Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:overrasket: Klokka er tolv. Det er midnatt. Det er i morgen. Dagen er her. O. M. G. :bond:

Akkurat nå føles det ut som om jeg aldri i verden kommer til å sovne. :lol:

Blir artig å høre hvordan det gikk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir artig å høre hvordan det gikk :)

Takk! :)

Satte klokka på seks i dag tidlig. Det var selvsagt alt for tidlig. Slumret i et kvarter, og var likevel klar en time før jeg skulle dra. :rolleyes: Har skrubbet meg skikkelig med Hibiscrub og tatt morgenens piller, så nå er det bare å vente.

Er forøvrig ikke det spor nervøs lenger. :)

Skrevet

Jeg har over muskel. De første 4 ukene var også mine ulike, men det er jo pga hevelsen er forskjellig. Ofte er høyre pupp mer hoven lenger pga mer bruk av høyre arm - at venstre siden får mer ro.

Jeg gikk også i push up hver dag før operasjon, og tenkte også at de var litt små den første tiden etter operasjon. Men nå -3 mnd etter er jeg superfornøyd! Runde, fine og jevnstore - og har gitt meg en fin fasong. Syns absolutt ikke de er for små nå som jeg er vant til de (tvert om egentlig, kunne gått ha vært litt mindre). Men; prøvde push up i den nye str min -og OMG!! Her snakker vi boobs altså!! :laugh::laugh::laugh:

Du blir nok fornøyd du også!

Takk for svar, så bra at du er fornøyd! Mine har krympet en del nå. Jeg tror jeg kan bli fornøyd, men er liksom ikke "30.000-kr-fornøyd". Enda iallfall. Men største bekymringen er at de er asymmetriske. Men får gi det noen uker, dersom de "blir sånn" så håper jeg det kan fikses uten kostnad. Tror ikke de var så asymmetriske før. Men så har jeg ikke studert dem så nøye før heller, hehe.

Skrevet

Mine tok det lang tid før de droppet til plassen de skulle være ;) Tok vel kanskje 2-3 mnd før de var helt nede, mine var også asymmetriske ganske lenge og jeg ble ganske usikker xD Det vil ta tid før de er som de "skal"

Godt å høre, håper det samme gjelder for meg! Frykter det skyldes at han har flyttet folden kun på det ene brystet nemlig.. at det er derfor de er ulike. Men vi får se.

Skrevet

Prøver å legge ut etter bilde.

Ny bh :) eneste ok de hadde på kappahl. I 70E :o skjønner ikke str helt, de er virkelig ikke store!

Dere som bruker 65 rundt, hvor brede er dere rundt? Jeg er 69 rundt. Synes 65 høres veldig stramt ut, men denne bhen i 70 er på innerste hakket og er ikke for stram. Får liksom ikke mulighet til å prøve 65 siden de ikke har det på butikken, og litt dumt å bestille på nett om det ikke passer....

post-2958-239426_thumb.jpg

Skrevet

Takk! :)

Satte klokka på seks i dag tidlig. Det var selvsagt alt for tidlig. Slumret i et kvarter, og var likevel klar en time før jeg skulle dra. :rolleyes: Har skrubbet meg skikkelig med Hibiscrub og tatt morgenens piller, så nå er det bare å vente.

Er forøvrig ikke det spor nervøs lenger. :)

Heeerlighet, nå er den siste timen! Masse masse lykke til, og gleder meg til å høre fra deg!! :) :)

Skrevet

Prøver å legge ut etter bilde.

Ny bh :) eneste ok de hadde på kappahl. I 70E :o skjønner ikke str helt, de er virkelig ikke store!

Dere som bruker 65 rundt, hvor brede er dere rundt? Jeg er 69 rundt. Synes 65 høres veldig stramt ut, men denne bhen i 70 er på innerste hakket og er ikke for stram. Får liksom ikke mulighet til å prøve 65 siden de ikke har det på butikken, og litt dumt å bestille på nett om det ikke passer....

Jeg er 65 rundt, men bruker ofte 70! Syns at 65 kan bli alt for trangt i visse bh'er. Spesielt de fra feks h&m, så der har jeg alltid kjøpt 70. Tilogmed 75, men da har alltid cupen blitt aaalt for stor. Har kanskje noe med at jeg bruker 65a, og det ikke finnes 75aaa. Hahahah :-D

Skrevet

Heisann heisann.

Jeg bor i Kristiansand, og vurderte colosseum her nede og Fornebu.

Etter å ha hørt mye drit om de her nede, og litt vel merkelig mottagelse når jeg snakket med de på colosseum så takket jeg nei til de temnelig fort. I tillegg så bruker de Eurosilikon proteser som er det største vræle av implantater, de fester seg ikke og bare tull med de. Dermed ble det Fornebu, men var fremdeles i tvil.

Sendte en mail om ønsket av en fjernkonsultasjon + helseskjemaet. Etterhvert sendte jeg bilder av meg selv forfra og siden uten bh. Videre pupper jeg syntes var fine, og om dette var noe jeg kunne få eller var mulig for meg.

De er sabla raske med å svare på Fornebu og husker jeg fikk tlf ca 2 dager etterpå av pk Schistad, og snakket da sammen i nesten en time. Fikk ett sykt bra inntrykk via tlf av pken og følte at jeg har truffet blink på valg av sted og lege. Da satte keg meg fort opp til konsultasjon, og var der nå i aug.

Hørt andre her inne som har tatt konsultasjonen på op dagen, og det har funket bra. :)

Du får sikkert svar på hvor lenge du burde vente med å reise hjem om du snakker med de. Jeg for min del fikk vite at jeg burde bli i oslo noen dager, og velger bli hos min søster som skal passe på meg.

Jeg skulle helst ha gjort der rett etter konsultasjonen, for så klar var jeg da. Har lest alt om div protese merker fra produsentene og statistikker fra andre som har blitt gjort. Som komplikasjoner av alke slag og prosenten fir at det kan skje osv osv. Uansett så hadde jeg veldig mye spm når jeg dro dit, faktisk over 30. Menne hehe alt ble besvart etterhvert som han snakket, slik at jeg hadde tilslutt bare to eller tre spm. Tok 3D bilder, og fikk prøvd proteser i en sportsbh. Valgte å ta bilder av 3d bildene med mobilen etterpå, dlik at jeg kunne sitte hjemme senere å se på de. Da fikk jeg se mitt nåværende, i 365 cc og 415 cc.

Kommer til å dra til de til sjekk før jeg drar hjem og etter en stund, og det blir ikke noe stress. De er det bare å ringe til om man lurer på noe etterpå.

Ble enige raskt om at den største er den vi sikter oss inn på. Hadde forresten søsteren min med, for regnet med noe av alt som ble sagt ville bli glemt.

Jeg må desverre vente en stund, pga jeg skal reise om en mnd til Brasil og kite. Da er der litt dumt å være temmelig nyop, og det var han også enig i. Litt kjipt, men sånn for det bare bli.

Så må vente til nærmere jul eller rett etter, men det går fort.

Forresten, så sykt flink du harvært å gått ned så mye. Det skal du ha creed for!!!

Takk for svar :)

Ønsker deg masse lykke til! Må få høre hvordan det går, og skjønner godt at du utsetter det til etter Brasilturen!

Nå heller jeg mest mot å dra til Oslo, så vi får se :)

Skrevet

Du må fortelle meg alt du har hørt om Aleris Trondheim! Nå ble jeg supernervøs... De virket veldig seriøse når jeg var der, og veldig hjelpsomme med spørsmål jeg hadde. Og det lille jeg har funnet om kirurgen var bare positivt. Hjelp :(

Hørt at de virker veldig seriøse helt til operasjonen er gjennomført, da lar de deg seile sin egen sjø. Bryr seg ikke om du blir bekymret osv, legen tar ikke tlf når du ringer fordi han har lagret nr ditt og ignorerer samtalene. Vet om en del som er misfornøyde og har fått kapslinger derifra. MEN det kan jo hende de har blitt bedre, en skal aldri si aldri. Er jo rart om de får holde på om alle kundene er misfornøyde liksom. Vet også av ei som fikk ødelagt nesen sin der. Mamma har tatt øyelokksoperasjon der, for 5 år siden, og hun har fortsatt vondt i arrene.. Så jeg er rimelig skeptisk.

Skrevet

Hei!

Jeg skal på konsultasjonstime lørdag 19 oktober ved Fornebuklinikken.. Håper på operasjon før jul. Noen som vet ca hvor lang tid det går fra konsultasjon til operasjon?

Skrevet

Hei!

Jeg skal på konsultasjonstime lørdag 19 oktober ved Fornebuklinikken.. Håper på operasjon før jul. Noen som vet ca hvor lang tid det går fra konsultasjon til operasjon?

Det kommer helt ann på når de har noe ledig. Kan hende de har tid 2 uker etterpå, eller to måneder. :)

Skrevet

Flere som har benyttet Fornebuklinikken? Kan man reise nedover alene eller må man ha med seg reisefølge? Er sportsbh'en inkludert i prisen?

Skrevet

Flere som har benyttet Fornebuklinikken? Kan man reise nedover alene eller må man ha med seg reisefølge? Er sportsbh'en inkludert i prisen?

Du klarer deg overhodet ikke aleine etter operasjonen, det kan jeg i alle fall love deg :P

Bh'en er med i prisen ja :)

Skrevet

PUPPER!!! :hoppendeglad:

Gratuelrereerererrrr!! :D Hvordan var det? :laugh:

Skrevet

Gratulerer!

Gratuelrereerererrrr!! :D Hvordan var det? :laugh:

Thank you, ladies! Foreløpig er det litt "no big deal". :rolleyes: Våknet til unormalt raskt etter narkosen, og foreløpig har jeg null vondt.

Det første som skjedde da jeg våknet, var at jeg tok et godt tak med armene og heiste meg opp i sittende stilling. Fikk klar beskjed om at det var fyfy, og tenkte surt at jeg selvsagt visste det. :rolleyes: Deretter prøvde jeg å legge meg over på siden for å sove mer, tror jaggu jeg dro dyna over hodet også. Fikk beskjed om at det var på tide å våkne, så da gjorde jeg like greit det. Sykepleieren sa at jeg våknet bemerkelsesverdig raskt, var i grunn klar for å stå opp etter få minutter. Hun sa også at jeg fikk et større implantat enn vi hadde snakket om på forhånd, nemlig 365 cc! :) Deretter ble det mat og på med klærne, før jeg endelig fikk slippe ut av senga. Kjeda meg sånn, var (og er fortsatt) sinnssykt rastløs.

Nå er jeg hjemme igjen. Har spist kanelsnurrer og gjort et tappert forsøk på å sove. Jeg føler meg liksom i så god form, så jeg sliter skikkelig med å holde meg i ro. Har selvsagt ikke gjort noe drastisk, men har heller ikke ligget i sengen. Sitter på kjøkkenet med mamma nå, surrer litt rundt innimellom.

Men yay, pupper! :hoppendeglad:

Skrevet

Thank you, ladies! Foreløpig er det litt "no big deal". :rolleyes: Våknet til unormalt raskt etter narkosen, og foreløpig har jeg null vondt.

Det første som skjedde da jeg våknet, var at jeg tok et godt tak med armene og heiste meg opp i sittende stilling. Fikk klar beskjed om at det var fyfy, og tenkte surt at jeg selvsagt visste det. :rolleyes: Deretter prøvde jeg å legge meg over på siden for å sove mer, tror jaggu jeg dro dyna over hodet også. Fikk beskjed om at det var på tide å våkne, så da gjorde jeg like greit det. Sykepleieren sa at jeg våknet bemerkelsesverdig raskt, var i grunn klar for å stå opp etter få minutter. Hun sa også at jeg fikk et større implantat enn vi hadde snakket om på forhånd, nemlig 365 cc! :) Deretter ble det mat og på med klærne, før jeg endelig fikk slippe ut av senga. Kjeda meg sånn, var (og er fortsatt) sinnssykt rastløs.

Nå er jeg hjemme igjen. Har spist kanelsnurrer og gjort et tappert forsøk på å sove. Jeg føler meg liksom i så god form, så jeg sliter skikkelig med å holde meg i ro. Har selvsagt ikke gjort noe drastisk, men har heller ikke ligget i sengen. Sitter på kjøkkenet med mamma nå, surrer litt rundt innimellom.

Ååå, så heldig du er :D

Jeg slet også med å sove rett etter narkosen, jeg var helt i skyene :P Med en gang du tar de sterke smertestillende så er du slått ut etterpå :fnise:

Skrevet

Hei, 5 dager post op nå. Dag 2 syntes jeg ikke de var fine, men ser allerede stor forskjell! Veldig happy håper det fortsetter mot det mer naturlige looken!

Er det flere som sliter med å være veldig oppblåst? Jeg føler meg som en ballong! Har ikke mage problemer ut over det (har kronisk tarm sykdom så vet heller ikke om det kan relatere til det og ikke operasjonen, men mente jeg hadde lest at det ikke var uvannelig å være oppblåst?) hvor lenge varer det om det er sånn for andre også?

Hvordan går det forresten med dere som også er i starts fasen? :) er veldig glad for at jeg slapp smerter, og er glad for at resultatet er diskrete, spent på å prøve på bikini og under tøy snart :D noe jeg hatet før

Skrevet

Åh, så bra!! Håper det holder seg sånn :) du må holde oss oppdatert! Gratulerer og velkommen som silikonbabe :hoppendeglad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...