Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får mye intrevenøst pga sykdom så når jeg var på klinikken sa jeg bare at de ikke fikk stikke meg på hånden, heller opp armen der de treffer litt oftere, men han valgte å gå for den tryggeste som er det man tar blod prøver fra, kansje spør om de kan stikke deg der hvis du også har problemer med veneflon :) de er der for at du skal føle deg trygg så om du spør så hører de sikkert på ditt ønske :) lykke til!

Det skal jeg høre med han om! :-) tusen takk for tips :hoppendeglad:

Nå er det bare 12 timer til jeg er på vei til sykehuset!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det er flere av dere som har benyttet Fornebuklinikken.... Var 3D-bildene et realistisk bilde på hvordan resultatet ble? Gruer og gleder meg om hverandre...

Nei, jeg synes ikke den gjengir form og størrelse bra nok. Mine ble litt mindre og ikke fullt så runde irl..

Skrevet

Hvor lang tid tok det ca? Mine er blitt veldig harde den siste måneden i forhold til forrige måned.. Men det er vel gjerne sånn at de fester seg også slipper muskelen? Merker de er noe lengre nede nå i alle fall, de sitter mye lengre ned enn rett etter op :)

Mine er 5 uker gamle. Så håper de ikke blir hardere igjen nå? De kunne godt blitt litt større igjen da, sånn typ som de var da de var hovne. hehe

Skrevet

Skal nok på kontroll rundt november/desember. De fleste sier det tar 3/4 mnd før de slipper muskelen helt.. Så sikkert greit å vente litt :)

Husker jeg også hadde mye vondt i ryggen, og jeg lå bare rett ut og skravla som en idiot :fnise:

Så forleden meldingene typen min hadde skrivd på facebook de dagene til kompiser og sånt.. "Hu har snakkt konstant i to timer nå, og bare om hvor mye godteri hun vil ha.. Orker ikke mer snart :( "

Har film av meg som snakker og, høres ut som en liten drittunge på 3 år som akkurat har lært å si godteri og mcflurry. (Jeg fikk nemlig aldri den mcflurryen jeg ville ha rett etter operasjonen og var meeeget misfornøyd :fnise: )

Jeg hadde veldig lite vondt egentlig, kjentes bare ut som om jeg var superpsykomegastøl i brystet og puppene :P Ellers var det ganske deilig å ligge dopa ned i hotellsenga med masse snop :fnise:

Ah, skjønner. Du gjør nok rett i å vente an til det har gått litt lenger tid ja, har sett tidligere i tråden at folk bare blir sendt hjem og bedt om å vente av PK såpass tidlig uansett.

HAHAHA! :hoho: Jeg var nok ikke mye bedre etter narkosen selv. Begynte å snakke om road head til mamma på vei hjem. Hjelpes! :rolleyes: Utover det har jeg kun tatt de sterkeste pillene for å forsikre meg om at jeg sovner, så har heldigvis stort sett vært oppegående. :fnise:

Uff ja, den ryggen er slitsom. Men i natt ligger jeg flatt igjen, så satser på at morgendagen blir bedre. I hvert fall en ting som blir bedre i morgen: DUSJE!!! Oh yeah, som jeg gleder meg.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke den gjengir form og størrelse bra nok. Mine ble litt mindre og ikke fullt så runde irl..

Er du misfornøyd? Valgte du selv str og form eller sammen med kirurgen? Hvilken kirurg hadde du?

Skrevet

Hvordan går det med deg, Michastar? Er du ferdigstappa? :)

Skrevet

Er du misfornøyd? Valgte du selv str og form eller sammen med kirurgen? Hvilken kirurg hadde du?

Jeg syntes også str var mye mindre og annerledes form etterpå. Jeg ble litt skuffa faktisk men pk var veldig imot å legge inn større så jeg tenkte da er nok det det beste.

Men utenom det så er jeg blitt fornøyd :) men ikke 35000 kr fornøyd..

Skrevet

Hei jenter! Nå er jeg endelig blitt silikonbabe :hoppendeglad:

Sto opp klokka 6 i mårrest, dusja meg med hibiscrub og tok siste tabletten! Ble lite søvn på meg i natt siden jeg fikk så utrolig mageknip av tablettene jeg tok i går :(

Klokka halv 7 satt vi kursen mot Tromsø (ca 4 timers kjøretur). Kom frem halv 11 og kom inn til konsultasjon med en gang. Han støttet ønske mitt om 400g men sa han kom til å prøve 450 under op. :) han anbefalte ikke høy profil på meg pga wrinkling, så ble moderate proteser på meg! Og han ville ikke legge det under muskelen på meg.

Så fikk jeg noe paracet og voltarol (tror jeg) som jeg måtte ta, før jeg ble henta inn ca 20 minutter etterpå. De bommet selvfølgelig med veneflonen på meg, men traff tilslutt i hånda på meg :-) ble ganske svimmel og døsig av de smertestillende jeg fikk, og når jeg fikk narkosen tok det ca 5 sekunder før jeg var sovnet av. Merket ikke at jeg fikk narkose engang!

*poff* så våkna jeg når den ene kirurgen kom for å vekke meg. 'Hei Michelle! Ble 450g på deg frøken' og alt jeg gjorde var å spørre om jeg kunne få kaffe med melk i! Hahah. Ser forsiktig ned på puppene mine. 'Hvor faen er de?!' Så ikke noe forskjell og begynte å kjefte på de! Hahah. Men ser jo selvfølgelig nå at jeg har fått større, men vises ikke noe spesielt. Det blir tydeligvis å vises etter noen dager/uker.

Nå sitter jeg i bilen på tur hjem. Har ikke spesielt vondt i puppene. Er mer støl under armene og har kjempevondt i ryggen :( Armene er som gele og klarer såvidt å bruke dem.

Legene var FANTASTISKE! kjempe støttende og morsomme. Rett før jeg sovna i narkosen bablet jeg noe om at 'tenk hvis dere ikke har to proteser da?' Og fikk til svar 'Da tar vi litt bobleplast og pakker inn i aliminiumsfolie. Like bra, og blir morsomt for kjæresten din :) godnatt'. Hahah, humoren på topp ;)

Skrevet (endret)

Sliter også litt med å puste ordentlig. Føles litt ut som jeg har 100 kilo på brystkassa :( hahah

Endret av Michastar
Skrevet

Nei er absolutt ikke misfornøyd! Blir mer og mer fornøyd for hver dag som går. De ser mer naturlig ut irl enn på 3D bildene, det er jeg veldig glad for.

For meg var det viktig å få symmetri i og med at jeg har litt hofter, men jeg ville ikke ha for stort. Vi bestemte str sammen. Jeg kunne velge form selv, for noen er det obligatorisk å ta dråpeform. Men jeg valgte runde 255. Opererte hos Schistad på Fornebu:)

Skrevet

Nateleen: beklager! Opererte hos Barstad, ikke Schistad:)

Skrevet

:hoppendeglad:

Gratulerer, og velkommen i gjengen! :velkommen:

Det høres ut som om du foreløpig har hatt en god opplevelse, hurra for det! Det er mange som opplever elefanten på brystkassa etter operasjonen, så pustingen blir mye enklere etter hvert. Ryggsmertene har vært mitt største problem etter operasjonen, men nå som jeg har sluttet å sove med hevet overkropp kjenner jeg dem ikke lenger. Så det er bare å glede deg, smertene er forbigående. :)

Skrevet

Gratulerer, og velkommen i gjengen! :velkommen:

Det høres ut som om du foreløpig har hatt en god opplevelse, hurra for det! Det er mange som opplever elefanten på brystkassa etter operasjonen, så pustingen blir mye enklere etter hvert. Ryggsmertene har vært mitt største problem etter operasjonen, men nå som jeg har sluttet å sove med hevet overkropp kjenner jeg dem ikke lenger. Så det er bare å glede deg, smertene er forbigående. :)

Gleder meg allerede til å kunne ligge rett! Ryggen tar knekken på meg nå :( men hjelper kanskje ikke så mye at jeg sitter i bil så lenge heller..

Håper ikke smertene kommer for fullt i kveld/i morgen. For dette er virkelig overlevbart :D

Skrevet

Gleder meg allerede til å kunne ligge rett! Ryggen tar knekken på meg nå :( men hjelper kanskje ikke så mye at jeg sitter i bil så lenge heller..

Håper ikke smertene kommer for fullt i kveld/i morgen. For dette er virkelig overlevbart :D

Haha, jeg skjønner så godt hva du mener! Trodde jeg skulle krepere da jeg innså hvor ekkelt det var å ligge med hevet overkropp. Endte med å ta innsovingspiller hver kveld, i tillegg til en oxinorm, for å forsikre meg om at jeg fikk sove. Det er forøvrig kun da jeg har tatt de sterkeste pillene, smerter har jeg nemlig ikke hatt. I dag, fire dager post-op. har jeg ikke engang tatt Paracet, noe jeg nesten ikke gjorde i går heller. Så det er fullt mulig å få en superenkel recovery. :)

Fire tiner i bil høres skikkelig slitsomt ut... På Fornebuklinikken foretrekker de at alle holder seg innen to timer unna det første døgnet.

Skrevet

Haha, jeg skjønner så godt hva du mener! Trodde jeg skulle krepere da jeg innså hvor ekkelt det var å ligge med hevet overkropp. Endte med å ta innsovingspiller hver kveld, i tillegg til en oxinorm, for å forsikre meg om at jeg fikk sove. Det er forøvrig kun da jeg har tatt de sterkeste pillene, smerter har jeg nemlig ikke hatt. I dag, fire dager post-op. har jeg ikke engang tatt Paracet, noe jeg nesten ikke gjorde i går heller. Så det er fullt mulig å få en superenkel recovery. :)

Fire tiner i bil høres skikkelig slitsomt ut... På Fornebuklinikken foretrekker de at alle holder seg innen to timer unna det første døgnet.

Hvor fikk du de tablettene fra? Bare i tilfelle ryggen min slår seg vrang og gjør sånn at jeg ikke får sove så kunne jeg godt tenkt meg noen sånne :(

Håper jeg slipper å stappe mye smertestillende i meg altså. Men bedre å være på den sikre siden! :-)

Skrevet

Hvor fikk du de tablettene fra? Bare i tilfelle ryggen min slår seg vrang og gjør sånn at jeg ikke får sove så kunne jeg godt tenkt meg noen sånne :(

Håper jeg slipper å stappe mye smertestillende i meg altså. Men bedre å være på den sikre siden! :-)

OxyNorm fikk jeg på klinikken, innsovingspillene "lånte" jeg fra min stefar. :fnise:

Det jeg og tenkte, derfor jeg fulgte rådene fra klinikken ang. de milde smertestillende den aller første tiden. :)

Skrevet

OxyNorm fikk jeg på klinikken, innsovingspillene "lånte" jeg fra min stefar. :fnise:

Det jeg og tenkte, derfor jeg fulgte rådene fra klinikken ang. de milde smertestillende den aller første tiden. :)

Åh, daså! :fnise:

Tror nok det blir en smertestillende på meg når jeg kommer meg hjem. Ryggen min er heeelt jævlig :(

Skrevet

Jeg syntes også str var mye mindre og annerledes form etterpå. Jeg ble litt skuffa faktisk men pk var veldig imot å legge inn større så jeg tenkte da er nok det det beste.

Men utenom det så er jeg blitt fornøyd :) men ikke 35000 kr fornøyd..

Hvilken klinikk brukte du da?

Og -LM- : hvem er det obligatorisk å ta dråpeform for?

Michastar : Gratulerer!! Da er du vel over det verste og kan nyte bedringen for hver dag som går :) gleder meg til det er min tur!!!

Skrevet

Hvilken klinikk brukte du da?

Og -LM- : hvem er det obligatorisk å ta dråpeform for?

Michastar : Gratulerer!! Da er du vel over det verste og kan nyte bedringen for hver dag som går :) gleder meg til det er min tur!!!

Opererte hos Fornebuklinikken hos dr Barstad. Har et veldig bra inntrykk av klinikken, men det ble litt feil fra pk sin side.

Jeg har jo også fått double bubble på det ene brystet, noe som kunne vært unngått hvis jeg hadde fått større implantat eller høy profil. Jeg spurte flere ganger om det ikke ble for lite da jeg ønska meg ganske store pupper. Men jeg synes mine ble for små, og sitter for langt fra hverandre. Skal inn på kontroll i November, så får vi se om det blir noe ny operasjon eller om puppene har fiksa seg selv :) Tviler sterkt siden det bare blir verre, menmen :)

Skrevet

Det er SÅ gøy å trykke fingrene ned i kløfta og høre surklelydene som oppstår, altså :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...