Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fant denne forresten! Ville dele med derehttp://www.youtube.com/watch?v=BfRsV9gHAkY

Skremmende det der :s

Merkeverdige er at de også velger bruke Eurosilikon, når det er påvist at de ikke fester seg. De vet akkurat dette, og min pk fortalte meg at de tidligere brukte dette på Fornebu, men tok det vekk pga alle måtte reop. Hvem vil vel ha pupper som ikke fester seg, " spinner" inni brystet og en type væske samlet seg i brystet endel ganger.

Fornebu snakket visstnok med Teres og de opplevde det samme, og også en stor en i Stockholm ( akademiet eller hva det nå het). De fra Eurosilikon kom til møte, og mente det var legenes feil overalt pga dette.. Hahaha ja godt de finner noen å legge skylden på når produktet deres ikke holder mål.

Uansett, så får man ikke lenger Eurosilikon hos Fornebu, for som det blir noe drit å skal ha pas med komplikasjoner og reop alle mann. Teres er en bra klinikk, så ikke misforstå meg nå. Min pk mente også heller ikke noe vondt om de, men stilte store spm ved bruken av noe som var så opplagt og dokumentert av alle pas til de det er snakk om.

Som det fleste vet så er Teres en diger kjede og Fornebu er ikke det, derfor er det også noe å tenke på.

Utgiftene Fornebu hadde visstnok gikk til Natrelle ( allergan) implantatene som er mye dyrere, husleien og ansatte. Vår konsultasjon ble som sagt veldig lang, og vi snakket mye om alt mulig.

Igjen, han svertet ikke på noen måte Teres, men merket Eurosilikon. Om noen kommer til de og spør om å få det, så blir du henvist til andre. Som han sa, jeg vil ha min nattesøvn med å vite at de jeg opererer faktisk har det bra og ikke må reop pga sånt tull.

Hvorfor i svarte leker de med pas helse på det viset og bruker sånne vræl av implantater???

Er det ikke viktig at pad blir fornøyd og man jobber for å minimere komplikasjoner? I guess not siden de bruker det enda..

Hadde jeg måtte velge mellom eurosilikon og salin, så hadde jeg tatt om så den sistnevnte. Min kropp skal ikke harves med og min lommebok er ikke ala Røkkes.

Tilslutt det er på det grunnlaget og at jeg har lest meg opp seg om div merker før konsultasjonen+ det pk fortalte at jeg følte meg helt trygg hos de. De vil virkelig mitt beste føler jeg, og har som sagt garantier som er helt sykt gode + produsenten har sine egne garantier. :D

Folk må gjøre som de vil, og min søster ville gjøre det på Teres om hun engang skulle gjøre det. Det gjør hun ikke nå lenger etter å ha hørt alt og lest alt selv. Scary shit i tell you :s

Ble mye dette.. Haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det er kanskje best :) har konsultasjonstime 18oktober og fikk beskjed om at hvis jeg bestemte meg for operasjon (noe jeg skal) så hadde de ledig allerede i november! :D :D

Har egentlig ikke penger til en operasjon,men..... Flere som har tatt opp forbrukslån for å finansiere?

Hey you!

Ja hadde egentlig selv tenkt til å unngå lån, ved salg av den ene bilen vår. Selger ikke den ene bilen pga jeg skal ha pupper, men vi fant ut at vi trenger ikke to biler og motorsykkel lengre. Spes ikke når den ene bilen syår halve året siden han jobber slik han gjør.

Trur nå jeg kommer til å bare ta opp ett lite lån til dette og når bilen blir en vakker vårdag solgt, fjerne lånet.

Har ikke lyst til å vente så lenge, dermed regner jeg med det blir slik. Fant en bank med 7 % rente, og det er ikke galt overhode.

Skrevet

Hvor ble du operert? Jeg skulle bytte etter 10-12 dager sto det, så ser vel da hvordan det går med stigende.. Men det tar vel et par uker? Kan også være individuelt, på kikkhulls operasjonen min forsvant 2 veldig fort (innen 1 uke) men den 3. tokk 3 uker og det er ikke like mange sting ;)

Brønnøy plastikkirurgi :-) jeg skulle ikke byte før den datt av selv sa han, eller begynte å løsne. Å vi skifter hud ca 1 gang i mnd så da kommer den til å løsne :-)

Skrevet (endret)

Et lite tips til dem som sliter med det samme som meg!

Jeg sliter noe sykt med at kroppen er skikkelig gira, men hodet er slitent og jeg orker liksom ikke gjøre noe. Får ikke til å sove noe heller.

Så nå har jeg lastet ned en audiobook på telefonen. Kan ligge i senga med øynene lukket mens jeg får med meg alt likevel. Digg å endelig få ut litt av rastløsheten jeg kjenner, samtidig som jeg hviler. :)

Andre som sliter med det samme? Jeg var ikke forberedt på hvor sliten og rastløs jeg skulle bli på en og samme gang. :ler:

Edit: Endret forresten akkurat signaturen min. Iii, så gøy! Herlig å være på den ferdigopererte siden. :) :) :hoppendeglad::) :)

Endret av Boobsday Prepper
  • Liker 1
Skrevet

Det går nok fint! Håper det blir knallbra, for da vil jeg også ta der. Slitsomt å reise til Oslo å gjøre det tror jeg.

Fornebu skal visst ha sånn konsultasjon i Tr.heim ( 19. Okt) og i Bergen :) Det er også en mulighet, bare så det nå når jeg skulle sende et spm om op time osv..

Skrevet

Hei. Tok silikon for ca 4 mnd siden. Er veldig fornøyd bortsett fra at jeg føler jeg liksom kan dytte silikonen frem og tilbake i puppen som et såpestykke. Er det vanlig? Skal det være sånn? Vil den feste seg mer etterhvert tro?

Skrevet

Jeg var nok litt småstressa da jeg tok av meg BHen for å ta av kompressene i går, så jeg rakk liksom ikke se noe særlig på dem. Tok derfor av meg for å ta en liten titt nå. Haha, de er så sykt stygge! Gleder meg til de får sin endelige fasong, men nå er de i hvert fall god underholdning. :fnise:

Er altså på dag to etter operasjonen, og alt går fortsatt fint. Slter litt med at øvre del av ryggen er sliten og øm etter å ligge så rart og aldri få skikkelig hvile, men det er ikke verdens undergang. Sover en natt til med hevet overkropp, så går jeg tilbake til å ligge på flata. :)

Hvordan går det med alle andre?

Skrevet

Hei. Tok silikon for ca 4 mnd siden. Er veldig fornøyd bortsett fra at jeg føler jeg liksom kan dytte silikonen frem og tilbake i puppen som et såpestykke. Er det vanlig? Skal det være sånn? Vil den feste seg mer etterhvert tro?

Mine sitter bom fast etter 2 mnd... Kan ikke rikke på dem engang, det er heller ikke særlig greit :( Skal de ikke kunne bevege seg? Eller har du over muskel?

Skrevet

Mine sitter bom fast etter 2 mnd... Kan ikke rikke på dem engang, det er heller ikke særlig greit :( Skal de ikke kunne bevege seg? Eller har du over muskel?

Mine kan jeg dytte alle veier, ingenting som sitter fast nå, etter innleggene "slapp" fra muskelen så er puppene bevegelig igjen, er det ikke det som er normalt? Da føles de mer naturlige ut da..

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan også dytte puppene alle veier, syns det er digg jeg da, da blir det mer naturlig :)

Skrevet

Ja jeg synes det er ganske digg. Man var redd for at de skulle festes og mine ikke hadde gjort det. Nå ble jeg lettet :) de føles veldig naturlige og fine. Bortsett fra når jeg ligger på ryggen da. Har over muskel :)

Skrevet

Mine kan jeg dytte alle veier, ingenting som sitter fast nå, etter innleggene "slapp" fra muskelen så er puppene bevegelig igjen, er det ikke det som er normalt? Da føles de mer naturlige ut da..

Hvor lang tid tok det ca? Mine er blitt veldig harde den siste måneden i forhold til forrige måned.. Men det er vel gjerne sånn at de fester seg også slipper muskelen? Merker de er noe lengre nede nå i alle fall, de sitter mye lengre ned enn rett etter op :)

Skrevet

Fikk snakket med Fornebu tidligere idag. I all snakking mens jeg var på konsultasjon glemte jeg å høre eksakt hvor lenge jeg burde regne med å bli borte fra arbeid. Haha utrolig godt jobbet å glemme å spørre om det egentlig. :P

Vel nå må jeg regne med 6 uker borte fra jobb. Jobber i helsevesenet, og blir mye tunge løft, snuinger og evt fall, og det kombinert med en slik op er ikke særlig gunstig. Fordi de måtte få tid på å gro og feste seg slik de skulle gjøre. Ahhh pokker at jeg ikke har kontorjobb og kunne vært tilbake etter en uke, men men :/

Blir vel iløpet av morgendagen å sette opp en op time regner jeg med, og da blir det i uke 2. Virker leeenge til, men nå fremover skjer det så mye at vips så er jeg der :D

Fått enda en pakke fra Nelly med de digge bhene uten spiler og noe, heeelt utrolig digg på nå og kjempe lækker utformet. Så med litt med boobs vil det nok bli helt perfekt... I hope :)

Kjolene er slike bodycon, lange som ikke kan brukes bh i pga ryggen på den ene. Prøvde nå med super push upen på og den sitter veldig fint på.

Vet jeg bable mye her, men herregud jeg gleder meg.:D

Skrevet

Jeg var nok litt småstressa da jeg tok av meg BHen for å ta av kompressene i går, så jeg rakk liksom ikke se noe særlig på dem. Tok derfor av meg for å ta en liten titt nå. Haha, de er så sykt stygge! Gleder meg til de får sin endelige fasong, men nå er de i hvert fall god underholdning. :fnise:

Er altså på dag to etter operasjonen, og alt går fortsatt fint. Slter litt med at øvre del av ryggen er sliten og øm etter å ligge så rart og aldri få skikkelig hvile, men det er ikke verdens undergang. Sover en natt til med hevet overkropp, så går jeg tilbake til å ligge på flata. :)

Hvordan går det med alle andre?

Må du ha ett sånt nedpressbånd på deg?

Skrevet

Fikk snakket med Fornebu tidligere idag. I all snakking mens jeg var på konsultasjon glemte jeg å høre eksakt hvor lenge jeg burde regne med å bli borte fra arbeid. Haha utrolig godt jobbet å glemme å spørre om det egentlig. :P

Vel nå må jeg regne med 6 uker borte fra jobb. Jobber i helsevesenet, og blir mye tunge løft, snuinger og evt fall, og det kombinert med en slik op er ikke særlig gunstig. Fordi de måtte få tid på å gro og feste seg slik de skulle gjøre. Ahhh pokker at jeg ikke har kontorjobb og kunne vært tilbake etter en uke, men men :/

Blir vel iløpet av morgendagen å sette opp en op time regner jeg med, og da blir det i uke 2. Virker leeenge til, men nå fremover skjer det så mye at vips så er jeg der :D

Fått enda en pakke fra Nelly med de digge bhene uten spiler og noe, heeelt utrolig digg på nå og kjempe lækker utformet. Så med litt med boobs vil det nok bli helt perfekt... I hope :)

Kjolene er slike bodycon, lange som ikke kan brukes bh i pga ryggen på den ene. Prøvde nå med super push upen på og den sitter veldig fint på.

Vet jeg bable mye her, men herregud jeg gleder meg.:D

6 uker????

Det var da veldig drøyt? 1 mnd holder lenge ville jeg tro, selv om du må løfte osv. Dessuten går det vel an å tilpasse litt? :)

Hvilke bh'er kjøpte du? :) Jeg fikk også pakke fra Nelly idag med kjole og allverden og en spileløs bh, gud så fint å ha pupper å fylle ut kjolen for en gangs skyld! Du har myyye å glede deg til altså :laugh:

Var også i undertøysbutikken til noen bekjente idag og fikk målt meg til 70F! EFF! :fnise:

Skrevet

6 uker????

Det var da veldig drøyt? 1 mnd holder lenge ville jeg tro, selv om du må løfte osv. Dessuten går det vel an å tilpasse litt? :)

Hvilke bh'er kjøpte du? :) Jeg fikk også pakke fra Nelly idag med kjole og allverden og en spileløs bh, gud så fint å ha pupper å fylle ut kjolen for en gangs skyld! Du har myyye å glede deg til altså :laugh:

Var også i undertøysbutikken til noen bekjente idag og fikk målt meg til 70F! EFF! :fnise:

Heisann:D

Ja det er utrolig lenge, men er kun to på skiftet jeg går og da går det ikke ann å ikke kunne løfte, snu etc. Da er det derfor bedre om jeg ikke er i arb den perioden.

Ohh jaggu du er bra heldig som er ferdig med hele denne ventetiden og alt det som hører med.. Fin str det du har fått da, og grattis med det :D

Har kjøpt litt vel mye, men det får så være. Bh`ene er i str M og kjolene er i S, og regner med det kommer til å gå greit.

Her er min lille shoppingliste ihvertfall :

Denne er helt grei egentlig. http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/oroma-soft-bra-246304-426/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/peony-lace-bra-246300-67/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/elonora-top-246010-1/

Denne i alle 3 fargene. Sort, rosa og korall. Drit fine på!! http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/wonderland-116/lace-soft-bra-116710-133/

Alle sammen, 5 stk og helt nydelige. http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/justine-bra-246302-14/

Skrevet

Heisann:D

Ja det er utrolig lenge, men er kun to på skiftet jeg går og da går det ikke ann å ikke kunne løfte, snu etc. Da er det derfor bedre om jeg ikke er i arb den perioden.

Ohh jaggu du er bra heldig som er ferdig med hele denne ventetiden og alt det som hører med.. Fin str det du har fått da, og grattis med det :D

Har kjøpt litt vel mye, men det får så være. Bh`ene er i str M og kjolene er i S, og regner med det kommer til å gå greit.

Her er min lille shoppingliste ihvertfall :

Denne er helt grei egentlig. http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/oroma-soft-bra-246304-426/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/peony-lace-bra-246300-67/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/elonora-top-246010-1/

Denne i alle 3 fargene. Sort, rosa og korall. Drit fine på!! http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/wonderland-116/lace-soft-bra-116710-133/

Alle sammen, 5 stk og helt nydelige. http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/issue-13-intimates-2463/justine-bra-246302-14/

Litt problem med netter, men her er de to kjolene. http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/club-l-714/alesha-maxi-dress-714500-14/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/estradeur-1043/curve-back-maxi-dress-106616-14/

Det burde holde en liten stund :P

Skrevet

Sp mange nydelige bh'er! Og så fantastisk det må føles å se bra ut i en av de :P

Dere som har tatt silikon.... Føles puppene numme lenge? Når ca får man tilbake følelsen i de?

Skrevet

Sp mange nydelige bh'er! Og så fantastisk det må føles å se bra ut i en av de :P

Dere som har tatt silikon.... Føles puppene numme lenge? Når ca får man tilbake følelsen i de?

Har ikke tatt silikon enda, bare gikk bananas på Nelly.

Forresten, har du operert deg ?

Skrevet

Jeg skal på konsultasjon neste lørdag..og håper på operasjon iløpet av november.. Tok keisersnitt i desember i fjor og synes det var så ekkelt når magen var nummen lenge etterpå. Lurer på om det er samme følelse etter en brystforstørrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...