Gjest Lulu1 Skrevet 14. oktober 2013 #28861 Skrevet 14. oktober 2013 Heihei! Har byttet profil, før Sollii :-) Nå er det snart 3 uker siden operasjonen i Tromsø og puppene begynner å bli mykere og arrene er kjempe fine og små! Eneste jeg er sååå misfornøyd med er størrelse, jeg angrer på at jeg ikke tok mer. Det å legge inn nye implantater koster jo over 40 000.. Flere som sitter/ har kjent på med denne følelsen?
Bonbona Skrevet 14. oktober 2013 #28862 Skrevet 14. oktober 2013 Mye har skjedd her inne siden sist jeg var her, ser jeg! Gratulerer med nye pupper Michastar! tok du under muskel? Carmen81, hvor skal du operere? De bhene du kjøpte, hvordan vet du at du har kjøpt riktig størrelse? Jeg har også lyst til å kjøpe nå!
Michastar Skrevet 14. oktober 2013 #28863 Skrevet 14. oktober 2013 Mye har skjedd her inne siden sist jeg var her, ser jeg! Gratulerer med nye pupper Michastar! tok du under muskel? Takker! Ble over muskel, rett og slett fordi jeg har et ganske naturlig mellomrom mellom puppene og hadde jeg lagt det under muskelen blir det å vises mye mer enn hvis jeg legger over :-) da får jeg mere kløft så. Han ville overhode ikke legge under på meg selv om jeg skulle ha inn ganske mye.
Godterirusk Skrevet 14. oktober 2013 #28864 Skrevet 14. oktober 2013 Hei dere. Hvor lenge fikk dere beskjed om å bruke teip? Mine er 4 mnd gammel, har brukt tape nesten hele tiden men nå trenger jeg kanskje ikke det lenger? Hvor viktig er det egentlig nå som det har gått 4 mnd?
Bonbona Skrevet 14. oktober 2013 #28865 Skrevet 14. oktober 2013 Takker! Ble over muskel, rett og slett fordi jeg har et ganske naturlig mellomrom mellom puppene og hadde jeg lagt det under muskelen blir det å vises mye mer enn hvis jeg legger over :-) da får jeg mere kløft så. Han ville overhode ikke legge under på meg selv om jeg skulle ha inn ganske mye. Spennende Jeg forsto ikke helt grunnen til at jeg skal få under muskel, men må vel bare slå meg til ro med at PK vet best.
carmen81 Skrevet 14. oktober 2013 #28866 Skrevet 14. oktober 2013 Mye har skjedd her inne siden sist jeg var her, ser jeg! Gratulerer med nye pupper Michastar! tok du under muskel? Carmen81, hvor skal du operere? De bhene du kjøpte, hvordan vet du at du har kjøpt riktig størrelse? Jeg har også lyst til å kjøpe nå! Heisann. Jeg skal til Schistad på Fornebu Prøvde med en av mine større super push up og tok på den nye over, da så jeg at det burde bli en grei nok str om jeg ikke bommer helt. De nye bhene er der endel stretch i, så skal nå passe. Kommer ikke til å kjøpe vanlige spilebher, før leeeenge etterpå trur jeg.
Bonbona Skrevet 14. oktober 2013 #28867 Skrevet 14. oktober 2013 Heisann. Jeg skal til Schistad på Fornebu Prøvde med en av mine større super push up og tok på den nye over, da så jeg at det burde bli en grei nok str om jeg ikke bommer helt. De nye bhene er der endel stretch i, så skal nå passe. Kommer ikke til å kjøpe vanlige spilebher, før leeeenge etterpå trur jeg. Okei Kjøpte du de i M eller? Hvor mange cm er du rundt? Spør masse nå
carmen81 Skrevet 14. oktober 2013 #28868 Skrevet 14. oktober 2013 Hei dere. Hvor lenge fikk dere beskjed om å bruke teip? Mine er 4 mnd gammel, har brukt tape nesten hele tiden men nå trenger jeg kanskje ikke det lenger? Hvor viktig er det egentlig nå som det har gått 4 mnd? Spurte der jeg skal gjøre det og fikk beskjed om at jeg må teipe i tre mnd, men jeg kommer etter tre mnd til å prøve enten mepiform eller kelo cote på arrene. :D
carmen81 Skrevet 14. oktober 2013 #28869 Skrevet 14. oktober 2013 Okei Kjøpte du de i M eller? Hvor mange cm er du rundt? Spør masse nå Hehe ikke tenk på det, spør ivei du! Jeg er nå 75 cm under og med super push upen er jeg over 95/96 cm. Bestilte mine på Nelly i str M
Michastar Skrevet 14. oktober 2013 #28870 Skrevet 14. oktober 2013 Spennende Jeg forsto ikke helt grunnen til at jeg skal få under muskel, men må vel bare slå meg til ro med at PK vet best. Ååh, hm. Min PK sa at han sjeldent legger det under. Spesielt på tynne folk. Han anbefaler det veeeldig sjeldent :s hvorfor vil de legge det under på deg?
Pix1234 Skrevet 14. oktober 2013 #28871 Skrevet 14. oktober 2013 Ååh, hm. Min PK sa at han sjeldent legger det under. Spesielt på tynne folk. Han anbefaler det veeeldig sjeldent :s hvorfor vil de legge det under på deg? Jeg ble fortalt at for tynne folk anbefaler de å putte det under muskel fordi det er mindre fettvev og det vil da gi mest mulig naturlig resultat :s jeg fikk under muskel
Pix1234 Skrevet 14. oktober 2013 #28872 Skrevet 14. oktober 2013 Apropo typer og deres meninger.. Min sier det er dumt å fikse noe som ikke er ødelagt, og ser den. De er faste, men så små synes jeg. Han har ikke noe imot silikon, bare veldig redd for at jeg skal få ett mindre fint resultat eller at det skal oppstå komplikasjoner. Videre ville han ikke være med på op.dagen eller passe meg etterpå, og det er greit det. Han har ikke sagt dey, men trur han er redd for å måtte se blod og gørr. Haha Han støtter meg og forstår virkelig at jeg ønsker dette, så det går nok fint. Hadde han derimot hatet silikon, så ville det forblitt hans problem. Dette er min kropp, og jeg lever kun en gang og ønsker da å være fornøyd med skroten jeg skal drasse på hele livet :D Ja er vel litt av det samme, han sa "if you want".. Som på en måte er drømme svarer siden det viser de ikke ville byttet det på deg selv om du vil! Men har også bestemt meg at det er noe jeg vil og det er noe jeg gjør for megselv og ingen andre også derfor jeg ikke sier det til noen, bare han, mamma og pappa som vet! Det er nokk haha. Han var bekymret for recovery time og livredd for at jeg skulle bli avhengig av operasjoner, og skal ende opp som noe plastikk... Men det blir det jo ikke får bar vente å se hva han sier onsdag... De er jo hardere nå en de kommer til å bli til slutt, kan tenke meg det kansje blir kommentert
carmen81 Skrevet 14. oktober 2013 #28873 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg ble fortalt at for tynne folk anbefaler de å putte det under muskel fordi det er mindre fettvev og det vil da gi mest mulig naturlig resultat :s jeg fikk under muskel Jeg fikk vite det samme som Pix1234 av min pk, og skal selv legge under.
Nataleen Skrevet 15. oktober 2013 #28874 Skrevet 15. oktober 2013 Noen som har brukt stokkan klinikken her? Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bruke Fornebu, men det hadde vært mer lettvint å tatt det i samme by som jeg bor.. Noen som vet om erfaringer eller har hørt noe om den klinikken i forhold til Fornebuklinikken?
Sokka Skrevet 15. oktober 2013 #28875 Skrevet 15. oktober 2013 Ååh, hm. Min PK sa at han sjeldent legger det under. Spesielt på tynne folk. Han anbefaler det veeeldig sjeldent :s hvorfor vil de legge det under på deg? Rart han sjeldent legger under muskel på tynne, da det er ofte noe som gjøres om man har lite fett over brystet for å unngå den silikonlooken med tydelig kant. Og av den grunnen så ble jeg også anbefalt under muskel (noe jeg var helt enig i). 1
Bonbona Skrevet 15. oktober 2013 #28876 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Ååh, hm. Min PK sa at han sjeldent legger det under. Spesielt på tynne folk. Han anbefaler det veeeldig sjeldent :s hvorfor vil de legge det under på deg? Jeg skjønte ikke helt hva han mente, men jeg tror en av grunnene var pga formen på puppene og noe sånt? Også begynte han å snakke om at Victoria Beckham burde hatt under muskel fordi hun er så tynn. Men jeg er overhodet ikke tynn kanskje jeg har lite fettvev osv likevel? Carmen81, takk! tror jeg skal bestille noen jeg også. Nataleen, jeg har ikke funnet noe positivt om Stokkan og valgte derfor Aleris istedet. Dessverre for problematisk å reise langt for å operere. Endret 15. oktober 2013 av Bonbona
Nataleen Skrevet 15. oktober 2013 #28877 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Hvordan opplevde du Aleris på konsultasjonen da? Har hørt litt negativt om de :/ men hadde vært helt fantastisk å sluppet å fly til Oslo! Når skal du opereres? Endret 15. oktober 2013 av Nataleen
Bonbona Skrevet 15. oktober 2013 #28878 Skrevet 15. oktober 2013 Hvordan opplevde du Aleris på konsultasjonen da? Har hørt litt negativt om de :/ men hadde vært helt fantastisk å sluppet å fly til Oslo! Når skal du opereres? Synes det gikk veldig bra! Jeg hadde jo en del spørsmål og fikk alle besvart. Prøvde proteser inni en sportsbh og ble enig om størrelse. I ettertid så føler jeg at vi ble enig om for lite, og da sa "sekretæren" hans at jeg godt kunne få en ny konsultasjon nærmere operasjonen, men hun mente at PK var flink til å se hva som ble naturlig. De var veldig hyggelige synes jeg, og de ordnet så jeg får operert den eneste dagen som passer for meg. I ettertid hadde jeg mange spørsmål og sekretæren hans (tror hun kalles for operasjonskoordinator) ringte meg og vi hadde en lang samtale. Jeg leste også noe negativt om de i denne tråden, kanskje det var du som skrev det? Hvis ikke er jeg nyskjerrig på hva du har hørt. Man vil jo være i trygge og flinke hender når man skal operere PK var iallefall veldig hyggelig og morsom, og som tidligere avdelingsoverlege og spesialist i brystrekonstruksjon, burde han være flink tenker jeg.. Dette ble langt Jeg skal forresten operere 19.desember så jeg får jula på å komme meg.
Nataleen Skrevet 15. oktober 2013 #28879 Skrevet 15. oktober 2013 Er det lang ventetid på operasjon der? Jeg ønsker å få gjort det iløpet av november... Har du hørt fra noen andre som har tatt operasjon hos de? Finner liksom ingenting når jeg googler.... Jeg vet om ei som fikset magen sin der (flere år siden) som fikk blødninger og masse styr...og en som tok en operadjon i nesa pga snorking som ikke fikk noen bedring.
Bonbona Skrevet 15. oktober 2013 #28880 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Er det lang ventetid på operasjon der? Jeg ønsker å få gjort det iløpet av november... Har du hørt fra noen andre som har tatt operasjon hos de? Finner liksom ingenting når jeg googler.... Jeg vet om ei som fikset magen sin der (flere år siden) som fikk blødninger og masse styr...og en som tok en operadjon i nesa pga snorking som ikke fikk noen bedring. Jeg vet ikke, for jeg ba spesifikt om den datoen. Men du kan jo ringe og si at du bare kan operere i november, så finner de nok fort ut om de har noe ledig Jeg har ikke snakket med noen andre, men en venninne av mamma har operert der og ble fornøyd (det var for noe helt annet da). Endret 15. oktober 2013 av Bonbona
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå