Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hørt at de virker veldig seriøse helt til operasjonen er gjennomført, da lar de deg seile sin egen sjø. Bryr seg ikke om du blir bekymret osv, legen tar ikke tlf når du ringer fordi han har lagret nr ditt og ignorerer samtalene. Vet om en del som er misfornøyde og har fått kapslinger derifra. MEN det kan jo hende de har blitt bedre, en skal aldri si aldri. Er jo rart om de får holde på om alle kundene er misfornøyde liksom. Vet også av ei som fikk ødelagt nesen sin der. Mamma har tatt øyelokksoperasjon der, for 5 år siden, og hun har fortsatt vondt i arrene.. Så jeg er rimelig skeptisk.

Huffda.. Men kanskje de har hatt andre kirurger før? Han jeg skal til har vær spesialist i å rekonstruere bryst på st.olavs, så føler at han burde kunne dette liksom.. Nå er jeg usikker altså :(

Gratulerer så mye Boobsday Prepper!!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda.. Men kanskje de har hatt andre kirurger før? Han jeg skal til har vær spesialist i å rekonstruere bryst på st.olavs, så føler at han burde kunne dette liksom.. Nå er jeg usikker altså :(

Gratulerer så mye Boobsday Prepper!!!! :D

Det går nok fint! Håper det blir knallbra, for da vil jeg også ta der. Slitsomt å reise til Oslo å gjøre det tror jeg.

Skrevet

Thank you, ladies! Foreløpig er det litt "no big deal". :rolleyes: Våknet til unormalt raskt etter narkosen, og foreløpig har jeg null vondt.

Det første som skjedde da jeg våknet, var at jeg tok et godt tak med armene og heiste meg opp i sittende stilling. Fikk klar beskjed om at det var fyfy, og tenkte surt at jeg selvsagt visste det. :rolleyes: Deretter prøvde jeg å legge meg over på siden for å sove mer, tror jaggu jeg dro dyna over hodet også. Fikk beskjed om at det var på tide å våkne, så da gjorde jeg like greit det. Sykepleieren sa at jeg våknet bemerkelsesverdig raskt, var i grunn klar for å stå opp etter få minutter. Hun sa også at jeg fikk et større implantat enn vi hadde snakket om på forhånd, nemlig 365 cc! :) Deretter ble det mat og på med klærne, før jeg endelig fikk slippe ut av senga. Kjeda meg sånn, var (og er fortsatt) sinnssykt rastløs.

Nå er jeg hjemme igjen. Har spist kanelsnurrer og gjort et tappert forsøk på å sove. Jeg føler meg liksom i så god form, så jeg sliter skikkelig med å holde meg i ro. Har selvsagt ikke gjort noe drastisk, men har heller ikke ligget i sengen. Sitter på kjøkkenet med mamma nå, surrer litt rundt innimellom.

Men yay, pupper! :hoppendeglad:

Sånn var det til meg også, våknet unormalt raskt og var veldig pigg dagen etterpå.. Synes faktisk 2-3dagen var vest jeg.. Men nå er jeg på 7ende dagen, å angrer ikke ett sekund, trodde faktisk smertene skulle være værre.. Gratulerer med pupper :D

Skrevet

Hei, 5 dager post op nå. Dag 2 syntes jeg ikke de var fine, men ser allerede stor forskjell! Veldig happy håper det fortsetter mot det mer naturlige looken!

Er det flere som sliter med å være veldig oppblåst? Jeg føler meg som en ballong! Har ikke mage problemer ut over det (har kronisk tarm sykdom så vet heller ikke om det kan relatere til det og ikke operasjonen, men mente jeg hadde lest at det ikke var uvannelig å være oppblåst?) hvor lenge varer det om det er sånn for andre også?

Hvordan går det forresten med dere som også er i starts fasen? :) er veldig glad for at jeg slapp smerter, og er glad for at resultatet er diskrete, spent på å prøve på bikini og under tøy snart :D noe jeg hatet før

Jeg er også veldig oppblåst! er vel pga smertestillende! Ser ut som jeg er gravid ;p haha..

Fornøyd jeg allefall, bare gleder meg til hevelsen går ned.. 7dager siden jeg opererte nå.. Og fungerer nesten helt vanlig, bare at jeg ikke kan løfte armene over hodet!

Skrevet

Jeg er også veldig oppblåst! er vel pga smertestillende! Ser ut som jeg er gravid ;p haha..

Fornøyd jeg allefall, bare gleder meg til hevelsen går ned.. 7dager siden jeg opererte nå.. Og fungerer nesten helt vanlig, bare at jeg ikke kan løfte armene over hodet!

Så bra! Samme her :), føler seg normal helt til armene skal i bruk haha. Sluttet med smerte stillende dag 3, tar kansje et par dager før de er ute av systemet da :) jaja,, er i allefall ikke oppblåst og flat lenger ;) hihi

Skrevet (endret)

Et spørsmål!

Hei! Jeg har vært på konsultasjon og skal opperere i desember.
Men jeg har hørt noe rykter om at man ikke kan drive med bl.a kajakkpadling (heter det det?) og diverse andre sporter hvis man tar silikon. Jeg kan ikke finne så mye om dette på nettet, så vet noen av dere om dette stemmer, eller om det bare er gammelt vås?

Jeg skal forresten ta under muskelen, og gruer meg veeeldig :)

Endret av maraii
Skrevet

Er det noen som har peiling på om de er gode i kr.sand??? :blomst:

Jeg skal ta i Kristiansand. Jeg var veldig usikker, for har ikke lest eller hørt noen ting om dem. Men jeg gikk på konsultasjon da, og skjønte med en gang at jeg var i trygge hender. De virker veldig profesjonelle, og alle var hyggelige og stedet var koslig og renslig. Legen virket veldig flink og rolig på det han holdt på med hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

PUPPER!!! :hoppendeglad:

Grattis med boobiser :) godt å høre alt så langt har gått fint..

Skrevet

Åh, så bra!! Håper det holder seg sånn :) du må holde oss oppdatert! Gratulerer og velkommen som silikonbabe :hoppendeglad:

Sånn var det til meg også, våknet unormalt raskt og var veldig pigg dagen etterpå.. Synes faktisk 2-3dagen var vest jeg.. Men nå er jeg på 7ende dagen, å angrer ikke ett sekund, trodde faktisk smertene skulle være værre.. Gratulerer med pupper :D

Grattis med boobiser :) godt å høre alt så langt har gått fint..

Takk igjen, damer.

Ble skikkelig sliten i hodet og øynene utover dagen i går, men kroppen jobbet fortsatt på høygir og nektet meg å sove. Så til slutt tok jeg en av de sterkeste pillene pluss en innsovingspille jeg fikk av min for å få sove. Dette var så tidlig som i åttetiden, tok meg da rundt en time å endelig sovne. Våknet et par ganger i natt, siste gang var rundt to. Da gikk jeg på do og tok en sterk pille til for å få sove.

Har fortsatt ikke det spor vondt, men endelig begynner jeg å i det minste kjenne at noe foregår. Kjennes ut som om jeg er skikkelig støl, bare.

Sånn som formen er nå, kjenner jeg at å reise hjem fra Østlandet neste tirsdag i hvert fall ikke bli noe problem. :)

Gleder meg til å ta av kompressene etterpå! :) :) :)

Skrevet

Noen som vet om de foretar brystforstørrelser i helgene?

Skrevet

Hei igjen, damer!

Må bare få luftet min frustrasjon, for nå er jeg skikkelig deppa!

I går var det 6 uker diden operasjon, og mine double bubbles blir mer og mer tydelige for hver dag...

Etter å ha brukt timesvis på å lest om dette, så blir jeg egentlig ikke noe klokere, siden noen leger mener at det KAN rette seg selv, mens majoriteten mener at dette må rettes med ny operasjon...

Jeg sendte en mail til kirurgen som opererte meg, og venter på svar....

Blir egentlig bare driiiitforbanna, jeg brukte ikke 40.000kr på å få slike pupper! Og så må jeg mest sannsynlig igjennom det samme en gang til!

Er det noen som har sneven av anelse om dette er en type komplikasjon som blir rettet kostnadsfritt? Jeg vil jo ikke ha skylden for at det ble sånn, jeg har fulgt alle reglene til punkt og prikke.... :(

Så, det var dagens surving! Og gratulerer så mye til alle de ferske puppedamene! ;)

Skrevet

Noen som vet om de foretar brystforstørrelser i helgene?

Jeg skal operere meg på lørdag, men det er på en annen klinikk da. Men du kan jo ringe å høre :)

Skrevet

Hei igjen, damer!

Må bare få luftet min frustrasjon, for nå er jeg skikkelig deppa!

I går var det 6 uker diden operasjon, og mine double bubbles blir mer og mer tydelige for hver dag...

Etter å ha brukt timesvis på å lest om dette, så blir jeg egentlig ikke noe klokere, siden noen leger mener at det KAN rette seg selv, mens majoriteten mener at dette må rettes med ny operasjon...

Jeg sendte en mail til kirurgen som opererte meg, og venter på svar....

Blir egentlig bare driiiitforbanna, jeg brukte ikke 40.000kr på å få slike pupper! Og så må jeg mest sannsynlig igjennom det samme en gang til!

Er det noen som har sneven av anelse om dette er en type komplikasjon som blir rettet kostnadsfritt? Jeg vil jo ikke ha skylden for at det ble sånn, jeg har fulgt alle reglene til punkt og prikke.... :(

Så, det var dagens surving! Og gratulerer så mye til alle de ferske puppedamene! ;)

Hva er double bubbles? Hvilken klinikk brukte du?

Aner ingenting om dette,men håper du får dekket kostnadene ved en ny operasjon.... :/

Skrevet

Jeg skal operere meg på lørdag, men det er på en annen klinikk da. Men du kan jo ringe å høre :)

Ja,det er kanskje best :) har konsultasjonstime 18oktober og fikk beskjed om at hvis jeg bestemte meg for operasjon (noe jeg skal) så hadde de ledig allerede i november! :D :D

Har egentlig ikke penger til en operasjon,men..... Flere som har tatt opp forbrukslån for å finansiere?

Skrevet

Et spørsmål!

Hei! Jeg har vært på konsultasjon og skal opperere i desember.

Men jeg har hørt noe rykter om at man ikke kan drive med bl.a kajakkpadling (heter det det?) og diverse andre sporter hvis man tar silikon. Jeg kan ikke finne så mye om dette på nettet, så vet noen av dere om dette stemmer, eller om det bare er gammelt vås?

Jeg skal forresten ta under muskelen, og gruer meg veeeldig :)

Kajakkpadling ja, tror ikke at det gjør noe om man har det som hobby.. Jeg vet at de som trener mye anbefales å legge silikonet over muskel, siden det kan bli rart når man trener og at musklen mister effekt når man har lagt under muskel. Du kan leve helt normalt med silikon!

Skrevet

Ja,det er kanskje best :) har konsultasjonstime 18oktober og fikk beskjed om at hvis jeg bestemte meg for operasjon (noe jeg skal) så hadde de ledig allerede i november! :D :D

Har egentlig ikke penger til en operasjon,men..... Flere som har tatt opp forbrukslån for å finansiere?

Jeg skulle egentlig ta forbrukslån! (Snakk med sykehuset om de har noe samarbeid med noen). Men fikk avslag ettersom jeg er hjemmeværende mamma og student. Så tok heller et 'privat' lån hos kjæresten min :-)

Skrevet

Når forsvant stingene hos dere, å sårene begynte å bli arr? Er 8dager siden operasjon nå, og kjenner fremdeles at stingene er der (har ikke sett, siden jeg ikke skal bytte teip før om 4uker). Bare nysgjerrig jeg når det begynne å bli arr :-)

Skrevet

Når forsvant stingene hos dere, å sårene begynte å bli arr? Er 8dager siden operasjon nå, og kjenner fremdeles at stingene er der (har ikke sett, siden jeg ikke skal bytte teip før om 4uker). Bare nysgjerrig jeg når det begynne å bli arr :-)

Hvor ble du operert? Jeg skulle bytte etter 10-12 dager sto det, så ser vel da hvordan det går med stigende.. Men det tar vel et par uker? Kan også være individuelt, på kikkhulls operasjonen min forsvant 2 veldig fort (innen 1 uke) men den 3. tokk 3 uker og det er ikke like mange sting ;)

Skrevet

Jeg har fått verdens deiligste bh av moren til typen min i bursdagsgave! Helt uten spiler, men er akkurat som en vanlig bh med litt innlegg i skålene :) Digger den! Skikkelig kvalitet også, kunne ikke vært mer happy :D

Hvorda, hvordan?? Fortell fortell :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...