2013 Blir mange flotte damer neste sommer skjønner jeg :D hihi! Hvordan gikk det idag på konsultasjonen?
Michastar Skrevet 19. oktober 2013 #28933 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Hehe ja du DET forstår jeg godt du gleder deg til Gleder som en unge selv til jeg er der selv. Nå har min samboer borte, og ikke sett han på en stund. Måtte le når jeg så at han kun får sett mine små i kun tre uker til før op. Herregud han er jammen snill, når han hørte hvor mange bher jeg må hive/ brenne/ torturere etter op. Hele 29 stk, så har han gitt meg en liten gave allerede. Noen tusen til nytt tøy og en sydentur for avslapping for oss i løpet av de 6 ukene etter op. Kommer ikke til å sole puppene da om dette blir noe av, vet jo ikke enda hvordan formen vil være. Åh, herlighet så deilig! Hadde jeg og kjæresten bare hatt ekstra penger til sånn så skulle jeg ha hevet meg med I dag er det én uke siden op! Har enda en del vondt, men er overlevbart nå altså gleder meg bare til jeg klarer å leve normalt.... Legger ved et bilde fra før operasjon og bilde 5 dager etter op! Puppene så forresten ikke så store ut før op. Bildet lyver endel Huden min er enda kjeeempestram, så de blir nok litt større. Tok 450 gram, moderat profil, Endret 1. oktober 2014 av Michastar
Nataleen Skrevet 19. oktober 2013 #28934 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Det gikk kjempebra! For en flott fyr! Jeg er skikkelig gira! Virker som vi ender med ca 325gr moderat profil runde under muskel.. Men mulig dette endres litt når jeg kommer ned til Oslo og får sett 3d-bildene og sånt. Gleder meg!!! Endret 19. oktober 2013 av Nataleen
Nataleen Skrevet 19. oktober 2013 #28935 Skrevet 19. oktober 2013 Åh, herlighet så deilig! Hadde jeg og kjæresten bare hatt ekstra penger til sånn så skulle jeg ha hevet meg med I dag er det én uke siden op! Har enda en del vondt, men er overlevbart nå altså gleder meg bare til jeg klarer å leve normalt.... Legger ved et bilde fra før operasjon og bilde 5 dager etter op! Puppene så forresten ikke så store ut før op. Bildet lyver endel Huden min er enda kjeeempestram, så de blir nok litt større. Tok 450 gram, moderat profil, over muskel! http://i43.tinypic.com/iz3ghg.jpg Flotte pupper! hvor ble du operert?
carmen81 Skrevet 19. oktober 2013 #28936 Skrevet 19. oktober 2013 Åh, herlighet så deilig! Hadde jeg og kjæresten bare hatt ekstra penger til sånn så skulle jeg ha hevet meg med I dag er det én uke siden op! Har enda en del vondt, men er overlevbart nå altså gleder meg bare til jeg klarer å leve normalt.... Legger ved et bilde fra før operasjon og bilde 5 dager etter op! Puppene så forresten ikke så store ut før op. Bildet lyver endel Huden min er enda kjeeempestram, så de blir nok litt større. Tok 450 gram, moderat profil, over muskel! http://i43.tinypic.com/iz3ghg.jpg Dæsken så utrolig fine de er! " ikke sjalu, overhode ikke sjalu! Hehe hvem tror jeg at jeg lurer? Visst pokker er jeg det!" Fy søren nå vil jeg nesten løpe og få det gjort asap. Hehe
carmen81 Skrevet 19. oktober 2013 #28937 Skrevet 19. oktober 2013 Det gikk kjempebra! For en flott fyr! Jeg er skikkelig gira! Virker som vi ender med ca 325gr moderat profil runde under muskel.. Men mulig dette endres litt når jeg kommer ned til Oslo og får sett 3d-bildene og sånt. Gleder meg!!! Hehe ja du den ser jeg, og gled deg til du kan få se dine fremtidige boobs Lite tips, ta bilde med mob eller noe av 3D bildene på neste konsultasjon. Så får du sittet litt hjemme å se på de i ro og mak. Jeg gjorde det, og ser på de støtt og stadig. Gruer meg ikke overhode til op, men til å ikke kunne trene på en stund. Elsker å trene og være i fysisk aktivitet, men det skal nok gå greit.
Nataleen Skrevet 19. oktober 2013 #28938 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg får ikke tatt 3D-bilder før samme dag som operasjonen siden jeg bor i Trheim :/ Men jeg skal opereres innen 5 uker!! :D wohooo! Schistad var så utrolig hyggelig og sympatisk! fikk bakoversveis da han sa jeg måtte ha under muskel, så ikke den komme!
carmen81 Skrevet 19. oktober 2013 #28939 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg får ikke tatt 3D-bilder før samme dag som operasjonen siden jeg bor i Trheim :/ Men jeg skal opereres innen 5 uker!! :D wohooo! Schistad var så utrolig hyggelig og sympatisk! fikk bakoversveis da han sa jeg måtte ha under muskel, så ikke den komme! Oii bare 5 uker til.. Så deilig å slippe å vente så lenge! :D Ja han er det, og utrolig glad jeg dro til de. Etter møte med han så var jeg ikke lengre i tvil what so ever! Kommer litt ann på utgangspunktet for å legge under og over, men de er såpass proff på å vite hva som er best ift kroppen osv osv. At jeg tenkte bare selv " jaja det får bli det da siden han mener det er best," Klart jeg gruer meg til etter op med tanke på hvordan smertene vil bli, men får være nøye med å ta sm.stillende og slappe av. Utover det bare håpe det går greit
Nataleen Skrevet 19. oktober 2013 #28940 Skrevet 19. oktober 2013 Schistad mente til og med at jeg ikke ville trenge å ha med meg noen nedover.. Så da reiser jeg nok alene! Wææh! Gleder meg til å høre dato når de ringer til uka :D var så herlig å kjenne at det var noe oppi den sportsbhen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå